Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
Модератор: Общи модератори
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
Днес говорим с колеги и се оказа, че доста хора имаме един и същи проблем. Караме на малки разстояния от порядъка на 2-3км до работа и пак толкова наобратно. Естествено на акумулатора му се еб@ва майката. Доста хора не са могли да запалят тази сутрин(дори и с нови и големи акумулатори), аз запалих, но доста трудно. Един колега каза, че тази вечер ще ходи на магистралата алтернатора да заредял малко. Въпроса е какво може да се направи за да се опази акумулатора от изтощаване и да се пали по-лесно сутрин на студа? Освен повечето каране нали. За бензинова кола става въпрос.
Последна промяна xpl0d на 02 Фев 2012, 16:26, променена общо 1 път

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
овен да го заредиш или да си сложиш drl другото което може да се напрви е да хванеш 2 кърпи и да удариш 1 хоро и нищо повече.
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
аз моите като знам че ще е студено и ще са навънка ги закачам за мъничко 12 волта зарядно.
ясно, че е не е решение за всички, но аз друго не знам.
всяка модерна кола си има някакъв ток на покой които си тегли от акумулатора дори когато колата е отключена но плафоните не светят.
истината е в по-големия акумулатор. аз винаги като сменям гледам да слагам най-големия дето ще се събере. а ако може да е с гел - най-добре.
ясно, че е не е решение за всички, но аз друго не знам.
всяка модерна кола си има някакъв ток на покой които си тегли от акумулатора дори когато колата е отключена но плафоните не светят.
истината е в по-големия акумулатор. аз винаги като сменям гледам да слагам най-големия дето ще се събере. а ако може да е с гел - най-добре.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
така знам от баща ми, сутрин като е студено и не е палена цяла нощ, пусни фаровете за по 10-на секунди 2 пъти да го събудиш малко.. и тогава пали
Последна промяна Kroki на 31 Яну 2012, 21:03, променена общо 1 път
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Kroki написа:така знам от баща ми, сутрин като е студено и не е палена цяла нош, пусни фаровете за по 10-на секунди 2 пъти да го събудиш малко.. и тогава пали
Ако е тръгнал как готино ще го "събудиш" не е истина...

По-темата: Купуваите си само качествени акумулатори,дори за повечко пари щото много уж нови не стават за нищо и се почват мъките..


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
zBoost написа:овен да го заредиш или да си сложиш drl другото което може да се напрви е да хванеш 2 кърпи и да удариш 1 хоро и нищо повече.
DRL? Daylight Running Lights? Тва кво общо има, че не схванах?

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
След като се кара на къси разстояния, трябва на 4-5 месеца да се зарежда с някакво зарядно.
Това поне ми е обяснявал човека дето ми продава акумулаторите ... няма как на късо и градско да не падне след време .. нормално било.
Това поне ми е обяснявал човека дето ми продава акумулаторите ... няма как на късо и градско да не падне след време .. нормално било.

- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
boksioraE39 написа:Kroki написа:така знам от баща ми, сутрин като е студено и не е палена цяла нош, пусни фаровете за по 10-на секунди 2 пъти да го събудиш малко.. и тогава пали
Ако е тръгнал как готино ще го "събудиш" не е истина...![]()
По-темата: Купуваите си само качествени акумулатори,дори за повечко пари щото много уж нови не стават за нищо и се почват мъките..
ами логиката е , че първо "леко го подготвяш" преди старта , а не направо да въртиш
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Това, което казва Alx е най-правилно. И наистина ако светнете фаровете преди за запалите ще възбудите и подготвите акумулатора за последващата висока консумация за запалването.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
xpl0d написа:zBoost написа:овен да го заредиш или да си сложиш drl другото което може да се напрви е да хванеш 2 кърпи и да удариш 1 хоро и нищо повече.
DRL? Daylight Running Lights? Тва кво общо има, че не схванах?
ми намаля ти консумацията. в града зимата караш със възможно най-много консуматори, парното духа постоянно, пуснати са ти подгрев на задното стъкло, радиото ти работи и фаровете по цял ден. по тоя начин ще улесниш акумулатора като му спестиш консумацията от фаровете, особено ако алтернатора ти зарежда под 14 ще го схванеш много бързо некоя сутрин

- zxsport
-
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
zBoost написа:овен да го заредиш или да си сложиш drl другото което може да се напрви е да хванеш 2 кърпи и да удариш 1 хоро и нищо повече.
лелеееее, с глас съм се смял като си представих собственик на възрастно дизелово БМВ с паднал акумулатор да играе хоро на -25


- BMW_TEAM_SH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 10.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520-170ps
- Мечтае да кара: М5
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
кат е читав няма никакви проблеми ...




- trance4life
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 3.08.2010
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
С нов акумулатор съм но в тези студове и той не върти като през топло време....
Какво правя аз: преди да запаля колата светвам фаровете за по 5-10 секунди да се възбуди малко и после паля като давам 2 пъти на контакт
Днес карах на дълго и след това прибрах акумулаторчето на топло понеже няма да пипам колата няколко дена
Какво правя аз: преди да запаля колата светвам фаровете за по 5-10 секунди да се възбуди малко и после паля като давам 2 пъти на контакт


Днес карах на дълго и след това прибрах акумулаторчето на топло понеже няма да пипам колата няколко дена

:)
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
trance4life написа:С нов акумулатор съм но в тези студове и той не върти като през топло време....
Какво правя аз: преди да запаля колата светвам фаровете за по 5-10 секунди да се възбуди малко и после паля като давам 2 пъти на контакт![]()
![]()
Днес карах на дълго и след това прибрах акумулаторчето на топло понеже няма да пипам колата няколко дена
Светваш фаровете, даваш контакт един път, даваш втори път и тогава ли въртиш да запали?
