Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от b00st » 31 Яну 2012, 23:38

лечебен смисъл разреждаш го напълно и го зареждаш пак ли? колко пъти го повтаряш?

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от Lenco » 31 Яну 2012, 23:45

Освен, че е лошо да го разредиш далеч под 10В,
както се писа по-горе, в тоя студ при падналата гъстота на чорбата, направо почва да си замръзва.
Та, не оставяйте изтощени акумулатори на студа, умират. Убивал съм скъп акумулатор така, но ония на вторични го хареса, даде 10лв :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от stony1 » 31 Яну 2012, 23:50

zBoost написа:лечебен смисъл разреждаш го напълно и го зареждаш пак ли? колко пъти го повтаряш?


Трябва да попитам в акумулаторното какво точно правят. Имам някакви подозрения, че закачат акумулатора на "зарядно", което проверява състоянивто на акумулатора. Преди тази операция проверяват електролита, после го закачатна умната машина, но какво прави тя не съм питал.
Виждал съм обаче как съживяват "умрял" акумулатор. Взеха го, разредиха го, изсипаха електролита и го измиха. Ама яко миене падна, то май си беше чисто промиване. После му забъркаха нов електролит и го наляха. След това на умната машина. След тази процедура акумулатора изкара две години без никакъв проблем.

Според пичовете, ако акумулаторът се поддържа какро трябва може да изкара 15 години, че и повече.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от stony1 » 31 Яну 2012, 23:53

Lenco написа:Освен, че е лошо да го разредиш далеч под 10В,
както се писа по-горе, в тоя студ при падналата гъстота на чорбата, направо почва да си замръзва.
Та, не оставяйте изтощени акумулатори на студа, умират. Убивал съм скъп акумулатор така, но ония на вторични го хареса, даде 10лв :mhihi:


Сега се сещам, че моята таратайка се отключва сама когато напрежението падне под 10V. Когато бях със скапания Монбат, докато разберат, че му е умряла едната клетка, колата се отключваше сама. Вечер се прибирам и я заключвам, а на сутринта я намирам отключена.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от xpl0d » 31 Яну 2012, 23:58

stony1 написа:
zBoost написа:лечебен смисъл разреждаш го напълно и го зареждаш пак ли? колко пъти го повтаряш?


Трябва да попитам в акумулаторното какво точно правят. Имам някакви подозрения, че закачат акумулатора на "зарядно", което проверява състоянивто на акумулатора. Преди тази операция проверяват електролита, после го закачатна умната машина, но какво прави тя не съм питал.
Виждал съм обаче как съживяват "умрял" акумулатор. Взеха го, разредиха го, изсипаха електролита и го измиха. Ама яко миене падна, то май си беше чисто промиване. После му забъркаха нов електролит и го наляха. След това на умната машина. След тази процедура акумулатора изкара две години без никакъв проблем.

Според пичовете, ако акумулаторът се поддържа какро трябва може да изкара 15 години, че и повече.


Кажи кои са тези хора да ходя при тях ако се налага.
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от Lenco » 01 Фев 2012, 0:04

Той акумулатора май е кат жената и ръждата, тръгнат ли ........, и умна машина да им слагаш......... :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от stony1 » 01 Фев 2012, 0:35

xpl0d написа:
stony1 написа:
zBoost написа:лечебен смисъл разреждаш го напълно и го зареждаш пак ли? колко пъти го повтаряш?


Трябва да попитам в акумулаторното какво точно правят. Имам някакви подозрения, че закачат акумулатора на "зарядно", което проверява състоянивто на акумулатора. Преди тази операция проверяват електролита, после го закачатна умната машина, но какво прави тя не съм питал.
Виждал съм обаче как съживяват "умрял" акумулатор. Взеха го, разредиха го, изсипаха електролита и го измиха. Ама яко миене падна, то май си беше чисто промиване. После му забъркаха нов електролит и го наляха. След това на умната машина. След тази процедура акумулатора изкара две години без никакъв проблем.

Според пичовете, ако акумулаторът се поддържа какро трябва може да изкара 15 години, че и повече.


Кажи кои са тези хора да ходя при тях ако се налага.


Переди да закрият масово сума ти военни подделения, във всяко което имаше работилница имаше и акумулаторно. Там ги правят тези неща. Сега нямам идея къде има, а тези пичове които познавам аз са от едно от малкото останали поделения. Лошото е, че не е свободен достъпа.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от xpl0d » 01 Фев 2012, 0:37

stony1 написа:
xpl0d написа:
stony1 написа:
zBoost написа:лечебен смисъл разреждаш го напълно и го зареждаш пак ли? колко пъти го повтаряш?


Трябва да попитам в акумулаторното какво точно правят. Имам някакви подозрения, че закачат акумулатора на "зарядно", което проверява състоянивто на акумулатора. Преди тази операция проверяват електролита, после го закачатна умната машина, но какво прави тя не съм питал.
Виждал съм обаче как съживяват "умрял" акумулатор. Взеха го, разредиха го, изсипаха електролита и го измиха. Ама яко миене падна, то май си беше чисто промиване. После му забъркаха нов електролит и го наляха. След това на умната машина. След тази процедура акумулатора изкара две години без никакъв проблем.

Според пичовете, ако акумулаторът се поддържа какро трябва може да изкара 15 години, че и повече.


Кажи кои са тези хора да ходя при тях ако се налага.


Переди да закрият масово сума ти военни подделения, във всяко което имаше работилница имаше и акумулаторно. Там ги правят тези неща. Сега нямам идея къде има, а тези пичове които познавам аз са от едно от малкото останали поделения. Лошото е, че не е свободен достъпа.


Добре де, ако отидем и помолим няма ли да свършат услугата срещу заплащане нали? Питай ги и кажи, ако не си сигурен.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 28.05.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 e53 3.0d 218ps
Мечтае да кара: X5 ///M - печка :D
Детайли за колата: Зла печка :D

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от An4oOo » 01 Фев 2012, 0:47

Незнам и как палите, но има значение дали е с натиснат съединител или не ;) Сами може да се досетите повечето че когато съединителя е натиснат при паленето стартера се товари по малко за да завърти чарколяците и съответно има шанс за по-лесно запалване на колата с по-малко ресурси прахосани от стартера. Само казвам ако все още някой незнаят :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от BadAngel » 01 Фев 2012, 0:51

абе, кви са тия студове

днеска като излезнах от нас беше -5 градуса и грееше слънце

не знам къде ги намирате тия премеждия
No bling at the Ring

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от b00st » 01 Фев 2012, 0:56

BadAngel написа:абе, кви са тия студове

днеска като излезнах от нас беше -5 градуса и грееше слънце

не знам къде ги намирате тия премеждия


май обичаме да спим :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от M10 » 01 Фев 2012, 1:02

Държа си колата в гараж... ако ме мързи да я прибера - живея на баир, все ще има да подкачи бензиновата помпа :mhihi:
Иначе ми се мотат 2-3 акумулатора един от друг по-умрели, та на тия температури винаги имам един прясно зареден :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от BadAngel » 01 Фев 2012, 1:07

zBoost написа:
BadAngel написа:абе, кви са тия студове

днеска като излезнах от нас беше -5 градуса и грееше слънце

не знам къде ги намирате тия премеждия


май обичаме да спим :mhihi:

е.. да към 11 излезнах, но.. едва ли е чак такава температурната амплитуда

все пак м/у 20 и 5 градуса са 15 градуса разлика, това да не е пустинята гоби :)
No bling at the Ring

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от b00st » 01 Фев 2012, 1:09

и аз излезнах в 11 и беше -12 по борда и -15 некъде по firefox :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от dankata » 01 Фев 2012, 1:30

продължително време докато гъстотата стигне 1,26-1,28. Това е признака за зареден акумулатор. Търсите си зарядно, което не е ограничено по напрежение (напрежение>16волта) - пускате го с ток 1/10 от капацитета и го оставяте да вдига гъстотата. И спокойно, повече от 2,75-2,8Волта/клетка или 16,5-16,8Волта акумулатора няма как да поеме, и такива напрежения няма да разрушат акумулатора. Ще има кипене на електролит, ще се загрее батерията, миризмата ще е стабилна, но това е неизбежно. След края на заряда го оставате да изстине и доливате пак дестилирана вода до над нивото на плочите. Чистите корпуса и клемите и последните ги омазвате с технически вазелин.
Това е, което може да се направи преди зимата с акумулатора за да му вдъхнете сили, при все че има още живот в него и е обслужваем тип (имате достъп до електролита).
Ако се кара колата на къси разстояния и с чести паления, на всеки месец поне веднъж на обикновено зарядно за цяла нощ. Също е добре да си проверите консумацията при загасена кола и включена аларма - не трябва да е повече от 50-60милиампера.
Необслужваемите акумулаторни стартерни батерии са друга бира и друга тема, черна кутия един вид. Там манипулациите по поддръжка са по-ограничени. Не опитвайте горните методи на заряд с тях.
И на финал - не оставяйте акумулатора разреден през зимата особено в сегашните температури, за да не се чудите после защо е подут и стърчи лед от него.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook