Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнение от biem_w » 06 Фев 2012, 22:23

kiko написа:
biem_w написа::

:OT: добре де за 1км. не те ли мързи да чистиш,стържеш и тн. ами не си ходиш пеша на работа :lol: ти докато тръгнеш и те хванат 1-2 светофара 100 пъти пеша ще си стигнал :kuku:

емм не ме мързи мен... аз живея в лозен и нямаме светофари. чиста си колата докато работи. Ходя до центъра взимам си кафе а у ... и тя колата си загрява... а до моята работа без кола неможе да се стигне защото е главен път извън селото е ужас да се ходи пеша :kuku:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнение от b00st » 07 Фев 2012, 0:24

Apassionata написа:Ти... сериозно ли... :shock: Я са кажете, кат на жена в автофорум :mhihi: ... след като запали колата и тръгнеш, токовете вече не се взимат от акумулатора, а от алтернатора и пр. там жици и истории... И няма никъв смисъл от това което си написал...Или пак нещо не съм разбрала... Как пък ще карам без парно, фарове :kuku: или чистачки..., а даа, кастофона ще го спра, щот там усилвател, колони..., мноо тоци :mhihi:
Друго, в упътването на Е36 пишеше точно обратното, не е хубаво колата да се пали и да работи на място, палиш, 1 мин. престой макс и тръгваш... Що?
Трето, акумулатора ми е Бош, 2006-а, отказа два пъти да запали, миналата седмица, след 15 мин. на аварийни загасена и при минус 18, обаче си пали тия дни на 6 волта /измерено/, а трябвало да бъдат 12... И пича дет го мери и продава акумуратори вика, ся няма да можеш да запалиш, викам айде бе, хахаха Как става тая работа :mhihi: :roll:


не си разбрала. всичко, включително и мотора си взимат тока от акумулатора, алтернатора просто зарежда акумулатора като работи мотора. така, че идеята е уж по-малкото консуматори изтощават акумулатора по-малко и алтернатора компенсира за краткото разтояния на което го караш, ако ползваш всичко може и да не успее и така постепенно с времето тока на акумулатора пада. аз лично си ползвам всичко и не пестя от парно или нагреватели щот е яко тъпо зимата ако не ги ползваш тия неща :D ама като имаш drl (AE примерно) до 5 часа си карам като пич без фарове, което е голям + за акумулатора, а и ксенона ми е на 35w, също е по добре от халогенна крушка на 55.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм

Мнение от v_p_m » 07 Фев 2012, 13:01

Да вметна и аз няколко неща , некои колеги казват че понякои път върти трудно стартера това са дължи не само на слаб акумолатор но и на факта че не само нафтата става на жиле а също така и маслото в двигателя.Изпробван метод за безпроблемно палене ако имате възможност разбирасе е да нагреете маслото (удома сме зглобили 2 реотана на 1 стоика и за 30мин нагреване на картера пали сеедно е лято)или пък нафтата :mhihi: примерно 1-на 10 литрова туба на топло излизате сипвате и потегляте .Също така има 1 малки но много практични горелки с газта в кутиика която се завива отдолу,съответно нагревате малко филтъра и потегляш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм

Мнение от biem_w » 07 Фев 2012, 20:25

абе за 1км разтояние невервам,че тая кола ше ми загрее и ше почне да духа топло. ако си карам из софия много яасно ,че ще бачка сичко ама тука на -10 за 1 км да ми духа студено в колата и да стане -15 айде нема нужда :nono:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм

Мнение от BadAngel » 07 Фев 2012, 21:53

Apassionata написа:Друго, в упътването на Е36 пишеше точно обратното, не е хубаво колата да се пали и да работи на място, палиш, 1 мин. престой макс и тръгваш... Що?

екология..

не знам кво да ви кажа, хората тотално не са готови за зимно каране в софия

нито като техническо състояние на колите (никой няма лопатка, нямат въжета за теглене)

а и като карачи не разбират как стават нещата.. май

аз днес вече се отказах да си прибирам въжето,
оставих си го закачено на куката и деликатно си прибрах свободния край в очакване на следващия :ok:
No bling at the Ring


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм

Мнение от kemakozeE36 » 07 Фев 2012, 22:34

Имах преди време едно руско списание за рульом( За рулем), там имаше статии с разни шукарийки от рода кечета напоени с масло около клемите на акумулатура срещу окис на клемите примерно, което аз направих и съм доволен от ефекта.Както и да е, та мисълта ми беше, че руснаците навремето са връзвали кондензатори към акумулатора. Т.е. при палене кондензатора пуска ток, помага на акумулатора и в същото време му удължава живота. Един комшия в стария квартал го беше правил и каза че 11 години е карал( малко се съмнявам, но примерно едни 7-8 г. може да кара) Лошото в случая е, че това списание замина в коша и не мога да се сетя какъв кондензатор точно се слагаше в зависимост от акумулатора :confused:
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм

Мнение от xpl0d » 07 Фев 2012, 22:45

BadAngel написа:
Apassionata написа:Друго, в упътването на Е36 пишеше точно обратното, не е хубаво колата да се пали и да работи на място, палиш, 1 мин. престой макс и тръгваш... Що?

екология..

не знам кво да ви кажа, хората тотално не са готови за зимно каране в софия

нито като техническо състояние на колите (никой няма лопатка, нямат въжета за теглене)

а и като карачи не разбират как стават нещата.. май

аз днес вече се отказах да си прибирам въжето,
оставих си го закачено на куката и деликатно си прибрах свободния край в очакване на следващия :ok:


Е кво да са готови. В момента в младостите е такава паднала германия, че не е истина направо. Грам, ама грам не е почистен снега. Не можеше да се види асфалта снощи. Днес по-става ама с тонове киша. Пред блока са едно 50 коли, всичките, включително и моята затрупани естествено. Никой не е почистил и мръднал колата, щото и да я почисти като мине 2 метра и се събере 2 метра височина сняг и повече не може да мръдне. На околомръсното около бизнес парк къде е гледам от 3 ленти се ползва само 1, другите 2 със сняг покрити и никои не смее да налази. Като гледам и кви идиоти има профучаващи наляво и надясно ще си оставя колата не ами и отатък ще мина. Един колега вече го отнесе. Засилил се някъв, оп спирачки, ма отдолу се сещате колко грип има и....страстна целувка на кръстовището. Не, че е кой знае какво ама броня, маска, фарове...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм

Мнение от BadAngel » 07 Фев 2012, 22:59

няма лошо в снега, колега

идеята е да си подготвен

аз лично не мога да кажа лоша дума по отношение на почистването на улиците

вчера се качвах до копитото и пътя беше изчистен почти до стружка

когато има сняг е така
No bling at the Ring


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм

Мнение от xpl0d » 08 Фев 2012, 0:08

BadAngel написа:няма лошо в снега, колега

идеята е да си подготвен

аз лично не мога да кажа лоша дума по отношение на почистването на улиците

вчера се качвах до копитото и пътя беше изчистен почти до стружка

когато има сняг е така


Правилно, в снега няма лошо. Лошото е, като не се чисти :mhihi: Улучил си предполагам почистен път. Само да дам още един пример отпреди малко. Излизам от бизнес парка и се насочвам към седянката за таксита. В самия бизнес парк беше като сбор на таксита - най-малко 20 коли, половината паркирали чакат хора, другите сега пристигат и обикалят да спрат на подходящо място. Все си мисля, че ако пътищата бяха почистени, както се прави в белите държави например, тези таксита нямаше да са там. И още един пример, последно :mhihi: От 15-на души екип, днес не повече от половината бяхме на работа. Останалите работеха от вкъщи, двама се оплакаха, че едва са стигнали и утре и те ще работят от вкъщи. Направи си сметка колко е "добро" положението. И да не кажеш сега, че сме некадърни шофьори - имаме един бивш рали пилот - закъса, утре от вкъщи, всички освен мен и още двама колеги карат нови коли на по 1-2-3 години, разбирай поддържани, изправни и т.н. - резултат - работа от вкъщи. Та не е до поддържаната и изправна кола и/или уменията, като шофьор. Просто положението с пътната обстановка не е добро и много хора предпочитат да оставят колата и да предпочетат друг транспорт или изобщо да си останат вкъщи, отколкото да се правят на герои и някой бакшиш или пенсионер да ги отнесе накъде.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм

Мнение от BadAngel » 08 Фев 2012, 0:15

xpl0d написа:Излизам от бизнес парка и се насочвам към седянката за таксита. В самия бизнес парк беше като сбор на таксита - най-малко 20 коли, половината паркирали чакат хора, другите сега пристигат и обикалят да спрат на подходящо място. Все си мисля, че ако пътищата бяха почистени, както се прави в белите държави например, тези таксита нямаше да са там.

ми.. щом такситата са стигнали до там, значи всичко е наред :ok:

това го казвам, като си давам ясна сметка, че бакшишите са доста глезени и когато не им е изгодно просто си бият камшика
No bling at the Ring

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм

Мнение от b00st » 08 Фев 2012, 0:22

верно тия таксита щом са там къв е проблема? :mhihi:
иначе да в младост е много готино, на улицата пред блока закъсваха постояно включително 1 съсед като се опитваше да вкара в гаража 5цата направи задръстване. колкото до мойта, явно е36 и fulda kristall montero 2 се разбират отлично и 4та зима си карам и свиркам с тия гуми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм

Мнение от Biogame » 08 Фев 2012, 12:11

Понеже работата ми из Европа,колата ми стои в гараж с откачена клема и се кара на месец по 3-4 дена.
Тази зима акумулатора ми на 3 години сдаде багажа отведнъж,просто умря и това е.
Купих си зарядно сложих го да се зарежда но не ще просто е умрял.
Явно си трябва каране и от време на време зареждане за да не издаде бързо багажа.
Последна промяна Biogame на 09 Фев 2012, 13:04, променена общо 1 път
:driving: :dunno: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм

Мнение от biem_w » 08 Фев 2012, 23:04

Biogame написа:Понеже работата ми из Европа,колата ми стои в гараж с откачена клема и се кара на месец по 3-4 дена.
Тази зима акумулатора ми на 3 години сдаде багажа отведнъж,просто умря и това е.
Купих си зарядно сложих го да се зарежда но не ще просто е умрял.
Явно си трябва каране и от време на време зареждане за да издаде бързо багажа.

Просто като не си караш колата всеки ден е така.. като не се кара го прибирайте на топло "стайна температура" :yes:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 2.10.2008

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнение от feel » 09 Фев 2012, 7:30

boksioraE39 написа:
xpl0d написа:
alx написа:модерната кола


:mhihi: На 15-16 годишна кола кое да ѝ е модерно бре :mhihi:


15-16 годишно BMW е в пъти по-модерно от 2-годишна шкода,дачия или фиат! :yes:



Коя беше темата за бисерите....?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.12.2006
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж
Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм

Мнение от ecko_becko » 09 Фев 2012, 8:28

BadAngel написа:
xpl0d написа:Излизам от бизнес парка и се насочвам към седянката за таксита. В самия бизнес парк беше като сбор на таксита - най-малко 20 коли, половината паркирали чакат хора, другите сега пристигат и обикалят да спрат на подходящо място. Все си мисля, че ако пътищата бяха почистени, както се прави в белите държави например, тези таксита нямаше да са там.

ми.. щом такситата са стигнали до там, значи всичко е наред :ok:

това го казвам, като си давам ясна сметка, че бакшишите са доста глезени и когато не им е изгодно просто си бият камшика

:yes: :yes: :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook