Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
Модератор: Общи модератори
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
kiko написа:biem_w написа::
добре де за 1км. не те ли мързи да чистиш,стържеш и тн. ами не си ходиш пеша на работа
ти докато тръгнеш и те хванат 1-2 светофара 100 пъти пеша ще си стигнал
емм не ме мързи мен... аз живея в лозен и нямаме светофари. чиста си колата докато работи. Ходя до центъра взимам си кафе а у ... и тя колата си загрява... а до моята работа без кола неможе да се стигне защото е главен път извън селото е ужас да се ходи пеша

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
Apassionata написа:Ти... сериозно ли...Я са кажете, кат на жена в автофорум
... след като запали колата и тръгнеш, токовете вече не се взимат от акумулатора, а от алтернатора и пр. там жици и истории... И няма никъв смисъл от това което си написал...Или пак нещо не съм разбрала... Как пък ще карам без парно, фарове
или чистачки..., а даа, кастофона ще го спра, щот там усилвател, колони..., мноо тоци
![]()
Друго, в упътването на Е36 пишеше точно обратното, не е хубаво колата да се пали и да работи на място, палиш, 1 мин. престой макс и тръгваш... Що?
Трето, акумулатора ми е Бош, 2006-а, отказа два пъти да запали, миналата седмица, след 15 мин. на аварийни загасена и при минус 18, обаче си пали тия дни на 6 волта /измерено/, а трябвало да бъдат 12... И пича дет го мери и продава акумуратори вика, ся няма да можеш да запалиш, викам айде бе, хахаха Как става тая работа![]()
не си разбрала. всичко, включително и мотора си взимат тока от акумулатора, алтернатора просто зарежда акумулатора като работи мотора. така, че идеята е уж по-малкото консуматори изтощават акумулатора по-малко и алтернатора компенсира за краткото разтояния на което го караш, ако ползваш всичко може и да не успее и така постепенно с времето тока на акумулатора пада. аз лично си ползвам всичко и не пестя от парно или нагреватели щот е яко тъпо зимата ако не ги ползваш тия неща

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм
Да вметна и аз няколко неща , некои колеги казват че понякои път върти трудно стартера това са дължи не само на слаб акумолатор но и на факта че не само нафтата става на жиле а също така и маслото в двигателя.Изпробван метод за безпроблемно палене ако имате възможност разбирасе е да нагреете маслото (удома сме зглобили 2 реотана на 1 стоика и за 30мин нагреване на картера пали сеедно е лято)или пък нафтата
примерно 1-на 10 литрова туба на топло излизате сипвате и потегляте .Също така има 1 малки но много практични горелки с газта в кутиика която се завива отдолу,съответно нагревате малко филтъра и потегляш

- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм
абе за 1км разтояние невервам,че тая кола ше ми загрее и ше почне да духа топло. ако си карам из софия много яасно ,че ще бачка сичко ама тука на -10 за 1 км да ми духа студено в колата и да стане -15 айде нема нужда 

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм
Apassionata написа:Друго, в упътването на Е36 пишеше точно обратното, не е хубаво колата да се пали и да работи на място, палиш, 1 мин. престой макс и тръгваш... Що?
екология..
не знам кво да ви кажа, хората тотално не са готови за зимно каране в софия
нито като техническо състояние на колите (никой няма лопатка, нямат въжета за теглене)
а и като карачи не разбират как стават нещата.. май
аз днес вече се отказах да си прибирам въжето,
оставих си го закачено на куката и деликатно си прибрах свободния край в очакване на следващия

No bling at the Ring
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм
Имах преди време едно руско списание за рульом( За рулем), там имаше статии с разни шукарийки от рода кечета напоени с масло около клемите на акумулатура срещу окис на клемите примерно, което аз направих и съм доволен от ефекта.Както и да е, та мисълта ми беше, че руснаците навремето са връзвали кондензатори към акумулатора. Т.е. при палене кондензатора пуска ток, помага на акумулатора и в същото време му удължава живота. Един комшия в стария квартал го беше правил и каза че 11 години е карал( малко се съмнявам, но примерно едни 7-8 г. може да кара) Лошото в случая е, че това списание замина в коша и не мога да се сетя какъв кондензатор точно се слагаше в зависимост от акумулатора 


- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм
BadAngel написа:Apassionata написа:Друго, в упътването на Е36 пишеше точно обратното, не е хубаво колата да се пали и да работи на място, палиш, 1 мин. престой макс и тръгваш... Що?
екология..
не знам кво да ви кажа, хората тотално не са готови за зимно каране в софия
нито като техническо състояние на колите (никой няма лопатка, нямат въжета за теглене)
а и като карачи не разбират как стават нещата.. май
аз днес вече се отказах да си прибирам въжето,
оставих си го закачено на куката и деликатно си прибрах свободния край в очакване на следващия
Е кво да са готови. В момента в младостите е такава паднала германия, че не е истина направо. Грам, ама грам не е почистен снега. Не можеше да се види асфалта снощи. Днес по-става ама с тонове киша. Пред блока са едно 50 коли, всичките, включително и моята затрупани естествено. Никой не е почистил и мръднал колата, щото и да я почисти като мине 2 метра и се събере 2 метра височина сняг и повече не може да мръдне. На околомръсното около бизнес парк къде е гледам от 3 ленти се ползва само 1, другите 2 със сняг покрити и никои не смее да налази. Като гледам и кви идиоти има профучаващи наляво и надясно ще си оставя колата не ами и отатък ще мина. Един колега вече го отнесе. Засилил се някъв, оп спирачки, ма отдолу се сещате колко грип има и....страстна целувка на кръстовището. Не, че е кой знае какво ама броня, маска, фарове...

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм
няма лошо в снега, колега
идеята е да си подготвен
аз лично не мога да кажа лоша дума по отношение на почистването на улиците
вчера се качвах до копитото и пътя беше изчистен почти до стружка
когато има сняг е така
идеята е да си подготвен
аз лично не мога да кажа лоша дума по отношение на почистването на улиците
вчера се качвах до копитото и пътя беше изчистен почти до стружка
когато има сняг е така
No bling at the Ring
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм
BadAngel написа:няма лошо в снега, колега
идеята е да си подготвен
аз лично не мога да кажа лоша дума по отношение на почистването на улиците
вчера се качвах до копитото и пътя беше изчистен почти до стружка
когато има сняг е така
Правилно, в снега няма лошо. Лошото е, като не се чисти



Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм
xpl0d написа:Излизам от бизнес парка и се насочвам към седянката за таксита. В самия бизнес парк беше като сбор на таксита - най-малко 20 коли, половината паркирали чакат хора, другите сега пристигат и обикалят да спрат на подходящо място. Все си мисля, че ако пътищата бяха почистени, както се прави в белите държави например, тези таксита нямаше да са там.
ми.. щом такситата са стигнали до там, значи всичко е наред

това го казвам, като си давам ясна сметка, че бакшишите са доста глезени и когато не им е изгодно просто си бият камшика
No bling at the Ring
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм
верно тия таксита щом са там къв е проблема?
иначе да в младост е много готино, на улицата пред блока закъсваха постояно включително 1 съсед като се опитваше да вкара в гаража 5цата направи задръстване. колкото до мойта, явно е36 и fulda kristall montero 2 се разбират отлично и 4та зима си карам и свиркам с тия гуми.

иначе да в младост е много готино, на улицата пред блока закъсваха постояно включително 1 съсед като се опитваше да вкара в гаража 5цата направи задръстване. колкото до мойта, явно е36 и fulda kristall montero 2 се разбират отлично и 4та зима си карам и свиркам с тия гуми.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм
Понеже работата ми из Европа,колата ми стои в гараж с откачена клема и се кара на месец по 3-4 дена.
Тази зима акумулатора ми на 3 години сдаде багажа отведнъж,просто умря и това е.
Купих си зарядно сложих го да се зарежда но не ще просто е умрял.
Явно си трябва каране и от време на време зареждане за да не издаде бързо багажа.
Тази зима акумулатора ми на 3 години сдаде багажа отведнъж,просто умря и това е.
Купих си зарядно сложих го да се зарежда но не ще просто е умрял.
Явно си трябва каране и от време на време зареждане за да не издаде бързо багажа.
Последна промяна Biogame на 09 Фев 2012, 13:04, променена общо 1 път



- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм
Biogame написа:Понеже работата ми из Европа,колата ми стои в гараж с откачена клема и се кара на месец по 3-4 дена.
Тази зима акумулатора ми на 3 години сдаде багажа отведнъж,просто умря и това е.
Купих си зарядно сложих го да се зарежда но не ще просто е умрял.
Явно си трябва каране и от време на време зареждане за да издаде бързо багажа.
Просто като не си караш колата всеки ден е така.. като не се кара го прибирайте на топло "стайна температура"

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
boksioraE39 написа:xpl0d написа:alx написа:модерната кола
На 15-16 годишна кола кое да ѝ е модерно бре
15-16 годишно BMW е в пъти по-модерно от 2-годишна шкода,дачия или фиат!
Коя беше темата за бисерите....?
- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъм
BadAngel написа:xpl0d написа:Излизам от бизнес парка и се насочвам към седянката за таксита. В самия бизнес парк беше като сбор на таксита - най-малко 20 коли, половината паркирали чакат хора, другите сега пристигат и обикалят да спрат на подходящо място. Все си мисля, че ако пътищата бяха почистени, както се прави в белите държави например, тези таксита нямаше да са там.
ми.. щом такситата са стигнали до там, значи всичко е наред
това го казвам, като си давам ясна сметка, че бакшишите са доста глезени и когато не им е изгодно просто си бият камшика



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани