Как ги правят тея коли ...?!
Модератор: Общи модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Как ги правят тея коли ...?!
а скромните -30 градуса отчитате ли ги, че на такива температури стоманата започва да се троши като стъкло, а да не говорим за пластмасата
Re: Как ги правят тея коли ...?!
Тя Навара-та по принцип си е правена от кашкавал. http://www.youtube.com/watch?v=ueSG-OON_So
За тази друга японска кочина да не говорим http://www.youtube.com/watch?v=73-R7ToL ... re=related
За тази друга японска кочина да не говорим http://www.youtube.com/watch?v=73-R7ToL ... re=related
Последна промяна ivoo на 01 Мар 2012, 13:46, променена общо 1 път

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Как ги правят тея коли ...?!
Coulthard написа:а скромните -30 градуса отчитате ли ги, че на такива температури стоманата започва да се троши като стъкло, а да не говорим за пластмасата
Хахаха... Чак пък като стъкло... Той чугуна не се троши като стъкло, камо ли стоманата...
Като ще преувеличаваш поне да е с мярка де

Ако беше така ледоразбивачите в океаните трябва да са от някакви космически материали

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Как ги правят тея коли ...?!
ледоразбивача в океана има минимум 40мм борд
а тва нещо едва ли някъде надвишава 3мм и да леко преекспонирам, особено след като съм карал Навара като heavy duty truck и е нямало никакъв проблем - щото тука се изказаха кви ли не мнения и изкараха скрапериите от 80-те по-здрави и безопасни от тази Навара

Re: Как ги правят тея коли ...?!
Coulthard написа:ледоразбивача в океана има минимум 40мм борда тва нещо едва ли някъде надвишава 3мм и да леко преекспонирам, особено след като съм карал Навара като heavy duty truck и е нямало никакъв проблем - щото тука се изказаха кви ли не мнения и изкараха скрапериите от 80-те по-здрави и безопасни от тази Навара
Кочината от 80те е по-здрава, а не по сейфти.. искаш да кажеш че урала в сибир при -50 като го натоварят с 10 тона и става на сол?? щото стоманата на -30 ставала крехка!?
съм карал Навара като heavy duty truck и е нямало никакъв проблем
как се кара навара като хеви дюти трък???
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Как ги правят тея коли ...?!
http://www.youtube.com/watch?v=_yPATf2k6Is&feature=related
ето така натоварена отзад с тон и нещо пясък и други из терена на едно кандидат-голф игрище и така в продължение на 6месеца .... Караха я поне 15 различни човека всеки ден от 8 до 17часа никой не я жалеше и да ти кажа нямаше проблеми с нея за разлика от няколкото Ниви които оставиха труповете си тук таме
относни температурите и урала ако ми покажеш къде Урала има 2мм ламарина ...... аре да не спорим по темата за промяна в структурата на материалите при ниски температури че може да останеш неприятно изненадан
ето така натоварена отзад с тон и нещо пясък и други из терена на едно кандидат-голф игрище и така в продължение на 6месеца .... Караха я поне 15 различни човека всеки ден от 8 до 17часа никой не я жалеше и да ти кажа нямаше проблеми с нея за разлика от няколкото Ниви които оставиха труповете си тук таме
относни температурите и урала ако ми покажеш къде Урала има 2мм ламарина ...... аре да не спорим по темата за промяна в структурата на материалите при ниски температури че може да останеш неприятно изненадан
Re: Как ги правят тея коли ...?!
Coulthard написа:http://www.youtube.com/watch?v=_yPATf2k6Is&feature=related
ето така натоварена отзад с тон и нещо пясък и други из терена на едно кандидат-голф игрище и така в продължение на 6месеца .... Караха я поне 15 различни човека всеки ден от 8 до 17часа никой не я жалеше и да ти кажа нямаше проблеми с нея за разлика от няколкото Ниви които оставиха труповете си тук таме
относни температурите и урала ако ми покажеш къде Урала има 2мм ламарина ...... аре да не спорим по темата за промяна в структурата на материалите при ниски температури че може да останеш неприятно изненадан
Не ми се спори по тая тема, щото на клипчета е едно, а реалното е друго, там и с жигулката минавам. Даже и най-смешния пикап с над 70коня влачи тон без никакви грижи. Както и да е стомана при -30 не можеш да я счупиш като стъкло, може да има структурни промени, но не чак такива фатални


I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Как ги правят тея коли ...?!
jordanpar написа:]
Въпросният удар не е челен, малка вероятност за страничен ... Е46 се е засилила, камиона го е засякъл, опит за избягване на удара и резултата - нещо като кола, която виси от някакъв мост

Мммм, Е46 не е особенно издръжлива на удар

Всичко зависи от удара - кола е политала пред мен в канал като на Сливница, и се удари точно в ръба на "моста", отвори се като консерва, оттам в колоната, и шофьора имаше само една резка от стъклото на челото си

В конкретният случай - гледах клипчето преди седмица ! Мисля че е ужасно, предвид че вътре има хора (надявам се поне да е била бърза смърт

И никой не отчита другото - Наварата е висок автомобил ! Ако мога така да се изразя - посрещна си точно с вратите камиона ! Някак си точно метал в метал стана ... Ако беше някой лек автомобил, нямаше да се разпарчетоса, поради простата причина, че ще се навре под камиона ! Демек около стъклото ще е удара ...
Също от значение е това ...
Не знам що така се изметна - затова не искам вече задно, караш и тръгва на някъде !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- M3 E92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Как ги правят тея коли ...?!
In Russian versian said, that there was only driver in this car. Police found only a part of his leg. Sorry for my English.
Тоя джиБ не е ли уж 4х4, системи, нещо? Или този тотално не може да го управлява.. А и ако беше видял идващия камион, да беше настъпал газта до долу, да се разминат

Re: Как ги правят тея коли ...?!
Като гледам на камиона как се нагъна отпред явно не е толкова пластмасова наварата.Хвърчат парчетата пластмаса-покрива на каросерията,броните калниците-все са пластмаса.
В такава ситуация едва ли е имал време да мисли дали ще мина ако даде газ и т.н...или ако му е гръмнал бега след 1вия удар в малкия камион.
В такава ситуация едва ли е имал време да мисли дали ще мина ако даде газ и т.н...или ако му е гръмнал бега след 1вия удар в малкия камион.


Re: Как ги правят тея коли ...?!
наварата е приоритетно със задвижване на задния мост
при скорости до 90 км/ч може да се кара на 4х4 бързи, но това означава да караш със заключен среден диференциал
при завой предните колела изминават по-дълъг път от задните, което прави карането на 4х4 трудна работа
на клипа колата се кара на заден мост само, а задницата е много лека, окачването е на ресьори
гореизброеното помага на колата много лесно да изпуска пътя при лоша настилка и висока скорост
на мен лично ми се е случвало да се завъртам няколко пъти с такава кола, ЕСП-то е опционално и не съм сигурен до каква степен помага
колкото до здравината на наварата - солидна е, но удара е непростим
това не е сув, това си е джип на рама, като същата рама се използва и за камиончета (кабстар) с общо тегло до 4.5 тона
просто.. е надценена от шофьора, който я кара като лека кола, а не като 2.5 тонен пикап
при скорости до 90 км/ч може да се кара на 4х4 бързи, но това означава да караш със заключен среден диференциал
при завой предните колела изминават по-дълъг път от задните, което прави карането на 4х4 трудна работа
на клипа колата се кара на заден мост само, а задницата е много лека, окачването е на ресьори
гореизброеното помага на колата много лесно да изпуска пътя при лоша настилка и висока скорост
на мен лично ми се е случвало да се завъртам няколко пъти с такава кола, ЕСП-то е опционално и не съм сигурен до каква степен помага
колкото до здравината на наварата - солидна е, но удара е непростим
това не е сув, това си е джип на рама, като същата рама се използва и за камиончета (кабстар) с общо тегло до 4.5 тона
просто.. е надценена от шофьора, който я кара като лека кола, а не като 2.5 тонен пикап
No bling at the Ring
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Как ги правят тея коли ...?!
BadAngel написа:
това не е сув, това си е джип на рама, като същата рама се използва и за камиончета (кабстар) с общо тегло до 4.5 тона
просто.. е надценена от шофьора, който я кара като лека кола, а не като 2.5 тонен пикап
И от това какъв е логичния извод .... че рамата остава на нивото на бронята на камиона и попада евентуално под гумите му ,а кабината му влиза с взлом в "бараката" ,която е монтирана върху шасито и я пръска на парчета ...

Re: Как ги правят тея коли ...?!
Абе на клипа си се вижда как и рама и пластмаса и всичките части по колата как хвърчат.
Жалко за пътниците..

Жалко за пътниците..

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Re: Как ги правят тея коли ...?!
plradev написа:BadAngel написа:
това не е сув, това си е джип на рама, като същата рама се използва и за камиончета (кабстар) с общо тегло до 4.5 тона
просто.. е надценена от шофьора, който я кара като лека кола, а не като 2.5 тонен пикап
И от това какъв е логичния извод .... че рамата остава на нивото на бронята на камиона и попада евентуално под гумите му ,а кабината му влиза с взлом в "бараката" ,която е монтирана върху шасито и я пръска на парчета ...
логичният извод е, че трябва да се внимава
всяка една кола, която попадне в такава ситуация, щеше да се разбие по същия начин
просто пикапите, със сходна на наварата архитектура, имат по-голяма склонност за попадане в такива ситуации
No bling at the Ring
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Как ги правят тея коли ...?!
имам преки наблюдения от един кашкай. Толкова е евтин отвътре в купето, че няма накъде. Кожен волан за две години направо се разпадна, пълен ужас е като качество. Но дори да си в здрава кола, при този удар, равносметката е, че просто би бил по-красив труп.
Скоро един съсед с чисто нов шевролет ме извика да го бутам, че беше закъсал. Направо се стреснах като почнах да бутам - където пипна - ми потъваше ръката. Новите коли от не премиум марките са направо ужас.
Скоро един съсед с чисто нов шевролет ме извика да го бутам, че беше закъсал. Направо се стреснах като почнах да бутам - където пипна - ми потъваше ръката. Новите коли от не премиум марките са направо ужас.
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: seimo