Как ги правят тея коли ...?!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от Coulthard » 01 Мар 2012, 12:51

а скромните -30 градуса отчитате ли ги, че на такива температури стоманата започва да се троши като стъкло, а да не говорим за пластмасата
Изображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от ivoo » 01 Мар 2012, 13:32

Тя Навара-та по принцип си е правена от кашкавал. http://www.youtube.com/watch?v=ueSG-OON_So
За тази друга японска кочина да не говорим http://www.youtube.com/watch?v=73-R7ToL ... re=related
Последна промяна ivoo на 01 Мар 2012, 13:46, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от drago_pavlov » 01 Мар 2012, 13:38

Coulthard написа:а скромните -30 градуса отчитате ли ги, че на такива температури стоманата започва да се троши като стъкло, а да не говорим за пластмасата


Хахаха... Чак пък като стъкло... Той чугуна не се троши като стъкло, камо ли стоманата...
Като ще преувеличаваш поне да е с мярка де :ok:
Ако беше така ледоразбивачите в океаните трябва да са от някакви космически материали :mhihi:
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от Coulthard » 01 Мар 2012, 13:46

ледоразбивача в океана има минимум 40мм борд :) а тва нещо едва ли някъде надвишава 3мм и да леко преекспонирам, особено след като съм карал Навара като heavy duty truck и е нямало никакъв проблем - щото тука се изказаха кви ли не мнения и изкараха скрапериите от 80-те по-здрави и безопасни от тази Навара
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от Витанов » 01 Мар 2012, 14:03

Coulthard написа:ледоразбивача в океана има минимум 40мм борд :) а тва нещо едва ли някъде надвишава 3мм и да леко преекспонирам, особено след като съм карал Навара като heavy duty truck и е нямало никакъв проблем - щото тука се изказаха кви ли не мнения и изкараха скрапериите от 80-те по-здрави и безопасни от тази Навара


Кочината от 80те е по-здрава, а не по сейфти.. искаш да кажеш че урала в сибир при -50 като го натоварят с 10 тона и става на сол?? щото стоманата на -30 ставала крехка!?

съм карал Навара като heavy duty truck и е нямало никакъв проблем


как се кара навара като хеви дюти трък???
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от Coulthard » 01 Мар 2012, 14:10

http://www.youtube.com/watch?v=_yPATf2k6Is&feature=related
ето така натоварена отзад с тон и нещо пясък и други из терена на едно кандидат-голф игрище и така в продължение на 6месеца .... Караха я поне 15 различни човека всеки ден от 8 до 17часа никой не я жалеше и да ти кажа нямаше проблеми с нея за разлика от няколкото Ниви които оставиха труповете си тук таме
относни температурите и урала ако ми покажеш къде Урала има 2мм ламарина ...... аре да не спорим по темата за промяна в структурата на материалите при ниски температури че може да останеш неприятно изненадан
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от Витанов » 01 Мар 2012, 14:20

Coulthard написа:http://www.youtube.com/watch?v=_yPATf2k6Is&feature=related
ето така натоварена отзад с тон и нещо пясък и други из терена на едно кандидат-голф игрище и така в продължение на 6месеца .... Караха я поне 15 различни човека всеки ден от 8 до 17часа никой не я жалеше и да ти кажа нямаше проблеми с нея за разлика от няколкото Ниви които оставиха труповете си тук таме
относни температурите и урала ако ми покажеш къде Урала има 2мм ламарина ...... аре да не спорим по темата за промяна в структурата на материалите при ниски температури че може да останеш неприятно изненадан


Не ми се спори по тая тема, щото на клипчета е едно, а реалното е друго, там и с жигулката минавам. Даже и най-смешния пикап с над 70коня влачи тон без никакви грижи. Както и да е стомана при -30 не можеш да я счупиш като стъкло, може да има структурни промени, но не чак такива фатални :lol: паранормални бих казал.

:bchug:
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от ивчо » 01 Мар 2012, 14:35

jordanpar написа:]

Въпросният удар не е челен, малка вероятност за страничен ... Е46 се е засилила, камиона го е засякъл, опит за избягване на удара и резултата - нещо като кола, която виси от някакъв мост :paranoid:
Мммм, Е46 не е особенно издръжлива на удар :confused:
Всичко зависи от удара - кола е политала пред мен в канал като на Сливница, и се удари точно в ръба на "моста", отвори се като консерва, оттам в колоната, и шофьора имаше само една резка от стъклото на челото си :clap: Колата беше Мерц W202 ...
В конкретният случай - гледах клипчето преди седмица ! Мисля че е ужасно, предвид че вътре има хора (надявам се поне да е била бърза смърт :confused: ), а иначе Наварата, и спешъл тази са малко кекави, предвид че пътническото и товарното мисля не са едно цяло ! Даже съм убеден ! И познай къде се къса веригата - на най-слабото място ... В случая посредата обазно казано !
И никой не отчита другото - Наварата е висок автомобил ! Ако мога така да се изразя - посрещна си точно с вратите камиона ! Някак си точно метал в метал стана ... Ако беше някой лек автомобил, нямаше да се разпарчетоса, поради простата причина, че ще се навре под камиона ! Демек около стъклото ще е удара ...
Също от значение е това ...
Не знам що така се изметна - затова не искам вече задно, караш и тръгва на някъде !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 31.03.2009
Пол: Мъж
Кара: го по тъч линията на живота..

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от M3 E92 » 01 Мар 2012, 14:36

In Russian versian said, that there was only driver in this car. Police found only a part of his leg. Sorry for my English.

Тоя джиБ не е ли уж 4х4, системи, нещо? Или този тотално не може да го управлява.. А и ако беше видял идващия камион, да беше настъпал газта до долу, да се разминат :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от zzuzi » 01 Мар 2012, 14:43

Като гледам на камиона как се нагъна отпред явно не е толкова пластмасова наварата.Хвърчат парчетата пластмаса-покрива на каросерията,броните калниците-все са пластмаса.
В такава ситуация едва ли е имал време да мисли дали ще мина ако даде газ и т.н...или ако му е гръмнал бега след 1вия удар в малкия камион.
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от BadAngel » 01 Мар 2012, 15:33

наварата е приоритетно със задвижване на задния мост

при скорости до 90 км/ч може да се кара на 4х4 бързи, но това означава да караш със заключен среден диференциал

при завой предните колела изминават по-дълъг път от задните, което прави карането на 4х4 трудна работа

на клипа колата се кара на заден мост само, а задницата е много лека, окачването е на ресьори

гореизброеното помага на колата много лесно да изпуска пътя при лоша настилка и висока скорост

на мен лично ми се е случвало да се завъртам няколко пъти с такава кола, ЕСП-то е опционално и не съм сигурен до каква степен помага

колкото до здравината на наварата - солидна е, но удара е непростим

това не е сув, това си е джип на рама, като същата рама се използва и за камиончета (кабстар) с общо тегло до 4.5 тона

просто.. е надценена от шофьора, който я кара като лека кола, а не като 2.5 тонен пикап
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от plradev » 01 Мар 2012, 17:08

BadAngel написа:
това не е сув, това си е джип на рама, като същата рама се използва и за камиончета (кабстар) с общо тегло до 4.5 тона

просто.. е надценена от шофьора, който я кара като лека кола, а не като 2.5 тонен пикап

И от това какъв е логичния извод .... че рамата остава на нивото на бронята на камиона и попада евентуално под гумите му ,а кабината му влиза с взлом в "бараката" ,която е монтирана върху шасито и я пръска на парчета ...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от doomy525 » 01 Мар 2012, 17:15

Абе на клипа си се вижда как и рама и пластмаса и всичките части по колата как хвърчат. :confused:
Жалко за пътниците.. :|
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от BadAngel » 01 Мар 2012, 17:16

plradev написа:
BadAngel написа:
това не е сув, това си е джип на рама, като същата рама се използва и за камиончета (кабстар) с общо тегло до 4.5 тона

просто.. е надценена от шофьора, който я кара като лека кола, а не като 2.5 тонен пикап

И от това какъв е логичния извод .... че рамата остава на нивото на бронята на камиона и попада евентуално под гумите му ,а кабината му влиза с взлом в "бараката" ,която е монтирана върху шасито и я пръска на парчета ...


логичният извод е, че трябва да се внимава

всяка една кола, която попадне в такава ситуация, щеше да се разбие по същия начин

просто пикапите, със сходна на наварата архитектура, имат по-голяма склонност за попадане в такива ситуации
No bling at the Ring

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Как ги правят тея коли ...?!

Мнение от sub_eleven » 01 Мар 2012, 18:35

имам преки наблюдения от един кашкай. Толкова е евтин отвътре в купето, че няма накъде. Кожен волан за две години направо се разпадна, пълен ужас е като качество. Но дори да си в здрава кола, при този удар, равносметката е, че просто би бил по-красив труп.

Скоро един съсед с чисто нов шевролет ме извика да го бутам, че беше закъсал. Направо се стреснах като почнах да бутам - където пипна - ми потъваше ръката. Новите коли от не премиум марките са направо ужас.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: gromovich

Последни теми
Facebook