ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vld » 09 Апр 2012, 9:27

Sw!zz3r0 написа:Моля някой който може да разкодира един вин и да разберем по него дали колата е със шпер диференциал да ми пише на Л.С., за да му дам вина да го дешифрираме :bchug:

Пиши ЛС на Явор ;)
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 09 Апр 2012, 9:46

От бая време можете и сами да си проверявате VIN-овете.
:arrow: viewtopic.php?f=1&t=264670 :idea:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: '93 318 IS COUPE
Детайли за колата: '93 318 IS COUPE
M42B18

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Gerch » 09 Апр 2012, 14:21

Gerch написа:Здравейте колеги!
Имам един проблем с моя автомобил- М42 '93.
Значи, всеки път когато тръгвам и колата е студена при потегляне (в момента на зацепване на съединителя) се появява едно хъркане еднократно. Интересното е, че ако не включа на скорост не се появява - помпя си съединителя и всичко си е ОК, като потеглям и съм на полусъединител всичко пак е ОК, но отпусна ли докрай - храс. Не е силен шума глух е, прави го само веднъж. Имам спирачна течност. Съединителя отделя доста нависоко, може да е за смяна - не знам, но не ми приплъзва или нещо такова.
Ще се радвам на съвети.
Поздрави.


Привет колеги, преди време писах за горния проблем, но никой не можа да ми отговори.
Сега проблема го прави и при престой от 20 минути т.е. дори ако е топла и спра, като тръгна след малко го прави. Хъркането се чува в момента на подаване на газ, ако отпусна съединител без газ, колата тръгва и не хърка, като подам газ се чува храс и това е ...Ако форсирам двигателя на свободна не хърка, вкарвам на скорост, давам газ и...храс.
Сменях маховик, съединител комплект, но няма ефект.
Моля за съвети!
Изображение
Един път закрастиш ли се, няма оттърване !!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Angelov91 » 09 Апр 2012, 16:12

Gerch написа:
Gerch написа:Здравейте колеги!
Имам един проблем с моя автомобил- М42 '93.
Значи, всеки път когато тръгвам и колата е студена при потегляне (в момента на зацепване на съединителя) се появява едно хъркане еднократно. Интересното е, че ако не включа на скорост не се появява - помпя си съединителя и всичко си е ОК, като потеглям и съм на полусъединител всичко пак е ОК, но отпусна ли докрай - храс. Не е силен шума глух е, прави го само веднъж. Имам спирачна течност. Съединителя отделя доста нависоко, може да е за смяна - не знам, но не ми приплъзва или нещо такова.
Ще се радвам на съвети.
Поздрави.


Привет колеги, преди време писах за горния проблем, но никой не можа да ми отговори.
Сега проблема го прави и при престой от 20 минути т.е. дори ако е топла и спра, като тръгна след малко го прави. Хъркането се чува в момента на подаване на газ, ако отпусна съединител без газ, колата тръгва и не хърка, като подам газ се чува храс и това е ...Ако форсирам двигателя на свободна не хърка, вкарвам на скорост, давам газ и...храс.
Сменях маховик, съединител комплект, но няма ефект.
Моля за съвети!



Колега при мен е същото :D и при ускорение на колата за 1-2 сек за появява и изчезва
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 5.04.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 TDS комби-автоматик '97
Мечтае да кара: X6,M6
Детайли за колата: E30/325 TDS/'97г./автоматик/143hp

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от nakov1978 » 11 Апр 2012, 20:31

Някой може ли да ми каже следното :
325 TDS/'97 - Турбината ми е постоянно зацепена.Тръгва си от нулата.
Има ли начин да я направя да се включва,както всички роторни турбини - около 2300-2500 об/м. и това ще се отрази ли на двигателя,на разхода и на мощноста преди включването и ? [color=#FF0040]Колата е автоматик.
Имал съм Е30/324td/'89г. и там си се включваше на обороти и си вървеше перфект.[/color]
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.01.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от MaiNa » 11 Апр 2012, 22:21

здравейте колеги искам да попитам едно въпросче понеже преди два дни си купих нов воден радиатор и пак губи вода по малко със старата капачка е, друго което ми прави впечатление е ,че като натискам маркуча който влиза под капачката на радиатора от капачката се чува съскане изпуска и взима въздух, възможно ли е от там да губи течност или радиатора е китайски боклук. мерси предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Делян » 11 Апр 2012, 22:59

За начало си смени капачката с нова, но ОРИГИНАЛНА :yes:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vld » 12 Апр 2012, 7:40

nakov1978 написа:Някой може ли да ми каже следното :
325 TDS/'97 - Турбината ми е постоянно зацепена.Тръгва си от нулата.
Има ли начин да я направя да се включва,както всички роторни турбини - около 2300-2500 об/м. и това ще се отрази ли на двигателя,на разхода и на мощноста преди включването и ? [color=#FF0040]Колата е автоматик.
Имал съм Е30/324td/'89г. и там си се включваше на обороти и си вървеше перфект.[/color]

Това не е лампа да я включваш и изключваш ;)
Я първо прочети на какъв принцип работят турбо моторите и после задавай въпроси.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от plradev » 12 Апр 2012, 11:03

MaiNa написа:здравейте колеги искам да попитам едно въпросче понеже преди два дни си купих нов воден радиатор и пак губи вода по малко със старата капачка е, друго което ми прави впечатление е ,че като натискам маркуча който влиза под капачката на радиатора от капачката се чува съскане изпуска и взима въздух, възможно ли е от там да губи течност или радиатора е китайски боклук. мерси предварително

А пък ако кажеш и за какъв мотор става въпрос,дали разширителния съд е на радиатора или отделно от него ,цена няма да имаш ;) Пък дали радиатора е чайна таун ,ти си човека ,който трябва да знае според марката му и парите,които си дал за него ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Kambe » 12 Апр 2012, 14:12

Колеги понеже клапана за предно дясно колело в помпата на АБС-а ми е заял , нямам усилие към въпросното колело, та въпроса ми е ако дръпна буксата на тази помпа на АБС-а проблем ли ще е ? Освен че няма да имам АБС... Забелязвам , че без контакт спирачката си лови...ще сменя въпросната помпа, но ще е след 6 месеца, защото след седмица заминавам за чужбина
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 12 Апр 2012, 15:51

Kambe написа:Колеги понеже клапана за предно дясно колело в помпата на АБС-а ми е заял , нямам усилие към въпросното колело, та въпроса ми е ако дръпна буксата на тази помпа на АБС-а проблем ли ще е ? Освен че няма да имам АБС... Забелязвам , че без контакт спирачката си лови...ще сменя въпросната помпа, но ще е след 6 месеца, защото след седмица заминавам за чужбина

Ами реално на едното колело ще хваща, на другото не и може да почне да носи на една страна като спираш по-рязко. Освен релето да извадиш направо, ма не знам дали няма да стане по-голяма поразия :roll:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.01.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от MaiNa » 12 Апр 2012, 17:35

bmw 316i compact 95 година разширителния съд е на радиатора

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 19.02.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F10 535d
Мечтае да кара: F90 M5

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от enerdjy » 12 Апр 2012, 18:08

Нормално ли е при 318 тдс е36 '96 при 4 и 5 скорост оборотите след 2,300 някъде да се играят т.е. дигат се бързо после се нормализират? Само на тия скорости се получава.Иначе колата си набира.Мисля, че е заради турбото, но и съединитела ме съмнява
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Kambe » 12 Апр 2012, 18:24

ogata написа:
Kambe написа:Колеги понеже клапана за предно дясно колело в помпата на АБС-а ми е заял , нямам усилие към въпросното колело, та въпроса ми е ако дръпна буксата на тази помпа на АБС-а проблем ли ще е ? Освен че няма да имам АБС... Забелязвам , че без контакт спирачката си лови...ще сменя въпросната помпа, но ще е след 6 месеца, защото след седмица заминавам за чужбина

Ами реално на едното колело ще хваща, на другото не и може да почне да носи на една страна като спираш по-рязко. Освен релето да извадиш направо, ма не знам дали няма да стане по-голяма поразия :roll:

ми то сега ми хваща на едното колело... а както съм казал когато не е на контакт си хваща навсякъде... въпроса ми е ако изключа АБС-а от буксата , дали няма да постигна този ефект.. 4 спирачки , но без АБС... по-добре отколкото 3 със АБС
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Le Transporteur » 12 Апр 2012, 21:20

Дигиталното управление на клима/парно се стартира при всяко палене на двигателя, дори и да го изключа преди последното гасене. Издържа да не се стартира до около 15-20 минути. Нормално или имам проблем?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook