ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Sw!zz3r0 написа:Моля някой който може да разкодира един вин и да разберем по него дали колата е със шпер диференциал да ми пише на Л.С., за да му дам вина да го дешифрираме
Пиши ЛС на Явор


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- Gerch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: '93 318 IS COUPE
- Детайли за колата: '93 318 IS COUPE
M42B18
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Gerch написа:Здравейте колеги!
Имам един проблем с моя автомобил- М42 '93.
Значи, всеки път когато тръгвам и колата е студена при потегляне (в момента на зацепване на съединителя) се появява едно хъркане еднократно. Интересното е, че ако не включа на скорост не се появява - помпя си съединителя и всичко си е ОК, като потеглям и съм на полусъединител всичко пак е ОК, но отпусна ли докрай - храс. Не е силен шума глух е, прави го само веднъж. Имам спирачна течност. Съединителя отделя доста нависоко, може да е за смяна - не знам, но не ми приплъзва или нещо такова.
Ще се радвам на съвети.
Поздрави.
Привет колеги, преди време писах за горния проблем, но никой не можа да ми отговори.
Сега проблема го прави и при престой от 20 минути т.е. дори ако е топла и спра, като тръгна след малко го прави. Хъркането се чува в момента на подаване на газ, ако отпусна съединител без газ, колата тръгва и не хърка, като подам газ се чува храс и това е ...Ако форсирам двигателя на свободна не хърка, вкарвам на скорост, давам газ и...храс.
Сменях маховик, съединител комплект, но няма ефект.
Моля за съвети!
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Gerch написа:Gerch написа:Здравейте колеги!
Имам един проблем с моя автомобил- М42 '93.
Значи, всеки път когато тръгвам и колата е студена при потегляне (в момента на зацепване на съединителя) се появява едно хъркане еднократно. Интересното е, че ако не включа на скорост не се появява - помпя си съединителя и всичко си е ОК, като потеглям и съм на полусъединител всичко пак е ОК, но отпусна ли докрай - храс. Не е силен шума глух е, прави го само веднъж. Имам спирачна течност. Съединителя отделя доста нависоко, може да е за смяна - не знам, но не ми приплъзва или нещо такова.
Ще се радвам на съвети.
Поздрави.
Привет колеги, преди време писах за горния проблем, но никой не можа да ми отговори.
Сега проблема го прави и при престой от 20 минути т.е. дори ако е топла и спра, като тръгна след малко го прави. Хъркането се чува в момента на подаване на газ, ако отпусна съединител без газ, колата тръгва и не хърка, като подам газ се чува храс и това е ...Ако форсирам двигателя на свободна не хърка, вкарвам на скорост, давам газ и...храс.
Сменях маховик, съединител комплект, но няма ефект.
Моля за съвети!
Колега при мен е същото

- nakov1978
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.04.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 TDS комби-автоматик '97
- Мечтае да кара: X6,M6
- Детайли за колата: E30/325 TDS/'97г./автоматик/143hp
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой може ли да ми каже следното :
325 TDS/'97 - Турбината ми е постоянно зацепена.Тръгва си от нулата.
Има ли начин да я направя да се включва,както всички роторни турбини - около 2300-2500 об/м. и това ще се отрази ли на двигателя,на разхода и на мощноста преди включването и ? [color=#FF0040]Колата е автоматик.Имал съм Е30/324td/'89г. и там си се включваше на обороти и си вървеше перфект.[/color]
325 TDS/'97 - Турбината ми е постоянно зацепена.Тръгва си от нулата.
Има ли начин да я направя да се включва,както всички роторни турбини - около 2300-2500 об/м. и това ще се отрази ли на двигателя,на разхода и на мощноста преди включването и ? [color=#FF0040]Колата е автоматик.Имал съм Е30/324td/'89г. и там си се включваше на обороти и си вървеше перфект.[/color]
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
здравейте колеги искам да попитам едно въпросче понеже преди два дни си купих нов воден радиатор и пак губи вода по малко със старата капачка е, друго което ми прави впечатление е ,че като натискам маркуча който влиза под капачката на радиатора от капачката се чува съскане изпуска и взима въздух, възможно ли е от там да губи течност или радиатора е китайски боклук. мерси предварително
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
nakov1978 написа:Някой може ли да ми каже следното :
325 TDS/'97 - Турбината ми е постоянно зацепена.Тръгва си от нулата.
Има ли начин да я направя да се включва,както всички роторни турбини - около 2300-2500 об/м. и това ще се отрази ли на двигателя,на разхода и на мощноста преди включването и ? [color=#FF0040]Колата е автоматик.Имал съм Е30/324td/'89г. и там си се включваше на обороти и си вървеше перфект.[/color]
Това не е лампа да я включваш и изключваш

Я първо прочети на какъв принцип работят турбо моторите и после задавай въпроси.

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
MaiNa написа:здравейте колеги искам да попитам едно въпросче понеже преди два дни си купих нов воден радиатор и пак губи вода по малко със старата капачка е, друго което ми прави впечатление е ,че като натискам маркуча който влиза под капачката на радиатора от капачката се чува съскане изпуска и взима въздух, възможно ли е от там да губи течност или радиатора е китайски боклук. мерси предварително
А пък ако кажеш и за какъв мотор става въпрос,дали разширителния съд е на радиатора или отделно от него ,цена няма да имаш


- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги понеже клапана за предно дясно колело в помпата на АБС-а ми е заял , нямам усилие към въпросното колело, та въпроса ми е ако дръпна буксата на тази помпа на АБС-а проблем ли ще е ? Освен че няма да имам АБС... Забелязвам , че без контакт спирачката си лови...ще сменя въпросната помпа, но ще е след 6 месеца, защото след седмица заминавам за чужбина


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Kambe написа:Колеги понеже клапана за предно дясно колело в помпата на АБС-а ми е заял , нямам усилие към въпросното колело, та въпроса ми е ако дръпна буксата на тази помпа на АБС-а проблем ли ще е ? Освен че няма да имам АБС... Забелязвам , че без контакт спирачката си лови...ще сменя въпросната помпа, но ще е след 6 месеца, защото след седмица заминавам за чужбина
Ами реално на едното колело ще хваща, на другото не и може да почне да носи на една страна като спираш по-рязко. Освен релето да извадиш направо, ма не знам дали няма да стане по-голяма поразия



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
bmw 316i compact 95 година разширителния съд е на радиатора
- enerdjy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 19.02.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535d
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Нормално ли е при 318 тдс е36 '96 при 4 и 5 скорост оборотите след 2,300 някъде да се играят т.е. дигат се бързо после се нормализират? Само на тия скорости се получава.Иначе колата си набира.Мисля, че е заради турбото, но и съединитела ме съмнява
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:Kambe написа:Колеги понеже клапана за предно дясно колело в помпата на АБС-а ми е заял , нямам усилие към въпросното колело, та въпроса ми е ако дръпна буксата на тази помпа на АБС-а проблем ли ще е ? Освен че няма да имам АБС... Забелязвам , че без контакт спирачката си лови...ще сменя въпросната помпа, но ще е след 6 месеца, защото след седмица заминавам за чужбина
Ами реално на едното колело ще хваща, на другото не и може да почне да носи на една страна като спираш по-рязко. Освен релето да извадиш направо, ма не знам дали няма да стане по-голяма поразия
ми то сега ми хваща на едното колело... а както съм казал когато не е на контакт си хваща навсякъде... въпроса ми е ако изключа АБС-а от буксата , дали няма да постигна този ефект.. 4 спирачки , но без АБС... по-добре отколкото 3 със АБС


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Дигиталното управление на клима/парно се стартира при всяко палене на двигателя, дори и да го изключа преди последното гасене. Издържа да не се стартира до около 15-20 минути. Нормално или имам проблем?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани