ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от djkita » 19 Апр 2012, 23:32

Благодаря много, очаквах да е нещо по ''съществено'....като го гледам вярно май няма много смисъл да ги търся :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Малко помощ

Мнение от Angelov91 » 20 Апр 2012, 0:26

Колеги не мога да загася колата завъртам ключа , но продължава да работи и е гася на скорост :lol: .. Преди време свалях всички бушони и като ги наредих започна да прави този проблем , преди колата е имала аларма махнах е цялата , но възможно ли е нещо да е объркало компютъра и за това да не иска да гаси ... Много ще съм ви благодарен ако някои има напредстава как да действам :oops:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e36 320i coupe
Мечтае да кара: ... по хубави пътища !

Re: Малко помощ

Мнение от CAMyPAu » 20 Апр 2012, 16:04

Angelov91 написа:Колеги не мога да загася колата завъртам ключа , но продължава да работи и е гася на скорост :lol: .. Преди време свалях всички бушони и като ги наредих започна да прави този проблем , преди колата е имала аларма махнах е цялата , но възможно ли е нещо да е объркало компютъра и за това да не иска да гаси ... Много ще съм ви благодарен ако някои има напредстава как да действам :oops:



Колега, сигурен ли си, че не е цилиндъра ,където вкарваш ключа? Защото е много чест проблем да превърта цилиндъра на запалването , или палчето да е излязло от клемата , или някакъв подобен проблем със цилиндъра за запалване ... :dunno:

Клемата под кормилото се сваля лесно , 2 винта я държат ... в краен случай - сваляй клемата и с една кръстата отвертка си имаш универсален ключ + още една екстра - заключена кола с работещ двигател за зимата примерно ... не ме питай от къде знам :lol: ... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 2.11.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е36 325тдс
Мечтае да кара: х6м

Re: Малко помощ

Мнение от georgi320 » 21 Апр 2012, 22:00

CAMyPAu написа:
Angelov91 написа:Колеги не мога да загася колата завъртам ключа , но продължава да работи и е гася на скорост :lol: .. Преди време свалях всички бушони и като ги наредих започна да прави този проблем , преди колата е имала аларма махнах е цялата , но възможно ли е нещо да е объркало компютъра и за това да не иска да гаси ... Много ще съм ви благодарен ако някои има напредстава как да действам :oops:



Колега, сигурен ли си, че не е цилиндъра ,където вкарваш ключа? Защото е много чест проблем да превърта цилиндъра на запалването , или палчето да е излязло от клемата , или някакъв подобен проблем със цилиндъра за запалване ... :dunno:

Клемата под кормилото се сваля лесно , 2 винта я държат ... в краен случай - сваляй клемата и с една кръстата отвертка си имаш универсален ключ + още една екстра - заключена кола с работещ двигател за зимата примерно ... не ме питай от къде знам :lol: ... :D

и аз го имах тоя проблем и се оказа че патроника е превартял

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 2.11.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е36 325тдс
Мечтае да кара: х6м

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от georgi320 » 21 Апр 2012, 22:23

днес си купих един компакт с присаден м50 б20 мотор без ванос като се прибрах пред блока слезох от него и го оставих да работи и като минах от пред тои изхварля6е водата погледнах темперетурата тя си бе6е нормално почнах да го наливам с вода и одвих пробката на радиятора да излезе въздоха но в продалжение на 10мин излиза6е само ваздох и като слових пак пробката започна да хварля пак водата като свалих изходя6тия маркуч от парното на запален мотор и от там не излиза6е вода след тожа я загасих и надух с уста и тогава запо4на да духа вода от радиатора на парното през цялото това време колата работе6е иподаржа6е нормална темперетура???
какво мойе даи е ???????????

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.09.2011
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от maSur40 » 21 Апр 2012, 23:08

Здравейте
Искам да попитам въпрос с който са се сблъсквали почти всички които...
БМВ-то е 1.8 115hp 1997 имам страшно виене което се чува до 3000 оборота и явно изчезна от шумът на двигателя.Свалихме всики ролки и запалихме колата и пак се чува и сега иска да попитам ако някои има на някой му се е случвало да помага и да каже от къде може да е.....
МЕРСИ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Re: Малко помощ

Мнение от Angelov91 » 22 Апр 2012, 12:37

georgi320 написа:
CAMyPAu написа:
Angelov91 написа:Колеги не мога да загася колата завъртам ключа , но продължава да работи и е гася на скорост :lol: .. Преди време свалях всички бушони и като ги наредих започна да прави този проблем , преди колата е имала аларма махнах е цялата , но възможно ли е нещо да е объркало компютъра и за това да не иска да гаси ... Много ще съм ви благодарен ако някои има напредстава как да действам :oops:



Колега, сигурен ли си, че не е цилиндъра ,където вкарваш ключа? Защото е много чест проблем да превърта цилиндъра на запалването , или палчето да е излязло от клемата , или някакъв подобен проблем със цилиндъра за запалване ... :dunno:

Клемата под кормилото се сваля лесно , 2 винта я държат ... в краен случай - сваляй клемата и с една кръстата отвертка си имаш универсален ключ + още една екстра - заключена кола с работещ двигател за зимата примерно ... не ме питай от къде знам :lol: ... :D

и аз го имах тоя проблем и се оказа че патроника е превартял




Но колега до сега не ми е правила така какво свалих бушоните и ги наредих започна да прави това . Дали съм объркал нещо след като ги свалих :?:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d '03
Мечтае да кара: E39 S62B50

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Slu4ainiK » 24 Апр 2012, 17:19


Здравейте,

Днес сложих летните гуми 15-ки. Отпред съм със старите и все още ставащи 205/60/15-ки, за отзад взех нещо да търкам и да не ми е кофти като ги съсипвам. Сложих 195/50/15...

И какво да забележа изтисквам си 1-ва при тръгването и после 2-ра.... тя спря на 2к оборота и до там почна да свети лампата на тракшъна никва газ, вкарах 3-та обротите паднаха и пак светише колкото и да натискам колата не вървеше. Като изключих ръчно от бутона ASC колата си работи както трябва.
Та от какво е това нещо от задните гуми ? Не са хубави даже към твърди отиват..

Мерси :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Leon » 24 Апр 2012, 22:04

Не ти ли прави впечатление огромната диспропорция в размерите на гумите...?
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d '03
Мечтае да кара: E39 S62B50

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Slu4ainiK » 25 Апр 2012, 2:46

Leon написа:Не ти ли прави впечатление огромната диспропорция в размерите на гумите...?


Прави ми, но това ли е главния проблем ? Имам 195/65 принципно, но реших тия да ги изтъркам..
Как точно да си го обесня като проблем ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Leon » 25 Апр 2012, 9:38

Всички системи за сигурност работят на база на датчиците на АБС-а. Те отчитат разлика в броя обороти на колелата отпред и отзад и АСЦ-то си мисли, че колата поднася, съответно взема мерки, изразяващи се в това, което описваш... най-общо казано.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 20.08.2011
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: Bmw e36 m3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dom1nus » 27 Апр 2012, 11:50

колеги имам въпрос . Колко е дебелината на деродовия диск на съединителя на м40б18 когато е нов .. ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от johnni_b » 30 Апр 2012, 13:12

5.png
Колеги, за какво служи мъркуч №18 на схемата?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от err0r » 30 Апр 2012, 14:43

Входящо или обратно гориво? :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от johnni_b » 30 Апр 2012, 15:24

Не е колега. Другият му край е вкаран във гофрирания мъркуч след дебитомера. Аз за това и питам каква роля играе и ако го изолирам ще пречи ли на нещо?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook