ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодаря много, очаквах да е нещо по ''съществено'....като го гледам вярно май няма много смисъл да ги търся 


- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Малко помощ
Колеги не мога да загася колата завъртам ключа , но продължава да работи и е гася на скорост
.. Преди време свалях всички бушони и като ги наредих започна да прави този проблем , преди колата е имала аларма махнах е цялата , но възможно ли е нещо да е объркало компютъра и за това да не иска да гаси ... Много ще съм ви благодарен ако някои има напредстава как да действам 


- CAMyPAu
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i coupe
- Мечтае да кара: ... по хубави пътища !
Re: Малко помощ
Angelov91 написа:Колеги не мога да загася колата завъртам ключа , но продължава да работи и е гася на скорост.. Преди време свалях всички бушони и като ги наредих започна да прави този проблем , преди колата е имала аларма махнах е цялата , но възможно ли е нещо да е объркало компютъра и за това да не иска да гаси ... Много ще съм ви благодарен ако някои има напредстава как да действам
Колега, сигурен ли си, че не е цилиндъра ,където вкарваш ключа? Защото е много чест проблем да превърта цилиндъра на запалването , или палчето да е излязло от клемата , или някакъв подобен проблем със цилиндъра за запалване ...

Клемата под кормилото се сваля лесно , 2 винта я държат ... в краен случай - сваляй клемата и с една кръстата отвертка си имаш универсален ключ + още една екстра - заключена кола с работещ двигател за зимата примерно ... не ме питай от къде знам


- georgi320
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 2.11.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325тдс
- Мечтае да кара: х6м
Re: Малко помощ
CAMyPAu написа:Angelov91 написа:Колеги не мога да загася колата завъртам ключа , но продължава да работи и е гася на скорост.. Преди време свалях всички бушони и като ги наредих започна да прави този проблем , преди колата е имала аларма махнах е цялата , но възможно ли е нещо да е объркало компютъра и за това да не иска да гаси ... Много ще съм ви благодарен ако някои има напредстава как да действам
Колега, сигурен ли си, че не е цилиндъра ,където вкарваш ключа? Защото е много чест проблем да превърта цилиндъра на запалването , или палчето да е излязло от клемата , или някакъв подобен проблем със цилиндъра за запалване ...![]()
Клемата под кормилото се сваля лесно , 2 винта я държат ... в краен случай - сваляй клемата и с една кръстата отвертка си имаш универсален ключ + още една екстра - заключена кола с работещ двигател за зимата примерно ... не ме питай от къде знам...
и аз го имах тоя проблем и се оказа че патроника е превартял
- georgi320
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 2.11.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325тдс
- Мечтае да кара: х6м
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
днес си купих един компакт с присаден м50 б20 мотор без ванос като се прибрах пред блока слезох от него и го оставих да работи и като минах от пред тои изхварля6е водата погледнах темперетурата тя си бе6е нормално почнах да го наливам с вода и одвих пробката на радиятора да излезе въздоха но в продалжение на 10мин излиза6е само ваздох и като слових пак пробката започна да хварля пак водата като свалих изходя6тия маркуч от парното на запален мотор и от там не излиза6е вода след тожа я загасих и надух с уста и тогава запо4на да духа вода от радиатора на парното през цялото това време колата работе6е иподаржа6е нормална темперетура???
какво мойе даи е ???????????
какво мойе даи е ???????????
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте
Искам да попитам въпрос с който са се сблъсквали почти всички които...
БМВ-то е 1.8 115hp 1997 имам страшно виене което се чува до 3000 оборота и явно изчезна от шумът на двигателя.Свалихме всики ролки и запалихме колата и пак се чува и сега иска да попитам ако някои има на някой му се е случвало да помага и да каже от къде може да е.....
МЕРСИ
Искам да попитам въпрос с който са се сблъсквали почти всички които...
БМВ-то е 1.8 115hp 1997 имам страшно виене което се чува до 3000 оборота и явно изчезна от шумът на двигателя.Свалихме всики ролки и запалихме колата и пак се чува и сега иска да попитам ако някои има на някой му се е случвало да помага и да каже от къде може да е.....
МЕРСИ
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: Малко помощ
georgi320 написа:CAMyPAu написа:Angelov91 написа:Колеги не мога да загася колата завъртам ключа , но продължава да работи и е гася на скорост.. Преди време свалях всички бушони и като ги наредих започна да прави този проблем , преди колата е имала аларма махнах е цялата , но възможно ли е нещо да е объркало компютъра и за това да не иска да гаси ... Много ще съм ви благодарен ако някои има напредстава как да действам
Колега, сигурен ли си, че не е цилиндъра ,където вкарваш ключа? Защото е много чест проблем да превърта цилиндъра на запалването , или палчето да е излязло от клемата , или някакъв подобен проблем със цилиндъра за запалване ...![]()
Клемата под кормилото се сваля лесно , 2 винта я държат ... в краен случай - сваляй клемата и с една кръстата отвертка си имаш универсален ключ + още една екстра - заключена кола с работещ двигател за зимата примерно ... не ме питай от къде знам...
и аз го имах тоя проблем и се оказа че патроника е превартял
Но колега до сега не ми е правила така какво свалих бушоните и ги наредих започна да прави това . Дали съм объркал нещо след като ги свалих

- Slu4ainiK
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d '03
- Мечтае да кара: E39 S62B50
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте,
Днес сложих летните гуми 15-ки. Отпред съм със старите и все още ставащи 205/60/15-ки, за отзад взех нещо да търкам и да не ми е кофти като ги съсипвам. Сложих 195/50/15...
И какво да забележа изтисквам си 1-ва при тръгването и после 2-ра.... тя спря на 2к оборота и до там почна да свети лампата на тракшъна никва газ, вкарах 3-та обротите паднаха и пак светише колкото и да натискам колата не вървеше. Като изключих ръчно от бутона ASC колата си работи както трябва.
Та от какво е това нещо от задните гуми ? Не са хубави даже към твърди отиват..
Мерси

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не ти ли прави впечатление огромната диспропорция в размерите на гумите...?
Never mistake motion for action...
- Slu4ainiK
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d '03
- Мечтае да кара: E39 S62B50
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Leon написа:Не ти ли прави впечатление огромната диспропорция в размерите на гумите...?
Прави ми, но това ли е главния проблем ? Имам 195/65 принципно, но реших тия да ги изтъркам..
Как точно да си го обесня като проблем ?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Всички системи за сигурност работят на база на датчиците на АБС-а. Те отчитат разлика в броя обороти на колелата отпред и отзад и АСЦ-то си мисли, че колата поднася, съответно взема мерки, изразяващи се в това, което описваш... най-общо казано.
Never mistake motion for action...
- dom1nus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 20.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: Bmw e36 m3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
колеги имам въпрос . Колко е дебелината на деродовия диск на съединителя на м40б18 когато е нов .. ?

- johnni_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр.Тутракан
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525D 2001г.седан
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, за какво служи мъркуч №18 на схемата?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- johnni_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр.Тутракан
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525D 2001г.седан
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не е колега. Другият му край е вкаран във гофрирания мъркуч след дебитомера. Аз за това и питам каква роля играе и ако го изолирам ще пречи ли на нещо?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани