Е60 530d / E39 530d
Модератор: Общи модератори
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Re: Е60 530d / E39 530d
Аз съм имал и 2-та модела. Моето мнение за 2-та модела е: е60 ми харесва повече като визия и интериор, е39-ката вози една идея по меко, по-малко се усещат гадните неравности тип лента асвалт перпендикулярна на пътя каквито има много по бул. България. Като динамика е60-ката е по-добра, по стабилна е в завой (често минава.м детелината на България и там ми е една добра база за сравнение). Като комфорт вътре е60-то ми е с комфортните седалки с перфорирана кожа, която е много по-добра от обикновения кожен салон на е39, но не знам с рекарото там как е. Лично ми харесва в е60-то че има повече шукарийки вътре, но това пак зависи от модела, който ще вземе като екстри. За подръжка може да види колегата в подфорумите. Забелязвам, че е60 има доста по-малко знайни детски болести от е39-ката, но пък колегата говори за фейслифт срещу първите е60, което може би натежава за е39-ката, която ще дава по-малко проблеми освен ако не е много хубава е60-ка на малко км, което ще струва повече пари.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Е60 530d / E39 530d
Azidaha написа:В случай, че се плати една сравнително висока за Е39 сума, то това са загубени пари според мен.
След примерно 3 години, колата би се обезценила поне двойно и би останала вечно моя, както и сега хората с перфектните Е39ки си ги гледат като паметници на културата, тъй като пазара е пълен с "перфектни, нов внос" за по 3000лв.
Като почнете да си купувате колите по това след Х години колко по-евтина ще трябва да я продадеш

Последните две години цените на Е39 и Е60 паднаха много силно... преди пет години Е60 бяха над 55хил., а Е39 над 25хил., сега Е60-ките започват от 18 - 19хил., а Е39 от 7 - 8хил. (говориме за що-годе читави от последните години с някоя екстра).
Така, че близките три - четири години цените няма да падат с много, ако това те притеснява.
Не, че не е друго да купиш кола и след две години да й търсиш същите пари за които си я купил

п.с. За да съм малко по темата... Е39 с две ръце. От последните с всички екстри които можеш да се сетиш. Ако има и М-паркет


- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Е60 530d / E39 530d
Аз говоря за качество , не за надеждност
За надеждността.......Мазда 6,Хонда Акорд
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Е60 530d / E39 530d
Azidaha написа:Колеги, трябва ми надежден автомобил!
Не искам да трепна всеки път пътувайки!
Нека спрем да говорим за тези пластмасови консерви, моля ви.
От както видях с очите си, как на чисто нов Ярис 2011г. му смениха блок на мотора по гаранция на 22хил. км., японско - не!
Ако може да става въпрос за друг автомобил, то той е единствено А8, която е 4.0TDI, или 4.2TDI, като модел не съм сигурен как се води, мисля е D3.
A по темата с Е60 и Е39, колегата Ачо е прав!
Никъде не съм упоменал, че колата трябва да е с автоматична скоростна кутия!
сериозно ли мислиш ,че 10+ годишна дизелова петица на между 400 и 500к км е надеждна ,ти си мазохист


- Lattri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: 320i M Пакет, е39
- Мечтае да кара: е39 - сбъдната
Re: Е60 530d / E39 530d
Аз гласувах за е39. Защо?
1. По красива е (колегата това не го интересува много)
2. По удобна за шофиране е
3. По надеждна е от е60 (ако е39-ката е 2001-2003та фейса)
И понеже съм фен на примерите веднага давам един.
Купуваш си нов телефон - Нокия и то някоя от последните модели - Като я хванеш в ръката - евтина, чуплива, боклукчарска.
Купуваш си стар телефон - Нокия от по старите модели - По здрава, по добра изработка, по ергономична и удобна.
Причина? (Въпрос
)
Когато консумацията нарастне и когато настъпят времена на криза, качеството на всяка една стока намалява драстично. Биват пестени материали и качествена изработка, професионална ръка и най вече ХЪС да се сътвори нещо хубаво. Какво имам предвид?
Ти днес разполагаш с фабрика за шоколад. Всеки ден трябва да произвеждаш по 10 000 шоколада нито един по малко. Сядаш и ги правиш. Взимаш продаваш ги и хората са доволни и щастливи от крайния резултат (старото). След 1 година нещата се променят. Идва икономическата криза, трябва да намалиш поточните разходи с 40% за да останеш на пазара. Пак трябва да произвеждаш по 10 000 шоколада на ден. Сядаш и ги правиш. Как? Като:
1. Уволниш компетентния персонал (който получава 500 лева месечно) и наемеш нов - по некомпетентен за (400 лева месечно).
2. Намалиш количеството захар и какао, което отива в изработката на един шоколад с 30%.
Какво се получава? По лоша стока. По некачествена. По НЕНАДЕЖДНА (в случая с колите).
Другото нещо е, че винаги първите модели на каквото и да е било са много лоши както споменаха колегите по горе. Всяко едно нещо бива усъвършенствано с времето и годините. Затова по добре новото от старите от колкото старото от новите.
Изводите си ги вадим сам. Избора е изцяло твой. Какъвто и да е той, то няма да е грешен защото марката е една БМВ!
Поздрави
1. По красива е (колегата това не го интересува много)
2. По удобна за шофиране е
3. По надеждна е от е60 (ако е39-ката е 2001-2003та фейса)
И понеже съм фен на примерите веднага давам един.
Купуваш си нов телефон - Нокия и то някоя от последните модели - Като я хванеш в ръката - евтина, чуплива, боклукчарска.
Купуваш си стар телефон - Нокия от по старите модели - По здрава, по добра изработка, по ергономична и удобна.
Причина? (Въпрос

Когато консумацията нарастне и когато настъпят времена на криза, качеството на всяка една стока намалява драстично. Биват пестени материали и качествена изработка, професионална ръка и най вече ХЪС да се сътвори нещо хубаво. Какво имам предвид?
Ти днес разполагаш с фабрика за шоколад. Всеки ден трябва да произвеждаш по 10 000 шоколада нито един по малко. Сядаш и ги правиш. Взимаш продаваш ги и хората са доволни и щастливи от крайния резултат (старото). След 1 година нещата се променят. Идва икономическата криза, трябва да намалиш поточните разходи с 40% за да останеш на пазара. Пак трябва да произвеждаш по 10 000 шоколада на ден. Сядаш и ги правиш. Как? Като:
1. Уволниш компетентния персонал (който получава 500 лева месечно) и наемеш нов - по некомпетентен за (400 лева месечно).
2. Намалиш количеството захар и какао, което отива в изработката на един шоколад с 30%.
Какво се получава? По лоша стока. По некачествена. По НЕНАДЕЖДНА (в случая с колите).
Другото нещо е, че винаги първите модели на каквото и да е било са много лоши както споменаха колегите по горе. Всяко едно нещо бива усъвършенствано с времето и годините. Затова по добре новото от старите от колкото старото от новите.
Изводите си ги вадим сам. Избора е изцяло твой. Какъвто и да е той, то няма да е грешен защото марката е една БМВ!
Поздрави
По какво се познава добрия шофьор? По броя мухи на страничните прозорци.
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Re: Е60 530d / E39 530d
на мен мисълта ми беше,че за тия пари си вземаш фейс на е39 слагаш му едно хубаво салонче,нави,малко преправяш музичката и евентуално забележките и ти остават пари за нафта... Нз каква е разликата в разхода на 530д и 528и ама надали ще е много голяма и като се има впредвид колко шантажирани половин милионни дизели има май най-добре ще е според мен да се огледаш за бензинче,че с тая нашата нафта каквото и да си купиш си е бела на главата 

20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Е60 530d / E39 530d
Azidaha написа:Колеги, трябва ми надежден автомобил!
Не искам да трепна всеки път пътувайки!
Нека спрем да говорим за тези пластмасови консерви, моля ви.
530д е по надежден от мазда 6 и акорд ....

Azidaha написа:От както видях с очите си, как на чисто нов Ярис 2011г. му смениха блок на мотора по гаранция на 22хил. км., японско - не!
А на X6 на 20 хилки си сменят и окачване и ск. кутия ... стига с тези филми.
5-ците са по добри във всички отношения, но не и по надеждни. Карано, мачкано бмв дизел на по 400 000км както каза колега. 530д е39 в България под 250 00 км да намериш е меко казано трудно.
Гласувах за е60 530д. За обезценяването си прав ! При купуването моя тдс струваше колкото 2 голфа 4-ки



- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
!
Lattri написа:Аз гласувах за е39. Защо?
1. По красива е (колегата това не го интересува много)
2. По удобна за шофиране е
3. По надеждна е от е60 (ако е39-ката е 2001-2003та фейса)
И понеже съм фен на примерите веднага давам един.
Купуваш си нов телефон - Нокия и то някоя от последните модели - Като я хванеш в ръката - евтина, чуплива, боклукчарска.
Купуваш си стар телефон - Нокия от по старите модели - По здрава, по добра изработка, по ергономична и удобна.
Причина? (Въпрос)
Когато консумацията нарастне и когато настъпят времена на криза, качеството на всяка една стока намалява драстично. Биват пестени материали и качествена изработка, професионална ръка и най вече ХЪС да се сътвори нещо хубаво. Какво имам предвид?
Ти днес разполагаш с фабрика за шоколад. Всеки ден трябва да произвеждаш по 10 000 шоколада нито един по малко. Сядаш и ги правиш. Взимаш продаваш ги и хората са доволни и щастливи от крайния резултат (старото). След 1 година нещата се променят. Идва икономическата криза, трябва да намалиш поточните разходи с 40% за да останеш на пазара. Пак трябва да произвеждаш по 10 000 шоколада на ден. Сядаш и ги правиш. Как? Като:
1. Уволниш компетентния персонал (който получава 500 лева месечно) и наемеш нов - по некомпетентен за (400 лева месечно).
2. Намалиш количеството захар и какао, което отива в изработката на един шоколад с 30%.
Какво се получава? По лоша стока. По некачествена. По НЕНАДЕЖДНА (в случая с колите).
Другото нещо е, че винаги първите модели на каквото и да е било са много лоши както споменаха колегите по горе. Всяко едно нещо бива усъвършенствано с времето и годините. Затова по добре новото от старите от колкото старото от новите.
Изводите си ги вадим сам. Избора е изцяло твой. Какъвто и да е той, то няма да е грешен защото марката е една БМВ!
Поздрави
Ето това мнение, заслужава уважение!
Евала за страхотният пример със шоколада и нокиите!
Нямам какво да кажа, освен дано има повече хора като теб за напред по форумите!
RSxRacer написа:на мен мисълта ми беше,че за тия пари си вземаш фейс на е39 слагаш му едно хубаво салонче,нави,малко преправяш музичката и евентуално забележките и ти остават пари за нафта... Нз каква е разликата в разхода на 530д и 528и ама надали ще е много голяма и като се има впредвид колко шантажирани половин милионни дизели има май най-добре ще е според мен да се огледаш за бензинче,че с тая нашата нафта каквото и да си купиш си е бела на главата
Колега, прав си. Безспорно при това...
Не искам да споря за разхода гориво, тъй като е ясно на всички и всеки си знае сам за себе си кое колко гори и кое колко би горяло при неговият собствен стил на шофиране. Именно защото се познавам, искам да си променя стила на шофиране, към по-улегнал да го наречем и мисля да го направя именно с дизелов автомобил, автоматик от по-висок клас (габарити, маса)
Колкото до 528i, тръгне ли се в тази посока, много бързо, да не кажа веднага ще се стигне и до "то и 540 ще гори колкото 528, тъй като ще върви с по-голямо лекота" ...тези митове и легенди са ми ясни!
И понеже смея да твърдя, че съм от не малко време в този форум и си познавам стоката, нека с това мое изречение не провокирам съфорумниците, да се разписват в насока 528i, 540, V8, бензин, разход и т.н. Нека просто мине и замине, казвам го колкото да споделя мнение в знак на уважение към колегата RSxRacer.
Поздрави!
ЕДИТ:
masimo написа:Azidaha написа:Колеги, трябва ми надежден автомобил!
Не искам да трепна всеки път пътувайки!
Нека спрем да говорим за тези пластмасови консерви, моля ви.
530д е по надежден от мазда 6 и акорд ....Сериозно ?
Azidaha написа:От както видях с очите си, как на чисто нов Ярис 2011г. му смениха блок на мотора по гаранция на 22хил. км., японско - не!
А на X6 на 20 хилки си сменят и окачване и ск. кутия ... стига с тези филми.
5-ците са по добри във всички отношения, но не и по надеждни. Карано, мачкано бмв дизел на по 400 000км както каза колега. 530д е39 в България под 250 00 км да намериш е меко казано трудно.
Гласувах за е60 530д. За обезценяването си прав ! При купуването моя тдс струваше колкото 2 голфа 4-ки, сега по малко от 1
Пада си
Добре, нека се поправя, публично.
Съгласен съм, че може да бърка в надеждността, но лично аз бих се чувствал по-сигурно, комфортно и надеждно в Е39 или Е60, колкото в Мазда 6, или Акорд.
Х6 не съм имал, не съм карал, не съм се возил. Нямам дори познат с такъв автомобил.
Не искам да говоря, склонен съм да вярвам, макар че ...око да види, ръка да пипне, знаеш!
Далеч съм от мисълта, че колата която ще придобия ще е на под 400хил. км.
За мен километрите зад гърба на една кола никога не са били критерии.
Колата поддържана ли е, гледана ли е, в добро състояние ли е, коя година е и на колко километри е - не ме интересува.
Колкото до твоят TDS, радвам се че ме разбираш и имаш обективна оценка.
Тук идва и въпроса, а именно - е, би ли се разделил сега с него, за реалната му момента цена на пазара? Не...
Защо ли? Защото както аз, така и ти знаем, че си го гледал, поддържал, сменял си каквото когато е необходимо. Тук обаче идва и тънкият момент, че дори човек който е наясно с историята на автомобила ти, би ти казал "а, ****лв, как толкова, като ги има и по 3000 в мобилето"
Ще му кажеш - купи си от мобилето, нали? И ще си прав колкото и той ще е прав...
Суровата истина...Не ми се сърди, аз също карам кола, аз също имам кола, каквато хората ми казват, че в мобилето е на 1500лв., ала знаеш ли кога ще я дам за толкова...знаеш! За това, няма и да я продам. Нито ще забогатея, нито нищо. Дори ще обеднея, не-материално имайки предвид с какъв сантиментален за мен предмет се разделям, а именно първи собствен автомобил.
Поздрави!
Последна промяна Azidaha на 27 Юни 2012, 16:41, променена общо 1 път

- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Re: Е60 530d / E39 530d
Azidaha написа:.........
не ме разбра май...идеята ми не е относно стила на каране и това кое колко гори,а дали един бензинов мотор няма да ти причини по-малко главоболия от един доста търкалян дизел при долу-горе съпоставими цени на нафтата и бензина.
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Re: Е60 530d / E39 530d
RSxRacer написа:Azidaha написа:.........
не ме разбра май...идеята ми не е относно стила на каране и това кое колко гори,а дали един бензинов мотор няма да ти причини по-малко главоболия от един доста търкалян дизел при долу-горе съпоставими цени на нафтата и бензина.
Разбрах те колега.
Идеята ми беше, че ми се кара дизелов автоматик, поради горе изброените причини.
Прав си, пак го казвам.

Re: Е60 530d / E39 530d
Аз до колкото знам автоматиците при е39 дизел са на ГМ и са доста зле от към здравина(както и при е38), при е60 не са такива. Така ли е наистина или 

- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Е60 530d / E39 530d
Тука някакви шоколади, телефони и други такива се цитират - да така е вече всичко се произвежда с идеята да трае по-малко и да има нужда от повече вторично обслужване. Обаче то по тая логика що не ядете домати и месо от консерви лето 89-то, че тия новите сега са яко ГМО? И как ще ме убедите, че кола произвеждана до 2003 ще може да е толкова добре подържана и буквално неупотребявана един вид за да е толкова запазена колкото гледан еквивалент произведен поне от 2003 нататък. Тука всички казват последна година Е39 с всички екстри била по-така разбираш ли от Е60 дърво от 2003 без нищо, дето ама много се чупело и страшно скъпо струвало да се ремонтира... Тъпо сравнение! И супер ГЛУПОСТИ - ремонта си е ремонт и струва почти еднакво, освен ако не си тъп или не ти пука за парите (ама тогава темата е безпредметна). А колегата каза, че за ремонт и части си има канали/хора. И като сравнявате нива на оборудване и години поне бъдете коректни - 2003 Е39 = 2010 Е60 като моделни линии. Всичко друго е игра на думи. И да, Е39 е страшно добър автомобил, и да, може би е един от най-успешните, ОБАЧЕ е спрян преди 10години. Тука не сме на лов за "ретро" автомобил нали? Такъв колегата вече си има. То бива бива носталгия, ама тогава кажете и че Е38 е ехееее стравнение с Е65, или Е46 срещу Е90. А Ф10 пък колко страшно много е гадна... ужас направо! Айде моля ви се нали...
П.С. И така ли пък на мойта скапана/чуплива/грозна Е60 нищо не и се е счупило още (да чукна на дърво) ... ама това е щото съм тъп и си я подържам все едно е чисто нова и много, ама много по-съвестно от това което бих получил в официален сервиз.
П.С. И така ли пък на мойта скапана/чуплива/грозна Е60 нищо не и се е счупило още (да чукна на дърво) ... ама това е щото съм тъп и си я подържам все едно е чисто нова и много, ама много по-съвестно от това което бих получил в официален сервиз.
Only dead fish follow the stream...
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Е60 530d / E39 530d
masimo написа: стига с тези филми.
5-ците са по добри във всички отношения, но не и по надеждни. Карано, мачкано бмв дизел на по 400 000км както каза колега. 530д е39 в България под 250 00 км да намериш е меко казано трудно.
е стига де!
Като караш скапана кола не всички са такива!
И за един дизел 200 000 - 250 000км. при добро подържане са нищо!!!
И като си склонен да платиш толкова колкото реално струва, не са една и две колите дето са подържани и са под 250 000км.!
Пилев написа:Аз до колкото знам автоматиците при е39 дизел са на ГМ и са доста зле от към здравина(както и при е38), при е60 не са такива. Така ли е наистина или
Горе доло нищо не знаеш... единствено Е39 530Д 184к.с. автомата след 300хил. е склонен да предаде котва, това ако не си се сетил да го обслужиш.

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Е60 530d / E39 530d
Alexi написа:Azidaha написа:Колеги, трябва ми надежден автомобил!
Не искам да трепна всеки път пътувайки!
Нека спрем да говорим за тези пластмасови консерви, моля ви.
От както видях с очите си, как на чисто нов Ярис 2011г. му смениха блок на мотора по гаранция на 22хил. км., японско - не!
Ако може да става въпрос за друг автомобил, то той е единствено А8, която е 4.0TDI, или 4.2TDI, като модел не съм сигурен как се води, мисля е D3.
A по темата с Е60 и Е39, колегата Ачо е прав!
Никъде не съм упоменал, че колата трябва да е с автоматична скоростна кутия!
сериозно ли мислиш ,че 10+ годишна дизелова петица на между 400 и 500к км е надеждна ,ти си мазохистняма как да си купиш кола на 1/10 от цената и нова и тя да е ок това го разберете .. това са коли с вече изразходван ресурс .. относно смяна на блокове и цели мотори по гаранция - има го и при бмв това ,и то доста по често от колкото при японска кола .. инак аз бих взел Е60 ,просто щото е по нова и се очаква да е на по малко км и по запазена .. но като им чета на колегите темите за проблемите - мъка голяма ... дано въртейки по 3к км на месец изкарваш достатъчно
Не бъркай нещата... BMW не е форд да се плаши от километри.. Мазохиста си ти ама ае...

Скоро пред мен четоха едно Е38 (730д) което се оказа на 930-хиляди км.. Човека го кара от 3-години и е навъртял около 70хил и има чип.. Мотора не е пипан и единственото сменяно при него е помпата под седалката! Ае стига моля те....


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани