ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
И все пак пропан-бутана мисля има мириз, за метана знам, че няма никакъв и му се добавя. Иначе по спора за звука, би трябвало сериозно да се заслушаш, че да чуеш тракането на дюзите. При затворен капак и ако не си отпред при бъбреците е почти невъзможно.
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Колегата като заговори за сравнения, оня ден трябваше да пътувам Варна София и обратно за един ден и се наложи да тръгна с колата на тъщата, 3 годишна Корола 1.4 д4д 90 магаренца и пътувайки с около 110-120 ми даде 4.4, което прави около 11.5лв на 100км...Понеже често ходя до Сф и съм засичал поне 15 пъти колко ми гори другата кола на газ, излезе че с каране 160 на темпомат по магистралата и 140-150 по останалата част от пътя, 163 коня 1500 кила кола харчи с около 70 стотинки повече на 100 км от тая тойотка на тъщата!!!
- gh0s7r1d3r
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 27.07.2012
- Пол: Мъж
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
А я подкарай Койота-та със 150-160 да видиш какво става с разхода. И не само...
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
[quote="raddy"]Хора!!!!
Събудете се,къде в чужбина видяхте гаСС бряяя
Айде един човек дето е обикалял Европа да ми каже какъв процент карат коли с гаС,колко бензиностанции имат колонки за зарреждане
абе вие БГ тарикатите много я разбирате тая газ,вземете се разходетв до Мюнхен и шепнете на ушето на тия хорица там да вземат да газифицират сите модели да се знае...нали така е по-мъдро,пести средства и върви наравно и т.н и т.н.
и колегата дето по-напред в темата обясняваше че на гас е същото и че само дето харчи по-малко...тия ги разправяй на тийновете ама и те в НФС карат на бенз
И я сега да си говорим и за пресметливите бизнесмени,предвидили суперспортист на гаС.......оооооооо да евала....утре могат и да не вечерят на панорамата да спестят некои лев а
абсхолютен спам и измислици породени от БГ мисленето - аз да карам готска колица за без пари,пък разходите ша ги мисла посуе
И за пича дето питаше за газифицирането на 540-550,земи си една френска чикия или гоуф - ем върви адски ,ем арчи малко и си готов,тия баварските машини са за друг тип хора
www.cfbp.fr/carte-station-gpl това е карта с газостанции във Франс.около 2000та година фирмата ни купи една кола на газ и получи 3000евро премия за данъци Нафтата беше под 5 франка.Има достатъчно информация къде и колко коли има на газ в Итали са около1 500 000 Аз обикалям в Европа и навсякъде има ГПЛ за други елементарни въпроси ползвайте Гугъл там има всичко
Събудете се,къде в чужбина видяхте гаСС бряяя




Айде един човек дето е обикалял Европа да ми каже какъв процент карат коли с гаС,колко бензиностанции имат колонки за зарреждане



абе вие БГ тарикатите много я разбирате тая газ,вземете се разходетв до Мюнхен и шепнете на ушето на тия хорица там да вземат да газифицират сите модели да се знае...нали така е по-мъдро,пести средства и върви наравно и т.н и т.н.
и колегата дето по-напред в темата обясняваше че на гас е същото и че само дето харчи по-малко...тия ги разправяй на тийновете ама и те в НФС карат на бенз

И я сега да си говорим и за пресметливите бизнесмени,предвидили суперспортист на гаС.......оооооооо да евала....утре могат и да не вечерят на панорамата да спестят некои лев а

абсхолютен спам и измислици породени от БГ мисленето - аз да карам готска колица за без пари,пък разходите ша ги мисла посуе

И за пича дето питаше за газифицирането на 540-550,земи си една френска чикия или гоуф - ем върви адски ,ем арчи малко и си готов,тия баварските машини са за друг тип хора

www.cfbp.fr/carte-station-gpl това е карта с газостанции във Франс.около 2000та година фирмата ни купи една кола на газ и получи 3000евро премия за данъци Нафтата беше под 5 франка.Има достатъчно информация къде и колко коли има на газ в Итали са около1 500 000 Аз обикалям в Европа и навсякъде има ГПЛ за други елементарни въпроси ползвайте Гугъл там има всичко
Последна промяна acorde на 08 Авг 2012, 15:34, променена общо 1 път
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
http://www.youtube.com/watch?v=BLmf9H6-JAY Шницер ебати и балъците защо не питат Бай Ганьо преди да прават нещо 

- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
acorde написа:Има достатъчно информация къде и колко коли има на газ в Итали са около1 500 000

Има - да,
ето от тук може да видим че Италия е на първо място в Европа по коли на глава от населението -
Cars 539 per 1,000 people 1st of 18
Което значи над 50% от населението притежава автомобил - т.е. има приблизително 30 000 000 коли в Италия според тази таблица:
Population
- 2011 estimate 60,813,326[2] (23rd)
- 2011 (preliminary results) census 59,570,581
Да речем че 1 500 000 от тях са на гаС - това според моите сметки прави приблизително 5% от цялото

Ми да доста хора избират гаС там прав си





Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
raddy написа:acorde написа:Има достатъчно информация къде и колко коли има на газ в Итали са около1 500 000

Има - да,
ето от тук може да видим че Италия е на първо място в Европа по коли на глава от населението -
Cars 539 per 1,000 people 1st of 18
Което значи над 50% от населението притежава автомобил - т.е. има приблизително 30 000 000 коли в Италия според тази таблица:
Population
- 2011 estimate 60,813,326[2] (23rd)
- 2011 (preliminary results) census 59,570,581
Да речем че 1 500 000 от тях са на гаС - това според моите сметки прави приблизително 5% от цялото

Ми да доста хора избират гаС там прав си




1 500 000 ако са малко за теб????от тех 99% са си ги купили нови от магазина като им е откупена старата и заради еко горивото са взели и премия която се включва в годишните им данъци а не НОВ ВНОС от еди къде си
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
raddy, на запад не карат на газ, защото цената на горивото не им беше сериозен разход, а цената на газта с западна европа беше съизмерима с бензина/дизела в миналото но това се променя и все повече европейски производители почват да правят коли на LPG. С дигането на цената на бензина/дизела на запад почнаха да поглеждат към газта като гориво но за разлика от нас тук, те нямат изградена инфраструктура за зареждане на газ. Ние имаме, защото едно време купувахме евтина газ от русия и по това време когато газта беше няколко пъти по-евтина от стандартното гориво имахме изгода да имаме газостанции. По това време на запад газта от русия се продаваше скъпо на цени близки на тези които се продаваше бензина. При тази ситуация никой на запад не би си помислил да слага газ ако тя е на цената на бензина.
В момента газта на запад е по-евтина и за тях е изгодно да карат на газ но проблема е че няма къде да зареждат. Изграждането на инфраструктура за зареждане на газ в този момент няма да може да бъде изплатена в бъдеще, защото виждаме в момента как се правят хибриди и електрически коли, които потенциално ще заменят до 5-10 години тези с вътрешно горено, включително и на газ. Никой няма да хвърли милиони при такъв риск да излезе от бизнеса до няколко години (евентуално).
Според мене само сред селските души се носи мнението, че ако караш на бензин или дизел си гъзар ако караш на газ си мърша. Аз с такива хора не контактувам и мнението им не ме интересува. На мен газта не ми харесва единствено заради, това че бутилката е потенциална бомба при дефект в метала и не искам да излагам на риск здравето на семейството ми. Ако не беше това - бих си взел едно 550и и щях да си правя кефа.
Като чета какво си написал разбирам че за тебе колата е да се покажеш с нея и да се състезаваш. Моята кола изпълнява други функции - да ми е кеф докато я карам и да стигна от едно място до друго. Газта не ми пречи да изпълня тези неща. Другия път като пишеш се опитай да излезеш от гледната точка на селски гъзар и може би ще видиш че газта има смисъл за някой хора които използват колите си по предназначение.
В момента газта на запад е по-евтина и за тях е изгодно да карат на газ но проблема е че няма къде да зареждат. Изграждането на инфраструктура за зареждане на газ в този момент няма да може да бъде изплатена в бъдеще, защото виждаме в момента как се правят хибриди и електрически коли, които потенциално ще заменят до 5-10 години тези с вътрешно горено, включително и на газ. Никой няма да хвърли милиони при такъв риск да излезе от бизнеса до няколко години (евентуално).
Според мене само сред селските души се носи мнението, че ако караш на бензин или дизел си гъзар ако караш на газ си мърша. Аз с такива хора не контактувам и мнението им не ме интересува. На мен газта не ми харесва единствено заради, това че бутилката е потенциална бомба при дефект в метала и не искам да излагам на риск здравето на семейството ми. Ако не беше това - бих си взел едно 550и и щях да си правя кефа.
Като чета какво си написал разбирам че за тебе колата е да се покажеш с нея и да се състезаваш. Моята кола изпълнява други функции - да ми е кеф докато я карам и да стигна от едно място до друго. Газта не ми пречи да изпълня тези неща. Другия път като пишеш се опитай да излезеш от гледната точка на селски гъзар и може би ще видиш че газта има смисъл за някой хора които използват колите си по предназначение.
Последна промяна Emooo на 08 Авг 2012, 15:59, променена общо 7 пъти
Tool - Fear Inoculum
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
acorde написа:http://www.youtube.com/watch?v=BLmf9H6-JAY Шницер ебати и балъците защо не питат Бай Ганьо преди да прават нещо
Ауу, каква чудна циганийка е тва



Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Emooo написа:acorde, на запад не карат на газ, защото цената на горивото не им беше сериозен разход, а цената на газта с западна европа беше съизмерима с бензина/дизела но това се променя и все повече европейски производители почват да правят коли на LPG. С дигането на цената на бензина/дизела на запад почнаха да поглеждат към газта като гориво но за разлика от нас тук, те нямат изградена инфраструктура за зареждане на газ. Ние имаме, защото едно време купувахме евтина газ от русия и по това време когато газта беше няколко пъти по-евтина от стандартното гориво имахме изгода да имаме газостанции. По това време на запад газта от русия се продаваше скъпо на цени близки на тези които се продаваше бензина. При тази ситуация никой на запад не би си помислил да слага газ ако тя е на цената на бензина.
В момента газта на запад е по-евтина и за тях е изгодно да карат на газ но проблема е че няма къде да зареждат. Изграждането на инфраструктура за зареждане на газ в този момент няма да може да бъде изплатена в бъдеще, защото виждаме в момента как се правят хибриди и електрически коли, които потенциално ще заменят до 5-10 години тези с вътрешно горено, включително и на газ. Никой няма да хвърли милиони при такъв риск да излезе от бизнеса до няколко години (евентуално).
Според мене само сред селските души се носи мнението, че ако караш на бензин или дизел си гъзар ако караш на газ си мърша. Аз с такива хора не контактувам и мнението им не ме интересува. На мен газта не ми харесва единствено заради, това че бутилката е потенциална бомба при дефект в метала и не искам да излагам на риск здравето на семейството ми. Ако не беше това - бих си взел едно 550и и щях да си правя кефа.
Като чета какво си написал разбирам че за тебе колата е да се покажеш с нея и да се състезаваш. Моята кола изпълнява други функции - да ми е кеф докато я карам и да стигна от едно място до друго. Газта не ми пречи да изпълня тези неща. Другия път като пишеш се опитай да излезеш от гледната точка на селски гъзар и може би ще видиш че газта има смисъл за някой хора които използват колите си по предназначение.
Карам е91 330хд газова кола нямам за Инфраструктура си се объркал и то сериозно няма магистрала в Европа без ГПЛ даже и в Гърция


Последна промяна acorde на 08 Авг 2012, 16:06, променена общо 1 път
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
acorde поправих си поста. Горе не си quotе-нал правилно и ме обърка на кой е мнението. Това че има LPG по магистралите не значи че има добра инфрастуктура. Наското гледах или четох тест на autobild в който правиха анализ на възможноста един обикновен човек да кара на газ. Оказа се че в Германия трябва да мине 300км до най-близката газостанция и да се върне обратно. Това не е добра инфраструктура!
Последна промяна Emooo на 08 Авг 2012, 16:09, променена общо 2 пъти
Tool - Fear Inoculum
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Cinder написа:acorde написа:http://www.youtube.com/watch?v=BLmf9H6-JAY Шницер ебати и балъците защо не питат Бай Ганьо преди да прават нещо
Ауу, каква чудна циганийка е тваЧудесен пример
Този пример струва 200к евро пък кой иска да го купува технически издържано и тествано

- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Като гледам циганийката на покрива, цялата задница и циганийките от страни на калниците, сигурно е единствена бройка
Това че са му сложили табелка 200к евро, в никакъв случай не го прави хубаво или специално 



Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Emooo написа:acorde поправих си поста. Горе не си quotе-нал правилно и ме обърка на кой е мнението. Това че има LPG по магистралите не значи че има добра инфрастуктура. Наското гледах или четох тест на autobild в който правиха анализ на възможноста един обикновен човек да кара на газ. Оказа се че в Германия трябва да мине 300км до най-близката газостанция и да се върне обратно. Това не е добра инфраструктура!
http://www.mylpg.eu/stations/germany Всеки има право на избор и всеки избира какво да купува ако е технически издържано не виждам къде е проблема колегите да карат на газ

Последна промяна acorde на 08 Авг 2012, 16:26, променена общо 1 път
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Cinder написа:Като гледам циганийката на покрива, цялата задница и циганийките от страни на калниците, сигурно е единствена бройкаТова че са му сложили табелка 200к евро, в никакъв случай не го прави хубаво или специално
Защо не се свържеш със Шницер да им обясниш това онова

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани