Non-OEM //M брони
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Колеги, взех си и аз от тия реплики. При положение, че моята беше страшно надраскана и очукана, тая ми се струва идеална
Купих я к-т с всичко- лайсни, халогени, решетка, всичко. Долу остана разстояние между бронята и подкалниците, ама това ще го мисля по нататък с други подкалници. Кората долу също не е фатално, че не е м-кова.
Имам обаче следното питане. Защо на м-ковите брони няма отвори за охлаждане на спирачките? На старата ми имаше, а сега няма откъде да взима въздух, защото решетката в краищата е затворена/плътна. Дали да се занимавам да правя отвори? Или по някакъв начин спирачките си се охлаждат достатъчно? Или пък не е толкова важно това охлаждане? Не съм състезател, ама понякога при спускания спирачките си се използват интензивно.
Ето как е при мен:
п.п.Мерси на Драго /**Novobraneca/ за съветите при монтажа!
п.п.2 Още не съм сложил пръскалките, не ми остана време.

Имам обаче следното питане. Защо на м-ковите брони няма отвори за охлаждане на спирачките? На старата ми имаше, а сега няма откъде да взима въздух, защото решетката в краищата е затворена/плътна. Дали да се занимавам да правя отвори? Или по някакъв начин спирачките си се охлаждат достатъчно? Или пък не е толкова важно това охлаждане? Не съм състезател, ама понякога при спускания спирачките си се използват интензивно.
Ето как е при мен:
п.п.Мерси на Драго /**Novobraneca/ за съветите при монтажа!

п.п.2 Още не съм сложил пръскалките, не ми остана време.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Non-OEM //M брони
Ivo_Borisov написа:Защо на м-ковите брони няма отвори за охлаждане на спирачките?
На оригиналната има

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15
п.с. Фейслифтови бъбреци ще паснат добре

http://picbg.net/pic.php?u=259082RBnM&i=618077
http://picbg.net/u/25908/45193/661062.jpg
Последна промяна Bavarcho на 15 Авг 2012, 16:41, променена общо 1 път

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Мерси за съвета за бъбреците!
А за отворите, бях чел някъде във форума че и оригинални брони нямат отвори и някой който си бил слагал, ги е правил допълнително. Та мисълта ми е, дали и аз да пробивам отвори?

А за отворите, бях чел някъде във форума че и оригинални брони нямат отвори и някой който си бил слагал, ги е правил допълнително. Та мисълта ми е, дали и аз да пробивам отвори?

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Non-OEM //M брони
Ivo_Borisov написа:Мерси за съвета за бъбреците!![]()
А за отворите, бях чел някъде във форума че и оригинални брони нямат отвори и някой който си бил слагал, ги е правил допълнително. Та мисълта ми е, дали и аз да пробивам отвори?
Не въждаш ли схемата от реалОЕМ-а че имат.
Тези "капачки" около халогените се продават нови, те са с отвори и назад си е въздуховода.
Номер 5 на схемата... в Дару Кар са по 25лв. (зад номер 5 е номер 18 въздуховода)

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Ама колега, това № 5 си е само капака около халогена, този отвор е за халогена, аз ги имам същите и на тях няма дупки. На схемата също не вижда дупки. На м брони които съм виждал, отвора е на голяма решетка. Ето за това става въпрос:
Но не всички ги имат тия отвори, дори на Явор м-ката гледам че няма такива отвори.
Но не всички ги имат тия отвори, дори на Явор м-ката гледам че няма такива отвори.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Non-OEM //M брони
Ivo_Borisov написа:Ама колега, това № 5 си е само капака около халогена, този отвор е за халогена, аз ги имам същите и на тях няма дупки. На схемата също не вижда дупки. На м брони които съм виждал, отвора е на голяма решетка. Ето за това става въпрос:
Но не всички ги имат тия отвори, дори на Явор м-ката гледам че няма такива отвори.
Това дето показваш не е ОЕМ, а е допълнително слагано и няма нищо общо с охлаждане на спирачките

Точно от капачките около халогена влиза въздух към спирачките... на схемата ги гледаш, че нямат дупки, но са по-различни от твойте


- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Non-OEM //M брони
Освен отвор в бронята, въздуховод имаш ли колега с бронята, тялото на въздуховода? Защото тоя въздуховод кореспондира с предната кора на подкалника, която ще да е различна, щото и самият въздуховод е различен ми се чини, поне като го сравнявам с фейсова броня, обикновенна. Освен това, на диграмата от realoem, ясно се вижда, че въздуховода се закрепя някъде зад халогена и май има логика в думите на Bavarcho.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Non-OEM //M брони
Elesar74 написа:Освен отвор в бронята, въздуховод имаш ли колега с бронята, тялото на въздуховода? Защото тоя въздуховод кореспондира с предната кора на подкалника, която ще да е различна, щото и самият въздуховод е различен ми се чини, поне като го сравнявам с фейсова броня, обикновенна.
Мда, ще трябва и подкалници за М паркет да взима най-вероятно.

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Non-OEM //M брони
Това това е едно, ама аз ми е интересно дали изобщо има въздуховод и как аджеба се монтира, ако има.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Ще е интересно и някой с оригинален м пакет,слаган в завода да пише по темата,Явор с тдс-ката също 


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Non-OEM //M брони
Ivo_Borisov написа:Ще е интересно и някой с оригинален м пакет,слаган в завода да пише по темата,Явор с тдс-ката също
какво искаш да ти се напише?

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Non-OEM //M брони
По тази логика и ти нямаш право да пишеш в тая тема колега, нали така
. Това не е някаква сложна материя, има схеми в нет-а, няма 15 вида оригинални М брони, виж реплики може и да има. Опитвам се аз лично да разсъждавам кое как става, щото съм мислил по въпроса за смяна на моята фейсова, с М такава. Конкретно те питах, имаше ли въздуховоди към твоята броня?

Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Искам да дадат мнение повече хора които имат заводски м бронята,за да напишат кое как е.Не че подлагам на съмнение схемите и мненията които пишеш,но все пак.
Бях чел тук във форума,но не помня точно кой и къде беше писал, че беше правил допълнително отвори за въздуховодите.И те са точно тия които съм показал в снимката,моите оригинални водят точно там.Струва ми се че м ските трябва също да са там.Затова искам повече хора да се включат и да дадат мнение.
Бях чел тук във форума,но не помня точно кой и къде беше писал, че беше правил допълнително отвори за въздуховодите.И те са точно тия които съм показал в снимката,моите оригинални водят точно там.Струва ми се че м ските трябва също да са там.Затова искам повече хора да се включат и да дадат мнение.

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Non-OEM //M брони
Ivo_Borisov написа:Искам да дадат мнение повече хора които имат заводски м бронята,за да напишат кое как е.Не че подлагам на съмнение схемите и мненията които пишеш,но все пак.
Бях чел тук във форума,но не помня точно кой и къде беше писал, че беше правил допълнително отвори за въздуховодите.И те са точно тия които съм показал в снимката,моите оригинални водят точно там.Струва ми се че м ските трябва също да са там.Затова искам повече хора да се включат и да дадат мнение.
Снимката на черното Е39 с М броня е с оригинален М паркет... поразгледал съм я.


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Non-OEM //M брони
Добре колега, ето снимки на много м-брони, на всички са без отвори или аз не мога да ги видя. Дори ако са допълнително слагани, въпроса ми е още от началото на темата - дали е важно да си сложа такива отвори, дали са важни, дали има друго решение за тях?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани