Чест и почитания към колегите от форума
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Чест и почитания към колегите от форума
Искам да благодаря на колегите, които ми оказаха помощ!
Случката е следната...
Сутринта тръгвам от Асеновград посока морето.. качвам се на магистралата след Пловдив и кова автопилота на 150 км/ч. Всичко шест, музиката си свири, задминавам си колони от автомобили като в същото време гледам в огледалото за задно виждане един индивид ме засастига с много по-висока скорост, предполагам 180 някъде. Решавам, че ще мога да смачкам кикдауна и да изтегля без да му отбивам от скоростта. Така и направих - кикдаун и свали 2 предавки надолу
при 150!
подминах колоната и тъкмо влизам в дясна лента и колата ми забива! Ни газ, ни нищо не мога да подам, а скоростта намалява. Големият борд изписва FUEL INJECTION SYSTEM. Спрях в аварийната лента на 10-15 км след Пловдив. Започнах проверки - отвих горивопровода на 1 дюза, започнах да въртя на стартер - нафта не идва! Като при самото въртене на 5-6 сек изписва fuel injection system.... Откачам след горивния филтър, давам на контакт - нафта няма, давам на стартер -пак няма. Откачам щутцера преди филтъра, контакт и пак същата история
Тук е времето да спомена, че резервоара ми беше до горе!
Преди 500 км си чистих резервоара и цедката и в тях не се усъмних и за миг. Имах съмнения за компютър или скъсана хидравлична глава и реших да се обадя на на известния в този форум, ivan. от Петрич. Естествено го събудих, явно е лудувал предишната вечер
Посъветва ме да проверя клапана на гнп-то - цъкаше нормално и до него стигаше 12волта през контакт (имах само резервна крушка и парче кабел), Бях си забравил мултицета - нормално работещо. Проверих и други работи, които ми беше казал - всичко ок.
Реших да се обадя и на dinozab за още акъл
Каза ми да проверя това, онова и накрая да подам 12 волта на бушона на електрическата помпа и да гледам дали излиза нафта преди и след филтъра, така и направих и в двата случая нафтата тръгна! При което ме насочи към ХДК-то ( а аз го бях чистил основно преди месец (има подобна тема за чистене на ХДК в Е39 подфорума... Свалих капака на гнп и при подаване на контакт палеца не мърдаше а само пулсираше! На стартер аз зададох положение на палеца и колата запали веднага, но като пусна палеца и колата изгасна. Пак съвет с динозаба по телефона
и ми каза да си свалям плочката. Свалих я аз и какво да видя, отстрани където са кабелите фабрично с точкови заварки, бях ги запоил (нали разглобявах преди месец) и един кабел разпоен! Пак звъня по телефона на динозаба да минава от някъде да купи един поялник на 12 волта и да идва към мен. Докато чакаме си говорим с човека до мен, че аз винаги спирам при аварирала кола, а ние седим 2 часа вече с вдигнат капак на аварийни в лентата и хората си отминават. Не ги съдя, хора всякакви. Като в същото време ми казва да погледна напред и гледам Е46 спира до мен. Излиза един мъж и му обяснявам да си продължава пътя, че всико е наред, просто чакам поялник. Човека казва че може би има в колата и отидохме до багажника да проверим. На задния прозорец имаше стикер на форума и го заговорих. Колегата е Любо 73 (извинявай ако бъркам името) от Стара Загора може би.
Извади един поялник, но беше газов, а електрическия пътуваше насам и не исках с пламъка да разпоя съседната жичка. Изпратих си го да си пътува като му благодарих. Още един път ти благодаря и тук, колега!
и след него спира една пътна помощ. слиза един 120 килограмов индивид от цигански произход и ми предлага да ме откара в близкото село, там имало майстори
сиктирдосах го набързо и си тръгна (гадни лешояди) защото беше с оборудван камион, нема начин да няма поялник в него, ама за какво да ми го дава като може да ме повози и да ми вземе 100 лева...
и след 5-10 мин идва динозаба с 34-ката и носи моето спасение - поялник на 12 волта. Запоихме, сложих плочката без капака, на контакт палеца започна да се движи! Ура, успех! Сложих капака и колата запали. Исках да си го изпратя да не си губи повече времето, но той отказа и добре че остана! Доста въртях стартера докато пробвам и на последното преди да запали акумулатора умря! Но стар БМВ-джия без инструменти не е никакъв фен (шега)
Изкара бай дино едни кабели от багажника и запалихме скумрията. Искаше да ме изчака да сглобя всичко и тогава да си тръгне!
Както и да е всичко се оправи и продъжих напред към морето и на бургаската магистрала отпуснах 45-ти номер на педала леко и гледам отзад некъв с ауди ми светка (викам си ще излита) и бегам у десно, подминава ме той и ми бие аварийни. викам си: аха пак авария нещо, намалих звука на музиката и слушам някакво съскане, викам си спукал съм гума и със 180 не съм усетил. Слизам оглеждам всички гуми са здрави, лягам под колата и гледам кората под мотора се сурка. викам си ебаси късмета и чудото, набързо пак легнах под колата в аварийната лента и я демонтирах нацяло. Качвам се и продължавам и стигам вече морето, влизам по хотелите - няма места
днес късмета е на моя страна, та преди малко намерих що годе прилично и се настаних!
Благодаря ви момчета!
Петричкия и динозабския са номер едно
Благодаря и на колегата от Стара Загора още веднъж!
Случката е следната...
Сутринта тръгвам от Асеновград посока морето.. качвам се на магистралата след Пловдив и кова автопилота на 150 км/ч. Всичко шест, музиката си свири, задминавам си колони от автомобили като в същото време гледам в огледалото за задно виждане един индивид ме засастига с много по-висока скорост, предполагам 180 някъде. Решавам, че ще мога да смачкам кикдауна и да изтегля без да му отбивам от скоростта. Така и направих - кикдаун и свали 2 предавки надолу

подминах колоната и тъкмо влизам в дясна лента и колата ми забива! Ни газ, ни нищо не мога да подам, а скоростта намалява. Големият борд изписва FUEL INJECTION SYSTEM. Спрях в аварийната лента на 10-15 км след Пловдив. Започнах проверки - отвих горивопровода на 1 дюза, започнах да въртя на стартер - нафта не идва! Като при самото въртене на 5-6 сек изписва fuel injection system.... Откачам след горивния филтър, давам на контакт - нафта няма, давам на стартер -пак няма. Откачам щутцера преди филтъра, контакт и пак същата история

Преди 500 км си чистих резервоара и цедката и в тях не се усъмних и за миг. Имах съмнения за компютър или скъсана хидравлична глава и реших да се обадя на на известния в този форум, ivan. от Петрич. Естествено го събудих, явно е лудувал предишната вечер

Реших да се обадя и на dinozab за още акъл


Извади един поялник, но беше газов, а електрическия пътуваше насам и не исках с пламъка да разпоя съседната жичка. Изпратих си го да си пътува като му благодарих. Още един път ти благодаря и тук, колега!
и след него спира една пътна помощ. слиза един 120 килограмов индивид от цигански произход и ми предлага да ме откара в близкото село, там имало майстори

и след 5-10 мин идва динозаба с 34-ката и носи моето спасение - поялник на 12 волта. Запоихме, сложих плочката без капака, на контакт палеца започна да се движи! Ура, успех! Сложих капака и колата запали. Исках да си го изпратя да не си губи повече времето, но той отказа и добре че остана! Доста въртях стартера докато пробвам и на последното преди да запали акумулатора умря! Но стар БМВ-джия без инструменти не е никакъв фен (шега)


Изкара бай дино едни кабели от багажника и запалихме скумрията. Искаше да ме изчака да сглобя всичко и тогава да си тръгне!
Както и да е всичко се оправи и продъжих напред към морето и на бургаската магистрала отпуснах 45-ти номер на педала леко и гледам отзад некъв с ауди ми светка (викам си ще излита) и бегам у десно, подминава ме той и ми бие аварийни. викам си: аха пак авария нещо, намалих звука на музиката и слушам някакво съскане, викам си спукал съм гума и със 180 не съм усетил. Слизам оглеждам всички гуми са здрави, лягам под колата и гледам кората под мотора се сурка. викам си ебаси късмета и чудото, набързо пак легнах под колата в аварийната лента и я демонтирах нацяло. Качвам се и продължавам и стигам вече морето, влизам по хотелите - няма места

Благодаря ви момчета!
Петричкия и динозабския са номер едно





Благодаря и на колегата от Стара Загора още веднъж!

- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Чест и почитания към колегите от форума
Иво, радвам се, че сте се оправили и да си полудееш добре !
Евала на колегите, на мен никой от вас не ми е отказвал помощ, за което ...
Евала на колегите, на мен никой от вас не ми е отказвал помощ, за което ...


Много като тебе вече плакаха ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Чест и почитания към колегите от форума
готина история.
шега, шега... ама си е истина
Stanchev написа:Но стар БМВ-джия без инструменти не е никакъв фен (шега)![]()
![]()
шега, шега... ама си е истина

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Чест и почитания към колегите от форума
А бре Иво ти на море ли отиде бре или кво.Аз ако бях на тебе щях да се направя труден за рисуване след такъв ден да мога да забравя за преживяното




Re: Чест и почитания към колегите от форума
Аз ще ви викам вече Иво и Дино калая ....хахаха
Те хората в сервизи се мъчат да ги направят тия плочки,нашите в аварийната лента...
Лудаци сте...айде и приятно по черноморието
Те хората в сервизи се мъчат да ги направят тия плочки,нашите в аварийната лента...
Лудаци сте...айде и приятно по черноморието


by ''kompleksa''
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Чест и почитания към колегите от форума
Трябваше да пратят от Бош специалист да виде нагедно как се центрова помпа с чука
Иво калая е луд просто, дет се вика "Див човек и силен вятър никой не може да ги спре."








- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Чест и почитания към колегите от форума
Добро утро, момчета
ще ви донеса мидички
Разказвам случката на мои познати и не могат да повярват, че за една спойка колата е спряла и че съм лежал в аварийната лента почти на линията и са летяли коли на 1 метър от мен (за което ме беше страх най-много)
Дино, не ползвах чук, а гумената страна на 1/2 тресчотка
Преди да тръгна си говорихме с колеги защо аджеба нося 3 куфара с инструменти
Питаха ме лада ли карам, москвич ли и такива базици преживях, но си заслужа да имаш една отвертка и ключ 10 в багажника
SteeN не е шега тази работа, аз откакто започнах да карам БМВ взех да си събирам инструменти

ще ви донеса мидички

Разказвам случката на мои познати и не могат да повярват, че за една спойка колата е спряла и че съм лежал в аварийната лента почти на линията и са летяли коли на 1 метър от мен (за което ме беше страх най-много)
Дино, не ползвах чук, а гумената страна на 1/2 тресчотка

Преди да тръгна си говорихме с колеги защо аджеба нося 3 куфара с инструменти


SteeN не е шега тази работа, аз откакто започнах да карам БМВ взех да си събирам инструменти


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Чест и почитания към колегите от форума
Станчев , трябваше да скокнеш до Габрово , мани ги тия , нищо не става от тях само може да ти изпият топ лизмузината.
Пали колата отивай в Габрово да ти оправят колата по мъжки !
, да видиш как се запоява жица 
Пали колата отивай в Габрово да ти оправят колата по мъжки !



М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Чест и почитания към колегите от форума
Е ти за да обърнеш нещата....що не им каза че това е спойка в електрониката на гнп-то....(аз ли да те уча как да се правиш на интересен..
..)
дето някои сервизи взимат по една торба пари за това бре ....хахаха.
и то като мъже с чиста съвест



дето някои сервизи взимат по една торба пари за това бре ....хахаха.
и то като мъже с чиста съвест


by ''kompleksa''
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Чест и почитания към колегите от форума

Последна промяна ivan. на 03 Сеп 2012, 7:59, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: Чест и почитания към колегите от форума
Станчев го заслужава определено това ( имам впредвид хубава му част не гадната ) .... И мене ме е спасявал на път пак за морето... Много точен пич е.... Още ми е пред очите погледа на хората на една бензиностанция на Тракия като ни видяха да сваляме радиатора и да слагаме новия, който Станчев донесе.... Евала на колегите... Само така...
Станчев още си возя братле един твой ключ в колата и всеки път като минавам през Пловдив се сещам че трябва да ти го дам и всеки път нещо се отплесвам... Смятай от колко години си го возя...
Станчев още си возя братле един твой ключ в колата и всеки път като минавам през Пловдив се сещам че трябва да ти го дам и всеки път нещо се отплесвам... Смятай от колко години си го возя...
- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Re: Чест и почитания към колегите от форума
Пичове извинявайте за офа ама кво е тва Fat Boys Performance дето всички сте си го сложили в подписите
Може и отоговор на ЛС 




24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани