Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Модератор: Общи модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zxsport
-
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
BENZINO VN написа:Жорка,има ли вероятност да сте се объркали и това да е просто някоя тупалка с М-техникЩе се радвам много ако такава кола съществува тук при нас.
Надали "Жорката" ще са се объркали ... не го вярвам ... по скоро като си регистрирах Джипа в КАТ видях една друга М5-ца, но тогава "регистриращите я" се взеха много насериосно и я ми обявиха над 550 коня .... което ... без турбо няма как да се случи ...
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Ами то винаги има по-бързи коли ,но дали те ще са повече и по-ценни комплексно БМВ-та от една такава машина аз лично се съмнявам
Един такъв автомобил закупен навремето от швед е върнат за пълна техническа ревизия в Моторшпорт отдела и лично механика , който тогава я е сглобявал с ръцете си и е проверявал всичко преди да сложи подписа си я е отремонтирал и колата е безупречна всякак погледнато.Те са могли да набиват турбини на всички БМВ-та от 316i до 850 CSi по онези времена , да ги правят далеч по-големи злодеи от на фиксера колата ,но това ли е най-важното и най-предопределящото
Има две групи фенове на моторните спортове - едните като мен които почитат труда и делото на хората проектирали тези прекрасни автомобили , без който труд и техническа мисъл фиксера напр. нямаше да има БМВ Е34 за база и другите са тунинг феновете , които винаги творят нещо за собствено удоволствие ,но според мен които не влагат нищо освен пари и желание за да променят една стабилно работеща система , която е такава не заради "собствено измислените върхови технологии и поправка на недомислицата върху която са се захванали" а заради специалистите в завода производител
Уважавам труда и избора на всеки тунинг фен , но за мен едното/първото е слава и истинска история а другото е ... да не казвам ...
Георги Пенчев



Уважавам труда и избора на всеки тунинг фен , но за мен едното/първото е слава и истинска история а другото е ... да не казвам ...
Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
BENZINO VN написа:Жорка,има ли вероятност да сте се объркали и това да е просто някоя тупалка с М-техникЩе се радвам много ако такава кола съществува тук при нас.
Ами не вярвам колегата да го е излъгало момчето на видима възраст около 30 години.Тази кола я следях дълго в немския Ауто скоут и точно цената , която й се искаше в обявата съвпада като покупна стойност с тази която е казало момчето на моят колега


Георги Пенчев
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Значи е друга колата
През юли 2008-ма бях на един Дрифт дей на Калояново и тогава видях тази кола,беше с пловдивски табли

Все пак М-ките си ги знаем поименно в България и викам да не би да е тази
За тази си спомням,че я караха на пистата и имаше надпис 520i отзад

През юли 2008-ма бях на един Дрифт дей на Калояново и тогава видях тази кола,беше с пловдивски табли

Все пак М-ките си ги знаем поименно в България и викам да не би да е тази



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
ООооо не , тази и аз я знам , но гарантирано не е тя !
Дано да се обади в тази темата щастливия собственик ,но надали
Георги Пенчев
Дано да се обади в тази темата щастливия собственик ,но надали

Георги Пенчев
- zxsport
-
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Penchev написа:Ами то винаги има по-бързи коли ,но дали те ще са повече и по-ценни комплексно БМВ-та от една такава машина аз лично се съмнявамЕдин такъв автомобил закупен навремето от швед е върнат за пълна техническа ревизия в Моторшпорт отдела и лично механика , който тогава я е сглобявал с ръцете си и е проверявал всичко преди да сложи подписа си я е отремонтирал и колата е безупречна всякак погледнато.Те са могли да набиват турбини на всички БМВ-та от 316i до 850 CSi по онези времена , да ги правят далеч по-големи злодеи от на фиксера колата ,но това ли е най-важното и най-предопределящото
Има две групи фенове на моторните спортове - едните като мен които почитат труда и делото на хората проектирали тези прекрасни автомобили , без който труд и техническа мисъл фиксера напр. нямаше да има БМВ Е34 за база и другите са тунинг феновете , които винаги творят нещо за собствено удоволствие ,но според мен които не влагат нищо освен пари и желание за да променят една стабилно работеща система , която е такава не заради "собствено измислените върхови технологии и поправка на недомислицата върху която са се захванали" а заради специалистите в завода производител
![]()
Уважавам труда и избора на всеки тунинг фен , но за мен едното/първото е слава и истинска история а другото е ... да не казвам ...
Георги Пенчев
Жоре, твоето мнение винаги е било фактор при споменаването на БМВ и най - вече на е34!!! Винаги и ЩЕ бъде, защото по-голям фен на е34 не познавам, рядом с Постмана, Славянко, Булит-а и др. Знам за философията на БМВ, но все пак има хора като bawareca, TOM, Явор, Маврената, Постман, Булит, Фикстер и др. които развиват/ха откъм принудително пълнене ДВГ-та на колите си ... тях според теб няма нужда да споменаваме? ... или ... техните постижения са нищожни?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
^ Аааа ама аз казах , аз уважавам и тях и техния труд -> чисто и просто според мен те са в ниското в сравнение с хората творящи в ///М подразделението и БМВ като цяло
Те правят нещо което индивидуално на тях да се харесва и толкова.
Познавам се с тях и винаги съм ги уважавал момчетата
Георги Пенчев

Познавам се с тях и винаги съм ги уважавал момчетата

Георги Пенчев
- zxsport
-
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Penchev написа:^ Аааа ама аз казах , аз уважавам и тях и техния труд -> чисто и просто според мен те са в ниското в сравнение с хората творящи в ///М подразделението и БМВ като цялоТе правят нещо което индивидуално на тях да се харесва и толкова.
Познавам се с тях и винаги съм ги уважавал момчетата![]()
Георги Пенчев
е ... ти нищо не каза ... за хора, правещи коне с над 50-100% фабричните над М5 би требввало да имаш поне малко респект ...
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
zxsport написа:е ... ти нищо не каза ... за хора, правещи коне с над 50-100% фабричните над М5 би требввало да имаш поне малко респект ...
Съгласен съм с теб, най-малкото защото работата в ///М подразделението е била малко или много пазарно (комерсиално) ориентирана, докато постиженията на тези момчета (както и на други по света) направо къртят.
Силно уважавам и адмирирам редките модификации и особено тези на Е34, но трябва да отчетем, че те имат по-скоро колекционерска и емоционална стойност. Неуместно е те да се сравняват по обективни критерии с по-нови модели и правеняци. Както се казва, каквото и да си купиш все ще се намери нещо, което да те накаже... че дори и засрами бих добавил.
Но все си мисля, че Пенчев не искаше в тази тема да се правят каквито и да било сравнения, а просто да оценим постиженията на така любимото ни ///М поделение.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Абсолютно тази кола за времето си е била нещо много брутално...
@Penchev, а каква беше цената? Ако сметнеш, че е удачно, да кажеш...
@Penchev, а каква беше цената? Ако сметнеш, че е удачно, да кажеш...

E34, E38
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Що трябваше пак да се обръща темата на спор
, като Пенчев просто целеше колата да се покаже (ако случайно е собственост на някой колега)? Нали знаете, че имаме потенциала да спорим вечно за подобни неща, но има ли нужда
Да сравнявате фабричен М power и правена кола е меко казано несериозно. Най-малкото защото едното е мислено преди 20 години, а се съмнявам някой да успее да постигне резултати като днешните с технологиите от онова време. Индивидуалното тунинговане е нещо прекрасно - имаш възможност да доработиш автомобила по твоя вкус, за да те радва още повече. Да - не са малко и хората, които влагат чисто инженерна мисъл понякога, за решаването на определени проблеми. Вземете и Horse Power Freaks - от фабричен автомобил правят 1200 коня чудовище, което е напълно... drivable (на български не се сещам за дума
) в ежедневни условия, и го правят по един изключително изпипан и качествен начин. Но както вече се спомена - правят го на базата на нещо изобретено. И все пак е въпрос на гледна точка. Но моля ви да не я изразяване точно в такава тема, която цели нещо съвсем различно. Защото честно казано на мен вече ми става кофти като всяка една смислена тема с потенциал да стане и много полезна, отиде по дяволите заради разни индивидуални и масови спорове.
ПП: е34-ката е вечна!



ПП: е34-ката е вечна!

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
justboy написа:Абсолютно тази кола за времето си е била нещо много брутално...
@Penchev, а каква беше цената? Ако сметнеш, че е удачно, да кажеш...
19 800 EUR,- великолепна цена за такъв рядък и ценен екземпляр

Георги Пенчев
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Искам да внеса лека поправка в инфото за колата.
Единствената засега известна бройка от тази модификация на Е34 М5 е сребрист металик, не помня точния цвят, и инфото от норвежеца е, че е продадена на колекционер за приблизително 20К евро, колата отива за абсолютно пълна реставрация в M GmbH, което и съм написал в темата за модификациите на Е34 М5, която колегата Пенчев е линкнал. VIN GD64558, дано излезе същата. Повече инфо за колата в темата.
http://www.youtube.com/watch?v=TZ--uOFul7w
ето го интервюто с норвежеца и колата му
Единствената засега известна бройка от тази модификация на Е34 М5 е сребрист металик, не помня точния цвят, и инфото от норвежеца е, че е продадена на колекционер за приблизително 20К евро, колата отива за абсолютно пълна реставрация в M GmbH, което и съм написал в темата за модификациите на Е34 М5, която колегата Пенчев е линкнал. VIN GD64558, дано излезе същата. Повече инфо за колата в темата.
http://www.youtube.com/watch?v=TZ--uOFul7w
ето го интервюто с норвежеца и колата му
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Ето я и снимката, която не се вижда:


.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)
Има някаква неточност в измерването на диното видно от графиката
Невъзможно е да има такъв осезаем срив в кривата на въртящия момент в ниските обороти , просто не е възможно
Аз на динота много не вярвам
Това не са уреди ,които подлежат на задължителни проверки като кантарите например а и те като тях измерват.
Георги Пенчев

Невъзможно е да има такъв осезаем срив в кривата на въртящия момент в ниските обороти , просто не е възможно
Аз на динота много не вярвам

Георги Пенчев
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани