Да си признае веднага колегата , който ... :-)

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

zxsport
Аватар

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от zxsport » 17 Ное 2012, 1:02

BENZINO VN написа:Жорка,има ли вероятност да сте се объркали и това да е просто някоя тупалка с М-техник ;) Ще се радвам много ако такава кола съществува тук при нас.

Надали "Жорката" ще са се объркали ... не го вярвам ... по скоро като си регистрирах Джипа в КАТ видях една друга М5-ца, но тогава "регистриращите я" се взеха много насериосно и я ми обявиха над 550 коня .... което ... без турбо няма как да се случи ...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от Penchev » 17 Ное 2012, 1:04

Ами то винаги има по-бързи коли ,но дали те ще са повече и по-ценни комплексно БМВ-та от една такава машина аз лично се съмнявам :D Един такъв автомобил закупен навремето от швед е върнат за пълна техническа ревизия в Моторшпорт отдела и лично механика , който тогава я е сглобявал с ръцете си и е проверявал всичко преди да сложи подписа си я е отремонтирал и колата е безупречна всякак погледнато.Те са могли да набиват турбини на всички БМВ-та от 316i до 850 CSi по онези времена , да ги правят далеч по-големи злодеи от на фиксера колата ,но това ли е най-важното и най-предопределящото :) Има две групи фенове на моторните спортове - едните като мен които почитат труда и делото на хората проектирали тези прекрасни автомобили , без който труд и техническа мисъл фиксера напр. нямаше да има БМВ Е34 за база и другите са тунинг феновете , които винаги творят нещо за собствено удоволствие ,но според мен които не влагат нищо освен пари и желание за да променят една стабилно работеща система , която е такава не заради "собствено измислените върхови технологии и поправка на недомислицата върху която са се захванали" а заради специалистите в завода производител 8)

Уважавам труда и избора на всеки тунинг фен , но за мен едното/първото е слава и истинска история а другото е ... да не казвам ...


Георги Пенчев
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от Penchev » 17 Ное 2012, 1:10

BENZINO VN написа:Жорка,има ли вероятност да сте се объркали и това да е просто някоя тупалка с М-техник ;) Ще се радвам много ако такава кола съществува тук при нас.



Ами не вярвам колегата да го е излъгало момчето на видима възраст около 30 години.Тази кола я следях дълго в немския Ауто скоут и точно цената , която й се искаше в обявата съвпада като покупна стойност с тази която е казало момчето на моят колега :) Така както в неописуем възторг ми разказа за случая/срещата и ми описа детайлно колата си мисля сериозно че това е наистина тя.Яд ме е че аз не съм го срещнал да го сприказвам и да го бях помолил да лотворм капака и да поразгледаме в коша какво има :(


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от .:BENZINO:. » 17 Ное 2012, 1:13

Значи е друга колата :D
През юли 2008-ма бях на един Дрифт дей на Калояново и тогава видях тази кола,беше с пловдивски табли

Изображение

Все пак М-ките си ги знаем поименно в България и викам да не би да е тази :D За тази си спомням,че я караха на пистата и имаше надпис 520i отзад
Изображение
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от Penchev » 17 Ное 2012, 1:16

ООооо не , тази и аз я знам , но гарантирано не е тя !
Дано да се обади в тази темата щастливия собственик ,но надали :confused:


Георги Пенчев
Изображение

zxsport
Аватар

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от zxsport » 17 Ное 2012, 1:30

Penchev написа:Ами то винаги има по-бързи коли ,но дали те ще са повече и по-ценни комплексно БМВ-та от една такава машина аз лично се съмнявам :D Един такъв автомобил закупен навремето от швед е върнат за пълна техническа ревизия в Моторшпорт отдела и лично механика , който тогава я е сглобявал с ръцете си и е проверявал всичко преди да сложи подписа си я е отремонтирал и колата е безупречна всякак погледнато.Те са могли да набиват турбини на всички БМВ-та от 316i до 850 CSi по онези времена , да ги правят далеч по-големи злодеи от на фиксера колата ,но това ли е най-важното и най-предопределящото :) Има две групи фенове на моторните спортове - едните като мен които почитат труда и делото на хората проектирали тези прекрасни автомобили , без който труд и техническа мисъл фиксера напр. нямаше да има БМВ Е34 за база и другите са тунинг феновете , които винаги творят нещо за собствено удоволствие ,но според мен които не влагат нищо освен пари и желание за да променят една стабилно работеща система , която е такава не заради "собствено измислените върхови технологии и поправка на недомислицата върху която са се захванали" а заради специалистите в завода производител 8)

Уважавам труда и избора на всеки тунинг фен , но за мен едното/първото е слава и истинска история а другото е ... да не казвам ...


Георги Пенчев

Жоре, твоето мнение винаги е било фактор при споменаването на БМВ и най - вече на е34!!! Винаги и ЩЕ бъде, защото по-голям фен на е34 не познавам, рядом с Постмана, Славянко, Булит-а и др. Знам за философията на БМВ, но все пак има хора като bawareca, TOM, Явор, Маврената, Постман, Булит, Фикстер и др. които развиват/ха откъм принудително пълнене ДВГ-та на колите си ... тях според теб няма нужда да споменаваме? ... или ... техните постижения са нищожни?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от Penchev » 17 Ное 2012, 1:36

^ Аааа ама аз казах , аз уважавам и тях и техния труд -> чисто и просто според мен те са в ниското в сравнение с хората творящи в ///М подразделението и БМВ като цяло :) Те правят нещо което индивидуално на тях да се харесва и толкова.

Познавам се с тях и винаги съм ги уважавал момчетата :yes:


Георги Пенчев
Изображение

zxsport
Аватар

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от zxsport » 17 Ное 2012, 1:49

Penchev написа:^ Аааа ама аз казах , аз уважавам и тях и техния труд -> чисто и просто според мен те са в ниското в сравнение с хората творящи в ///М подразделението и БМВ като цяло :) Те правят нещо което индивидуално на тях да се харесва и толкова.

Познавам се с тях и винаги съм ги уважавал момчетата :yes:


Георги Пенчев

е ... ти нищо не каза ... за хора, правещи коне с над 50-100% фабричните над М5 би требввало да имаш поне малко респект ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от Alexch » 17 Ное 2012, 2:18

zxsport написа:е ... ти нищо не каза ... за хора, правещи коне с над 50-100% фабричните над М5 би требввало да имаш поне малко респект ...

Съгласен съм с теб, най-малкото защото работата в ///М подразделението е била малко или много пазарно (комерсиално) ориентирана, докато постиженията на тези момчета (както и на други по света) направо къртят.

Силно уважавам и адмирирам редките модификации и особено тези на Е34, но трябва да отчетем, че те имат по-скоро колекционерска и емоционална стойност. Неуместно е те да се сравняват по обективни критерии с по-нови модели и правеняци. Както се казва, каквото и да си купиш все ще се намери нещо, което да те накаже... че дори и засрами бих добавил.

Но все си мисля, че Пенчев не искаше в тази тема да се правят каквито и да било сравнения, а просто да оценим постиженията на така любимото ни ///М поделение.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от justboy » 17 Ное 2012, 3:57

Абсолютно тази кола за времето си е била нещо много брутално...

@Penchev, а каква беше цената? Ако сметнеш, че е удачно, да кажеш...
Изображение
E34, E38

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от Dirty M5 driveR » 17 Ное 2012, 7:51

Що трябваше пак да се обръща темата на спор :dunno: , като Пенчев просто целеше колата да се покаже (ако случайно е собственост на някой колега)? Нали знаете, че имаме потенциала да спорим вечно за подобни неща, но има ли нужда :nono: Да сравнявате фабричен М power и правена кола е меко казано несериозно. Най-малкото защото едното е мислено преди 20 години, а се съмнявам някой да успее да постигне резултати като днешните с технологиите от онова време. Индивидуалното тунинговане е нещо прекрасно - имаш възможност да доработиш автомобила по твоя вкус, за да те радва още повече. Да - не са малко и хората, които влагат чисто инженерна мисъл понякога, за решаването на определени проблеми. Вземете и Horse Power Freaks - от фабричен автомобил правят 1200 коня чудовище, което е напълно... drivable (на български не се сещам за дума :mhihi: ) в ежедневни условия, и го правят по един изключително изпипан и качествен начин. Но както вече се спомена - правят го на базата на нещо изобретено. И все пак е въпрос на гледна точка. Но моля ви да не я изразяване точно в такава тема, която цели нещо съвсем различно. Защото честно казано на мен вече ми става кофти като всяка една смислена тема с потенциал да стане и много полезна, отиде по дяволите заради разни индивидуални и масови спорове.

ПП: е34-ката е вечна! :bowdown:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от Penchev » 17 Ное 2012, 10:59

justboy написа:Абсолютно тази кола за времето си е била нещо много брутално...

@Penchev, а каква беше цената? Ако сметнеш, че е удачно, да кажеш...



19 800 EUR,- великолепна цена за такъв рядък и ценен екземпляр :D


Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от Хаос » 17 Ное 2012, 11:49

Искам да внеса лека поправка в инфото за колата.
Единствената засега известна бройка от тази модификация на Е34 М5 е сребрист металик, не помня точния цвят, и инфото от норвежеца е, че е продадена на колекционер за приблизително 20К евро, колата отива за абсолютно пълна реставрация в M GmbH, което и съм написал в темата за модификациите на Е34 М5, която колегата Пенчев е линкнал. VIN GD64558, дано излезе същата. Повече инфо за колата в темата.

http://www.youtube.com/watch?v=TZ--uOFul7w
ето го интервюто с норвежеца и колата му
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от randity » 17 Ное 2012, 12:13

Ето я и снимката, която не се вижда:

Изображение
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Да си признае веднага колегата , който ... :-)

Мнение от Penchev » 17 Ное 2012, 16:15

Има някаква неточност в измерването на диното видно от графиката :|
Невъзможно е да има такъв осезаем срив в кривата на въртящия момент в ниските обороти , просто не е възможно
Аз на динота много не вярвам :confused: Това не са уреди ,които подлежат на задължителни проверки като кантарите например а и те като тях измерват.


Георги Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook