Дневни светлини при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Дневни светлини при Е36
metodi80 написа:
По въпроса за полицаите и закона .....
На полицаите може да им кажете да си прочетат хубаво закона и да не се заяждат за глупости !
Допълнителни разпоредби касаещи дневните светлини
Цитат
..Допълнителни разпоредби
..§ 6. По смисъла на този закон:
..59. “Дневни светлини” са светлини, предназначени за подобряване на възприемането и видимостта на предната част на пътно превозно средство при движението му.
Поздрави и благодаря на всички колеги , които си закупиха модул/и и изразиха положителните си отзиви !
Между поръчката и доставката имаше една пауза от 4 дни. В един от тях ме спряха посред бял ден, грее слънце, кривиш лицето, за да не ти блести. Та карам си аз на халогени и ме спира госин полицаят и ми казва, че заслепявали насрещо движещите се и се ползвали само при намалена видимост... недомислици в ПЗДП има...

От както сложих модулите ти на моята кола и на тази на приятел, нямаме проблеми с органите.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дневни светлини при Е36
Днес си поръчах релето и следващата седмица ще е при мен. До тогава ще направя една малка промяна по инсталацията и ще изпозвам ел. схемата за дневни светлини на Е36, което е произвеждано за канадския пазар. При този начин на изпълнение, фаровете за мъгла се изключват при включване на дългите светлини.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Дневни светлини при Е36
Това май беше някакво странно изискване на американците, че не могат да ти светят повече от 4 фара едновременно. Карах на брат ми Акурата пролетта на къси и халогени и ми правеше впечатление, че като пусна дългите и халогените се гасят...

Re: Дневни светлини при Е36
това е разликата при оем. не се разбира много, но това беше най-доброто. затвора е еднакъв
дрл
дълги
дрл
дълги
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дневни светлини при Е36
JOGI написа:това е разликата при оем. не се разбира много, но това беше най-доброто. затвора е еднакъв
дрл
дълги
Имам чувството, че си снимал моята бушониера

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: Дневни светлини при Е36
stony1 написа:Днес си поръчах релето и следващата седмица ще е при мен. До тогава ще направя една малка промяна по инсталацията и ще изпозвам ел. схемата за дневни светлини на Е36, което е произвеждано за канадския пазар. При този начин на изпълнение, фаровете за мъгла се изключват при включване на дългите светлини.
kолега получи ли релето какви ти са впечетленията на кое място се слага на мястото на високото черно реле или преди него

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дневни светлини при Е36
tenchooo написа:stony1 написа:Днес си поръчах релето и следващата седмица ще е при мен. До тогава ще направя една малка промяна по инсталацията и ще изпозвам ел. схемата за дневни светлини на Е36, което е произвеждано за канадския пазар. При този начин на изпълнение, фаровете за мъгла се изключват при включване на дългите светлини.
kолега получи ли релето какви ти са впечетленията на кое място се слага на мястото на високото черно реле или преди него
Не съм го получил още. Предполагам, че утре ще пристигне. На снимкие от предните постове се вижда високото синьо реле.
Относно впечатленията, аз още сега мога да споделя. Предварително съм пресметнал какво трябва да се получи и няма как да съм разочарован. Заложих на оригиналното реле, свързах чек контрола да проверява дългите светлини (така няма начин да не разбера, че имам изгоряла крушка на дневните светлини), купих си две нови крушки кул блу на осрам и си поръчах нови мощни диоди за енджълите в цвят Амбър. Докато чакам всички елементи си пратих рефлекторите на фаровете в Стрелча и ги направиха schwarzchrom. Ще кача снимки след монтиране на релето.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Дневни светлини при Е36
Накой, може ли да препоръча какъв модул да си купя за E36.
Благодаря.
Благодаря.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Дневни светлини при Е36
bum_bum написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=310786
Тя не е подновявана
Пишеш на metodi80 memberlist.php?mode=viewprofile&u=19164 и си решаваш проблема с дневните

Re: Дневни светлини при Е36
tenchooo написа:щото беше писал че се слага на мястото на високото черно реле а гледам че на колегата поста е преди него,ок ще чакаме да споделиш как се виждат отдалече да не са мн слаби че да даваме повод на тъпите шапкарите да се заяждат че са габарити.
от лявата му страна беше написал, както е при мен. а иначе абсурд да се сбъркат с габарити, просто ги щракнах с такъв затвор, че да се различават. ако беше на нормалната светлина, щеше да се види едно бяло петно като снимката с дългите. имай предвид и, че въпреки намалената мощност, привечер е хубаво да се гасят. все пак са директно насочени и си заслепяват
- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: Дневни светлини при Е36
JOGI написа:tenchooo написа:щото беше писал че се слага на мястото на високото черно реле а гледам че на колегата поста е преди него,ок ще чакаме да споделиш как се виждат отдалече да не са мн слаби че да даваме повод на тъпите шапкарите да се заяждат че са габарити.
от лявата му страна беше написал, както е при мен. а иначе абсурд да се сбъркат с габарити, просто ги щракнах с такъв затвор, че да се различават. ако беше на нормалната светлина, щеше да се види едно бяло петно като снимката с дългите. имай предвид и, че въпреки намалената мощност, привечер е хубаво да се гасят. все пак са директно насочени и си заслепяват
прав си не съм прочел разбрал правилно а как деиства релето предполагам че при подаването на контакт се палят без да се вартят копчета а при завъртането на копчето се гасят и се включват габарити и къси както нормално

Re: Дневни светлини при Е36
да, включват се на контакт и се изключват при къси, но може да се върже и още при габарити да гаснат
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Дневни светлини при Е36
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани