Разработка на чисто нови автомобили
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Разработка на чисто нови автомобили
BMW_RIDER написа:Аз що си мисля ,че не го правят със всеки двигател, ми примерно от партида взимат някакъв произволен и го тестват и ако има ядове връщат цялата партида.
почти съм сигурен, че при такива агрегати не се прави извадков контрол, а 100%-тов
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Преди доста време бях чел коментар, че двигателят трябва да се разработва така както ще се кара основно в последствие. Не помня аргументацията. По настоящем преобладаващото мнение е, че няма нужда от продължителна разработка заради значително подобрените технологии за изработка на двигателите - най-вече по-фина полировка на цилиндрите и по-малки и точно спазвани допуски на размерите в лагерите.
Ей го и във википедията :
Ей го и във википедията :
Modern versus older break-in regimens
For many kinds of equipment (with automotive engines being the prime example), the time it takes to complete break-in procedures has decreased significantly from a number of days to a few hours, for several reasons.
The main reason is that the factories in which they are produced are now capable of better machining and assembly. For example, it is easier to hold tighter tolerances now, and the average surface finish of a new cylinder wall has improved. Manufacturers decades ago were capable of such accuracy and precision, but not with as low a unit cost or with as much ease. Therefore, the average engine made today resembles, in some technical respects, the top-end custom work of back then.[5] For some equipment, break-in is now done at the factory, obviating end-user break-in. This is advantageous for several reasons. It is a selling point with customers who don't want to have to worry about break-in and want full performance "right out of the box". And it also aligns with the fact that compliance rates are always uncertain in the hands of end users.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Колегата по-горе е прав,не се тестват всички двигатели ами най-много някой двигател от някаква партида и то този двигател после се обследва какви са пораженията и как въобще е работил двигателя.
Знам че чисто нова кола,около 3000 километра се кара по-внимателно и до 120 км/ч,вече няколко автомобила взимам нови и всичките съм разработвал по този начин,знам и колежки (в тоя ред на мисли,за мен най-лошо е да купите кола от някоя жена или някое гъзе рейсър,както и някой спортен автомобил втора употреба) които всичките нови автомобили се издуваха и съответно на около 100к километра започваха големите грижи.
Знам че чисто нова кола,около 3000 километра се кара по-внимателно и до 120 км/ч,вече няколко автомобила взимам нови и всичките съм разработвал по този начин,знам и колежки (в тоя ред на мисли,за мен най-лошо е да купите кола от някоя жена или някое гъзе рейсър,както и някой спортен автомобил втора употреба) които всичките нови автомобили се издуваха и съответно на около 100к километра започваха големите грижи.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Качествения контрол в момента е ужасяващ... ако на някой му е интересно - да пробва да проучи как са се тествали двигателите преди 50-60 години...
Един пример (не е много релевантен, но е показателен): двигателя на изтребителя Спитфайър - Ролс Ройс Мерлин (27л V12) се е тествал на пълно натоварване в продължение на 168 часа. Ако нещо се скапе - правят съответната част по-яка и пак 168 часа тестове. След един определен момент и многобройни тестове двигателя просто става нечуплив и вечен. Така са се тествали АБСОЛЮТНО всички такива мотори. Подобни тестове са се правели и за автомобилните двигатели, правели са ги и за танковите двигатели. Всеки мотор е минавал през това брутално отношение, след което ви го монтират в Кадилака или Буика, които си купувате. Затова старите двигатели са практически вечни. Съвременните са трагедия...
Един пример (не е много релевантен, но е показателен): двигателя на изтребителя Спитфайър - Ролс Ройс Мерлин (27л V12) се е тествал на пълно натоварване в продължение на 168 часа. Ако нещо се скапе - правят съответната част по-яка и пак 168 часа тестове. След един определен момент и многобройни тестове двигателя просто става нечуплив и вечен. Така са се тествали АБСОЛЮТНО всички такива мотори. Подобни тестове са се правели и за автомобилните двигатели, правели са ги и за танковите двигатели. Всеки мотор е минавал през това брутално отношение, след което ви го монтират в Кадилака или Буика, които си купувате. Затова старите двигатели са практически вечни. Съвременните са трагедия...
Si non confectus, non reficiat.
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Zagy написа:Качествения контрол в момента е ужасяващ... ако на някой му е интересно - да пробва да проучи как са се тествали двигателите преди 50-60 години...
Един пример (не е много релевантен, но е показателен): двигателя на изтребителя Спитфайър - Ролс Ройс Мерлин (27л V12) се е тествал на пълно натоварване в продължение на 168 часа. Ако нещо се скапе - правят съответната част по-яка и пак 168 часа тестове. След един определен момент и многобройни тестове двигателя просто става нечуплив и вечен. Така са се тествали АБСОЛЮТНО всички такива мотори. Подобни тестове са се правели и за автомобилните двигатели, правели са ги и за танковите двигатели. Всеки мотор е минавал през това брутално отношение, след което ви го монтират в Кадилака или Буика, които си купувате. Затова старите двигатели са практически вечни. Съвременните са трагедия...
е един мармот завиваше шоколада със станиол.
по време на война двигателите не се пускат веднага на фронта, а ги въртят една седмица, нищо че живота на изтребителя е 20тина минути преди да го свалят.
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Ето как се е тествал един от най-хубавите автомобили - Трабант

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Zagy написа:Качествения контрол в момента е ужасяващ... ако на някой му е интересно - да пробва да проучи как са се тествали двигателите преди 50-60 години...
след което ви го монтират в Кадилака или Буика, които си купувате. Затова старите двигатели са практически вечни. Съвременните са трагедия...
Не може да даваш пример с буик и кадилак от 60-70 и 80 те години,защото това са двигатели,освен че са много здрави,материал не се е пестял,това са и бавно оборотни двигатели и 5.7 кубатура са 120-140 конски сили с 4000 оборота макс,това какво ще му се изхаби,не сега както ги изстискват хиляда кубика моторче с 200 конски сили и работи на предела си.
- goshy
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 27.12.2011
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E63 635d++
Re: Разработка на чисто нови автомобили
В БМВ ми казаха, че разработка не е нужна, специално им беше зададен въпроса.. Така че си мисля, че новите двигатели ги правят по друг начин и няма нужда от разработване..
П.С.:Двигателят е 25d


П.С.:Двигателят е 25d

Мърка, пуши и ръмжи.. -Нафта ми сипи!
Re: Разработка на чисто нови автомобили
В BMW също имат интерес като ти свърши гаранцията отново да се появиш при тях, я за части, я за нова кола 

- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
Re: Разработка на чисто нови автомобили
goshy написа:В БМВ ми казаха, че разработка не е нужна, специално им беше зададен въпроса.. Така че си мисля, че новите двигатели ги правят по друг начин и няма нужда от разработване..![]()
![]()
П.С.:Двигателят е 25d
тъст ми ми каза същото,ако нещо се случи вземаш другата....сега ги правят по повече и не съм чул екзотичен автомобил с направени 1мил км като тойота камри например.....този клас автомобили умират в нашите автокъщи......както и всички останали

- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: Разработка на чисто нови автомобили
За обикновените двигатели може и да има нещо вярно, но все пак като си изсипал една торба пари по-добре по-лекичко първите няколко хиляди км пък после давай всичката газ на света. А относно ///М двигателите, никога не бих оставил 300 бона за новото М6 и да почна да натискам от шоу рума 

- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: Разработка на чисто нови автомобили
То да не от умряло да правим сакато, те хората са си изработили всички детайли и агрегати с точност и преди да го направят са потрошили 10 тира с двг. Нека някой дето си е купил чисто нов автомобил да сподели дали от "магазина" са му казали ще караш 1000 км. с 60км и след това ела да ти притегнем главата. На всички двигатели ДВГ и ЕЛ -НОВИ няма такова понятие разработка има на вече Употребяван такъв това е мое лично мнение от преживяни моменти.
П.п. Сач на педала щото като мине гаранцията ... , ще се ядосваш а и предимно в БГ повечето дето имат нови колички минават от 6000км до 15000км годишно-- половин живот разработка

П.п. Сач на педала щото като мине гаранцията ... , ще се ядосваш а и предимно в БГ повечето дето имат нови колички минават от 6000км до 15000км годишно-- половин живот разработка



- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Разработка на чисто нови автомобили
daka1972 написа:То да не от умряло да правим сакато, те хората са си изработили всички детайли и агрегати с точност и преди да го направят са потрошили 10 тира с двг. Нека някой дето си е купил чисто нов автомобил да сподели дали от "магазина" са му казали ще караш 1000 км. с 60км и след това ела да ти притегнем главата. На всички двигатели ДВГ и ЕЛ -НОВИ няма такова понятие разработка има на вече Употребяван такъв това е мое лично мнение от преживяни моменти.
П.п. Сач на педала щото като мине гаранцията ... , ще се ядосваш а и предимно в БГ повечето дето имат нови колички минават от 6000км до 15000км годишно-- половин живот разработка![]()
![]()
Ех ма как говорите така уверено бе....
Копие от "наръчника за експолиатация" на БМВ е60 М5 който идва в жабката на всяка чисто нова кола.
Break-in period
Moving parts need breaking-in time to adjust to
each other. To ensure that your vehicle continues to provide optimized economy of operation
throughout an extended service life, we request
that you devote careful attention to the following section.
Do not use the driving programs 5 and 6, refer
to Drivelogic on page 57, during break-in.
Engine and differential
Always obey all official speed limits.
Up to 1,200 miles/2,000 km
Drive at changing engine and driving speeds,
however do not exceed 5,500 rpm or 105 mph/
170 km/h.
Avoid full-throttle operation and use of the
transmission's kick-down mode during these
initial miles.
Та аз поне обичам да си го поглеждам тоя наръчник, на всичко което съм имал -кола, камионче, мотор, АТВ това го пише в наръчника и то на машини чиято единствена идея е да им скъсаш гъза от ръчкане. Така ,че недейте говорете наизуст.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Разработка на чисто нови автомобили
Работя в една транспортна фирма и много често пътувам до Германия за да взема чисто нов Mercedes Actros (за камион,влекач става дума) та има един немец който ни дава ключовете,док и т.н. та той лично ми е казвал че няма какво да чакам двг. да загрее когато потеглям сутрин,мога да му давам пълна газ веднага след като изляза на пътя независимо и с какъв товар съм и колко тежи.
Двигателя в преминал студена разработка и няма какво да се разработва на пътя.
На въпроса ми не е ли по хубаво първо да се кара с по леки товари той ми отговори категорично не,та и новите коли няма какво да им се разработва.
Взимаш я от витрината и и се кефиш максимално.
Двигателя в преминал студена разработка и няма какво да се разработва на пътя.
На въпроса ми не е ли по хубаво първо да се кара с по леки товари той ми отговори категорично не,та и новите коли няма какво да им се разработва.
Взимаш я от витрината и и се кефиш максимално.



- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Разработка на чисто нови автомобили
daka1972 написа:То да не от умряло да правим сакато, те хората са си изработили всички детайли и агрегати с точност и преди да го направят са потрошили 10 тира с двг. Нека някой дето си е купил чисто нов автомобил да сподели дали от "магазина" са му казали ще караш 1000 км. с 60км и след това ела да ти притегнем главата. На всички двигатели ДВГ и ЕЛ -НОВИ няма такова понятие разработка има на вече Употребяван такъв това е мое лично мнение от преживяни моменти.
П.п. Сач на педала щото като мине гаранцията ... , ще се ядосваш а и предимно в БГ повечето дето имат нови колички минават от 6000км до 15000км годишно-- половин живот разработка![]()
![]()
Това не е вярно аз да ти кажа пъК,6 автомобили съм взимал чисто нови (само един личен,останалите служебни) и всички дилъри са казвали 3000 километра по-леко с колата,да се кара внимателно и така до към 3000 оборота,само да кажа,2 автомобила са от Германия.
Така че колега зарежи тея неща,да ,никой не ме е викал да ми натяга глава и тн.
Освен това има много филми как се прави този или онзи автомобил и никъде не се забелязва стенд на който бачка мотора,единствено и не само те де,но Нисан GT-r го раздвижват около 300 километра за до настройки.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани