Разработка на чисто нови автомобили

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от Хаос » 18 Яну 2013, 7:49

BMW_RIDER написа:Аз що си мисля ,че не го правят със всеки двигател, ми примерно от партида взимат някакъв произволен и го тестват и ако има ядове връщат цялата партида.

почти съм сигурен, че при такива агрегати не се прави извадков контрол, а 100%-тов
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от AGD » 18 Яну 2013, 10:19

Преди доста време бях чел коментар, че двигателят трябва да се разработва така както ще се кара основно в последствие. Не помня аргументацията. По настоящем преобладаващото мнение е, че няма нужда от продължителна разработка заради значително подобрените технологии за изработка на двигателите - най-вече по-фина полировка на цилиндрите и по-малки и точно спазвани допуски на размерите в лагерите.
Ей го и във википедията :
Modern versus older break-in regimens

For many kinds of equipment (with automotive engines being the prime example), the time it takes to complete break-in procedures has decreased significantly from a number of days to a few hours, for several reasons.

The main reason is that the factories in which they are produced are now capable of better machining and assembly. For example, it is easier to hold tighter tolerances now, and the average surface finish of a new cylinder wall has improved. Manufacturers decades ago were capable of such accuracy and precision, but not with as low a unit cost or with as much ease. Therefore, the average engine made today resembles, in some technical respects, the top-end custom work of back then.[5] For some equipment, break-in is now done at the factory, obviating end-user break-in. This is advantageous for several reasons. It is a selling point with customers who don't want to have to worry about break-in and want full performance "right out of the box". And it also aligns with the fact that compliance rates are always uncertain in the hands of end users.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от Е.Димитров » 21 Яну 2013, 11:11

Колегата по-горе е прав,не се тестват всички двигатели ами най-много някой двигател от някаква партида и то този двигател после се обследва какви са пораженията и как въобще е работил двигателя.
Знам че чисто нова кола,около 3000 километра се кара по-внимателно и до 120 км/ч,вече няколко автомобила взимам нови и всичките съм разработвал по този начин,знам и колежки (в тоя ред на мисли,за мен най-лошо е да купите кола от някоя жена или някое гъзе рейсър,както и някой спортен автомобил втора употреба) които всичките нови автомобили се издуваха и съответно на около 100к километра започваха големите грижи.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от Zagy » 21 Яну 2013, 13:29

Качествения контрол в момента е ужасяващ... ако на някой му е интересно - да пробва да проучи как са се тествали двигателите преди 50-60 години...

Един пример (не е много релевантен, но е показателен): двигателя на изтребителя Спитфайър - Ролс Ройс Мерлин (27л V12) се е тествал на пълно натоварване в продължение на 168 часа. Ако нещо се скапе - правят съответната част по-яка и пак 168 часа тестове. След един определен момент и многобройни тестове двигателя просто става нечуплив и вечен. Така са се тествали АБСОЛЮТНО всички такива мотори. Подобни тестове са се правели и за автомобилните двигатели, правели са ги и за танковите двигатели. Всеки мотор е минавал през това брутално отношение, след което ви го монтират в Кадилака или Буика, които си купувате. Затова старите двигатели са практически вечни. Съвременните са трагедия...
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 2.11.2009

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от Petrolhead » 21 Яну 2013, 14:07

Zagy написа:Качествения контрол в момента е ужасяващ... ако на някой му е интересно - да пробва да проучи как са се тествали двигателите преди 50-60 години...

Един пример (не е много релевантен, но е показателен): двигателя на изтребителя Спитфайър - Ролс Ройс Мерлин (27л V12) се е тествал на пълно натоварване в продължение на 168 часа. Ако нещо се скапе - правят съответната част по-яка и пак 168 часа тестове. След един определен момент и многобройни тестове двигателя просто става нечуплив и вечен. Така са се тествали АБСОЛЮТНО всички такива мотори. Подобни тестове са се правели и за автомобилните двигатели, правели са ги и за танковите двигатели. Всеки мотор е минавал през това брутално отношение, след което ви го монтират в Кадилака или Буика, които си купувате. Затова старите двигатели са практически вечни. Съвременните са трагедия...


е един мармот завиваше шоколада със станиол.

по време на война двигателите не се пускат веднага на фронта, а ги въртят една седмица, нищо че живота на изтребителя е 20тина минути преди да го свалят.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от Anthony_J » 21 Яну 2013, 14:22

Ето как се е тествал един от най-хубавите автомобили - Трабант :mhihi:


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от Е.Димитров » 21 Яну 2013, 14:49

Zagy написа:Качествения контрол в момента е ужасяващ... ако на някой му е интересно - да пробва да проучи как са се тествали двигателите преди 50-60 години...

след което ви го монтират в Кадилака или Буика, които си купувате. Затова старите двигатели са практически вечни. Съвременните са трагедия...

Не може да даваш пример с буик и кадилак от 60-70 и 80 те години,защото това са двигатели,освен че са много здрави,материал не се е пестял,това са и бавно оборотни двигатели и 5.7 кубатура са 120-140 конски сили с 4000 оборота макс,това какво ще му се изхаби,не сега както ги изстискват хиляда кубика моторче с 200 конски сили и работи на предела си.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 27.12.2011
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: BMW E63 635d++

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от goshy » 23 Яну 2013, 11:48

В БМВ ми казаха, че разработка не е нужна, специално им беше зададен въпроса.. Така че си мисля, че новите двигатели ги правят по друг начин и няма нужда от разработване.. :ok: :bchug:

П.С.:Двигателят е 25d :driving:
Мърка, пуши и ръмжи.. -Нафта ми сипи!

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 1.08.2009

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от Baca®di » 24 Яну 2013, 17:54

В BMW също имат интерес като ти свърши гаранцията отново да се появиш при тях, я за части, я за нова кола :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 24.10.2008
Пол: Мъж
Кара: Е34-столичанка в повече

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от Манчев73 » 24 Яну 2013, 18:16

goshy написа:В БМВ ми казаха, че разработка не е нужна, специално им беше зададен въпроса.. Така че си мисля, че новите двигатели ги правят по друг начин и няма нужда от разработване.. :ok: :bchug:

П.С.:Двигателят е 25d :driving:



тъст ми ми каза същото,ако нещо се случи вземаш другата....сега ги правят по повече и не съм чул екзотичен автомобил с направени 1мил км като тойота камри например.....този клас автомобили умират в нашите автокъщи......както и всички останали
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 7.12.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M44 на газ
Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от TouringInternational » 24 Яну 2013, 19:39

За обикновените двигатели може и да има нещо вярно, но все пак като си изсипал една торба пари по-добре по-лекичко първите няколко хиляди км пък после давай всичката газ на света. А относно ///М двигателите, никога не бих оставил 300 бона за новото М6 и да почна да натискам от шоу рума :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: коларовград
Пол: Мъж
Кара: BMW отново серия 3 бенз
Мечтае да кара: волска каручка
Детайли за колата: събира много и малко, според повода

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от daka1972 » 24 Яну 2013, 23:05

То да не от умряло да правим сакато, те хората са си изработили всички детайли и агрегати с точност и преди да го направят са потрошили 10 тира с двг. Нека някой дето си е купил чисто нов автомобил да сподели дали от "магазина" са му казали ще караш 1000 км. с 60км и след това ела да ти притегнем главата. На всички двигатели ДВГ и ЕЛ -НОВИ няма такова понятие разработка има на вече Употребяван такъв това е мое лично мнение от преживяни моменти.
П.п. Сач на педала щото като мине гаранцията ... , ще се ядосваш а и предимно в БГ повечето дето имат нови колички минават от 6000км до 15000км годишно-- половин живот разработка :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от BMW_RIDER » 24 Яну 2013, 23:37

daka1972 написа:То да не от умряло да правим сакато, те хората са си изработили всички детайли и агрегати с точност и преди да го направят са потрошили 10 тира с двг. Нека някой дето си е купил чисто нов автомобил да сподели дали от "магазина" са му казали ще караш 1000 км. с 60км и след това ела да ти притегнем главата. На всички двигатели ДВГ и ЕЛ -НОВИ няма такова понятие разработка има на вече Употребяван такъв това е мое лично мнение от преживяни моменти.
П.п. Сач на педала щото като мине гаранцията ... , ще се ядосваш а и предимно в БГ повечето дето имат нови колички минават от 6000км до 15000км годишно-- половин живот разработка :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Ех ма как говорите така уверено бе....

Копие от "наръчника за експолиатация" на БМВ е60 М5 който идва в жабката на всяка чисто нова кола.


Break-in period
Moving parts need breaking-in time to adjust to
each other
. To ensure that your vehicle continues to provide optimized economy of operation
throughout an extended service life, we request
that you devote careful attention to the following section.
Do not use the driving programs 5 and 6, refer
to Drivelogic on page 57, during break-in.
Engine and differential
Always obey all official speed limits.
Up to 1,200 miles/2,000 km
Drive at changing engine and driving speeds,
however do not exceed 5,500 rpm or 105 mph/
170 km/h.

Avoid full-throttle operation and use of the
transmission's kick-down mode during these
initial miles.


Та аз поне обичам да си го поглеждам тоя наръчник, на всичко което съм имал -кола, камионче, мотор, АТВ това го пише в наръчника и то на машини чиято единствена идея е да им скъсаш гъза от ръчкане. Така ,че недейте говорете наизуст.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от Biogame » 25 Яну 2013, 0:13

Работя в една транспортна фирма и много често пътувам до Германия за да взема чисто нов Mercedes Actros (за камион,влекач става дума) та има един немец който ни дава ключовете,док и т.н. та той лично ми е казвал че няма какво да чакам двг. да загрее когато потеглям сутрин,мога да му давам пълна газ веднага след като изляза на пътя независимо и с какъв товар съм и колко тежи.
Двигателя в преминал студена разработка и няма какво да се разработва на пътя.
На въпроса ми не е ли по хубаво първо да се кара с по леки товари той ми отговори категорично не,та и новите коли няма какво да им се разработва.
Взимаш я от витрината и и се кефиш максимално.
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Разработка на чисто нови автомобили

Мнение от Е.Димитров » 25 Яну 2013, 12:30

daka1972 написа:То да не от умряло да правим сакато, те хората са си изработили всички детайли и агрегати с точност и преди да го направят са потрошили 10 тира с двг. Нека някой дето си е купил чисто нов автомобил да сподели дали от "магазина" са му казали ще караш 1000 км. с 60км и след това ела да ти притегнем главата. На всички двигатели ДВГ и ЕЛ -НОВИ няма такова понятие разработка има на вече Употребяван такъв това е мое лично мнение от преживяни моменти.
П.п. Сач на педала щото като мине гаранцията ... , ще се ядосваш а и предимно в БГ повечето дето имат нови колички минават от 6000км до 15000км годишно-- половин живот разработка :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Това не е вярно аз да ти кажа пъК,6 автомобили съм взимал чисто нови (само един личен,останалите служебни) и всички дилъри са казвали 3000 километра по-леко с колата,да се кара внимателно и така до към 3000 оборота,само да кажа,2 автомобила са от Германия.
Така че колега зарежи тея неща,да ,никой не ме е викал да ми натяга глава и тн.
Освен това има много филми как се прави този или онзи автомобил и никъде не се забелязва стенд на който бачка мотора,единствено и не само те де,но Нисан GT-r го раздвижват около 300 километра за до настройки.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook