Рейка.Втора ръка или рециклиране..
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
сервиза се намира на ул. "проф. Г.Брадистолов", Технически университет, учебен блок 11.
Стефан Шаклев или Любо Шишов.
Ето телефони 088-930-88-59, 088-869-23-21 и стационарен 965-23-53.
Хората са супер коректни. Гаранцията е една година. Правят я на същия ден.
Технически Университет - София
Консултантски център "ШЕЛ"
Диагностика и ремонт на хидравлични системи и рейки
инж. Стефан Андровски
София, ТУ, Студ. град, бл. 9
тел.: 02/9653030
моб.: 0886 743356
Ремонт на хидравлична рейка заедно със демонтаж/монтаж - 260лв
В цената влиза и ново хидравлично масло.
Само демонтаж/монтаж на рейка - 100лв
Момчето, което работи там се казва Оби, тел.: 0886 122677
Това са координатите които ми дадоха не знам дали е едно и също нещо
УСПЕХ!!1
Стефан Шаклев или Любо Шишов.
Ето телефони 088-930-88-59, 088-869-23-21 и стационарен 965-23-53.
Хората са супер коректни. Гаранцията е една година. Правят я на същия ден.
Технически Университет - София
Консултантски център "ШЕЛ"
Диагностика и ремонт на хидравлични системи и рейки
инж. Стефан Андровски
София, ТУ, Студ. град, бл. 9
тел.: 02/9653030
моб.: 0886 743356
Ремонт на хидравлична рейка заедно със демонтаж/монтаж - 260лв
В цената влиза и ново хидравлично масло.
Само демонтаж/монтаж на рейка - 100лв
Момчето, което работи там се казва Оби, тел.: 0886 122677
Това са координатите които ми дадоха не знам дали е едно и също нещо
УСПЕХ!!1
- IVORY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 520i benzin/ gaz 1997
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
здравейте колеги и аз съм ще се записвам в отбора на ""рециклираните рейки"".Случайно някои да знае размера на семерингите или някакъв номер на семерингите.
- IVORY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 520i benzin/ gaz 1997
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
Поръчаха ми семерингата в събота надявам се ще я започвам,ще опитам да направя снимки и ще ги кача 

- IVORY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 520i benzin/ gaz 1997
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
Колеги май-май нищо не стана ще покарам 2,3 дни -но май пак тече 

- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
Темата е малко стара до колкото виждам,но май и при мен рейката се разтропа.Имам дразнещо подтропване в предницата което в последствйе се усили и вече много дразни! Сменил съм носачи биалетки тампон на макферсона с лагега ходих къде ли не и всеки казва предницата е бетон но колата продължава да си тропа.Когато ходих на реглаж на предния мост човека ми натегна рейката и каточели тропането намаля доста но в момента пак е силно изявено.
Теч няма,но до колкото прочетох има и случай да няма теч а само тропане.Някой правил ли е наскоро рейка къде и срещу колко пари?

E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
MPOWERfan написа:Теч няма,но до колкото прочетох има и случай да няма теч а само тропане.Някой правил ли е наскоро рейка къде и срещу колко пари?
Аз съм в тази ситуация - теч няма, но хлопа на неравности - и то колкото е по-студено, толкова по-силно и често се чува, а лятото почти забравям за този проблем. Това ми говори, че има хлабина между металните части и колкото и да е малка със свиването и разширяването на метала хлопането се увеличава и намалява. Сега съм се хванал да решавам този проблем като купих една развалена рейка(която е била протекла), разглобих я с помоща на тази и тази теми и отидох в един сервиз в Люлин зад Макдоналдса на Сливница и Орион - занимават се с ремонт на хидравлики. Аз исках само да ми дадът експертно мнение за износването на гребена и червяка, останалото го мога и аз, иначе ми казаха, че за около 150лв. ремонтират рейката каквото и да й е. Сега ми остана да разбера от къде да купя правилните семеринги, защото обикновен семеринг няма да държи т.е. ако някой е сменял и знае от къде се купуват тези супер специялни семеринги, нека сподели.
- joffri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 530d 2002g
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
Бях в този сервиз преди 2 седмици.На мен без да погледне колата ми каза 250 лв.А съм в същата ситуация и ще следя темата с интерес.
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
E30_DK написа:MPOWERfan написа:Теч няма,но до колкото прочетох има и случай да няма теч а само тропане.Някой правил ли е наскоро рейка къде и срещу колко пари?
Аз съм в тази ситуация - теч няма, но хлопа на неравности - и то колкото е по-студено, толкова по-силно и често се чува, а лятото почти забравям за този проблем. Това ми говори, че има хлабина между металните части и колкото и да е малка със свиването и разширяването на метала хлопането се увеличава и намалява. Сега съм се хванал да решавам този проблем като купих една развалена рейка(която е била протекла), разглобих я с помоща на тази и тази теми и отидох в един сервиз в Люлин зад Макдоналдса на Сливница и Орион - занимават се с ремонт на хидравлики. Аз исках само да ми дадът експертно мнение за износването на гребена и червяка, останалото го мога и аз, иначе ми казаха, че за около 150лв. ремонтират рейката каквото и да й е. Сега ми остана да разбера от къде да купя правилните семеринги, защото обикновен семеринг няма да държи т.е. ако някой е сменял и знае от къде се купуват тези супер специялни семеринги, нека сподели.
Значи в този сервиз рециклират рейката за 150лв.без значение от проблема?
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
MPOWERfan написа:Значи в този сервиз рециклират рейката за 150лв.без значение от проблема?
Така ми каза шефа на сервиза - хората ми се видяха свестни, аз манерих кординатите им и добри отзиви за тях и в други форуми и затова одих там, а не в МЕИ-то или на Окръжна болница, за където има изключително противоречиви отзиви.
Ако наистина има прекалено износени метални части т.е. гребена и/или червяка са износени не знам как ще ги оправят освен с нови... а тогава няма как цената да е ~150лв. Има варианти да се наваряват и да се правят зъбите на ново, след това да се закаляват, но от скромното ми разследване по случая не намерих никой в БГ, който да го прави това. Доколкото разбрах има шанс да хлопа не само от контактната част между гребена и червяка, а и от други места, затова без да се свали рейката и да се види от къде точно хлопа не може да говориме нищо конкретно.
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
Тази седмица ще отида за последен преглед да съм сигурен,че е от нея и се вкарвам в филма няма как.Ако се наложи колега може да пиша да дедеш кординати на сервиза. 

E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
Колеги ако тропа от гребена и червяка само може да се пробва да се обере луфта. давайте си парите само за оправяне на течове, ако тропа никой няма да ви реши проблема. не набивайте пари за тропащи от зъбния гребен рейки. Да внесем малко ясното по темата за ТУ-София. В 9 блок Стефан си е като сервиз - т.е сваля носи в 11 блок при Шаклев и качва обратно. при Шаклев в 11 блок носете само свалени кормилни рейки. почти съм сигурен, че Шаклев или колегите му ще прегледат рейката и ако е само за реглаж на хлабината на гребена дори няма да ви вземат пари за тази операция.
ПС рециклирането обикновенно се изразява в почистване на ръжда и смяна на уплътнения което според мен е най-безмислената операция за един от най-важните възли в автомобила пряко свързан с безопасността.
ПС рециклирането обикновенно се изразява в почистване на ръжда и смяна на уплътнения което според мен е най-безмислената операция за един от най-важните възли в автомобила пряко свързан с безопасността.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
motor написа:Колеги ако тропа от гребена и червяка само може да се пробва да се обере луфта. давайте си парите само за оправяне на течове, ако тропа никой няма да ви реши проблема. не набивайте пари за тропащи от зъбния гребен рейки. Да внесем малко ясното по темата за ТУ-София. В 9 блок Стефан си е като сервиз - т.е сваля носи в 11 блок при Шаклев и качва обратно. при Шаклев в 11 блок носете само свалени кормилни рейки. почти съм сигурен, че Шаклев или колегите му ще прегледат рейката и ако е само за реглаж на хлабината на гребена дори няма да ви вземат пари за тази операция.
ПС рециклирането обикновенно се изразява в почистване на ръжда и смяна на уплътнения което според мен е най-безмислената операция за един от най-важните възли в автомобила пряко свързан с безопасността.
Значи да отида при някой който разбира от рейки да я натегне? Защтото нямам течове само лопа.А при натягане какви негативи може да има знам,че при прекалено натягане може да не се връща волана.
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Рейка.Втора ръка или рециклиране..
MPOWERfan написа:Значи да отида при някой който разбира от рейки да я натегне? Защтото нямам течове само лопа.А при натягане какви негативи може да има знам,че при прекалено натягане може да не се връща волана.
Обяснявам го сигурно за стотен път, не се занимавайте с такива простотии, защото освен себе си, може да убиете и някой друг. Червяка е износва посредата, там където най-често стои волана, в краищата си няма никакво износване. Натегнете ли сервизния болт, докато е направо волана няма проблеми, но със сигурност ще задържи в някое крайно или не толкова крайно положение.
Даже колега от форума се беше оплакал преди време, че след такава процедура се е нанизал в колона в паркинг на мол.
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани