Малка икономична кола
Модератор: Общи модератори
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Малка икономична кола
павката написа:и за да споделя за пунто 2,1.2,16в.много приятно возило,елементарна поддръжка,евтина при това.вярно всяка неравност по пътя се усеща в купето,но е доста лека колата.извънградско при нормално каране разхода клони на ''почти нищо'',парното нагрява въздуха вътре доста бързо,има добри спирачки,силни фарове,градски режим на волана,добра видимост и ергономичност откъм уреди,табло и шоф седалка.много маневрен автомобил,идеален за паркиране и навиране по всякакви малки улички.в сравнение с корса б просто е много напред фиата откъм удобство.одеве смених съединителчето и педала сега не се усеща.за дамско приложение колата е много удачна.
като слаби места на модела намирам тампоните на мотора,които се късат и трита и са малко скъпчки,но се намират и по-евтини варианти,липсата на абс при някои екземпляри,много пукат пантите на вратите,тапицерията по вратите увисва,много фина изработка на всички детайли.с тея пластмаси трябва да се борави внимателно,че всичко едвам чака да се счупи.предният собственик на моето кенефче май е било доста едро момиче и имаше бая поражения по интериора-ръкохватката за предния капак,седалката скъсана,разни кори поломени,но всичко се оправя лесно.
Човек, това е пародия на автомобил.
Имал съм 2 фиата, искам да ти кажа, че от сервиз не излязох, да не говоря колко пъти ме е оставала колата на пътя. И двата фиата бяха бензин, единия беше 1.6 и гореше към 16/100 градско в София, другия 1.4 и гореше малко по-малко.
Фиат и икономично


Може би ти си оцелил късмет с твоята

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Малка икономична кола
Е коя малка икономична кола на ниска цена не е пародия
Въпроса е да върши работа и да е приемливо еФтина за поддръжка, не да наливаш като за БМВ а да караш 1,4.

- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Малка икономична кола
Ми то аз карам една такава икономична френска бълха - Клио 1 - 1990г. 1.2 карбураторче. При икономично каране гори 5/100 извън града (по заводски данни 4.8/100), проблема е, че разхода на чарколя е страховит - за 1 година нов съединител, полуоски, водна помпа, гарнитури, семерини, лагери....Ако имам пари бих си взел някоя Е30-ка без ръжди с М10 на газ, убеден съм, че поддръжката щеше да е по- евтина от мойто французойче 

Никой не мое ма връне на селу!
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Малка икономична кола
M10 написа:Е коя малка икономична кола на ниска цена не е пародияВъпроса е да върши работа и да е приемливо еФтина за поддръжка, не да наливаш като за БМВ а да караш 1,4.
Ми...то БМВ-то ми сега е по-икономично, нищо, че е бензин

- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Re: Малка икономична кола
barabqga написа:само не и корса от ей тея
Точно па тези Корси са нечовешки здрави, икономични (1,2-1,4 бензин. преди екотека, както е споменал и един колега) и частите им са на символични цени. Да, динамика е мръсна дума за тях, но и не харчат. От друга страна са доста спартански вътре. Предвид преклонната им възраст става все по-трудно да се намери добър екземпляр. Това е основният проблем при тези Корси (според мен).
Обаче, колегата е писал, че търси по-нова година автмобил и тази Корса е извън класацията.
Имам известен опит с един Ситроен Ц3 Плуриел, 1,4д. Харчи неприлично малко (то си зависи и от стила де, ама трудно може да изхарчи 6/100), върви добре, не съм забелязал да няма добро парно. Естествено, предницата му се разхлопа на около 60 000км. но пък стопанката му се целеше старателно във всички дупки (поне на мен така ми се струваше, че прави). Та, въпреки дългогодишната ненавист която изпитвам към марката, мисля, че е един не лош вариант Ц3-ката (за жена, за градско).
- gringo75
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: перник
- Пол: Мъж
- Кара: e36 e39
- Мечтае да кара: само дизел
Re: Малка икономична кола
никога пунто 12 16v страшна гад;
от опит знам 




- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Малка икономична кола
Колеги, като прочетох заглавието на колата реших да споделя и моя опит с "въшките", но видях че автора се е ориентирал към по-нови автомобили от корса B пунто2 и т.н.
След като вече темата е преминала към този ценови клас мога да кажа че съм приятно впечатлен от Пежо 106 ~96/97 година.
Имаме такова насекомо на майка ми е поверено двигател 1.1 60 к.с. ако не се лъжа.
Върви си съвсем нормално (не очаквах да е така при положение че е 1.1) Поддръжката не е скъпа особено като се кара внимателно.
Разхода е нормален кара се само на бензин няма газова уредба макар че може да се сложи.
Смятам че за жена за града особено като евтин вариант такова пежо е удачно пак казвам стига да се кара внимателно
Ако има възможност да се купи по-нова кола за повечко пари - естествено е че е по-добре!
След като вече темата е преминала към този ценови клас мога да кажа че съм приятно впечатлен от Пежо 106 ~96/97 година.
Имаме такова насекомо на майка ми е поверено двигател 1.1 60 к.с. ако не се лъжа.
Върви си съвсем нормално (не очаквах да е така при положение че е 1.1) Поддръжката не е скъпа особено като се кара внимателно.
Разхода е нормален кара се само на бензин няма газова уредба макар че може да се сложи.
Смятам че за жена за града особено като евтин вариант такова пежо е удачно пак казвам стига да се кара внимателно

Ако има възможност да се купи по-нова кола за повечко пари - естествено е че е по-добре!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: Малка икономична кола
павката написа:и за да споделя за пунто 2,1.2,16в.много приятно возило,елементарна поддръжка,евтина при това.вярно всяка неравност по пътя се усеща в купето,но е доста лека колата.извънградско при нормално каране разхода клони на ''почти нищо'',парното нагрява въздуха вътре доста бързо,има добри спирачки,силни фарове,градски режим на волана,добра видимост и ергономичност откъм уреди,табло и шоф седалка.много маневрен автомобил,идеален за паркиране и навиране по всякакви малки улички.в сравнение с корса б просто е много напред фиата откъм удобство.одеве смених съединителчето и педала сега не се усеща.за дамско приложение колата е много удачна.
като слаби места на модела намирам тампоните на мотора,които се късат и трита и са малко скъпчки,но се намират и по-евтини варианти,липсата на абс при някои екземпляри,много пукат пантите на вратите,тапицерията по вратите увисва,много фина изработка на всички детайли.с тея пластмаси трябва да се борави внимателно,че всичко едвам чака да се счупи.предният собственик на моето кенефче май е било доста едро момиче и имаше бая поражения по интериора-ръкохватката за предния капак,седалката скъсана,разни кори поломени,но всичко се оправя лесно.
Жената кара такова пунто и е без абс, това може да е малък проблем зимата, особено за жена

Иначе всички други шукарии си ги има, събира малко под 3л масло

- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Малка икономична кола
Да кажа и аз мнение за Пунто, ама МК3

Става колата, за градско е супер, волана яко лек /за извънградско е малко кофти/. Съединителя на това което карам аз е яко т@шак. Просто е прекалено твърд, не знам от какво е. Задна скорост се вкарва много трудно, чак по някой път и дразни .../няма една пружинка дето трябва да се повдигне на горе и да се вкара <<като 6-та демек>>, може и от това да е/. Гори малко, с 50лв - 350км градско. Лошото е, че е с електрическа рейка и ако тя замине е малко скъпа. Някаква лампичка във формата на воланче свети червено на таблото от както сме я взели. Мотора е 1.2 бензин към 60 коня.

Става колата, за градско е супер, волана яко лек /за извънградско е малко кофти/. Съединителя на това което карам аз е яко т@шак. Просто е прекалено твърд, не знам от какво е. Задна скорост се вкарва много трудно, чак по някой път и дразни .../няма една пружинка дето трябва да се повдигне на горе и да се вкара <<като 6-та демек>>, може и от това да е/. Гори малко, с 50лв - 350км градско. Лошото е, че е с електрическа рейка и ако тя замине е малко скъпа. Някаква лампичка във формата на воланче свети червено на таблото от както сме я взели. Мотора е 1.2 бензин към 60 коня.
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Малка икономична кола
randity написа:Да кажа и аз мнение за Пунто, ама МК3
Става колата, за градско е супер, волана яко лек /за извънградско е малко кофти/. Съединителя на това което карам аз е яко т@шак. Просто е прекалено твърд, не знам от какво е. Задна скорост се вкарва много трудно, чак по някой път и дразни .../няма една пружинка дето трябва да се повдигне на горе и да се вкара <<като 6-та демек>>, може и от това да е/. Гори малко, с 50лв - 350км градско. Лошото е, че е с електрическа рейка и ако тя замине е малко скъпа. Някаква лампичка във формата на воланче свети червено на таблото от както сме я взели. Мотора е 1.2 бензин към 60 коня.
това е второто поколение (МК2) , но е с различни фарове (фейслифт ли е не знам )

- M3 E92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Малка икономична кола
Корейци? 

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Малка икономична кола
randity написа:Да кажа и аз мнение за Пунто, ама МК3
http://www.virtualtuning.it/images/foto ... 085_01.jpg
Става колата, за градско е супер, волана яко лек /за извънградско е малко кофти/. Съединителя на това което карам аз е яко т@шак. Просто е прекалено твърд, не знам от какво е. Задна скорост се вкарва много трудно, чак по някой път и дразни .../няма една пружинка дето трябва да се повдигне на горе и да се вкара <<като 6-та демек>>, може и от това да е/. Гори малко, с 50лв - 350км градско. Лошото е, че е с електрическа рейка и ако тя замине е малко скъпа. Някаква лампичка във формата на воланче свети червено на таблото от както сме я взели. Мотора е 1.2 бензин към 60 коня.
Както каза колегата barabqga това си е мк2 фейслифт, разликата е в фарове, малко в стопа и предната броня. ( с тоя фар лично за мен е по-грозна от мк2 със стария фар)
А волана е супер лек в режим "сити", които се изключва с компче на таблото, до комчетата за ел.стъклата.
А проблема със съединителя си е за конкретната кола.

- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Малка икономична кола
Bavarcho написа:randity написа:Да кажа и аз мнение за Пунто, ама МК3
http://www.virtualtuning.it/images/foto ... 085_01.jpg
Става колата, за градско е супер, волана яко лек /за извънградско е малко кофти/. Съединителя на това което карам аз е яко т@шак. Просто е прекалено твърд, не знам от какво е. Задна скорост се вкарва много трудно, чак по някой път и дразни .../няма една пружинка дето трябва да се повдигне на горе и да се вкара <<като 6-та демек>>, може и от това да е/. Гори малко, с 50лв - 350км градско. Лошото е, че е с електрическа рейка и ако тя замине е малко скъпа. Някаква лампичка във формата на воланче свети червено на таблото от както сме я взели. Мотора е 1.2 бензин към 60 коня.
Както каза колегата barabqga това си е мк2 фейслифт, разликата е в фарове, малко в стопа и предната броня. ( с тоя фар лично за мен е по-грозна от мк2 със стария фар)
А волана е супер лек в режим "сити", които се изключва с компче на таблото, до комчетата за ел.стъклата.
А проблема със съединителя си е за конкретната кола.
Може колега, понеже написах МК3 Пунто във Гугъл и ми излезе това и реших, че е МК3. Мерси за поправката

Волана в режим "сити" е прекалено лек, а без него пак е лек в сравнение с други коли, които съм карал. Не знам

.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- dackooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 7.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е 53
Re: Малка икономична кола
И аз имах същия проблем до скоро ,много умувах за избор между изброените марки който споменават колегите по горе и накрая взех една ланчия ,е много съм доволен разход в града 5л/100км. а ако и сложа газово настроение става без пари а и данъка и е 8лв.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Малка икономична кола
dackooo написа:И аз имах същия проблем до скоро ,много умувах за избор между изброените марки който споменават колегите по горе и накрая взех една ланчия ,е много съм доволен разход в града 5л/100км. а ако и сложа газово настроение става без пари а и данъка и е 8лв.
А ако е и изпълнение "Cosmopolitan" с бежов "гладък" кожен салон - направо се разтапям.
Много добро попадение

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: немо