Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно....
Модератор: Общи модератори
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
larbi написа:братле, ти верно ли не помниш няколкото състезание в който Марк стартира плачевно и от отбора казаха че това е заради съединителя който бил не достатъчно навит или преклаено навит не помня. ....
Добре де- 2-3-5 състезания е бил с калпав съединител. Това и за Маруся няма да го повярвам- 1 грешка е възможна, но повече забрави. Сега гледаш долният клип от Австралия и пак ми обяснявай, че техниката е била зле- тоя просто НЕ МОЖЕ да стартира както трябва. Хората успяват да правят 95+% отлични стартове на сухо- Уебър едва ли минава 60%, просто не го може.
http://www.youtube.com/watch?v=jNBm37wAitg
Как успяват 5 (ПЕТ) коли да го отвеят като спрял преди завоя

ПС: Да, отбора подпира Фетел. Нормално, той е пилот №1. Но е сериозен проблем когато пилот №2 е не 1-2 позиции назад, а 5-6. И то редовно. Колкото и да е различна колата за мен основният проблем е в ЗКУ-то.
ПС2: Някой каза "Фетел не може да изпреварва, прави 5 секунди аванс за 3 обиколки и си кара сам". И е напълно прав. Ама виновен ли е младежа, че кара една от най-бързите коли и има нужните умения (и топки) да я кара максимално бързо



Май не помните последните титли на Шумахер... Ако не отпаднеше по някаква причина си беше същата скука- той си кара спокойно, другите се бият за остатъците.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
bum_bum написа:Да де. И точно карането с бедна смес е начина да се постигне всичко това. Иначе добра идея. Ще си направя и аз така колата.
Да де, бмв 330и е 258 или 272 коня сега и е 3 литра нали? И бмв 325и е 3 литра ама е ограниче на 218 коня, нали? За икономия на гориво, нали? Да де. да де. И като караш на по-бедна смес формулата и като сменяш по-рано предавките мотора издържа повече време, нали? Да де.

Иначе само да вметна, че двигателите във формулата са направени да издържат до 2000 км след това мощността им пада драстично. Да де
а серийните автомобили са ограничени от производителя с цел, да издържат 150-200 хиляди километра без основен ремонт, компютъра на серийната кола работи по точно определена програма, която е вкарана в компютъра от производителя, в нея мощността на двигателя е занижена до 80-85% с цел по малко износване на самият мотор докато във Формула 1 всичко е обратното. Да де всичко се прави за да бъде максимално бързо и да бъдат извлечени всички възможности целият потенциал на двигател скоростна кутия спирачки гуми всичко. Да де.
Двигателите във формула 1 изразходват по 150кг. гориво за 350 км, а серииният автомобил в най лошият случай 25-30 кг. за същите километри това показва какво е натоварването 4 пъти земното притегляне при спиране 1500 градуса работен режим на спирачкитестранично натоварване от 5 G в завоите, докато най бързият сериен автомобил може да понесе странично натоварване около 1,8G. Да Де направи си така колата





Последна промяна Larbi на 26 Мар 2013, 20:31, променена общо 4 пъти
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Larbi - напрао пръскаш
".....сичко 6 бате намали двигателя, ние ще ти турим едни хубави твърди чепици, той фетко няяяяяяяяяяяяма да те бута спокойнооооо."





".....сичко 6 бате намали двигателя, ние ще ти турим едни хубави твърди чепици, той фетко няяяяяяяяяяяяма да те бута спокойнооооо."

- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Binev_OuT написа:Larbi - напрао пръскаш![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
".....сичко 6 бате намали двигателя, ние ще ти турим едни хубави твърди чепици, той фетко няяяяяяяяяяяяма да те бута спокойнооооо."




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
larbi написа:bum_bum написа:Да де. И точно карането с бедна смес е начина да се постигне всичко това. Иначе добра идея. Ще си направя и аз така колата.
Да де, бмв 330и е 258 или 272 коня сега и е 3 литра нали? И бмв 325и е 3 литра ама е ограниче на 218 коня, нали? За икономия на гориво, нали? Да де. да де. И като караш на по-бедна смес формулата и като сменяш по-рано предавките мотора издържа повече време, нали? Да де.
Аааа. Ясно що различните трилитрови мотори са с различна мощност. Някои работят с по-бедна смес.

- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
F3P написа:larbi написа:Добре де- 2-3-5 състезания е бил с калпав съединител. Това и за Маруся няма да го повярвам- 1 грешка е възможна, но повече забрави. Сега гледаш долният клип от Австралия и пак ми обяснявай, че техниката е била зле- тоя просто НЕ МОЖЕ да стартира както трябва. Хората успяват да правят 95+% отлични стартове на сухо- Уебър едва ли минава 60%, просто не го може.
http://www.youtube.com/watch?v=jNBm37wAitg
ОЛЕЛЕ МАЙКОООО, тука верно грам понятие си нямате и не гледате а само коментирате.
В Австралия му се прецака ЕКУ чипа във формиращата обиколка и се наложи рестарт на Цялата електроника от БОКСА. При което МАРК цяло състезание кара БЕЗ КЕРС това са 80 коня по-малкоооооооо. освен това системата за стартиране на старта не работеше и марк стартира на сляпо - МОЖЕШЕ ИЗОБЩО ДА НЕ ПОТЕГЛИ. Вземете малко четете и не се изказвайте неодготвени че е смешно!
МАКЛАРЪН който доставят еку чиповете, ОФИЦИАЛНО СЕ ИЗВИНИХА НА РЕД БУЛ за тази прецаквация и си признаха че вината е тяхна!!!!

Господи помилуй, Господи помилуй, Господи Помииииилуй
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
bum_bum написа:larbi написа:bum_bum написа:Да де. И точно карането с бедна смес е начина да се постигне всичко това. Иначе добра идея. Ще си направя и аз така колата.
Да де, бмв 330и е 258 или 272 коня сега и е 3 литра нали? И бмв 325и е 3 литра ама е ограниче на 218 коня, нали? За икономия на гориво, нали? Да де. да де. И като караш на по-бедна смес формулата и като сменяш по-рано предавките мотора издържа повече време, нали? Да де.
Аааа. Ясно що различните трилитрови мотори са с различна мощност. Някои работят с по-бедна смес.Отново мерси за информацията.
мапа на двигателя е ралзичен нали така? виж като няма какво да се хванеш и с терминология ще се замеряме, а?
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
F3P написа:larbi написа:братле, ти верно ли не помниш няколкото състезание в който Марк стартира плачевно и от отбора казаха че това е заради съединителя който бил не достатъчно навит или преклаено навит не помня. ....
Добре де- 2-3-5 състезания е бил с калпав съединител. Това и за Маруся няма да го повярвам- 1 грешка е възможна, но повече забрави. Сега гледаш долният клип от Австралия и пак ми обяснявай, че техниката е била зле- тоя просто НЕ МОЖЕ да стартира както трябва. Хората успяват да правят 95+% отлични стартове на сухо- Уебър едва ли минава 60%, просто не го може.
http://www.youtube.com/watch?v=jNBm37wAitg
Как успяват 5 (ПЕТ) коли да го отвеят като спрял преди завояТова означава, че някой дето е бил поне 3 редици назад го отвява.
ПС: Да, отбора подпира Фетел. Нормално, той е пилот №1. Но е сериозен проблем когато пилот №2 е не 1-2 позиции назад, а 5-6. И то редовно. Колкото и да е различна колата за мен основният проблем е в ЗКУ-то.
ПС2: Някой каза "Фетел не може да изпреварва, прави 5 секунди аванс за 3 обиколки и си кара сам". И е напълно прав. Ама виновен ли е младежа, че кара една от най-бързите коли и има нужните умения (и топки) да я кара максимално бързоИли пък е виновен, че колите на другите отбори са по-слаби и не могат да го настигнат
Какво искате- да спира за кафе в бокса, че да е интересно състезанието ли
![]()
Май не помните последните титли на Шумахер... Ако не отпаднеше по някаква причина си беше същата скука- той си кара спокойно, другите се бият за остатъците.
Опа..... с цялото ми уважение ... Шумахер няма място тука!
Младия Шумахер (от 1994) бе много по очукан и опитен от Фетел през 2010!Не може и дума да става.До 1994 Шуми първо е бил претендент,борил се е срещу самия Сена,участвал е в толкова битки колкото Фетел не е имал възможност да гледа.
Викаш не е виновен - ами аз не казвам,че има вина за нещо - ама да ми се възхвалява излишно и едва ли не горкия умира от зор да вземе някоя и друга победа

Къде са му битките,къде се е доказал




Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Binev_OuT написа:... той просто има най-добрата кола,работата му е да я запали и да финишира,няма къде да сбърка...
Пак да питам, барем някой ми отговори:
Какво искате- да пие кафе в бокса ли за да има интрига



И аз искам да има силна конкуренция за да е интересно, но такава НЯМА. Който поведе и вземе преднина- той е победител. За капак и от бокса подпират- не ме кефи така.
larbi написа:ОЛЕЛЕ МАЙКОООО, тука верно грам понятие си нямате и не гледате а само коментирате.
В Австралия му се прецака ЕКУ чипа....
Престани да носиш от 9 кладенеца вода и да оправдаваш Уебър- за всеки лош старт ли ще му намериш оправдание


Не ме разбирай грешно- Уебър не е лош пилот. Просто е много под нивото на отбора в който кара. Но пък е сложно- кой по-свестен от него ще се навие да кара най-бързата кола и да е вечният втори

- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
F3P написа:
Не ме разбирай грешно- Уебър не е лош пилот. Просто е много под нивото на отбора в който кара. Но пък е сложно- кой по-свестен от него ще се навие да кара най-бързата кола и да е вечният втори
хамилтън е бил пред подписване с Ред Бул. Предпочели са Уебър. Защо? В едно интервю наскоро Хорнер каза че това е защото тази двойка пилоти са донесли последните 3 сезона 3 последнователни титли на Ред Бул.
Ако Уебър беше лош пилот и нищо не ставаше от него под нивото и всичките простотии откровенни който редите за него, то щяха да го махнат още 2010 и да вземат друг, защото и без друго неговия договор го преподписват всяка година, за да е послушен и да няма изцепки в комфорта на фетко. Щом като не става има млади пилоти от торо росо (техен отбор пак) има 1 куп пилоти който искат да карат за шампионите, ИМА го и хамилтън който аха да отиде в Ред Бул.
Изводите всеки с ниво на интелигентност средно, може да си ги направи, ама е по-лесно се редат простотии като папагали нали

И само да те светна, че и маса ако е с равна техника на Алонсовата и той щеше да печели състезания примерно 50 на 50 с Алонсо. Ама той и Маса не стаа нали? Ма те па Що го държат и него, глей им акъла




- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
F3P написа:Binev_OuT написа:... той просто има най-добрата кола,работата му е да я запали и да финишира,няма къде да сбърка...
Пак да питам, барем някой ми отговори:
Какво искате- да пие кафе в бокса ли за да има интригаТова, че другите коли/пилоти са по-слаби прави ли го лош шампион
И как става номера да си на 25г. и да си 3-кратен шампион у Ф1
Жокер- без бърза кола и умения НЕ става. Парите са ясни.
И аз искам да има силна конкуренция за да е интересно, но такава НЯМА. Който поведе и вземе преднина- той е победител. За капак и от бокса подпират- не ме кефи така.
Не не искам да пие кафе

Нещото което искам е - огромният чадър разперен над него да се прибере.
Казвам да не го възхвалявате,излишно - от хеликоптер си личи,титлите са 90% усилия на отбора + цакането на Марк и 10% усилията на Фетел да не заспи на някой завой

И за да ме разбереш за какво точно говоря искам да ти задам въпрос.
Пускам клип от квалификациите на Сузука 2000 - вероятно се сещаш за какво става дума - https://www.youtube.com/watch?v=snvMqSGcuiQ
Та питам те - как виждаш Фетел в подобна ситуация(каквато не е имал до сега) - как го виждаш?
Аз лично го виждам удавен в кокпита от собствената си п**ня


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
larbi написа:наложи рестарт на Цялата електроника от БОКСА.
активната телеметрия е забранена

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Не противоречи на спеца по електрониката! 

- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Binev_OuT написа:F3P написа:Binev_OuT написа:... той просто има най-добрата кола,работата му е да я запали и да финишира,няма къде да сбърка...
Пак да питам, барем някой ми отговори:
Какво искате- да пие кафе в бокса ли за да има интригаТова, че другите коли/пилоти са по-слаби прави ли го лош шампион
И как става номера да си на 25г. и да си 3-кратен шампион у Ф1
Жокер- без бърза кола и умения НЕ става. Парите са ясни.
И аз искам да има силна конкуренция за да е интересно, но такава НЯМА. Който поведе и вземе преднина- той е победител. За капак и от бокса подпират- не ме кефи така.
Не не искам да пие кафе- в смисъл ако той иска нека си пие.Нека си кара,нека се състезава.
Нещото което искам е - огромният чадър разперен над него да се прибере.
Казвам да не го възхвалявате,излишно - от хеликоптер си личи,титлите са 90% усилия на отбора + цакането на Марк и 10% усилията на Фетел да не заспи на някой завой![]()
И за да ме разбереш за какво точно говоря искам да ти задам въпрос.
Пускам клип от квалификациите на Сузука 2000 - вероятно се сещаш за какво става дума - https://www.youtube.com/watch?v=snvMqSGcuiQ
Та питам те - как виждаш Фетел в подобна ситуация(каквато не е имал до сега) - как го виждаш?
Аз лично го виждам удавен в кокпита от собствената си п**ня
Аз лично си мисля,че човек неприсъствал на поне 3 бмв събора и изчоплил по-малко от 3кг семки на такива....не бива да коментира Ф1......малкия немски гъз не постъпи спортсменски,но некадърен да го определяте като пилот......


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]