Банален казус с мобилен оператор

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Банален казус с мобилен оператор

Мнение от zafirovp » 09 Апр 2013, 1:24

Здравейте,
от две години съм абонат на Виваком. Никога не съм имал проблеми, ползвам почти всичките им услуги и плащам навреме. Наскоро ми изтече срока на договора. Веднага се започна с обажданията по телефона за сключване на договор от разстояние. Приех абонаментен план и на 02.04.2013 ми пристигнаха договорите с куриер. Имаше три договора с три моб. телефона подарък. Подписах договорите, но куриера на се усети и взе неподписан договор пък ми остави телефона. Реших, че няма да е проблем и реших след няколко дни ако се усетят да го подпиша отново. Един ден след това получих 2ри договор за сим карта за която вече бях подписал договор с различен абонаментен план. :| Взех, че го подписах и куриера остави още един мобилен телефон като подарък. И се започна...
Обадих се на оператор да видя какво става. Обясниха ми, че е станала грешка и трябва да върна един от телефоните, за моя сметка. Отказах, понеже грешката не е моя. След това ми казаха, че ще влезе в сила тарифния план от втория договор (този на 03.04).
Днес реших да се възползвам от правото си да се откажа от всички договори в 7 дневен срок (днес беше 6тия ден от подписването) обаче от Виваком ми обясниха, че щели те да определят дали мога да се откажа от договора. :?:
Въпросите са ми?
Как трябва да процедирам от тук на татък, за да мога да се откажа от договора? Звънял съм над 10 пъти с мобла за отказване на 6тия ден от договора.
Имат ли право да ми откажат?
Какво правя с мобилния телефон, за който не съм подписал договор, но куриера остави по погрешка в нас?
Какво правя с 2рия догвор от 03.04? Задължен ли съм да връщам и този мобилен телефон, при положение, че имам подписан договор за него?

Моля за помощ и съвет какво да правя. Ако ми анулират договорите веднага ще върна и 4те мобилни апарата за моя сметка, но ако откажат какво да правя?

Знам, че е малко вероятно да намеря професионално мнение точно тук, но искам вашето мнение какво ще направите на мое място.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 19.03.2008

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от sivkotarak » 09 Апр 2013, 1:39

Отивай на място щом е 6-7ден и им кажи че си в срок и че искаш да прекратиш договорите. Ако откажат-искаш писмен отказ. После си по адвокати. Друго няма какво да направиш освен да не плащаш нищичко и да сменяш оператора.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от zafirovp » 09 Апр 2013, 1:44

Отказват ми писмен отказ даже. Чудя се, дали да не отида в централата, но съм сигурен, че няма да издържа и ще стене :bang:.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: Denmark

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от seven-eight » 09 Апр 2013, 2:00

добре де, а защо не може да отидеш до някой офис и грамотно да се разберете, що трябва да има разправии, съдене и т.н. ??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от Maxmadness » 09 Апр 2013, 2:43

Защото са ТЪПИ ОЛИГОФРЕНИ !
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 16.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 730 d
Мечтае да кара: X5

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от mpp82 » 09 Апр 2013, 7:22

"Агенция за защита на потребителя" пробва ли?


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от F3P » 09 Апр 2013, 8:12

Ако не греша (провери, че да не те подведа) когато има субсидирано устройство към подписаният договор ("подарените" апарати са точно такива) отказването е по-сложно. Минимума ще е да платиш цената на телефоните (познай по какви цени) и като нищо ще ти е по-евтино да си оставиш договорите действащи.

ПС:
Такива неща (подписване-разваляне на договори) не се вършат по телефона- отиваш в офис и всичко се прави на място.
КЗП може и да помогне, но там проблемът е в сроковете за реакция. Варианта е отиваш в офис, пускаш молба, като получиш отказ се почва с КЗП- ако има нарушение и неправомерно са ти отказали разваляне на договорите Виваком ще отнесат глоба и ще ги принудят да ти развалят договорите.

Maximilian-E46 написа:Защото са ТЪПИ ОЛИГОФРЕНИ !


Прав си, ама кажи кои не са такива, че да им стана клиент :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Iceland
Пол: Мъж
Кара: ше за стария E36 Team Sofia
Мечтае да кара: M3 E36

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от Чанев » 09 Апр 2013, 8:18

Виж сега,на договора от разстояние който си подписал на 2ри пише че имаш седем дневен срок да помислиш върху офертата и ако в рамките на тези седем дни не подадеш отказ по телефона договора влиза в сила.Днес сме 9ти т.е. седмия ден в който имаш това право.Обаждаш се на 123 от там искаш да те свържат с конкретния кол център направил офертата ти по телефона и му обясняваш кратко и ясно че не искаш да подписваш никакви договори да си вземат телефоните и да не те занимават принципно няма вариянт в който да ти откажат но все пак сме България и ако нещо вземат да те мотат отваряш сайта на Виваком и попълваш заявление за клиентско оплакване.Всеки разговор се записва,напиши им кога си им звънял и от кой телефон ще прослушат нещата и ще ти анулират договорите.Ако искаш дай ми един от номерата на лично и днес когато отида на работа ще ти кажа какво се случва :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от jordanov » 09 Апр 2013, 9:15

Колега, отиваш в офис на Виваком и там пишеш една жалба като обясняваш случилото се. Искаш копие и входящ номер и с копието отиваш в http://www.crc.bg/
КЗП не ги плаши операторите. По-скоро КРС. С мрънкане и ходене по офиси няма да стане. Ще загубиш време, нерви и пари.

ПС: Можеш да вземеш бланки и грамотно да си я нашляпаш вкъщи. Колкото по-подробно и грамотно толкова по-добре. Можеш да посочиш часове и дати на проведените разговори и имена на служители, с които си говорил, но не изпадай в излишни разкази :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от VesoPesa » 09 Апр 2013, 9:57

Аз за това по телефона нищо не правя.

И на мен са ми звъняли и от М-тел и от Глобул и от Виваком(докато имах карти на последните 2) и винаги съм им казвал че ако реша нещо ще посетя магазин на оператора и се приключва с глупостите.

Иначе, след като си в срок - както казаха колегите - отиваш в някой магазин> жалба> КЗП,КРС> чакаш развитие.

Като в жалбата е хубаво да напишеш че си склонен да върнеш всички мобилни апарати които си получил, като обясниш че са неизползвани до момента, стига да можеш да се освободиш от ненужните ти договори.

Принципно силно се съмнявам да ти уважат жалбата но...

русата мафия!
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от Ronka » 09 Апр 2013, 10:02

zafirovp написа:Здравейте,
от две години съм абонат на Виваком. Никога не съм имал проблеми, ползвам почти всичките им услуги и плащам навреме. Наскоро ми изтече срока на договора. Веднага се започна с обажданията по телефона за сключване на договор от разстояние. Приех абонаментен план и на 02.04.2013 ми пристигнаха договорите с куриер. Имаше три договора с три моб. телефона подарък. Подписах договорите, но куриера на се усети и взе неподписан договор пък ми остави телефона. Реших, че няма да е проблем и реших след няколко дни ако се усетят да го подпиша отново. Един ден след това получих 2ри договор за сим карта за която вече бях подписал договор с различен абонаментен план. :| Взех, че го подписах и куриера остави още един мобилен телефон като подарък. И се започна...
Обадих се на оператор да видя какво става. Обясниха ми, че е станала грешка и трябва да върна един от телефоните, за моя сметка. Отказах, понеже грешката не е моя. След това ми казаха, че ще влезе в сила тарифния план от втория договор (този на 03.04).
Днес реших да се възползвам от правото си да се откажа от всички договори в 7 дневен срок (днес беше 6тия ден от подписването) обаче от Виваком ми обясниха, че щели те да определят дали мога да се откажа от договора. :?:
Въпросите са ми?
Как трябва да процедирам от тук на татък, за да мога да се откажа от договора? Звънял съм над 10 пъти с мобла за отказване на 6тия ден от договора.
Имат ли право да ми откажат?
Какво правя с мобилния телефон, за който не съм подписал договор, но куриера остави по погрешка в нас?
Какво правя с 2рия догвор от 03.04? Задължен ли съм да връщам и този мобилен телефон, при положение, че имам подписан договор за него?

Моля за помощ и съвет какво да правя. Ако ми анулират договорите веднага ще върна и 4те мобилни апарата за моя сметка, но ако откажат какво да правя?

Знам, че е малко вероятно да намеря професионално мнение точно тук, но искам вашето мнение какво ще направите на мое място.


Когато има устройство, 7 дневния срок не важи, доколкото знам, провери го...
Иначе забраниха договори по тел, точно заради Виваком,ама явно са намерили вратичка пак да шият...
Отивай и пиши жалби някакви ...и разговорите се записват по телефона, аз съм го играла със записан разговор ...
ИзображениеIs...

Много като тебе вече плакаха ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 5.02.2009
Пол: Мъж
Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от skoklev » 09 Апр 2013, 11:44

Кажи им, че ще се жалваш до КЗП.
Пресен случай от преди 3 дни точно. Една позната си взима телефон на изплащане за 1к лв от Виваком. Пристига телефона, тя го взима и по случайност се отбива да се види с приятелката ми. Заглеждам аз "новия" телефон, и виждам, че отзад е надран, а вътре има снимки на някакви кифли от преди 1 месец. Отива се в офиса на вивател, от който е взет телефона и им се обяснява като на малоумници, ама те се правят на ударени. Казваме им, че ще пишем жалба и да си гледат работата, и на другия ден и звънят по телефона, да я помолят девойката да не пише на КЗП, че ще и заменят телефона :bang:
Очевидно си имат страх от тях, защото до колкото знам глобите които им налагат са доста сериозни. :yes:


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от F3P » 09 Апр 2013, 12:13

jordanov написа:...КЗП не ги плаши операторите....


Сериозно ли ;)
След проблеми с единия оператор, пуснати жалби и съответно отказ от страна на оператора задействах КЗП. В резултат- глоба от 15 бона за тях (покрай проверката на моя случай цъфнали още нарушения), а аз като абсолютен гад разполагайки с отговора от КЗП, че са нарушили правата ми заведох и дело за нанесени вреди и пропуснати ползи щото 2 месеца номера ми беше спрян. Резултат- споразумение и доста прилична сума влезе в джоба ми.
В крайна сметка опита им да ме прекарат с около 800лв. им струваше 25 пъти повече- дали пък не ги плаши КЗП :?:
Изображение


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от Bogat-Beden » 09 Апр 2013, 13:02

F3P написа:В крайна сметка опита им да ме прекарат с около 800лв. им струваше 25 пъти повече- дали пък не ги плаши КЗП :?:
:ok: е това ме зарадва искрено
Иначе и аз съм към тия бастуни,последно и аз по телефона "преподписвах",договор по куриер така и не дойде оба4е :dunno:
доволен съм от условията-само дето тактично не ми казаха,е вече нямам безплатни МБ и като ми потрябва мобилен нет- как се кихат 60 кинта само за 25 мб аз си знам :lol:
но в случая и аз съм си за еване,шот на тел-а имам опция да ми покаже безплатен трафик (if any..) :oops:
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Re: Банален казус с мобилен оператор

Мнение от MOGY » 09 Апр 2013, 13:09

При мен е обратен казуса,февруари ми изтече договора и го преподписах в магазина им,след 2 седмици ми звъни една госпожа да ми каже че съм лоялен клиент и като такъв имам право на 25% отстъпка,предлага ми тарифен план с тези 25% отстъпка за целия му срок 24 месеца ,плюс няква нокиа с2 нещо си.Телефона не ме интересуваше но плана ми хареса и се съгласих.Пратиха ми след седмица договора,като ако до 7 дневен срок не се обадя на 123 договора е валиден.Телефон не дойде,началото на тоя месец тоя месец си гледам минутите същите като преди.Звънях и ми казаха че договора ми е невалиден тъй като по рано съм бил преподписал в магазина им,обясних им че те ме търсят не аз тях и то след 2-3 седмици ми звънят с думите че съм лоялен клиент и т.н. ,казах им че за 6 години и бонбон не съм видял от тях,плюс тва новия план който ми предложиха е по скъп от стария,а това че съм преподписал за пореден път преди 2 седмици вече не ме прави лоялен клиент ли, и така.Казаха ми че тия дето звънят са външна фирма наета от виваком и е станало някво объркване не са били видяли че е преподписан договора и така не могат да ми помогнат.Сега договора ми е само за украса.
Та най-добре си отиваш в магазина а тия дето звънят ги отсвирваш и така!
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook