Банален казус с мобилен оператор
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Банален казус с мобилен оператор
Здравейте,
от две години съм абонат на Виваком. Никога не съм имал проблеми, ползвам почти всичките им услуги и плащам навреме. Наскоро ми изтече срока на договора. Веднага се започна с обажданията по телефона за сключване на договор от разстояние. Приех абонаментен план и на 02.04.2013 ми пристигнаха договорите с куриер. Имаше три договора с три моб. телефона подарък. Подписах договорите, но куриера на се усети и взе неподписан договор пък ми остави телефона. Реших, че няма да е проблем и реших след няколко дни ако се усетят да го подпиша отново. Един ден след това получих 2ри договор за сим карта за която вече бях подписал договор с различен абонаментен план.
Взех, че го подписах и куриера остави още един мобилен телефон като подарък. И се започна...
Обадих се на оператор да видя какво става. Обясниха ми, че е станала грешка и трябва да върна един от телефоните, за моя сметка. Отказах, понеже грешката не е моя. След това ми казаха, че ще влезе в сила тарифния план от втория договор (този на 03.04).
Днес реших да се възползвам от правото си да се откажа от всички договори в 7 дневен срок (днес беше 6тия ден от подписването) обаче от Виваком ми обясниха, че щели те да определят дали мога да се откажа от договора.
Въпросите са ми?
Как трябва да процедирам от тук на татък, за да мога да се откажа от договора? Звънял съм над 10 пъти с мобла за отказване на 6тия ден от договора.
Имат ли право да ми откажат?
Какво правя с мобилния телефон, за който не съм подписал договор, но куриера остави по погрешка в нас?
Какво правя с 2рия догвор от 03.04? Задължен ли съм да връщам и този мобилен телефон, при положение, че имам подписан договор за него?
Моля за помощ и съвет какво да правя. Ако ми анулират договорите веднага ще върна и 4те мобилни апарата за моя сметка, но ако откажат какво да правя?
Знам, че е малко вероятно да намеря професионално мнение точно тук, но искам вашето мнение какво ще направите на мое място.
от две години съм абонат на Виваком. Никога не съм имал проблеми, ползвам почти всичките им услуги и плащам навреме. Наскоро ми изтече срока на договора. Веднага се започна с обажданията по телефона за сключване на договор от разстояние. Приех абонаментен план и на 02.04.2013 ми пристигнаха договорите с куриер. Имаше три договора с три моб. телефона подарък. Подписах договорите, но куриера на се усети и взе неподписан договор пък ми остави телефона. Реших, че няма да е проблем и реших след няколко дни ако се усетят да го подпиша отново. Един ден след това получих 2ри договор за сим карта за която вече бях подписал договор с различен абонаментен план.

Обадих се на оператор да видя какво става. Обясниха ми, че е станала грешка и трябва да върна един от телефоните, за моя сметка. Отказах, понеже грешката не е моя. След това ми казаха, че ще влезе в сила тарифния план от втория договор (този на 03.04).
Днес реших да се възползвам от правото си да се откажа от всички договори в 7 дневен срок (днес беше 6тия ден от подписването) обаче от Виваком ми обясниха, че щели те да определят дали мога да се откажа от договора.

Въпросите са ми?
Как трябва да процедирам от тук на татък, за да мога да се откажа от договора? Звънял съм над 10 пъти с мобла за отказване на 6тия ден от договора.
Имат ли право да ми откажат?
Какво правя с мобилния телефон, за който не съм подписал договор, но куриера остави по погрешка в нас?
Какво правя с 2рия догвор от 03.04? Задължен ли съм да връщам и този мобилен телефон, при положение, че имам подписан договор за него?
Моля за помощ и съвет какво да правя. Ако ми анулират договорите веднага ще върна и 4те мобилни апарата за моя сметка, но ако откажат какво да правя?
Знам, че е малко вероятно да намеря професионално мнение точно тук, но искам вашето мнение какво ще направите на мое място.
- sivkotarak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 19.03.2008
Re: Банален казус с мобилен оператор
Отивай на място щом е 6-7ден и им кажи че си в срок и че искаш да прекратиш договорите. Ако откажат-искаш писмен отказ. После си по адвокати. Друго няма какво да направиш освен да не плащаш нищичко и да сменяш оператора.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Банален казус с мобилен оператор
Отказват ми писмен отказ даже. Чудя се, дали да не отида в централата, но съм сигурен, че няма да издържа и ще стене
.

- seven-eight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: Denmark
Re: Банален казус с мобилен оператор
добре де, а защо не може да отидеш до някой офис и грамотно да се разберете, що трябва да има разправии, съдене и т.н. ??
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Банален казус с мобилен оператор
Защото са ТЪПИ ОЛИГОФРЕНИ !
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Банален казус с мобилен оператор
"Агенция за защита на потребителя" пробва ли?
Re: Банален казус с мобилен оператор
Ако не греша (провери, че да не те подведа) когато има субсидирано устройство към подписаният договор ("подарените" апарати са точно такива) отказването е по-сложно. Минимума ще е да платиш цената на телефоните (познай по какви цени) и като нищо ще ти е по-евтино да си оставиш договорите действащи.
ПС:
Такива неща (подписване-разваляне на договори) не се вършат по телефона- отиваш в офис и всичко се прави на място.
КЗП може и да помогне, но там проблемът е в сроковете за реакция. Варианта е отиваш в офис, пускаш молба, като получиш отказ се почва с КЗП- ако има нарушение и неправомерно са ти отказали разваляне на договорите Виваком ще отнесат глоба и ще ги принудят да ти развалят договорите.
Прав си, ама кажи кои не са такива, че да им стана клиент
ПС:
Такива неща (подписване-разваляне на договори) не се вършат по телефона- отиваш в офис и всичко се прави на място.
КЗП може и да помогне, но там проблемът е в сроковете за реакция. Варианта е отиваш в офис, пускаш молба, като получиш отказ се почва с КЗП- ако има нарушение и неправомерно са ти отказали разваляне на договорите Виваком ще отнесат глоба и ще ги принудят да ти развалят договорите.
Maximilian-E46 написа:Защото са ТЪПИ ОЛИГОФРЕНИ !
Прав си, ама кажи кои не са такива, че да им стана клиент

- Чанев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Iceland
- Пол: Мъж
- Кара: ше за стария E36 Team Sofia
- Мечтае да кара: M3 E36
Re: Банален казус с мобилен оператор
Виж сега,на договора от разстояние който си подписал на 2ри пише че имаш седем дневен срок да помислиш върху офертата и ако в рамките на тези седем дни не подадеш отказ по телефона договора влиза в сила.Днес сме 9ти т.е. седмия ден в който имаш това право.Обаждаш се на 123 от там искаш да те свържат с конкретния кол център направил офертата ти по телефона и му обясняваш кратко и ясно че не искаш да подписваш никакви договори да си вземат телефоните и да не те занимават принципно няма вариянт в който да ти откажат но все пак сме България и ако нещо вземат да те мотат отваряш сайта на Виваком и попълваш заявление за клиентско оплакване.Всеки разговор се записва,напиши им кога си им звънял и от кой телефон ще прослушат нещата и ще ти анулират договорите.Ако искаш дай ми един от номерата на лично и днес когато отида на работа ще ти кажа какво се случва 

- jordanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Банален казус с мобилен оператор
Колега, отиваш в офис на Виваком и там пишеш една жалба като обясняваш случилото се. Искаш копие и входящ номер и с копието отиваш в http://www.crc.bg/
КЗП не ги плаши операторите. По-скоро КРС. С мрънкане и ходене по офиси няма да стане. Ще загубиш време, нерви и пари.
ПС: Можеш да вземеш бланки и грамотно да си я нашляпаш вкъщи. Колкото по-подробно и грамотно толкова по-добре. Можеш да посочиш часове и дати на проведените разговори и имена на служители, с които си говорил, но не изпадай в излишни разкази
КЗП не ги плаши операторите. По-скоро КРС. С мрънкане и ходене по офиси няма да стане. Ще загубиш време, нерви и пари.
ПС: Можеш да вземеш бланки и грамотно да си я нашляпаш вкъщи. Колкото по-подробно и грамотно толкова по-добре. Можеш да посочиш часове и дати на проведените разговори и имена на служители, с които си говорил, но не изпадай в излишни разкази

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Банален казус с мобилен оператор
Аз за това по телефона нищо не правя.
И на мен са ми звъняли и от М-тел и от Глобул и от Виваком(докато имах карти на последните 2) и винаги съм им казвал че ако реша нещо ще посетя магазин на оператора и се приключва с глупостите.
Иначе, след като си в срок - както казаха колегите - отиваш в някой магазин> жалба> КЗП,КРС> чакаш развитие.
Като в жалбата е хубаво да напишеш че си склонен да върнеш всички мобилни апарати които си получил, като обясниш че са неизползвани до момента, стига да можеш да се освободиш от ненужните ти договори.
Принципно силно се съмнявам да ти уважат жалбата но...
И на мен са ми звъняли и от М-тел и от Глобул и от Виваком(докато имах карти на последните 2) и винаги съм им казвал че ако реша нещо ще посетя магазин на оператора и се приключва с глупостите.
Иначе, след като си в срок - както казаха колегите - отиваш в някой магазин> жалба> КЗП,КРС> чакаш развитие.
Като в жалбата е хубаво да напишеш че си склонен да върнеш всички мобилни апарати които си получил, като обясниш че са неизползвани до момента, стига да можеш да се освободиш от ненужните ти договори.
Принципно силно се съмнявам да ти уважат жалбата но...
- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Банален казус с мобилен оператор
zafirovp написа:Здравейте,
от две години съм абонат на Виваком. Никога не съм имал проблеми, ползвам почти всичките им услуги и плащам навреме. Наскоро ми изтече срока на договора. Веднага се започна с обажданията по телефона за сключване на договор от разстояние. Приех абонаментен план и на 02.04.2013 ми пристигнаха договорите с куриер. Имаше три договора с три моб. телефона подарък. Подписах договорите, но куриера на се усети и взе неподписан договор пък ми остави телефона. Реших, че няма да е проблем и реших след няколко дни ако се усетят да го подпиша отново. Един ден след това получих 2ри договор за сим карта за която вече бях подписал договор с различен абонаментен план.Взех, че го подписах и куриера остави още един мобилен телефон като подарък. И се започна...
Обадих се на оператор да видя какво става. Обясниха ми, че е станала грешка и трябва да върна един от телефоните, за моя сметка. Отказах, понеже грешката не е моя. След това ми казаха, че ще влезе в сила тарифния план от втория договор (този на 03.04).
Днес реших да се възползвам от правото си да се откажа от всички договори в 7 дневен срок (днес беше 6тия ден от подписването) обаче от Виваком ми обясниха, че щели те да определят дали мога да се откажа от договора.![]()
Въпросите са ми?
Как трябва да процедирам от тук на татък, за да мога да се откажа от договора? Звънял съм над 10 пъти с мобла за отказване на 6тия ден от договора.
Имат ли право да ми откажат?
Какво правя с мобилния телефон, за който не съм подписал договор, но куриера остави по погрешка в нас?
Какво правя с 2рия догвор от 03.04? Задължен ли съм да връщам и този мобилен телефон, при положение, че имам подписан договор за него?
Моля за помощ и съвет какво да правя. Ако ми анулират договорите веднага ще върна и 4те мобилни апарата за моя сметка, но ако откажат какво да правя?
Знам, че е малко вероятно да намеря професионално мнение точно тук, но искам вашето мнение какво ще направите на мое място.
Когато има устройство, 7 дневния срок не важи, доколкото знам, провери го...
Иначе забраниха договори по тел, точно заради Виваком,ама явно са намерили вратичка пак да шият...
Отивай и пиши жалби някакви ...и разговорите се записват по телефона, аз съм го играла със записан разговор ...

Много като тебе вече плакаха ...
- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
Re: Банален казус с мобилен оператор
Кажи им, че ще се жалваш до КЗП.
Пресен случай от преди 3 дни точно. Една позната си взима телефон на изплащане за 1к лв от Виваком. Пристига телефона, тя го взима и по случайност се отбива да се види с приятелката ми. Заглеждам аз "новия" телефон, и виждам, че отзад е надран, а вътре има снимки на някакви кифли от преди 1 месец. Отива се в офиса на вивател, от който е взет телефона и им се обяснява като на малоумници, ама те се правят на ударени. Казваме им, че ще пишем жалба и да си гледат работата, и на другия ден и звънят по телефона, да я помолят девойката да не пише на КЗП, че ще и заменят телефона
Очевидно си имат страх от тях, защото до колкото знам глобите които им налагат са доста сериозни.
Пресен случай от преди 3 дни точно. Една позната си взима телефон на изплащане за 1к лв от Виваком. Пристига телефона, тя го взима и по случайност се отбива да се види с приятелката ми. Заглеждам аз "новия" телефон, и виждам, че отзад е надран, а вътре има снимки на някакви кифли от преди 1 месец. Отива се в офиса на вивател, от който е взет телефона и им се обяснява като на малоумници, ама те се правят на ударени. Казваме им, че ще пишем жалба и да си гледат работата, и на другия ден и звънят по телефона, да я помолят девойката да не пише на КЗП, че ще и заменят телефона

Очевидно си имат страх от тях, защото до колкото знам глобите които им налагат са доста сериозни.

Re: Банален казус с мобилен оператор
jordanov написа:...КЗП не ги плаши операторите....
Сериозно ли

След проблеми с единия оператор, пуснати жалби и съответно отказ от страна на оператора задействах КЗП. В резултат- глоба от 15 бона за тях (покрай проверката на моя случай цъфнали още нарушения), а аз като абсолютен гад разполагайки с отговора от КЗП, че са нарушили правата ми заведох и дело за нанесени вреди и пропуснати ползи щото 2 месеца номера ми беше спрян. Резултат- споразумение и доста прилична сума влезе в джоба ми.
В крайна сметка опита им да ме прекарат с около 800лв. им струваше 25 пъти повече- дали пък не ги плаши КЗП

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Банален казус с мобилен оператор
F3P написа:В крайна сметка опита им да ме прекарат с около 800лв. им струваше 25 пъти повече- дали пък не ги плаши КЗП

Иначе и аз съм към тия бастуни,последно и аз по телефона "преподписвах",договор по куриер така и не дойде оба4е

доволен съм от условията-само дето тактично не ми казаха,е вече нямам безплатни МБ и като ми потрябва мобилен нет- как се кихат 60 кинта само за 25 мб аз си знам

но в случая и аз съм си за еване,шот на тел-а имам опция да ми покаже безплатен трафик (if any..)

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Re: Банален казус с мобилен оператор
При мен е обратен казуса,февруари ми изтече договора и го преподписах в магазина им,след 2 седмици ми звъни една госпожа да ми каже че съм лоялен клиент и като такъв имам право на 25% отстъпка,предлага ми тарифен план с тези 25% отстъпка за целия му срок 24 месеца ,плюс няква нокиа с2 нещо си.Телефона не ме интересуваше но плана ми хареса и се съгласих.Пратиха ми след седмица договора,като ако до 7 дневен срок не се обадя на 123 договора е валиден.Телефон не дойде,началото на тоя месец тоя месец си гледам минутите същите като преди.Звънях и ми казаха че договора ми е невалиден тъй като по рано съм бил преподписал в магазина им,обясних им че те ме търсят не аз тях и то след 2-3 седмици ми звънят с думите че съм лоялен клиент и т.н. ,казах им че за 6 години и бонбон не съм видял от тях,плюс тва новия план който ми предложиха е по скъп от стария,а това че съм преподписал за пореден път преди 2 седмици вече не ме прави лоялен клиент ли, и така.Казаха ми че тия дето звънят са външна фирма наета от виваком и е станало някво объркване не са били видяли че е преподписан договора и така не могат да ми помогнат.Сега договора ми е само за украса.
Та най-добре си отиваш в магазина а тия дето звънят ги отсвирваш и така!
Та най-добре си отиваш в магазина а тия дето звънят ги отсвирваш и така!



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: b_u_b_o