Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно....
Модератор: Общи модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Става въпрос да се намери начин да се направи така, че състезанието да се провежда ако може и на пистата, а не в боксовете. Тъпо е Формула 1 да има скорост като на ГП2 и ГП3.
Пазенето на гумите е стил на пилотиране. Едни го могат, други не. Но при други условия тоя, дето може да пази гумите може да бъде изплющян брутално от другия. Това, че може да пази гумите на колата не прави единия по-добър от другия. Просто е по-добър в един аспект от пилотирането, а в друг може да не е така.
И не на последно място пилота е малка част в уравнението с гумите. Шасито е това, което ги пази или изразходва. При шаси агресивно към гумите когото и да сложиш вътре все едно.
Явно не следя внимателно ама не съм видял някой с гуми на парцали да дава по-добро време от някой с нови. Дори и ако съпоставим топ пилот с някой от дъното. Пилотските умения и качествата на колата не струват много, когато нямаш връзка с асфалта.
Dirty M5 driveR написа:Не е ли добър пилота, който съумявайки да опази гумите се изкачва в класирането?
Пазенето на гумите е стил на пилотиране. Едни го могат, други не. Но при други условия тоя, дето може да пази гумите може да бъде изплющян брутално от другия. Това, че може да пази гумите на колата не прави единия по-добър от другия. Просто е по-добър в един аспект от пилотирането, а в друг може да не е така.
И не на последно място пилота е малка част в уравнението с гумите. Шасито е това, което ги пази или изразходва. При шаси агресивно към гумите когото и да сложиш вътре все едно.
Dirty M5 driveR написа: пък този, който с гуми на парцали прави по-добро каране от някой с чисто нови?
Явно не следя внимателно ама не съм видял някой с гуми на парцали да дава по-добро време от някой с нови. Дори и ако съпоставим топ пилот с някой от дъното. Пилотските умения и качествата на колата не струват много, когато нямаш връзка с асфалта.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Винаги ми е било чудно как със спирачни дискове на 276мм ( по малки от на 318ис) правят 6G при спиране 

- F*natic
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 13.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E36 325i
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Ситуацията е трагична с тия гуми...
Във Формула 1 целта трябва да е скорост преди всичко, а в момента е състезание за запазване на гумите.
Имаше едно интервю на Матешиц /собственика на Ред Бул/, в което той казва, че им се е наложило да преправят болида, за да щади гумите, иначе ако карат както трябва за да извличат максималното, ще трябва да правят 10 до 15 пит стопа
Изобщо ситуацията с 1 доставчик на гуми е пълна боза, ако бяха 2 нещата щяха да са коренно различни, дано бързо измислят някакво решение. DRS дава достатъчно възможности за изпреварване на пистата.
Във Формула 1 целта трябва да е скорост преди всичко, а в момента е състезание за запазване на гумите.
Имаше едно интервю на Матешиц /собственика на Ред Бул/, в което той казва, че им се е наложило да преправят болида, за да щади гумите, иначе ако карат както трябва за да извличат максималното, ще трябва да правят 10 до 15 пит стопа

Изобщо ситуацията с 1 доставчик на гуми е пълна боза, ако бяха 2 нещата щяха да са коренно различни, дано бързо измислят някакво решение. DRS дава достатъчно възможности за изпреварване на пистата.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
m.dimitrov1992 написа:Винаги ми е било чудно как със спирачни дискове на 276мм ( по малки от на 318ис) правят 6G при спиране
6 бутални първо,отделно теглото на болида и центъра на тежестта,материала на дискове и накладки,налягането което генерира помпата,настилката + сликовете - мисля това ,като е повече от перфектно - е разбираемо.
Относно гумите и шаситата - мое мнение и виждане - какво се оказва,големите отбори с пари имат страхотни шасита,които оабче не се разбират с гумите,накрая излиза Лотус и пердаши наред - нещо не е както трябва..
Определено е интересно и ДРС и новия КЕРС ,но наистина играта се променя и битката се води при по-добрите инженери и тактици отколко пилоти - bum_bum мисля каза,че не е нормално скоростта да е като при гп1 и 2 - и аз съм на това мнение.Проблема нищо ,ще да е в шаситата нито в настройките на моторите - но при тези скорости да скапваш гумата,която на бавен кадър се вижда как в средата иска да се отдели не е нормално според мен

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Това за гумите на парцали го казах образно. Идеята ми беше, че за мен ситуацията налага пилота да се стреми да щади гумите. Хамилтън примерно му е честа практика на по-сериозни спирания да блокира вътрешната за завоя предна гума. Така е, откакто е във Формула 1. На други пилоти им се случва изключително рядко да блокират гума при каквито и да е обстоятелства. В крайна сметка всички разполагат с едни и същи гуми, така че това го приемам за равно условие и резултатите са възоснова уменията и представянето на пилотите и наличната техника, с която разполагат. Щом Лотус имат конкурентен болид, който и съумява да предразположи Кими да е бърз, но да спре 3 пъти, значи причината Мерцедес да не успяват е или в пилотите, или в техниката и текущите настройки. Да, в никакъв случай не считам за нормално това прекомерно износване, затова и един от предишните ми коментари хвърли поглед към недалечното минало, когато обикновено се спираше 2, максимум 3 пъти. Но аз все си мисля, че при (частично) решаване на този проблем едва ли ще има драстична промяна в разпределението на силите по отбори. Крайно интересно е да се проследи какво ще се случи.
Дали във Формула 1 главната цел е скорост - за мен не. Целта е спорта да е пълноценен. И е факт, че проблема с гумите отнема голяма част от тази пълноценност. Но полето за изява така или иначе е на лице, и всеки е свободен да покаже какво умее. Имат свободни тренировки, идеята на които е всеки да намери оптималния пакет настройки за болида си. Това е
Дали във Формула 1 главната цел е скорост - за мен не. Целта е спорта да е пълноценен. И е факт, че проблема с гумите отнема голяма част от тази пълноценност. Но полето за изява така или иначе е на лице, и всеки е свободен да покаже какво умее. Имат свободни тренировки, идеята на които е всеки да намери оптималния пакет настройки за болида си. Това е

- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Добър ден на всички.
Дано се получи интересно състезание! Въпреки че състезанието е в Монако се надявам да има повече изпреварвания.


- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Тъй като гледам ще е поредното влакче.
фетел държи 2сек от Хам да си охлажда гумите
бати пародията
Без мене на тва състезание
фетел държи 2сек от Хам да си охлажда гумите

Без мене на тва състезание


- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Перез е пълен идиот! Съсипа състезанието на Кими тоя дебил! Браво на Кими че въпреки всичко спечели една точка. Грожан вече прекалява, какво става с това момче
кофти ми е за него че все се блъска. Това състезание беше най-тъпото дето съм гледал, имаше некви проблясъци но като цяло скука!


- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Ако бях на мястото на Кими Перез щеше да има хематом на лицето
То бива да си пренавит,ама чак толкоз....заеби....

То бива да си пренавит,ама чак толкоз....заеби....
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Перез може да е всичко ама даде едни от малкото интересни моменти. А Кими изглежда за първи път откакто аз помня си изпусна нервите и се въвлече в инцидент, който можеше да избегне и което му струваше огромно изоставане за титлата.
Фелипето май пак ще влезе в тия неговите серии. Мисля, че тая година ще му е последна във Ф1.
Дано направят нещо с тия гуми, щото вече наистина е отвратително за гледане. Днес преди първия сейфти кар даже подремнах 10 мин.
Фелипето май пак ще влезе в тия неговите серии. Мисля, че тая година ще му е последна във Ф1.
Дано направят нещо с тия гуми, щото вече наистина е отвратително за гледане. Днес преди първия сейфти кар даже подремнах 10 мин.

- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Кими сам си съсипа състезанието и то съвсем целенасочено - за да даде урок на Перез. Предполагам, че се е надявал по неговата кола да няма щети, които да му попречат да продължи, но и едва ли го е вълнувало много.
След като първите няколко старта Перез беше критикуван, че кара плахо и не използва потенциала на колата, и след като атаката му срещу Бътън преди два старта му спечели овации, младежът залитна в другата крайност - безумно агресивно каране. Така и не разбрах кой беше пилотът-съдия за това състезание, но нареждането Алонсо да пропусне Перез беше грешно. Ако Алонсо не беше срязал шикана, състезанието и за двамата свършваше там. След като и след първата атака срещу Райконен стюардите не намериха нищо нередно в карането на Перез, Кими взе нещата в свои ръце.
След като първите няколко старта Перез беше критикуван, че кара плахо и не използва потенциала на колата, и след като атаката му срещу Бътън преди два старта му спечели овации, младежът залитна в другата крайност - безумно агресивно каране. Така и не разбрах кой беше пилотът-съдия за това състезание, но нареждането Алонсо да пропусне Перез беше грешно. Ако Алонсо не беше срязал шикана, състезанието и за двамата свършваше там. След като и след първата атака срещу Райконен стюардите не намериха нищо нередно в карането на Перез, Кими взе нещата в свои ръце.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Няма как да не го е вълнувало след като се бори за шампионската титла и за рекорда на Шумахер по брой състезания с финиш в зоната на точките. Никой не рискува точки когато се бори за титлата е така за да направи показно на някой новобранец.
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
bum_bum написа:Перез може да е всичко ама даде едни от малкото интересни моменти. А Кими изглежда за първи път откакто аз помня си изпусна нервите и се въвлече в инцидент, който можеше да избегне и което му струваше огромно изоставане за титлата.
Фелипето май пак ще влезе в тия неговите серии. Мисля, че тая година ще му е последна във Ф1.
Дано направят нещо с тия гуми, щото вече наистина е отвратително за гледане. Днес преди първия сейфти кар даже подремнах 10 мин.
С 1-2 неща не съм съгласен само:
Изоставането не е страшно, рано е още...
Маса трябваше още преди 2-3г. да е аут...
Аз проспах половината почти, егати скуката. Очаквах да тип "влакче ", ама ми дойде прекалено скучно :mad:
Sent from my AllviewAX2Frenzy
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
За точките може и така да е, няма как да знаем. Аз лично не бих рискувал и една точка срещу такава силна кола като Редбула. А и знаем много пъти в които титлата се решава с нищожен брой точки. Още повече, че третата четвърт са трасетата на които Редбул са недостижими.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани