Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно....

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от bum_bum » 16 Май 2013, 7:42

Става въпрос да се намери начин да се направи така, че състезанието да се провежда ако може и на пистата, а не в боксовете. Тъпо е Формула 1 да има скорост като на ГП2 и ГП3.

Dirty M5 driveR написа:Не е ли добър пилота, който съумявайки да опази гумите се изкачва в класирането?


Пазенето на гумите е стил на пилотиране. Едни го могат, други не. Но при други условия тоя, дето може да пази гумите може да бъде изплющян брутално от другия. Това, че може да пази гумите на колата не прави единия по-добър от другия. Просто е по-добър в един аспект от пилотирането, а в друг може да не е така.

И не на последно място пилота е малка част в уравнението с гумите. Шасито е това, което ги пази или изразходва. При шаси агресивно към гумите когото и да сложиш вътре все едно.

Dirty M5 driveR написа: пък този, който с гуми на парцали прави по-добро каране от някой с чисто нови?


Явно не следя внимателно ама не съм видял някой с гуми на парцали да дава по-добро време от някой с нови. Дори и ако съпоставим топ пилот с някой от дъното. Пилотските умения и качествата на колата не струват много, когато нямаш връзка с асфалта.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от m.dimitrov1992 » 16 Май 2013, 9:41

Винаги ми е било чудно как със спирачни дискове на 276мм ( по малки от на 318ис) правят 6G при спиране :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 13.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E36 325i

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от F*natic » 16 Май 2013, 11:19

Ситуацията е трагична с тия гуми...
Във Формула 1 целта трябва да е скорост преди всичко, а в момента е състезание за запазване на гумите.
Имаше едно интервю на Матешиц /собственика на Ред Бул/, в което той казва, че им се е наложило да преправят болида, за да щади гумите, иначе ако карат както трябва за да извличат максималното, ще трябва да правят 10 до 15 пит стопа :mhihi:

Изобщо ситуацията с 1 доставчик на гуми е пълна боза, ако бяха 2 нещата щяха да са коренно различни, дано бързо измислят някакво решение. DRS дава достатъчно възможности за изпреварване на пистата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от Gqbriel » 16 Май 2013, 11:37

m.dimitrov1992 написа:Винаги ми е било чудно как със спирачни дискове на 276мм ( по малки от на 318ис) правят 6G при спиране :shock:

6 бутални първо,отделно теглото на болида и центъра на тежестта,материала на дискове и накладки,налягането което генерира помпата,настилката + сликовете - мисля това ,като е повече от перфектно - е разбираемо.

Относно гумите и шаситата - мое мнение и виждане - какво се оказва,големите отбори с пари имат страхотни шасита,които оабче не се разбират с гумите,накрая излиза Лотус и пердаши наред - нещо не е както трябва..
Определено е интересно и ДРС и новия КЕРС ,но наистина играта се променя и битката се води при по-добрите инженери и тактици отколко пилоти - bum_bum мисля каза,че не е нормално скоростта да е като при гп1 и 2 - и аз съм на това мнение.Проблема нищо ,ще да е в шаситата нито в настройките на моторите - но при тези скорости да скапваш гумата,която на бавен кадър се вижда как в средата иска да се отдели не е нормално според мен :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от Dirty M5 driveR » 16 Май 2013, 18:27

Това за гумите на парцали го казах образно. Идеята ми беше, че за мен ситуацията налага пилота да се стреми да щади гумите. Хамилтън примерно му е честа практика на по-сериозни спирания да блокира вътрешната за завоя предна гума. Така е, откакто е във Формула 1. На други пилоти им се случва изключително рядко да блокират гума при каквито и да е обстоятелства. В крайна сметка всички разполагат с едни и същи гуми, така че това го приемам за равно условие и резултатите са възоснова уменията и представянето на пилотите и наличната техника, с която разполагат. Щом Лотус имат конкурентен болид, който и съумява да предразположи Кими да е бърз, но да спре 3 пъти, значи причината Мерцедес да не успяват е или в пилотите, или в техниката и текущите настройки. Да, в никакъв случай не считам за нормално това прекомерно износване, затова и един от предишните ми коментари хвърли поглед към недалечното минало, когато обикновено се спираше 2, максимум 3 пъти. Но аз все си мисля, че при (частично) решаване на този проблем едва ли ще има драстична промяна в разпределението на силите по отбори. Крайно интересно е да се проследи какво ще се случи.
Дали във Формула 1 главната цел е скорост - за мен не. Целта е спорта да е пълноценен. И е факт, че проблема с гумите отнема голяма част от тази пълноценност. Но полето за изява така или иначе е на лице, и всеки е свободен да покаже какво умее. Имат свободни тренировки, идеята на които е всеки да намери оптималния пакет настройки за болида си. Това е :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 26 Май 2013, 14:59

Добър ден на всички. :D Дано се получи интересно състезание! Въпреки че състезанието е в Монако се надявам да има повече изпреварвания.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от Binev_OuT » 26 Май 2013, 15:30

Тъй като гледам ще е поредното влакче.
фетел държи 2сек от Хам да си охлажда гумите :mhihi: бати пародията
Без мене на тва състезание :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 26 Май 2013, 16:27

Баси тъпото, червен флаг :|
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 26 Май 2013, 18:15

Перез е пълен идиот! Съсипа състезанието на Кими тоя дебил! Браво на Кими че въпреки всичко спечели една точка. Грожан вече прекалява, какво става с това момче :confused: кофти ми е за него че все се блъска. Това състезание беше най-тъпото дето съм гледал, имаше некви проблясъци но като цяло скука!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от немо » 26 Май 2013, 19:25

Ако бях на мястото на Кими Перез щеше да има хематом на лицето 8)
То бива да си пренавит,ама чак толкоз....заеби....
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от bum_bum » 26 Май 2013, 19:31

Перез може да е всичко ама даде едни от малкото интересни моменти. А Кими изглежда за първи път откакто аз помня си изпусна нервите и се въвлече в инцидент, който можеше да избегне и което му струваше огромно изоставане за титлата.

Фелипето май пак ще влезе в тия неговите серии. Мисля, че тая година ще му е последна във Ф1.

Дано направят нещо с тия гуми, щото вече наистина е отвратително за гледане. Днес преди първия сейфти кар даже подремнах 10 мин. :kuku:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от AGD » 26 Май 2013, 19:37

Кими сам си съсипа състезанието и то съвсем целенасочено - за да даде урок на Перез. Предполагам, че се е надявал по неговата кола да няма щети, които да му попречат да продължи, но и едва ли го е вълнувало много.
След като първите няколко старта Перез беше критикуван, че кара плахо и не използва потенциала на колата, и след като атаката му срещу Бътън преди два старта му спечели овации, младежът залитна в другата крайност - безумно агресивно каране. Така и не разбрах кой беше пилотът-съдия за това състезание, но нареждането Алонсо да пропусне Перез беше грешно. Ако Алонсо не беше срязал шикана, състезанието и за двамата свършваше там. След като и след първата атака срещу Райконен стюардите не намериха нищо нередно в карането на Перез, Кими взе нещата в свои ръце.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от bum_bum » 26 Май 2013, 19:47

Няма как да не го е вълнувало след като се бори за шампионската титла и за рекорда на Шумахер по брой състезания с финиш в зоната на точките. Никой не рискува точки когато се бори за титлата е така за да направи показно на някой новобранец.
Изображение


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от F3P » 26 Май 2013, 19:50

bum_bum написа:Перез може да е всичко ама даде едни от малкото интересни моменти. А Кими изглежда за първи път откакто аз помня си изпусна нервите и се въвлече в инцидент, който можеше да избегне и което му струваше огромно изоставане за титлата.

Фелипето май пак ще влезе в тия неговите серии. Мисля, че тая година ще му е последна във Ф1.

Дано направят нещо с тия гуми, щото вече наистина е отвратително за гледане. Днес преди първия сейфти кар даже подремнах 10 мин. :kuku:

С 1-2 неща не съм съгласен само:
Изоставането не е страшно, рано е още...
Маса трябваше още преди 2-3г. да е аут...
Аз проспах половината почти, егати скуката. Очаквах да тип "влакче ", ама ми дойде прекалено скучно :mad:

Sent from my AllviewAX2Frenzy
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.

Мнение от bum_bum » 26 Май 2013, 19:53

За точките може и така да е, няма как да знаем. Аз лично не бих рискувал и една точка срещу такава силна кола като Редбула. А и знаем много пъти в които титлата се решава с нищожен брой точки. Още повече, че третата четвърт са трасетата на които Редбул са недостижими.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Jordana

Последни теми
Facebook