ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bgpower
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 17.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525i
- Мечтае да кара: M5
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
danasha написа:Здравейте
Информирам се за вариантите и сервизите
Е60 525 М серийте е двигателя. За сега съм се спрял или на БРЦ (в официалния им сервиз) или Романо (в Еврогаз)
Някой да препоръча други сервизи където хората са спецове в поставянето?
При мен е аналогичен случей, отново Е60 525i М54-двигател (автоматик), но вече съм с една стъпка напред - до края на седмицата слагам БРЦ-то и следващата седмица мога да споделя първи впечатления. Прочетох тази тема и още доста неща, поразпитах приятели имащи опит с газовите уредби и така.
Обмислях я доста тази стъпка, но в крайна сметка се реших, ето ми и аргументите:
- първо колата не е първа младост, че да ми е супер жал за евентуални проблеми породени от газовата
- второ с проста сметка излиза , че газовата ще се избие за около година и нещо - този месец примерно направих
800км извънградско (разход около 9.5), 600км градско (в София, разход 13.5) и съм зареждал бенз за 450лв, и не смятам , че съм карал супер много, с други думи следващите 5-6 месеца до зимата смятам да карам доста повече. Газ към морето , дай дай

- трето парите спестени от газовата след като се избие, ще мога да ги давам за други обгрижвания на любимата баварка

- поне при мен бюджета горе/долу ми позволява да си остана само на бенз , но честно казано смятам че това щяха да са пари хвърлени на вятъра. Сега като ида на бензиностанцията и направо ме боли сърцето, а сами сметнете с газ колко повече ще мога да карам с сумата отгоре

- мисля , че се спрях на качествена марка ГИ и гаранцията, която върви с нея, ми дава известна доза спокойствие
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Въобще не изпитвайте някакви комплекси или задръжки за газифицирането на който и да е двигател,стига да изберете правилния ГИ и правилното място за поставянето му.
И според мен поставянето на ГИ като време от годината е точно сега,преди активния сезон,хем повечко пробег се очертава на повечето хора в активна възраст,хем температурите са подходящи за по-бързото превключване на газ.
Аз самия съм се насочил към нещо .35i,.40i,.45i,.50i ,ако скоро си продам петицата и въобще не бих се поколебал да газифицирам.
И според мен поставянето на ГИ като време от годината е точно сега,преди активния сезон,хем повечко пробег се очертава на повечето хора в активна възраст,хем температурите са подходящи за по-бързото превключване на газ.
Аз самия съм се насочил към нещо .35i,.40i,.45i,.50i ,ако скоро си продам петицата и въобще не бих се поколебал да газифицирам.
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
То няма и за кво да се колебаеш, ако колата няма дертове, няма да ги има и след поставянето на ГИ, стига майстора да е читав и уредбата сметната правилно....
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Аз съм с БРЦ и съм доволен - няма никакви ядове. Проблема с БРЦ е че е по скъпа за поддръжка. Една дюза да речем е около 120-130лв. и не става от друга уредба. Също така на много малко места могат да ти направят диагностика на БРЦ, защото е рядкост софтуера и буксата. Но аз до сега от както съм купил колата съм минал към 30 000км. и до сега не съм имал никакви проблеми. Сменил съм единствено филтърчетата и нищо друго. преди това не знам кога е правена диагностика и обслужване от предишния собственик.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Понеже гледам доста пишете по тази тема ,а и доста дълга може да споделя и аз мойте впечатления от определена марка ГИ-та ,не толко известна на пазара в България ,но доста успешна AC е фирмата ,модела на инцекциона е stag 300 isa2 .Toва е адаптивен инжекцион ,не е с обд корекция но имат и компютър който прави такава корекция.
Монтажа си го направих аз .Всичко е скрито и направено удобно за обслужване .
Разхода в града ми е около 17л/100км като двигателя ми е 3000 кубика с автоматична скоростна кутия и 19 цолови джанти .
Извън града успях да сваля до 11.6 л/100км.
Ето и една снимка

Монтажа си го направих аз .Всичко е скрито и направено удобно за обслужване .
Разхода в града ми е около 17л/100км като двигателя ми е 3000 кубика с автоматична скоростна кутия и 19 цолови джанти .
Извън града успях да сваля до 11.6 л/100км.
Ето и една снимка


- semper74
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: po moreto....
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530 D
- Мечтае да кара: M8 concept
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Smoocki написа:Понеже гледам доста пишете по тази тема ,а и доста дълга може да споделя и аз мойте впечатления от определена марка ГИ-та ,не толко известна на пазара в България ,но доста успешна AC е фирмата ,модела на инцекциона е stag 300 isa2 .Toва е адаптивен инжекцион ,не е с обд корекция но имат и компютър който прави такава корекция.
Монтажа си го направих аз .Всичко е скрито и направено удобно за обслужване .
Разхода в града ми е около 17л/100км като двигателя ми е 3000 кубика с автоматична скоростна кутия и 19 цолови джанти .
Извън града успях да сваля до 11.6 л/100км.
Ето и една снимка
Нека ни е лошо на нас с газовите при 1,10 на литър

BMW its an addiction, Its a drug
- апокалексис
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 27.05.2007
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Някой колега с 520-ка 170 коня да сподели наблюдения след като е монтирал ГИ и каква марка ГИ ?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
апокалексис написа:Някой колега с 520-ка 170 коня да сподели наблюдения след като е монтирал ГИ и каква марка ГИ ?
Аз съм с такъв. Разхода средно ми е 11/100. Иначе пътувам доста в чужбина и на дълго с каране 140-160 дава около 9/100. Като цяло до сега съм навъртял около 50000 км. и не съм имал никакви проблеми. ГИ е БРЦ и съм му сменял само филтрите.
- fena3000
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 520i 2004
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Колеги, някой може ли да ми даде мнение за Автокомплекс "Титан" /Фирма "Антико ООД"/. Препоръча ми ги приятел, но все пак ако някой от вас е ползвал тяхните услуги ще съм благодарен да сподели. Смятам да слагам газов инжекцион на моето е60 и преди да го направя ми се иска да чуя повече мнения за тях.
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Най-важното е да се ползват дълги щуцери. За мене е голям плюс наличието на ОБД макар и да се дискутира вече, че
нямало много нужда от него. Не съм ги чувал като фирма, но според мене по-важното е да се разбереш с тях. Ако има проблем
с монтажа и колата после не работи, след 2-3 опита ако не могат да я настроят ще ти върнат пари, гаранционните условия какви са и т.н.
успех
нямало много нужда от него. Не съм ги чувал като фирма, но според мене по-важното е да се разбереш с тях. Ако има проблем
с монтажа и колата после не работи, след 2-3 опита ако не могат да я настроят ще ти върнат пари, гаранционните условия какви са и т.н.
успех

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Колеги, понеже последните месеци видях поне няколко газифицирани М5 Е60 /включително и на снимките от БМВ събора от 2014-та година/, от чисто любопитство се интересувам как се газифицира това чудовище? Има ли български фирми, които поставят газов инжекцион? Къде намират място под капака, за да поместят газовите компоненти? С колко изпарителя е, какви са особеностите при монтаж/настройки? Предполагам, че и цената на ГИ ще солидна, за да може системата да изхрани тези 507 кончета.
Казвате разлика във вървежа нямало, но дали и най-прецизно настроената газ ще може да предложи същият ряз и динамика като бензина, за който е проектиран от инженерите този страхотен автомобил?
Ако има колеги, които имат информация по въпроса, ще се радвам да се включат и да внесат поне малко яснота. Това, което аз съм чувал на теория е, че нямало нищо по-лесно от газифицирането на голяма бензинова атмосферка. Дали практически е така обаче, остава да кажат притежателите на М5, или хората, които имат наблюдения върху поставените въпроси.
Казвате разлика във вървежа нямало, но дали и най-прецизно настроената газ ще може да предложи същият ряз и динамика като бензина, за който е проектиран от инженерите този страхотен автомобил?
Ако има колеги, които имат информация по въпроса, ще се радвам да се включат и да внесат поне малко яснота. Това, което аз съм чувал на теория е, че нямало нищо по-лесно от газифицирането на голяма бензинова атмосферка. Дали практически е така обаче, остава да кажат притежателите на М5, или хората, които имат наблюдения върху поставените въпроси.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
surfboard написа:Колеги, понеже последните месеци видях поне няколко газифицирани М5 Е60 /включително и на снимките от БМВ събора от 2014-та година/, от чисто любопитство се интересувам как се газифицира това чудовище? Има ли български фирми, които поставят газов инжекцион? Къде намират място под капака, за да поместят газовите компоненти? С колко изпарителя е, какви са особеностите при монтаж/настройки? Предполагам, че и цената на ГИ ще солидна, за да може системата да изхрани тези 507 кончета.
Казвате разлика във вървежа нямало, но дали и най-прецизно настроената газ ще може да предложи същият ряз и динамика като бензина, за който е проектиран от инженерите този страхотен автомобил?
Ако има колеги, които имат информация по въпроса, ще се радвам да се включат и да внесат поне малко яснота. Това, което аз съм чувал на теория е, че нямало нищо по-лесно от газифицирането на голяма бензинова атмосферка. Дали практически е така обаче, остава да кажат притежателите на М5, или хората, които имат наблюдения върху поставените въпроси.
Това, че колата е 507к.с. няма никакво значение. Единствено трябва да се сложат 2 мощни изпарителя. И голяма бутилка

- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Тази кола вече не е 507 к.с. и няма нищо общо с М5,дори няма общо с BMW.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
И защо така реши килега?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ЗА / ПРОТИВ НА Е-60
Стига с тоя чесън ве
Пари за БМВ сте събрали, нямате пари му сипете 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани