Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги и аз като някои от предишните хора писали в темата карам Audi, но по-скоро ще минавам към BMW. Карам А4 B6, което на практика е същата кола като B7 и няма смисъл да се сменя едната с другата. Именно затова съм се спрял на 3-та серия. Изключих А6 и 5-та серия заради некачествените екземпляри, които се предлагат на пазара. 5-та серия ако взимам, то трябва да е след 2007 фейса, а там бюджета надскача възможностите ми.
Като цяло предпочитам дизеловите двигатели. Ако е автомат още по-добре, но и на ръчни скорости няма да откажа, стига колата да си заслужава. А4-ката ми е пълна с екстри и турдно ще намеря 3-ка с всички нещица, но кожа, навигация и ксенони са ми задължителни. Подгрявания, затъмняване на огледала и такива дреболии не са чак толкова приоритетни.
Няколко въпроса:
- за предпочитане ли е автомат или ги има същите проблеми с кутиите като при E46?
- бих предпоел динамиката на 330, но все пак кое е по-надеждното 320 или 330? Изключвам турбината при 320, защото там си е Божа работа на какъв хал е?
- има някои 320-ки с изкривен накрайник на ауспуха и някои с прав накрайник. Каква е разликата?
- какви детайли да гледам при 3-ката, които могат да подскажат на колко км е колата? При Аудито например се износват копчетата на климатроника, фаровете и на ESP-то и най-често собствениците им не ги сменят, заради по-високата цена заради едно копче, което така или иначе си работи.
Какво ви е мнението за тези обяви:
1. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3310ci
2. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3310ci
3. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3310ci
4. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3310ci
Като цяло предпочитам дизеловите двигатели. Ако е автомат още по-добре, но и на ръчни скорости няма да откажа, стига колата да си заслужава. А4-ката ми е пълна с екстри и турдно ще намеря 3-ка с всички нещица, но кожа, навигация и ксенони са ми задължителни. Подгрявания, затъмняване на огледала и такива дреболии не са чак толкова приоритетни.
Няколко въпроса:
- за предпочитане ли е автомат или ги има същите проблеми с кутиите като при E46?
- бих предпоел динамиката на 330, но все пак кое е по-надеждното 320 или 330? Изключвам турбината при 320, защото там си е Божа работа на какъв хал е?
- има някои 320-ки с изкривен накрайник на ауспуха и някои с прав накрайник. Каква е разликата?
- какви детайли да гледам при 3-ката, които могат да подскажат на колко км е колата? При Аудито например се износват копчетата на климатроника, фаровете и на ESP-то и най-често собствениците им не ги сменят, заради по-високата цена заради едно копче, което така или иначе си работи.
Какво ви е мнението за тези обяви:
1. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3310ci
2. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3310ci
3. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3310ci
4. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3310ci
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
По ваща логика ако сега на 25 000км си сменя читавите заводски дискове с дупчени или набраздени никой после няма да ми купи колата - щото тва са илиенски изпълнения и съм въртял километража
! Не казвам, че всичко и е точно на колата, но ако наистина е купена и поддържана само в BG официални представителства, то много лесно ще излезат много истини за колата.

- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stocky написа:По ваща логика ако сега на 25 000км си сменя читавите заводски дискове с дупчени или набраздени никой после няма да ми купи колата - щото тва са илиенски изпълнения и съм въртял километража! Не казвам, че всичко и е точно на колата, но ако наистина е купена и поддържана само в BG официални представителства, то много лесно ще излезат много истини за колата.
Колега, не извъртай думите


Хубава вечер!

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз смятам, че истината е по средата. Затова смятам, че едни дупчени дискове не могат да са мерило за отношението на собственика към колата. Разбирам, че си скептичен към BG автоджамбазите, защото аз изпитвам същите "чувства" към тях.
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Айде бе колеги, никой нищо ли няма да каже за врачанския уникат който постнах на предната страница 

- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Какво да ти кажем колега - изглежда добре , но не минешли през бмв дилър да я погледне и да потвърди километрите .........
на мен не ми се вярва толкова стара кола с газ да е на тези километри и тя австрииска (4е те нямат пари за бензин).Но кой знае
на мен не ми се вярва толкова стара кола с газ да е на тези километри и тя австрииска (4е те нямат пари за бензин).Но кой знае

- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ShoxXx написа:
Няколко въпроса:
- за предпочитане ли е автомат или ги има същите проблеми с кутиите като при E46?
- бих предпоел динамиката на 330, но все пак кое е по-надеждното 320 или 330? Изключвам турбината при 320, защото там си е Божа работа на какъв хал е?
- има някои 320-ки с изкривен накрайник на ауспуха и някои с прав накрайник. Каква е разликата?
- какви детайли да гледам при 3-ката, които могат да подскажат на колко км е колата? При Аудито например се износват копчетата на климатроника, фаровете и на ESP-то и най-често собствениците им не ги сменят, заради по-високата цена заради едно копче, което така или иначе си работи.
- аз лично не съм чувал за проблеми с автомата
- на 320д е по-ненадеждна турбината
- тези с изкривеният ауспух са без ДПФ,който става сериен от септ 2005
- интериора е доста качествен,само покритието на бутоните за прозорците е некачествено;ако има други износени бутони- пробега е над 200-300к км
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте кажете мнение за това 330д http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=33d7hy или някакви слаби места
- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
boreto08 написа:Здравейте кажете мнение за това 330д http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=33d7hy или някакви слаби места
Колата изглежда добре, ако съдим по сервизната история обаче, не те ли притеснява това, че колата е карана 80 000км. с едно масло!?
За слабите страни на този мотор нека се изкажат компетентни колеги!
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
- Joresko
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 9.12.2012
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330XD
- Мечтае да кара: М
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз съм на вълна е90, но като прочетох последните 4-5 страници на темата направо започвам да се замислям дали е възможно за моя бюджет от 17-18к лв да намеря читава тройка на малко километри.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Shadowed написа:.... просто не обичам да се доверям на нищо в БГ.....
Просто има доста голяма група хора в България, които нямат доверие на бензиновите колонки, разходомерите в колите, User manual-ите, електромерите, мобилните оператори, като някой им помага, се чудят къде му е далаверата. Мразят ABS-ите защото им пречат да спират...има ги още от времето на Алеко Константинов и сигурно няма никога да изчезнат

- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Joresko написа:И аз съм на вълна е90, но като прочетох последните 4-5 страници на темата направо започвам да се замислям дали е възможно за моя бюджет от 17-18к лв да намеря читава тройка на малко километри.
Наблегни на ЧИТАВА. Километрите са много променлива величина и не винаги доказателство за добросъвестна поддръжка и експлоатация. И на 200 000 да е, ако е обслужвана навреме и собственикът не я е използвал като аналог на мечтата си за участие във WRC, няма лошо, че ѝ е понавъртян някой километър горница.
Питай какво и кога е сменяно. Който се грижи за колата си, ги помни тези неща. Още по-добре ако има някакъв документ или разписка. Аз в оторизирани сервизи не ходя отдавна, но си пазя какво е правено и сменяно по колата, най-малкото за собствена информация.
- Joresko
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 9.12.2012
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330XD
- Мечтае да кара: М
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
sapio написа:Joresko написа:И аз съм на вълна е90, но като прочетох последните 4-5 страници на темата направо започвам да се замислям дали е възможно за моя бюджет от 17-18к лв да намеря читава тройка на малко километри.
Наблегни на ЧИТАВА. Километрите са много променлива величина и не винаги доказателство за добросъвестна поддръжка и експлоатация. И на 200 000 да е, ако е обслужвана навреме и собственикът не я е използвал като аналог на мечтата си за участие във WRC, няма лошо, че ѝ е понавъртян някой километър горница.
Питай какво и кога е сменяно. Който се грижи за колата си, ги помни тези неща. Още по-добре ако има някакъв документ или разписка. Аз в оторизирани сервизи не ходя отдавна, но си пазя какво е правено и сменяно по колата, най-малкото за собствена информация.
Благодаря за отдавна чаканото от мен позитивно и определено градивно мнение. Наистина ще се опитам да намеря читава кола пък...какъвто ми е късмета. Абе то малко си е като с жените ама това е друга тема

- JOTTO_DEL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: на вода!
- Мечтае да кара: Airbus A380! :)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги какво е особеното при модификацията SI. Става въпрос за следната обява http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=226246658&sbs=ListEne само 2600 бройки и много странна мощност от 173к.с. 

- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани