Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ShoxXx » 30 Май 2013, 1:47

Колеги и аз като някои от предишните хора писали в темата карам Audi, но по-скоро ще минавам към BMW. Карам А4 B6, което на практика е същата кола като B7 и няма смисъл да се сменя едната с другата. Именно затова съм се спрял на 3-та серия. Изключих А6 и 5-та серия заради некачествените екземпляри, които се предлагат на пазара. 5-та серия ако взимам, то трябва да е след 2007 фейса, а там бюджета надскача възможностите ми.

Като цяло предпочитам дизеловите двигатели. Ако е автомат още по-добре, но и на ръчни скорости няма да откажа, стига колата да си заслужава. А4-ката ми е пълна с екстри и турдно ще намеря 3-ка с всички нещица, но кожа, навигация и ксенони са ми задължителни. Подгрявания, затъмняване на огледала и такива дреболии не са чак толкова приоритетни.

Няколко въпроса:
- за предпочитане ли е автомат или ги има същите проблеми с кутиите като при E46?
- бих предпоел динамиката на 330, но все пак кое е по-надеждното 320 или 330? Изключвам турбината при 320, защото там си е Божа работа на какъв хал е?
- има някои 320-ки с изкривен накрайник на ауспуха и някои с прав накрайник. Каква е разликата?
- какви детайли да гледам при 3-ката, които могат да подскажат на колко км е колата? При Аудито например се износват копчетата на климатроника, фаровете и на ESP-то и най-често собствениците им не ги сменят, заради по-високата цена заради едно копче, което така или иначе си работи.

Какво ви е мнението за тези обяви:

1. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3310ci
2. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3310ci
3. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3310ci
4. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3310ci

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 30 Май 2013, 14:08

По ваща логика ако сега на 25 000км си сменя читавите заводски дискове с дупчени или набраздени никой после няма да ми купи колата - щото тва са илиенски изпълнения и съм въртял километража :D ! Не казвам, че всичко и е точно на колата, но ако наистина е купена и поддържана само в BG официални представителства, то много лесно ще излезат много истини за колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Shadowed » 30 Май 2013, 19:53

stocky написа:По ваща логика ако сега на 25 000км си сменя читавите заводски дискове с дупчени или набраздени никой после няма да ми купи колата - щото тва са илиенски изпълнения и съм въртял километража :D ! Не казвам, че всичко и е точно на колата, но ако наистина е купена и поддържана само в BG официални представителства, то много лесно ще излезат много истини за колата.

Колега, не извъртай думите :) Имаш много качествени писаници във форума. Вероятно истината е някъде по средата, просто не обичам да се доверям на нищо в БГ. От снимките мога само да видя външността на колата, и именно това обсъждам :yes:
Хубава вечер! :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 30 Май 2013, 23:23

И аз смятам, че истината е по средата. Затова смятам, че едни дупчени дискове не могат да са мерило за отношението на собственика към колата. Разбирам, че си скептичен към BG автоджамбазите, защото аз изпитвам същите "чувства" към тях.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: A7

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vgza » 31 Май 2013, 0:07

Айде бе колеги, никой нищо ли няма да каже за врачанския уникат който постнах на предната страница :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 19.02.2011
Местоположение: SW
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от armagedon_762002 » 31 Май 2013, 0:33

Какво да ти кажем колега - изглежда добре , но не минешли през бмв дилър да я погледне и да потвърди километрите .........

на мен не ми се вярва толкова стара кола с газ да е на тези километри и тя австрииска (4е те нямат пари за бензин).Но кой знае :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stankata777 » 31 Май 2013, 6:15

ShoxXx написа:
Няколко въпроса:
- за предпочитане ли е автомат или ги има същите проблеми с кутиите като при E46?
- бих предпоел динамиката на 330, но все пак кое е по-надеждното 320 или 330? Изключвам турбината при 320, защото там си е Божа работа на какъв хал е?
- има някои 320-ки с изкривен накрайник на ауспуха и някои с прав накрайник. Каква е разликата?
- какви детайли да гледам при 3-ката, които могат да подскажат на колко км е колата? При Аудито например се износват копчетата на климатроника, фаровете и на ESP-то и най-често собствениците им не ги сменят, заради по-високата цена заради едно копче, което така или иначе си работи.


- аз лично не съм чувал за проблеми с автомата
- на 320д е по-ненадеждна турбината
- тези с изкривеният ауспух са без ДПФ,който става сериен от септ 2005
- интериора е доста качествен,само покритието на бутоните за прозорците е некачествено;ако има други износени бутони- пробега е над 200-300к км
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 22.05.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от boreto08 » 31 Май 2013, 8:17

Здравейте кажете мнение за това 330д http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=33d7hy или някакви слаби места

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 6.09.2011
Местоположение: Божурище
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Nasko_ » 31 Май 2013, 14:14

boreto08 написа:Здравейте кажете мнение за това 330д http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=33d7hy или някакви слаби места



Колата изглежда добре, ако съдим по сервизната история обаче, не те ли притеснява това, че колата е карана 80 000км. с едно масло!?
За слабите страни на този мотор нека се изкажат компетентни колеги!
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 9.12.2012
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: e90 330XD
Мечтае да кара: М

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Joresko » 02 Юни 2013, 7:45

И аз съм на вълна е90, но като прочетох последните 4-5 страници на темата направо започвам да се замислям дали е възможно за моя бюджет от 17-18к лв да намеря читава тройка на малко километри.

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BMDrago » 02 Юни 2013, 9:44

Shadowed написа:.... просто не обичам да се доверям на нищо в БГ.....

Просто има доста голяма група хора в България, които нямат доверие на бензиновите колонки, разходомерите в колите, User manual-ите, електромерите, мобилните оператори, като някой им помага, се чудят къде му е далаверата. Мразят ABS-ите защото им пречат да спират...има ги още от времето на Алеко Константинов и сигурно няма никога да изчезнат :cry: Тяхното мнение едва ли е обективно, по-скоро клони към пристрастно и негативно
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 20.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: бензинояд

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от sapio » 02 Юни 2013, 12:10

Joresko написа:И аз съм на вълна е90, но като прочетох последните 4-5 страници на темата направо започвам да се замислям дали е възможно за моя бюджет от 17-18к лв да намеря читава тройка на малко километри.


Наблегни на ЧИТАВА. Километрите са много променлива величина и не винаги доказателство за добросъвестна поддръжка и експлоатация. И на 200 000 да е, ако е обслужвана навреме и собственикът не я е използвал като аналог на мечтата си за участие във WRC, няма лошо, че ѝ е понавъртян някой километър горница.

Питай какво и кога е сменяно. Който се грижи за колата си, ги помни тези неща. Още по-добре ако има някакъв документ или разписка. Аз в оторизирани сервизи не ходя отдавна, но си пазя какво е правено и сменяно по колата, най-малкото за собствена информация.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 9.12.2012
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: e90 330XD
Мечтае да кара: М

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Joresko » 02 Юни 2013, 12:46

sapio написа:
Joresko написа:И аз съм на вълна е90, но като прочетох последните 4-5 страници на темата направо започвам да се замислям дали е възможно за моя бюджет от 17-18к лв да намеря читава тройка на малко километри.


Наблегни на ЧИТАВА. Километрите са много променлива величина и не винаги доказателство за добросъвестна поддръжка и експлоатация. И на 200 000 да е, ако е обслужвана навреме и собственикът не я е използвал като аналог на мечтата си за участие във WRC, няма лошо, че ѝ е понавъртян някой километър горница.

Питай какво и кога е сменяно. Който се грижи за колата си, ги помни тези неща. Още по-добре ако има някакъв документ или разписка. Аз в оторизирани сервизи не ходя отдавна, но си пазя какво е правено и сменяно по колата, най-малкото за собствена информация.


Благодаря за отдавна чаканото от мен позитивно и определено градивно мнение. Наистина ще се опитам да намеря читава кола пък...какъвто ми е късмета. Абе то малко си е като с жените ама това е друга тема :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: на вода!
Мечтае да кара: Airbus A380! :)

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от JOTTO_DEL » 04 Юни 2013, 20:45

Колеги какво е особеното при модификацията SI. Става въпрос за следната обява http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=226246658&sbs=ListEne само 2600 бройки и много странна мощност от 173к.с. :roll:
Изображение
Sheer driving pleasure BMW

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от cww » 04 Юни 2013, 21:17

http://www.ultimatecarpage.com/car/2592 ... 320si.html


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook