За "хубавите" номера.
Модератор: Общи модератори
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За "хубавите" номера.
Apassionata написа:Последно ся плащат ли се или не се плащат тия номера, че нещо се обърках![]()
![]()
![]()
Плащат се. На мен ми искаха 35лв за тях, понеже ми предложиха да си избера предстоящ номер от новата серия, която е започнала и отидох тъкмо навреме за 1777

ATR-42/72
- emiliqn.gqurov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 М52B20 coupe
- Мечтае да кара: Bmw Е36 M3
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: За "хубавите" номера.
Borymeckata написа:Всички сме ги виждали - "хубава" табела с повтарящи се цифри на номера: 2525, 2255, 2552 или нещо подобно. Явно за някои хора това е важно, щом отделят пари и усилия за да си осигурят такива номера. Лично аз не разбирам какъв е смисълът... Показваш, че си нещо повече от другите, открояваш се от тълпата? Такъв номер определено се набива на очи и по-лесно се запомня - това предимство ли е или недостатък?
Интересува ме какво мислите за "хубавите" и не чак толкова "хубави" номера? Само гъзария? Или все пак имат някакъв смисъл? Дават ли ти някакво реално предимство? Или напротив - създават проблеми? Благодаря предварително за всички мнения.
Въпрос на вкус бе боримечка


- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: За "хубавите" номера.
emiliqn.gqurov написа:![]()
![]()
Егати работата, защо ли не съм го мяркал из Габрово.


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: За "хубавите" номера.
Ти не си го виждал в Габрово, ама аз го видях в Казанлък. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: За "хубавите" номера.
По темата - в момента ми предлагат номера, който някога исках (YXXX) срещу 150 лева с пререгистрацията, но почвам да се чудя дали да ги дам или да ги използвам за до горе или шорт шифтър 
П.С.: Ако това беше при първата регистрация от раз ги бях дал, но сега малко се колебая вече като съм я регистрирал...

П.С.: Ако това беше при първата регистрация от раз ги бях дал, но сега малко се колебая вече като съм я регистрирал...

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- sevisevi16
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: 330d
Re: За "хубавите" номера.
А.Марчев написа:emiliqn.gqurov написа:![]()
![]()
Егати работата, защо ли не съм го мяркал из Габрово.Иначе за мен няма никакво значение дали номера ми е 7777 или 8461 примерно. Важното е да ми върши работа и да съм доволен от колцата. Номера не играе никаква роля.
Колега Поршето е от район Подуене, виждал съм го на живо.

- DriftoMania
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.05.2010
- Мечтае да кара: F10 ///M5
Re: За "хубавите" номера.
Епа не е ли от Търново, аз там съм го виждал, в комплект с Ленд Крузер V8 с ЕВ 888888
А да, преди месец го мярнах и в Овча Купел, дали не е от там 



Re: За "хубавите" номера.
DriftoMania написа:Епа не е ли от Търново, аз там съм го виждал, в комплект с Ленд Крузер V8 с ЕВ 888888А да, преди месец го мярнах и в Овча Купел, дали не е от там
Аз пък преди две седмици мерхах V8-ка в TOYOTA Запад, дали не е от там?
- djindjiplqktora
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 31.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520d
- Мечтае да кара: M, EVO, GTR, WRX STI, OPC, AMG, S и RS
- Детайли за колата: Голяма с малък двигател
Re: За "хубавите" номера.
Имах служебен чисто нов автомобил, за който бяха платени 1000лв за четири еднакви цифри. Всичко на всичко, за мен еднаквия номер има един плюс и един минус.
Минуса е, че почти всеки катаджия ти вдига палка, с надеждата, че си паралия......
Плюса и той е типично по български: аз обичам да спазвам ограниченията на скоростта и по цариградско обикновено съм в лява лента, и карам с 80-85км/h, отзад никой не прави проблем, няма дълги светлини, клаксони и видими псувни. Подобно е и положението когато изпреварвам по магистрала в лявата лента с 140км/h. Съвсем не така изглеждат нещата с други по-обикновени автомобили които съм карал.
Има голяма вероятност плюса и минуса които изтъкнах, да са засилени и от факта, че въпросния автомобил с рег. номер хххх беше с много агресивен външен вид.
Минуса е, че почти всеки катаджия ти вдига палка, с надеждата, че си паралия......
Плюса и той е типично по български: аз обичам да спазвам ограниченията на скоростта и по цариградско обикновено съм в лява лента, и карам с 80-85км/h, отзад никой не прави проблем, няма дълги светлини, клаксони и видими псувни. Подобно е и положението когато изпреварвам по магистрала в лявата лента с 140км/h. Съвсем не така изглеждат нещата с други по-обикновени автомобили които съм карал.
Има голяма вероятност плюса и минуса които изтъкнах, да са засилени и от факта, че въпросния автомобил с рег. номер хххх беше с много агресивен външен вид.
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: За "хубавите" номера.
Това даже го имаше преди няколко години във вестника.А като разбрал собственика се почуствал обиден, че му викат овчар пък той видиш ли колко много пари бил дал да е гъзар с тоя номер. И се опита да осъди човека който е написал статията, ама нещо май не му се получи.

- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: За "хубавите" номера.
Nukem написа:Аз за 5559 платих 120лв и 3 дена чаках да се появи шефа на кат. Винаги съм искал номер с еднакви цифри, важното беше да са последователни нечетни малко суеверен си падам, съседите ми приятели от деца и те като си регистрираха колите също някой си платиха други им се радваха че са се паднали щогоде последователни цифри, за някой носи щастие, за някой е носталгия по мутренските години мисля, че няма еднозначен отговор!
Лично полицаи ми е казвал: "Какво ревете и искате номер с еднакви цифри, вземете си с различни че ако блъснете някой има шанс да не ви го запомнят свидетелите" и това казано от полицай смятай!
Много си платил Колега,в Монтана тази поредност е само 50 лв и малко връзчици

Последна промяна bobi_81xx на 30 Дек 2013, 16:04, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]