Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
И аз карах 3г. дизелово Е46 и в интерес на истината не съм имал никакви проблеми, но все пак и колата не беше на много километри. Сега карам бензиново с газ. Мога да кажа, че от към разход финансов ми е доста по на долу от дизеловото. Е46 беше 150к.с сегашното ми е Е60 170 к.с.. Също така дизела над 300 000км. влиза в едни смени на части, които не са хич евтини, до като при бензина най много да изкривиш глава, което при дизела също може да стане. Така, че според мене бих си взел дизел само ако е на реални по малко от 100к км. иначе бензин 

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Колеги първата ми кола когато бях на 19 беше ВАЗ 2101... жигулата си я карах само на Бензин... то не бяха настройки по карбуратори по глупости и прочие..от тази жигула на сетне си казах ,че искам да карам само бензинова кола ...без газови уредби или дизели...Търсех доста и намерих това което търсех а именно 328ци 2000г.. със доста екстри за модела. разхода ми е от 11.2 до 12.6 а да си призная имам тежък крак.. уникална возия ,динамика и визия за кола 2000г...много колеги карат дизели еми да си призная не ми е приятно като съм до такава кола то се едно чувам на баща ми астра дизел.. която като седнеш и запалиш ти прави масаж на седалката
аз пред моята като стоя не се чува да работи ... а вътре не чувам двигателя само гледам оборотите на сфетофара дали работи колата.. И аз съм на тази максима по вече пари за бенз по малко пари в сервиза.. Колеги нищо не се губи в природата минава от една форма в друга .. не знам купиш си дизел викаш карам евтино ... влизаш в сервиз плащаш скъпо...
Бензин винаги
както казва началника ми с хонда 3,5 бензинка ... дай-боже всеки му голям мотор 

Бензин винаги


- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Когато ходя на работа с колата минавам около 100 км., като 15 км. са градско каране. В момента на газ ми излиза точно 11 лв.
Колега с голф 4 1.9 ТДИ го слушам как разправя - едно идване до работа и обратно - 15 лв.
Къде е голфа, къде е E39????
За ускоренията - да дизелът има нютони, така е. Но бензинът някак си е по-добре когато правиш колонни изпреварвания - просто баварският бензин набира в оборотите все повече и повече, така че не може да те подведе. Забиваш втора или трета и си ти
Колега с голф 4 1.9 ТДИ го слушам как разправя - едно идване до работа и обратно - 15 лв.

Къде е голфа, къде е E39????
За ускоренията - да дизелът има нютони, така е. Но бензинът някак си е по-добре когато правиш колонни изпреварвания - просто баварският бензин набира в оборотите все повече и повече, така че не може да те подведе. Забиваш втора или трета и си ти

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
SpeedyMan написа:Когато ходя на работа с колата минавам около 100 км., като 15 км. са градско каране. В момента на газ ми излиза точно 11 лв.
Колега с голф 4 1.9 ТДИ го слушам как разправя - едно идване до работа и обратно - 15 лв.![]()
Къде е голфа, къде е E39????
За ускоренията - да дизелът има нютони, така е. Но бензинът някак си е по-добре когато правиш колонни изпреварвания - просто баварският бензин набира в оборотите все повече и повече, така че не може да те подведе. Забиваш втора или трета и си ти
Само едно уточнение обаче - забиваш втора и трета ,само че ако те погне една ремапната 3.0д - ще ипревари дооста по-бързо от теб и ще ти се стори,че колата ти не върви ич..
справка :
средно един 3.0 мотор е 200 коня (дизел) с 400+ НМ с ремап сложи едни 50+ коне и 100+ НМ - сега като ги сметнеш може да са му къси оборотите но 2-3-4 стават дооста бързи при 500+НМ и 250коня....както и да ги гледаш дизел или не ,са пре достатъчни ...а и освен ако не е 3.0 бензинов мотор ако се наложи много бързо да се изнесеш може би от 5-та ще отидеш на 3-та...а дизела е като товарен влак при големия мотор

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Е разбира се колега. А тая ремапната 3.0д ако я погне ремапната 4.0д ще ти се стори също че не върви 
EDIT: Ама не ми се мисли ремапнато 3.0д и ремапнато 3.0 турбо бензин на къде ще отидат работите

EDIT: Ама не ми се мисли ремапнато 3.0д и ремапнато 3.0 турбо бензин на къде ще отидат работите

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Хайде и аз ще напиша нещо.
И аз също като автора си намерих кола, много запазена, всичко по нея преди да го сменя е било оригнално бмв, дори ремъците изглеждат нови пак марка бмв, крика не беше ползван( смазката беше на топче ), и тн. До сега съм нямал съм проблеми с турби, дюзи и дамфери.
Но при мен идва оромния проблем са вибрацийте. Всеки майстор при които съм ходил ми казва това нищо не е .. това е нормално за дизел и сумати глупости. Да ама аз такива неща не мога да трая, пък и много добре знам как се е държала колата когато я купих. Това и като добавя верятен ремонт на дампфер и турбо следващите години мога да заявя, че следващата ми кола ще е бензин ако има нужда с газ.
И аз също като автора си намерих кола, много запазена, всичко по нея преди да го сменя е било оригнално бмв, дори ремъците изглеждат нови пак марка бмв, крика не беше ползван( смазката беше на топче ), и тн. До сега съм нямал съм проблеми с турби, дюзи и дамфери.
Но при мен идва оромния проблем са вибрацийте. Всеки майстор при които съм ходил ми казва това нищо не е .. това е нормално за дизел и сумати глупости. Да ама аз такива неща не мога да трая, пък и много добре знам как се е държала колата когато я купих. Това и като добавя верятен ремонт на дампфер и турбо следващите години мога да заявя, че следващата ми кола ще е бензин ако има нужда с газ.
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Това с вибрациите може да се окаже филм. Причини - бол.
А иначе всеки сам си решава какво да кара. Лично аз съм леко наплашен от комън-рейлите, както и от някои коли със скъпи помпа-дюзи.. /пиезокристалните са си голяма цифра/. Лошото е че и дори на старо трудно се намират, щото са консуматив един вид... Очаквах да им падне цената след толкова години, ама нейсе.
Единствен вариант остава рециклираните дюзи, там цената е 200-300 лв. бройка до колкото знам..
А иначе всеки сам си решава какво да кара. Лично аз съм леко наплашен от комън-рейлите, както и от някои коли със скъпи помпа-дюзи.. /пиезокристалните са си голяма цифра/. Лошото е че и дори на старо трудно се намират, щото са консуматив един вид... Очаквах да им падне цената след толкова години, ама нейсе.
Единствен вариант остава рециклираните дюзи, там цената е 200-300 лв. бройка до колкото знам..
- ociata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Само да вметна че 1.9ТДИ и 320д може и да имат специфичното тракане на празен ход, но при редови 6 цилиндров дизел ситуацията е съвсем друга
ПП За мен истината е в голям(минимум 3-3,5л) атмосферен бензин

ПП За мен истината е в голям(минимум 3-3,5л) атмосферен бензин

- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
И аз съм ЗА БЕНЗИНОВИТЕ коли 

Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
hacker4eto1 написа:Колеги нищо не се губи в природата минава от една форма в друга .. не знам купиш си дизел викаш карам евтино ... влизаш в сервиз плащаш скъпо...
Да не разпаля и другия спор ще кажа само, че си абсолютно прав, така е

Направих си експеримента като събрах разходите по гориво, части, труд + престой в сервиза (което много хора не смятат) и така се получи. Е, бях инат и пробвах втори път и пак така се получи.
SpeedyMan написа:Е разбира се колега. А тая ремапната 3.0д ако я погне ремапната 4.0д ще ти се стори също че не върви
И това е вярно, особено, когато се започне сравняване на един дизелов двигател с принудително пълнене и директно впръскване на горивото на почти 2000 бара налягане с атмосферен бензинов.
Никой не оспорва начина, по който вървят особено модерните дизели - наистина страхотно, да не останем с погрешни впечатления.
И също така си имат много предимства.
Факт е обаче, че ако не си я правиш сам с части отвън сметката не излиза при равни цени на горивата. Лично мнение.
ПС - това с прогресивното идване на мощноста с покачването на обороти пък играе много кофти шега, когато се качиш на нещи друго, тръгнеш да изпреварваш и докато тъкмо се изравняваш с другата кола удариш 4 хиляди обората и си кажеш - ето сега тръгнах. И увисваш. Не се радват много колегите от насрещното движение и с право.
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
ociata написа:Само да вметна че 1.9ТДИ и 320д може и да имат специфичното тракане на празен ход, но при редови 6 цилиндров дизел ситуацията е съвсем друга![]()
ПП За мен истината е в голям(минимум 3-3,5л) атмосферен бензин
Да, много интересно защо така

Още от 324 6-така вади най-мазния звук на дизел който съм чувал

А при Мерцедес 300Д не е много мазен звука, а пак е редови 6-так...
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
И аз съм за бензиновите коли, но не на газ... ако ще е на газ предпочитам дизел - поне караш с горивото, за което е проектиран автомобила. Смятах разликата между Е46 330ci и 330cd... 800 лв. на година излиза по-евтино горивото с дизела, но въпроса е ще дам ли 800 лв. повече пари за ремонти и части в сравнение с бензина ? За динамика е излишно да се говори. Само разходите ме интересуват.

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
In_Memoriam написа:И аз съм за бензиновите коли, но не на газ... ако ще е на газ предпочитам дизел - поне караш с горивото, за което е проектиран автомобила. Смятах разликата между Е46 330ci и 330cd... 800 лв. на година излиза по-евтино горивото с дизела, но въпроса е ще дам ли 800 лв. повече пари за ремонти и части в сравнение с бензина ?
Според мен ако ги даваш в сервиз - няма да ти стигнат, за да изравниш разликата до бензина.
Остава и проблема със зимата, който не можеш да контролираш и не зависи от нивото на поддръжка на автомобила - горивото.
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Ти за две години по 800 лв. ще вземеш цял двигател... та ако сложиш газ на бензинката даже може да спестяваш малко повече.
Колкото до газта - нямат проблеми БМВ-тата с газта. Стига колата да не са с механичен инжекцион, ама то няма такива последните 20 години и естествено да е с газов инжекцион.
Колкото до газта - нямат проблеми БМВ-тата с газта. Стига колата да не са с механичен инжекцион, ама то няма такива последните 20 години и естествено да е с газов инжекцион.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Като гледам синеокия колега май е попаднал на някой съживен в БГ труп на ТДС и затова храни дизелите така.
Ако си вземеш едно гледано 525д или 530д ще видиш, че разликата е дооооста голяма и колата си е достатъчно здрава.
Всеки мой познат, който е попаднал на читав дизелов баварец, следващата му кола е/ще е пак дизелов баварец. Всеки, който се е наиграл с дизел (по една или друга причина) повече няма да се качи на такъв. Всичко е въпрос на внимателно избиране и късмет. Ма то и при бензина е така...
Ако си вземеш едно гледано 525д или 530д ще видиш, че разликата е дооооста голяма и колата си е достатъчно здрава.
Всеки мой познат, който е попаднал на читав дизелов баварец, следващата му кола е/ще е пак дизелов баварец. Всеки, който се е наиграл с дизел (по една или друга причина) повече няма да се качи на такъв. Всичко е въпрос на внимателно избиране и късмет. Ма то и при бензина е така...

Последна промяна Zagy на 22 Юли 2013, 11:01, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани