Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от adovet » 22 Юли 2013, 9:12

И аз карах 3г. дизелово Е46 и в интерес на истината не съм имал никакви проблеми, но все пак и колата не беше на много километри. Сега карам бензиново с газ. Мога да кажа, че от към разход финансов ми е доста по на долу от дизеловото. Е46 беше 150к.с сегашното ми е Е60 170 к.с.. Също така дизела над 300 000км. влиза в едни смени на части, които не са хич евтини, до като при бензина най много да изкривиш глава, което при дизела също може да стане. Така, че според мене бих си взел дизел само ако е на реални по малко от 100к км. иначе бензин :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от hacker4eto1 » 22 Юли 2013, 9:13

Колеги първата ми кола когато бях на 19 беше ВАЗ 2101... жигулата си я карах само на Бензин... то не бяха настройки по карбуратори по глупости и прочие..от тази жигула на сетне си казах ,че искам да карам само бензинова кола ...без газови уредби или дизели...Търсех доста и намерих това което търсех а именно 328ци 2000г.. със доста екстри за модела. разхода ми е от 11.2 до 12.6 а да си призная имам тежък крак.. уникална возия ,динамика и визия за кола 2000г...много колеги карат дизели еми да си призная не ми е приятно като съм до такава кола то се едно чувам на баща ми астра дизел.. която като седнеш и запалиш ти прави масаж на седалката :mrgreen: аз пред моята като стоя не се чува да работи ... а вътре не чувам двигателя само гледам оборотите на сфетофара дали работи колата.. И аз съм на тази максима по вече пари за бенз по малко пари в сервиза.. Колеги нищо не се губи в природата минава от една форма в друга .. не знам купиш си дизел викаш карам евтино ... влизаш в сервиз плащаш скъпо...
Бензин винаги :) както казва началника ми с хонда 3,5 бензинка ... дай-боже всеки му голям мотор :)
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от SpeedyMan » 22 Юли 2013, 9:20

Когато ходя на работа с колата минавам около 100 км., като 15 км. са градско каране. В момента на газ ми излиза точно 11 лв.
Колега с голф 4 1.9 ТДИ го слушам как разправя - едно идване до работа и обратно - 15 лв. :kuku:

Къде е голфа, къде е E39????

За ускоренията - да дизелът има нютони, така е. Но бензинът някак си е по-добре когато правиш колонни изпреварвания - просто баварският бензин набира в оборотите все повече и повече, така че не може да те подведе. Забиваш втора или трета и си ти :yes:
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Gqbriel » 22 Юли 2013, 9:43

SpeedyMan написа:Когато ходя на работа с колата минавам около 100 км., като 15 км. са градско каране. В момента на газ ми излиза точно 11 лв.
Колега с голф 4 1.9 ТДИ го слушам как разправя - едно идване до работа и обратно - 15 лв. :kuku:

Къде е голфа, къде е E39????

За ускоренията - да дизелът има нютони, така е. Но бензинът някак си е по-добре когато правиш колонни изпреварвания - просто баварският бензин набира в оборотите все повече и повече, така че не може да те подведе. Забиваш втора или трета и си ти :yes:

Само едно уточнение обаче - забиваш втора и трета ,само че ако те погне една ремапната 3.0д - ще ипревари дооста по-бързо от теб и ще ти се стори,че колата ти не върви ич..
справка :
средно един 3.0 мотор е 200 коня (дизел) с 400+ НМ с ремап сложи едни 50+ коне и 100+ НМ - сега като ги сметнеш може да са му къси оборотите но 2-3-4 стават дооста бързи при 500+НМ и 250коня....както и да ги гледаш дизел или не ,са пре достатъчни ...а и освен ако не е 3.0 бензинов мотор ако се наложи много бързо да се изнесеш може би от 5-та ще отидеш на 3-та...а дизела е като товарен влак при големия мотор :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от SpeedyMan » 22 Юли 2013, 9:47

Е разбира се колега. А тая ремапната 3.0д ако я погне ремапната 4.0д ще ти се стори също че не върви :bchug:

EDIT: Ама не ми се мисли ремапнато 3.0д и ремапнато 3.0 турбо бензин на къде ще отидат работите ;)
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от bioz » 22 Юли 2013, 9:57

Хайде и аз ще напиша нещо.

И аз също като автора си намерих кола, много запазена, всичко по нея преди да го сменя е било оригнално бмв, дори ремъците изглеждат нови пак марка бмв, крика не беше ползван( смазката беше на топче ), и тн. До сега съм нямал съм проблеми с турби, дюзи и дамфери.

Но при мен идва оромния проблем са вибрацийте. Всеки майстор при които съм ходил ми казва това нищо не е .. това е нормално за дизел и сумати глупости. Да ама аз такива неща не мога да трая, пък и много добре знам как се е държала колата когато я купих. Това и като добавя верятен ремонт на дампфер и турбо следващите години мога да заявя, че следващата ми кола ще е бензин ако има нужда с газ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от SpeedyMan » 22 Юли 2013, 10:11

Това с вибрациите може да се окаже филм. Причини - бол.

А иначе всеки сам си решава какво да кара. Лично аз съм леко наплашен от комън-рейлите, както и от някои коли със скъпи помпа-дюзи.. /пиезокристалните са си голяма цифра/. Лошото е че и дори на старо трудно се намират, щото са консуматив един вид... Очаквах да им падне цената след толкова години, ама нейсе.
Единствен вариант остава рециклираните дюзи, там цената е 200-300 лв. бройка до колкото знам..
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: София/Враца
Пол: Мъж

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от ociata » 22 Юли 2013, 10:21

Само да вметна че 1.9ТДИ и 320д може и да имат специфичното тракане на празен ход, но при редови 6 цилиндров дизел ситуацията е съвсем друга :yes:

ПП За мен истината е в голям(минимум 3-3,5л) атмосферен бензин :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от red_bull92 » 22 Юли 2013, 10:23

И аз съм ЗА БЕНЗИНОВИТЕ коли :lalala:
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 2.01.2011

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Кузман » 22 Юли 2013, 10:25

hacker4eto1 написа:Колеги нищо не се губи в природата минава от една форма в друга .. не знам купиш си дизел викаш карам евтино ... влизаш в сервиз плащаш скъпо...


Да не разпаля и другия спор ще кажа само, че си абсолютно прав, така е :)
Направих си експеримента като събрах разходите по гориво, части, труд + престой в сервиза (което много хора не смятат) и така се получи. Е, бях инат и пробвах втори път и пак така се получи.

SpeedyMan написа:Е разбира се колега. А тая ремапната 3.0д ако я погне ремапната 4.0д ще ти се стори също че не върви :bchug:



И това е вярно, особено, когато се започне сравняване на един дизелов двигател с принудително пълнене и директно впръскване на горивото на почти 2000 бара налягане с атмосферен бензинов.
Никой не оспорва начина, по който вървят особено модерните дизели - наистина страхотно, да не останем с погрешни впечатления.
И също така си имат много предимства.
Факт е обаче, че ако не си я правиш сам с части отвън сметката не излиза при равни цени на горивата. Лично мнение.

ПС - това с прогресивното идване на мощноста с покачването на обороти пък играе много кофти шега, когато се качиш на нещи друго, тръгнеш да изпреварваш и докато тъкмо се изравняваш с другата кола удариш 4 хиляди обората и си кажеш - ето сега тръгнах. И увисваш. Не се радват много колегите от насрещното движение и с право.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от SpeedyMan » 22 Юли 2013, 10:26

ociata написа:Само да вметна че 1.9ТДИ и 320д може и да имат специфичното тракане на празен ход, но при редови 6 цилиндров дизел ситуацията е съвсем друга :yes:

ПП За мен истината е в голям(минимум 3-3,5л) атмосферен бензин :bchug:

Да, много интересно защо така :D
Още от 324 6-така вади най-мазния звук на дизел който съм чувал :D
А при Мерцедес 300Д не е много мазен звука, а пак е редови 6-так...
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от In_Memoriam » 22 Юли 2013, 10:30

И аз съм за бензиновите коли, но не на газ... ако ще е на газ предпочитам дизел - поне караш с горивото, за което е проектиран автомобила. Смятах разликата между Е46 330ci и 330cd... 800 лв. на година излиза по-евтино горивото с дизела, но въпроса е ще дам ли 800 лв. повече пари за ремонти и части в сравнение с бензина ? За динамика е излишно да се говори. Само разходите ме интересуват.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 2.01.2011

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Кузман » 22 Юли 2013, 10:37

In_Memoriam написа:И аз съм за бензиновите коли, но не на газ... ако ще е на газ предпочитам дизел - поне караш с горивото, за което е проектиран автомобила. Смятах разликата между Е46 330ci и 330cd... 800 лв. на година излиза по-евтино горивото с дизела, но въпроса е ще дам ли 800 лв. повече пари за ремонти и части в сравнение с бензина ?



Според мен ако ги даваш в сервиз - няма да ти стигнат, за да изравниш разликата до бензина.
Остава и проблема със зимата, който не можеш да контролираш и не зависи от нивото на поддръжка на автомобила - горивото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от SpeedyMan » 22 Юли 2013, 10:43

Ти за две години по 800 лв. ще вземеш цял двигател... та ако сложиш газ на бензинката даже може да спестяваш малко повече.
Колкото до газта - нямат проблеми БМВ-тата с газта. Стига колата да не са с механичен инжекцион, ама то няма такива последните 20 години и естествено да е с газов инжекцион.
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Zagy » 22 Юли 2013, 10:45

Като гледам синеокия колега май е попаднал на някой съживен в БГ труп на ТДС и затова храни дизелите така.

Ако си вземеш едно гледано 525д или 530д ще видиш, че разликата е дооооста голяма и колата си е достатъчно здрава.

Всеки мой познат, който е попаднал на читав дизелов баварец, следващата му кола е/ще е пак дизелов баварец. Всеки, който се е наиграл с дизел (по една или друга причина) повече няма да се качи на такъв. Всичко е въпрос на внимателно избиране и късмет. Ма то и при бензина е така... :)
Последна промяна Zagy на 22 Юли 2013, 11:01, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook