Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
5 са ти картерните газове и също влизат в гофрето на дросела. 1 и 2 са за отоплението на дросела и има едно термостатче на тях...
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
лошоооо нямам го ...ще се рова ... 

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
То не е от особено значение...седи на кутията на филтъра и когато е студено отоплява дросела...най-добре сложи един щуцер там и на маркучите на дросела също.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
аз отоплението на дросела съм го елиминирал, както и казанчето за изпаенията от резервоара и клапана за картерни газове 

- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Генерацията пристига утре... след 2-3 часа ще го снимам в коша... само чакам да дойде човека с мотокара 

- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Добро утро колеги... 6-така е под къпака
След почти цяла нощ работа съм в очакване на колекторите и някой др малки доработки
Докато чакам да ми дойде смс-а че имам пратка в Еконт мисля да поразпитам малко ...
Великата щанга на скоростния лост как се скъсява и къде ???? ( с флекса и после телоподаващото или ) ???
Снимката е примерна



След почти цяла нощ работа съм в очакване на колекторите и някой др малки доработки

Докато чакам да ми дойде смс-а че имам пратка в Еконт мисля да поразпитам малко ...
Великата щанга на скоростния лост как се скъсява и къде ???? ( с флекса и после телоподаващото или ) ???
Снимката е примерна
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
От към скоростите и от към топката има зегерки. С една лампа ще видиш закакво става на въпрос.
Ако имам възможност ще снимам днес.
Ако имам възможност ще снимам днес.
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
аз съм го свалил от зегерките и затова питам къде да го скъся и дали да е с флекса 

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Аз в бързината съм прочел как се сваля, грешката е моя.
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Проблем !!! Върти но не пали !!! Откачам входящия бензин и няма никой...Помпата не се командва и не качва...
по форума четох за някакъв ключ че търси и се изолирали някакви кабели...
Къде да ги намеря тези кабели ??? Къде седят ???
по форума четох за някакъв ключ че търси и се изолирали някакви кабели...
No0k написа:
"Реже се зеления с черно кабел от ЕВС-а и се връзва към жълтия с черно. Тези два кабела са сравнително по-дебели от останалите , които влизат в ЕВС-а и няма как да се объркат. До евс-а се прекъсва сигнала който идва от жълтия кабел до самия ЕВС фактически и така си пали колата. "
За мен проблема е точно в EWS, не ангажирам никой с мнението си.
Вече въпроса е друг ако мотора не е палил примерно и в колата донор
Къде да ги намеря тези кабели ??? Къде седят ???
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Като свалиш шабката ще видиш една бяла кутийка мисля, че беше с лилава букса.
Откачаш я от стойката и на нея трябва да пише EWS, та на тази букса се режат описаните по горе кабели.
ПС
След като резнеш кабелите и ги дадеш на късо, не закачаш буксата.
Идеята е да вържеш стартера директно, а не да минава през ЕWS и да не праща сигнал към дде
Откачаш я от стойката и на нея трябва да пише EWS, та на тази букса се режат описаните по горе кабели.
ПС
След като резнеш кабелите и ги дадеш на късо, не закачаш буксата.
Идеята е да вържеш стартера директно, а не да минава през ЕWS и да не праща сигнал към дде
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Колеги дайте съвет....
Свързах се днес с колегата "No0k" след като останових че под жабката няма бяла кутия и няма по горе описаните кабели и букси... Той ми препоръча да дам от акумолатора на помпата дирецтен плюс за да качи до двг бензин ... направих го и пак не пали... Сложих мултицета на дюзите и там няма....
Някой да има идея какво др може да се направи за да запали .... ( компакта е 94-та а двг - незнам )
Всичко си е по местата... пробвах и 3-те релета които вървят с инсталацията и от тях не е ... Дайте някаква идея ....
Гледам и др колеги са имали подобен проблем :
Свързах се днес с колегата "No0k" след като останових че под жабката няма бяла кутия и няма по горе описаните кабели и букси... Той ми препоръча да дам от акумолатора на помпата дирецтен плюс за да качи до двг бензин ... направих го и пак не пали... Сложих мултицета на дюзите и там няма....
Някой да има идея какво др може да се направи за да запали .... ( компакта е 94-та а двг - незнам )
Всичко си е по местата... пробвах и 3-те релета които вървят с инсталацията и от тях не е ... Дайте някаква идея ....

Гледам и др колеги са имали подобен проблем :
GRIV4O написа:Колеги проблемат ми е следния.Няма ток до бензиновата помпа а бушоните са здрави,казаха ми че може да е реле но незнам кое е за бензиновата помпа и дали е само едно.Също така ме интересува дали захранването на бенз. помпа е свързано с дюзите,защото подавам ток директно от акумолатора на помпата и си подава бензин до инжекциона но колата непали и непали
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Boyadjiev написа:Проблема беше че не стигаше захранващото напрежение от купето до кабела който захранва: компа, 3те релета на бенз помпа, бубините и дюзите, диагностичната букса. След доста мъки се установи това, направих директно захранване към въпросният кабел през бушон 10A (тъй като кабела ми приличаше да е 0.75 или 1 квадрат) и за сега проблеми няма.
Общо взето това беше проблема, добре че си имам 2 36-тици че да намеря най-накрая къде е проблема...
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Проверих много снимателно и останових следното ... Ток не идва нито до релетата за помпата,дюзите и бобините и компа... споделете ми малко информация от къде да пусна нов кабел по писаното от колегата Boyadjiev ...
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Кой по цвят е захранващия кабел на компа ? 

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Тва с рязането на ЕВС-а не го схванах, не съм чувал още с рязане да тръгне.
М52 от е39, постоянен плюс по червен/бял, дебел кабел. Зелен/бял, зелен/черен и зелен са през контакт.
М52 от е39, постоянен плюс по червен/бял, дебел кабел. Зелен/бял, зелен/черен и зелен са през контакт.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани