Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от bmw28 » 05 Авг 2013, 8:59

5 са ти картерните газове и също влизат в гофрето на дросела. 1 и 2 са за отоплението на дросела и има едно термостатче на тях...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 05 Авг 2013, 9:22

лошоооо нямам го ...ще се рова ... :)
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от bmw28 » 05 Авг 2013, 9:24

То не е от особено значение...седи на кутията на филтъра и когато е студено отоплява дросела...най-добре сложи един щуцер там и на маркучите на дросела също.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от ръб » 05 Авг 2013, 11:18

аз отоплението на дросела съм го елиминирал, както и казанчето за изпаенията от резервоара и клапана за картерни газове :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 05 Авг 2013, 19:44

Генерацията пристига утре... след 2-3 часа ще го снимам в коша... само чакам да дойде човека с мотокара :mhihi:
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 06 Авг 2013, 7:00

Добро утро колеги... 6-така е под къпака :mhihi: :mhihi: :mhihi:

След почти цяла нощ работа съм в очакване на колекторите и някой др малки доработки :)

Докато чакам да ми дойде смс-а че имам пратка в Еконт мисля да поразпитам малко ...

Великата щанга на скоростния лост как се скъсява и къде ???? ( с флекса и после телоподаващото или ) ???

Снимката е примерна

shiftarm.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от No0k » 06 Авг 2013, 8:39

От към скоростите и от към топката има зегерки. С една лампа ще видиш закакво става на въпрос.
Ако имам възможност ще снимам днес.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 06 Авг 2013, 13:17

аз съм го свалил от зегерките и затова питам къде да го скъся и дали да е с флекса :)
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от No0k » 06 Авг 2013, 17:14

Аз в бързината съм прочел как се сваля, грешката е моя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 06 Авг 2013, 18:35

Проблем !!! Върти но не пали !!! Откачам входящия бензин и няма никой...Помпата не се командва и не качва...

по форума четох за някакъв ключ че търси и се изолирали някакви кабели...

No0k написа:
"Реже се зеления с черно кабел от ЕВС-а и се връзва към жълтия с черно. Тези два кабела са сравнително по-дебели от останалите , които влизат в ЕВС-а и няма как да се объркат. До евс-а се прекъсва сигнала който идва от жълтия кабел до самия ЕВС фактически и така си пали колата. "
За мен проблема е точно в EWS, не ангажирам никой с мнението си.
Вече въпроса е друг ако мотора не е палил примерно и в колата донор :)


Къде да ги намеря тези кабели ??? Къде седят ???
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от No0k » 06 Авг 2013, 18:38

Като свалиш шабката ще видиш една бяла кутийка мисля, че беше с лилава букса.
Откачаш я от стойката и на нея трябва да пише EWS, та на тази букса се режат описаните по горе кабели.
ПС
След като резнеш кабелите и ги дадеш на късо, не закачаш буксата.
Идеята е да вържеш стартера директно, а не да минава през ЕWS и да не праща сигнал към дде

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 07 Авг 2013, 15:56

Колеги дайте съвет....

Свързах се днес с колегата "No0k" след като останових че под жабката няма бяла кутия и няма по горе описаните кабели и букси... Той ми препоръча да дам от акумолатора на помпата дирецтен плюс за да качи до двг бензин ... направих го и пак не пали... Сложих мултицета на дюзите и там няма....

Някой да има идея какво др може да се направи за да запали .... ( компакта е 94-та а двг - незнам )

Всичко си е по местата... пробвах и 3-те релета които вървят с инсталацията и от тях не е ... Дайте някаква идея .... :(


Гледам и др колеги са имали подобен проблем :

GRIV4O написа:Колеги проблемат ми е следния.Няма ток до бензиновата помпа а бушоните са здрави,казаха ми че може да е реле но незнам кое е за бензиновата помпа и дали е само едно.Също така ме интересува дали захранването на бенз. помпа е свързано с дюзите,защото подавам ток директно от акумолатора на помпата и си подава бензин до инжекциона но колата непали и непали


БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО


Boyadjiev написа:Проблема беше че не стигаше захранващото напрежение от купето до кабела който захранва: компа, 3те релета на бенз помпа, бубините и дюзите, диагностичната букса. След доста мъки се установи това, направих директно захранване към въпросният кабел през бушон 10A (тъй като кабела ми приличаше да е 0.75 или 1 квадрат) и за сега проблеми няма.
Общо взето това беше проблема, добре че си имам 2 36-тици че да намеря най-накрая къде е проблема... :P
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 07 Авг 2013, 20:48

Проверих много снимателно и останових следното ... Ток не идва нито до релетата за помпата,дюзите и бобините и компа... споделете ми малко информация от къде да пусна нов кабел по писаното от колегата Boyadjiev ...
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 07 Авг 2013, 21:36

Кой по цвят е захранващия кабел на компа ? :(
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Lenco » 07 Авг 2013, 21:54

Тва с рязането на ЕВС-а не го схванах, не съм чувал още с рязане да тръгне.
М52 от е39, постоянен плюс по червен/бял, дебел кабел. Зелен/бял, зелен/черен и зелен са през контакт.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook