Кое първо бихте подобрили...
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Кое първо бихте подобрили...
хем ще подобряваш железата, хем ще караш градско
нещо не се връзва...
а по темата - нищо няма да пипам, ще събера пари за М-ка...
нещо не се връзва...
а по темата - нищо няма да пипам, ще събера пари за М-ка...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Кое първо бихте подобрили...
Разума казва спирачки и окачване, сърцето иска по мощен мотор и шпер поне така беше при мене
Ясно е, че не съм почнал от разумната страна
,а за екстериора, за градска кола дето нощува навънка пълен сток и джанти не по големи от 16 максимум 17', не само да не си ставате дружки с гумаджията ами и да не осъмнеш по корем, че са пробвали ми крадат 16ките тия дни дето не са кой знае какво 
От към окачване не по ниско от 40/30 за активно градско каране.



От към окачване не по ниско от 40/30 за активно градско каране.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Кое първо бихте подобрили...
Аз я купих с късоховоди амортисьори и червени пружини 60/35, та при мен беше изваждане на всичко, що може да се свали от купето
заварка на дифа и слагане на 2.8, че и газова уредба
ама сега ще се бракува, така че газовата ще бъде демонтирана


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Кое първо бихте подобрили...
бих си взел иеМка и да не се занимавам с глупости 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Кое първо бихте подобрили...
При този съответен казус - първо подобрявам спирачките, после слагам шпер и почват да карам с цяло сърце. След това вече правя окачването като се наиграя със стоковото и така по ред на номерата. Разбира се, ако колата няма да се ръчка - интериора се почва.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Кое първо бихте подобрили...
спирачките - safety first
и окачването
а както казаха другите М-ката най добре

и окачването
а както казаха другите М-ката най добре


- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Кое първо бихте подобрили...
Гласувах за окачване и диференциал по причини същите като на автора
Е36 стоково с отворен е доста опасно и неприятно. После мотора леко бих съживил - маховик, генерация, а ако има пари направо смяна с б25. Джанти които позволяват по-широки и нископрофилни гуми. Останалото по екстериора все едно. В интериора ме интересуват единствено седалките.

Е36 стоково с отворен е доста опасно и неприятно. После мотора леко бих съживил - маховик, генерация, а ако има пари направо смяна с б25. Джанти които позволяват по-широки и нископрофилни гуми. Останалото по екстериора все едно. В интериора ме интересуват единствено седалките.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Кое първо бихте подобрили...
Нещо зрителския интерес замря 

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани