Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 13 Апр 2014, 19:19

BMW_POWER написа:Kолега, използването на " :kuku: " по отношение на различно мислещите не е признак на висока култура. Още по-малко на уважение. Мен не ми пука,дали ме уважаваш, но определено не приемам да ми показваш :kuku: . Ти нямаш грам идея от нещата и това ми е известно. Пример:

V6 e по-лек и подобрява разпределението на масите.

Дали е така? V10 3-литровия двигател тежеше около 95-98кг.
Да видим сега, какво пише за V6 в правилника:

145kg Minimum weight of engine and ERS, down from 95kg excluding KERS

Коментарите за теглата ги оставям на теб. Само ще ти кажа, че старият КЕРС, който беше значително по-слаб, имаше тегло около 60 кг. Колко е сегашният, доставям ти удоволствието сам да на теб да провериш.
Новите силови установки (двигател+КЕРС) са по-слаби като мощност, но за сметка на това колите са по-тежки. За какво сравнение можем да говорим? Всяка кола има допълнителни тежести, с които се правят настройките за всяка писта. Ако имаш желание, ще ти го обясня допълнително.
Примерите с ДТМ са ми непознати. Би ли ме просветлил, какво общо има Е30 и петлитров V10?
Благодаря!


Това :kuku: било признак на лоша култура :mhihi: :mhihi: за една иконка и вече ми говори за високата култура. :conf: А уважението се печели колега. За това че нямам грам идея от нещата е голям виц. :mhihi: :mhihi: И никъде на съм говорил за двигателите на Формула 1 колко са тежки а казвам за новите мотори като цяло. А за това какво общо има Е30 с петлитров V10, ми как какво, намеквах че като са толкова добри V10-ците защо не са ги използвали и там, нали били по-добри и тн. :mhihi: Главното в предишното ми мнение беше че техниката се развива и няма как да карат във Формула 1 вечно с V10 или V8.
И когато вече колите поеха в нова посока на развитие ще е смешно Ф1 дето са връх на моторния спорт да карат с мотори от преди 10-12 години
Изображение

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от BMW_POWER » 13 Апр 2014, 20:28

bmw maniqk ivo bmw написа:Това :kuku: било признак на лоша култура :mhihi: :mhihi: за една иконка и вече ми говори за високата култура. :conf: А уважението се печели колега. За това че нямам грам идея от нещата е голям виц. :mhihi: :mhihi: И никъде на съм говорил за двигателите на Формула 1 колко са тежки а казвам за новите мотори като цяло. А за това какво общо има Е30 с петлитров V10, ми как какво, намеквах че като са толкова добри V10-ците защо не са ги използвали и там, нали били по-добри и тн. :mhihi: Главното в предишното ми мнение беше че техниката се развива и няма как да карат във Формула 1 вечно с V10 или V8.
И когато вече колите поеха в нова посока на развитие ще е смешно Ф1 дето са връх на моторния спорт да карат с мотори от преди 10-12 години


Koлега, ти освен идея, нямаш представа и от история. За да монтираш V10 на Е30 о да се състезаваш в DTM ти трябва една машина на времето. Със същата машина можешда пренесеш и малко огнестрелно оръжие в 4 век и да спасиш Българското царство от турките нашественици. Превод специално за теб. Не можеш да монтираш V10 на Е30 поради две причини.
1. През пероида на участие на Е30 в ДТМ, V10 не е бил създаден. Сиреч, не можеш да монтираш нещо, което не е създадено. Не съществува нито визически, нито влиза в плановете на инженерите. Когато него го няма, ти не можеш да правиш нищо с него. Дано да си го разбрал, защото ако не, :kuku: :kuku: :kuku:
2. В DTM, F1 и т.н. "моторни спортове" (какво е това, справка тук http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0% ... 0%B2%D0%B5) има ограничения, които са задължителни за всички участници. Сиреч, в момента има ограничение 4L V8 в DTM. Ако предположим че отидеш в бъдещето и донесеш оттам кеф ти двуцилиндров, кеф ти двадесет цилиндров супертехнологичен ядрен, водороден, неутронен или какъвто и да е двигател, то ти няма да можеш да се състезаваш с този автомобил. Моторите не са "връх", защото ФИА ги замрази и забрани каквато и да е доработка по тях.
Ако не си разбрал, дано някой друг се наеме да ти обясни образно, защо E30 не са ползвали V10 5L в DTM. Аз явно не мога :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от acho.rs » 13 Апр 2014, 20:42

BMW Power ACM написа:Последно имахме години, когато двигателите ни бяха най-добри и ако не беше продажника Ралф, то щяхме да имаме и титла. Бях си за Михаел тогава, но пък исках БМВ да вземе титла защото двигателите бяха супер. Да не говорим, че благодарение и на Ф1 видяхме S85B50 в М5/М6 точно в този му вид.

Какво общо има С85 със двигател от формула едно, освен броя на цилиндрите :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от bum_bum » 13 Апр 2014, 21:29

bmw maniqk ivo bmw написа:Това :kuku: било признак на лоша култура :mhihi: :mhihi: за една иконка и вече ми говори за високата култура. :conf: А уважението се печели колега. За това че нямам грам идея от нещата е голям виц. :mhihi: :mhihi: И никъде на съм говорил за двигателите на Формула 1 колко са тежки а казвам за новите мотори като цяло. А за това какво общо има Е30 с петлитров V10, ми как какво, намеквах че като са толкова добри V10-ците защо не са ги използвали и там, нали били по-добри и тн. :mhihi: Главното в предишното ми мнение беше че техниката се развива и няма как да карат във Формула 1 вечно с V10 или V8.
И когато вече колите поеха в нова посока на развитие ще е смешно Ф1 дето са връх на моторния спорт да карат с мотори от преди 10-12 години


Абе ти нали три пъти се зарече да не пишеш вече?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от ///M Power » 13 Апр 2014, 21:58

BMW_POWER написа:
///M Power написа:
BMW_POWER написа:

При сегашните условия състезателите имат право да ползват системата КЕРС е продължение на 33 сек. на обиколка (ако не се лъжа). Това означава, че през останалата една минута реално си гледаме автомобили с мощност по около 500 к.с. И то не забравяй, че те не натискат докрай, защото няма да им стигне горивото до финала.....СМЕХ!!!


И какво излиза,че новите коли с 500 кс и пестене на гориво са само 2 сек. по-бавни от минало годишните без да пестят гориво...а забравих че са и по-тежки...


Общо взето да. Нещо учудващо ли има?


Учудваме , как няма да ме учудва... няколко страници назад коментирахте колко зле технологично е Ф1.Незнам дали сте чели, но ако не бяха сменили моторите, МБ и Рено си отиваха, щяхте да гледате Ф1 само с Ферари мотори, при това замразени, предполагам щеше да има звук и нишо друго. Пък сега Хонда се връща,говори се за БМВ и Форд.

пс:понеже говорехте за ДТМ и Наскар, и тяхните голями В8-ци, еми ДТМ ще стане 2.0Т , пък и в наскар се говори да намалят моторите и като гледам В6 Еко бууста на форд как го бутат, няма да се учудя и там да се появи.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 13 Апр 2014, 23:52

bum_bum написа:
bmw maniqk ivo bmw написа:Това :kuku: било признак на лоша култура :mhihi: :mhihi: за една иконка и вече ми говори за високата култура. :conf: А уважението се печели колега. За това че нямам грам идея от нещата е голям виц. :mhihi: :mhihi: И никъде на съм говорил за двигателите на Формула 1 колко са тежки а казвам за новите мотори като цяло. А за това какво общо има Е30 с петлитров V10, ми как какво, намеквах че като са толкова добри V10-ците защо не са ги използвали и там, нали били по-добри и тн. :mhihi: Главното в предишното ми мнение беше че техниката се развива и няма как да карат във Формула 1 вечно с V10 или V8.
И когато вече колите поеха в нова посока на развитие ще е смешно Ф1 дето са връх на моторния спорт да карат с мотори от преди 10-12 години


Абе ти нали три пъти се зарече да не пишеш вече?

Като говори с "факти" как да не пиша. :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от bum_bum » 14 Апр 2014, 0:13

Фирмите предоставящи двигателите в този спорт искат като наливат пари не с кофи, а с фадроми направо да има някаква връзка на тези разработки с реално приложимите в уличните автомобили. Това води до парадокса, че за да го има спорта трябва да се примиряваме с малолитражки и други подобни глупости. Неприятно, но факт. На мен също не ми харесва, но колкото и да си чешем езиците няма как да го променим. :dunno:
Изображение

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от BMW_POWER » 14 Апр 2014, 0:20

bmw maniqk ivo bmw написа:Като говори с "факти" как да не пиша. :dunno:


Mда! Как можем да ти обясним факта, че на Е30 не са монтирали V10 5L ????? В тази линия от логични за теб въпроси, имам един елементарен.
Трабаната е 26к.с. и вдига 100км/ч
БМВ Е36 316 е 102к.с. (почти 4 пъти повече), ама не вдига 400км/ч

Защо?

Разбирам, че са ти непонятни техническите понятия, затова ти давам елементатен въпрос.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 14 Апр 2014, 0:33

Непонятни ми били :mhihi: :mhihi: Аве няма да ти се доказвам, дреме ми какво мислиш.
Аз давам пример той ми вика че не монтирали V10, мерси че ме "светна" :mhihi: :mhihi:
Къде видя да съм написал че на Е30 е имало V10?
Повече няма да споря с теб за да не съсипвам темата с излишно заяждане, айде със здраве.
Изображение

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от BMW_POWER » 14 Апр 2014, 1:49

bmw maniqk ivo bmw написа:Непонятни ми били :mhihi: :mhihi: Аве няма да ти се доказвам, дреме ми какво мислиш.
Аз давам пример той ми вика че не монтирали V10, мерси че ме "светна" :mhihi: :mhihi:
Къде видя да съм написал че на Е30 е имало V10?
Повече няма да споря с теб за да не съсипвам темата с излишно заяждане, айде със здраве.


Споко, ти вече се доказа :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

bmw maniqk ivo bmw написа: Защо като са по-добри примерно 5 литровите V10 Bmw в ДТМ когато са участвали с Е30-ки те са били 4-цилиндрови а не 6-так?
Аз ще ти кажа, защото е по-лек и подобрява разпределението на масите което за Ф1 е много по-важно.


Така и не разбрах, как 1.6 турбо плюс КЕРС (мин 145кг спореди изискванията на ФИА) за по леки пт един 3 литров 95 килограмов двигател? И те как "разпределят" масите, като винаги са на едно и също място? Или може би ги бонтират веднъж отпред, веднъж отзад и така разпределят?
Не е заяждане, питам за неща, които ти имаш като информация. Ако искаш, имам и снимки:

Изображение

Изображение

Изображение

Ta къде са двигателите на тия три коли, та стоят по различен начин вдигнати от крана???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от Leon » 14 Апр 2014, 10:19

BMW_POWER написа:Като искат Ф1 да е в крак с технологиите, нека да направят нещо умно. Вижте една Тесла. Батериите им дават около 300 км живот с едно зареждане. Слагат силовата установка на болид от Ф1 и към тях добавят едно малко двигателче 125 - 250сс, което да върти едно динамо и да дозарежда по време на движение. Какви са плюсовете? С един електродвигател без проблеми ще изкарват сезона като цяло. Няма нужда от безумни обороти, защото въртящият момент започва от 0 нагоре. Токът е значително по-евтин от бензина. Няма да се дебнат за нелегално гориво. Разходите ще спаднат значително. Електромоторите не се развалят толкова често, колкото ДВГ и т.н. Минусът е, че няма да чувате нищо :ok: Но както твърдят някои колеги, звукът не е всичко.

От есента тръгва електрическата Формула Е, писал съм за нея. Тя ще е различен спорт, с изцяло градски трасета и много звезди акционери в отборите. Даже се говори,ч е собственикът й ще купи Ф1 от Екълстън много скоро.
Never mistake motion for action...

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от BMW_POWER » 14 Апр 2014, 16:16

Leon написа:От есента тръгва електрическата Формула Е, писал съм за нея. Тя ще е различен спорт, с изцяло градски трасета и много звезди акционери в отборите. Даже се говори,ч е собственикът й ще купи Ф1 от Екълстън много скоро.


Моето предложение е за хибриден двигател (електро и ДВГ). За Формула Е какво да кажем? Десет кръга, само три в Европа, 60 мин състезание. Всеки пилот ще има две коли и ще ги сменя в средата на състезанието. То просто няма нищо общо с Ф1.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от alekangg » 14 Апр 2014, 16:30

BMW_POWER написа:


Изображение

Изображение

Изображение

Ta къде са двигателите на тия три коли, та стоят по различен начин вдигнати от крана???


Голям въпрос, без значение от коя година е била, всяка кола от Ф1, мога да ти е закача да виси по три различни начина, както е на снимките, без да имам хабер от производство на Ф1. А, че си играят да ги балансират до колкото е възможно е повече от вярно.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от BMW_POWER » 14 Апр 2014, 18:27

alekangg написа:Голям въпрос, без значение от коя година е била, всяка кола от Ф1, мога да ти е закача да виси по три различни начина, както е на снимките, без да имам хабер от производство на Ф1. А, че си играят да ги балансират до колкото е възможно е повече от вярно.


И голям отговор. Всяка кола се закача по един единствен начин, който е утвърден от ФИА. Този начин е универсален за всички болиди. Всеки маршал по пистата го знае и го е тренирал до припадък преди всяко състезание. На мен ми е интерсна информацията на колегата, че посредством новите силови установки (ДВГ и КЕРС) се прави по-лесен баланса. Признавам си, нямам идея как го правят. Може би веднъж КЕРС е в носа на автомобила, веднъж отзад. Може би монтират батериите понякога в предния спойлер, понякога в задния. Петдесет килограма винаги има къде да се наместят в колата. Ще ми е интересно обяснението му, как става това :ok: Иначе, ето какво мислят хората за спорта:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от ///M Power » 14 Апр 2014, 20:21

Точно па последната картинка е голяма глупост ? До момента всички да са с В10, винаги е имало от И4-ки и В6-ци в турбо ерата до В8-10-12 след нея....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook