Вода в купето - седан
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Вода в купето - седан
Здравейте колеги,
Днес преди да отида на автомивка открих, че под стелката на пасажера зад шофьора има огромно количество вода, колата я карам от около 6 месеца, сега за първи път забелязвам.
Количеството е доста и след малко отивам да махна мокета и да я попия. Прегледах уплатненията на вратата, изглеждат много добре, сега ще огледам около филтрите на климатика. Моля за съвети?
Поздрави.
Днес преди да отида на автомивка открих, че под стелката на пасажера зад шофьора има огромно количество вода, колата я карам от около 6 месеца, сега за първи път забелязвам.
Количеството е доста и след малко отивам да махна мокета и да я попия. Прегледах уплатненията на вратата, изглеждат много добре, сега ще огледам около филтрите на климатика. Моля за съвети?
Поздрави.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Вода в купето - седан
Погледни си отичането от въздушните филтри за купето. Коментирано е многократно във форума 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Вода в купето - седан
погледни задната врата за онова уплътнение вътре между кората и самата врата.. ако е разлепено влизало от там.
при мен проблема беше много по голям.. ако ти мокри корите горе в ъглите ще ти кажа какво да гледаш
при мен проблема беше много по голям.. ако ти мокри корите горе в ъглите ще ти кажа какво да гледаш

Re: Вода в купето - седан
Здравейте колеги,
Благадоря ви за мненията и съветите. Погледнах филтрите за купето, единият канал беше запушен, но не е от него. Открих проблема, самото уплатнение в горният край на врата е буквално като срязано и от там лее, моля ако някой знае парт номера да сподели, до тогава примемам мнения с какво е най-добре да го лепна
. Днес ще я отворя вратата и профилактично ще мина със силикон уплатнението между кората и вратата също.
Днес и друг странен проблем имах, както бях оставил колата да духа парното вътре да изсуши мокета, постепенно тя изгасна, почна да работи неравнормерно, подавам и газ никой няма. Бензиномера го ремонтирах преди няколко месеца, защото не отчиташе нищо. След като изгасна ту палеше ту не, бензиновата помпа се чуваше, в един момент спря да пали а само върти, все едно няма гориво, а преди 2 дни и сипах около 20 литра на едно скапано ОМВ и преди това имаше, никога не я оставям на резерва. След като изгасна окочателно стрелката показваше че има 15 литра, но не можеше да запали, имах под ръка 500 мл бензин сложих никаква разлика. Отидох до бензиностанцата и взех 2 литра, сипах ги и о чудо колата запали и почна да работи като часовник. Отидох с колата и заредих за 50 лв, след което стрелката за бензина отчиташе окло 32 литра :О. Покарах я малко насам натам напред назад работи си перфектно
. В момента се чудя къде може де е проблема, дали скапан бензин на ОМВ-то или стрелката не ми отчита вярно (досега не съм имал проблем с нея, след като я отремонтираха, преди това не се вдигаше и лампата си светеше постоянно), според мен ако не отчиташе вярно не би трябвало да се вдигне от 15 до 32 след последния път като заредих. Колата е 528i , ако някой може да удари 1 рамо и за това ще бъда много благодарен.
Благадоря ви за мненията и съветите. Погледнах филтрите за купето, единият канал беше запушен, но не е от него. Открих проблема, самото уплатнение в горният край на врата е буквално като срязано и от там лее, моля ако някой знае парт номера да сподели, до тогава примемам мнения с какво е най-добре да го лепна

Днес и друг странен проблем имах, както бях оставил колата да духа парното вътре да изсуши мокета, постепенно тя изгасна, почна да работи неравнормерно, подавам и газ никой няма. Бензиномера го ремонтирах преди няколко месеца, защото не отчиташе нищо. След като изгасна ту палеше ту не, бензиновата помпа се чуваше, в един момент спря да пали а само върти, все едно няма гориво, а преди 2 дни и сипах около 20 литра на едно скапано ОМВ и преди това имаше, никога не я оставям на резерва. След като изгасна окочателно стрелката показваше че има 15 литра, но не можеше да запали, имах под ръка 500 мл бензин сложих никаква разлика. Отидох до бензиностанцата и взех 2 литра, сипах ги и о чудо колата запали и почна да работи като часовник. Отидох с колата и заредих за 50 лв, след което стрелката за бензина отчиташе окло 32 литра :О. Покарах я малко насам натам напред назад работи си перфектно

Re: Вода в купето - седан
Здравейте колеги,
Малко развитие по темата, днес разглобих вратата. Залепих това уплатнение между кората и вратата със силикон и я поливам колата и не тече вътре като преди,
би забелязах че самото уплатнение между вратата и прозерца не прилепва добре и има около 5 мм луфт и водата си тече там и си се влива, а на другите прозорци си е плътно и не тече между прозореца и вратата, а се оттича. Моля за съвет как да процедирам дали да го оставя така, в момент не тече уж в купето или да се заемам и с този луфт, кое уплатнение трябва да се смени?
Поздрави
Малко развитие по темата, днес разглобих вратата. Залепих това уплатнение между кората и вратата със силикон и я поливам колата и не тече вътре като преди,
би забелязах че самото уплатнение между вратата и прозерца не прилепва добре и има около 5 мм луфт и водата си тече там и си се влива, а на другите прозорци си е плътно и не тече между прозореца и вратата, а се оттича. Моля за съвет как да процедирам дали да го оставя така, в момент не тече уж в купето или да се заемам и с този луфт, кое уплатнение трябва да се смени?
Поздрави
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: Вода в купето - седан
Здравей,
Не знам как е при бензина, но при дизела гасне на 15 литра, когато помпата в резервоара спре да работи. Има доста писано във форума за този проблем..
Сега проверих - има я тази помпа и при теб:

Помпата е в една пластмасова кошничка - когато сменях моята, я смених с оригинална към 600 лв. струваше - това помпичката заедно с пластмасите и т.н., иначе за 240-50 лв. можеш да си намериш само помпичката от магазини за ОЕМ авто части и да се смени самата помпа, като се ползва старата цедка и т.н..
Поздрави!
Не знам как е при бензина, но при дизела гасне на 15 литра, когато помпата в резервоара спре да работи. Има доста писано във форума за този проблем..
Сега проверих - има я тази помпа и при теб:

Помпата е в една пластмасова кошничка - когато сменях моята, я смених с оригинална към 600 лв. струваше - това помпичката заедно с пластмасите и т.н., иначе за 240-50 лв. можеш да си намериш само помпичката от магазини за ОЕМ авто части и да се смени самата помпа, като се ползва старата цедка и т.н..
Поздрави!
Re: Вода в купето - седан
ben_g написа:Здравей,
Не знам как е при бензина, но при дизела гасне на 15 литра, когато помпата в резервоара спре да работи. Има доста писано във форума за този проблем..
Сега проверих - има я тази помпа и при теб:
Помпата е в една пластмасова кошничка - когато сменях моята, я смених с оригинална към 600 лв. струваше - това помпичката заедно с пластмасите и т.н., иначе за 240-50 лв. можеш да си намериш само помпичката от магазини за ОЕМ авто части и да се смени самата помпа, като се ползва старата цедка и т.н..
Поздрави!
Здравей колега, благодаря ти за мнението. Става въпрос за бензновата помпа която е в резервоара или има някаква друга помпа. Под седалаката в резервоара взлиат 2 неща от шофьорското място поплавъка от пасажерското е помпата, за тази помпа ли става въпрос колега?
Поздрави
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: Вода в купето - седан
Привет,
Точно за тази помпа в резервоара става въпрос, която стои от страната на пасажера.
При дизела лесно се вижда - ако има преминаващи мехурчета въздух в прозрачното маркуче №18 от схемата:

При теб е малко по-различно и не знам дали са прозрачни маркучетата №11 и №10 - но ако са, може да провериш дали минават мехурчета въздух заедно с горивото:

Принципно проблемът може да е в запушен горивен филтър (ако не си го сменял скоро), но май в повечето случаи когато колата гасне при оставащи 15 литра в резервоара, нещата се оправят след смяна на въпросната помпа в резервоара.
Поздрави!
Точно за тази помпа в резервоара става въпрос, която стои от страната на пасажера.
При дизела лесно се вижда - ако има преминаващи мехурчета въздух в прозрачното маркуче №18 от схемата:

При теб е малко по-различно и не знам дали са прозрачни маркучетата №11 и №10 - но ако са, може да провериш дали минават мехурчета въздух заедно с горивото:

Принципно проблемът може да е в запушен горивен филтър (ако не си го сменял скоро), но май в повечето случаи когато колата гасне при оставащи 15 литра в резервоара, нещата се оправят след смяна на въпросната помпа в резервоара.
Поздрави!
Re: Вода в купето - седан
Много благодаря колеги за съветите и мненията!
Ще тествам тези дни и след събора ще сменя тази помпа.
Да се върна по темата, някой колега ако е имал подобен случай, моля за съвет. Мисля да сменя уплатнението между прозореца и самата врата (долу в основата на прозореца). Мисля че се пада номер 4 на тази схема - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=45&hl=78 . Имам следните въпроси:
1. Това ли е номера на върпосното уплатнение - 51228159021 ?
2. Луфт между прозореца и уплатнението на какво може да се дължи (прозореца изгледжда да си е оригинален)? Дали се прави някакъв реглаж или единственият виновник е това уплатнение?
След интервенцията на уплатнението между кората и вратата със силикон, не тече, но през това уплатнеиние водата буквално се всмуква от вратата докато при другите врати се оттича и не ми се ще да я оставям така.
Поздрави
Ще тествам тези дни и след събора ще сменя тази помпа.
Да се върна по темата, някой колега ако е имал подобен случай, моля за съвет. Мисля да сменя уплатнението между прозореца и самата врата (долу в основата на прозореца). Мисля че се пада номер 4 на тази схема - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=45&hl=78 . Имам следните въпроси:
1. Това ли е номера на върпосното уплатнение - 51228159021 ?
2. Луфт между прозореца и уплатнението на какво може да се дължи (прозореца изгледжда да си е оригинален)? Дали се прави някакъв реглаж или единственият виновник е това уплатнение?
След интервенцията на уплатнението между кората и вратата със силикон, не тече, но през това уплатнеиние водата буквално се всмуква от вратата докато при другите врати се оттича и не ми се ще да я оставям така.
Поздрави
Re: Вода в купето - седан
основният проблем за течът е уплътнението (или по - точно шумоизолационната кора), която се лепи на самата врата. Когато вали водата, която влиза във врата (там няма начин всичко да е на 100% изолирано) не се стича по самата врата и после да излезне през отовите а пръска по самата кора и от там отива на прага и после в купето. Това е бил и проблемът.
Лайстната между прозорецът и врата няма начин да уплътнява на 100%, защото все пак прозорецът трябва да може да се сваля. Може и нея да смениш, но вода от там пак ще влиза (сигурно по - малко).
Лайстната между прозорецът и врата няма начин да уплътнява на 100%, защото все пак прозорецът трябва да може да се сваля. Може и нея да смениш, но вода от там пак ще влиза (сигурно по - малко).
Re: Вода в купето - седан
Да колега съгласен съм, затова оправих тази излолация, и сега в момента в купето вода не влиза, но ми прави впечалтение че през това уплатнение между стъклото и вратата водата не се стича както през другите а направо се влива вътре, изобщо не уплатнява. Първият проблем го оправих в момента в купето не тече, но искам да се сменя и тази гумената лайсна да не се влива толкова много вода вътре във вратата. Гледах разни клипчета , свалят декоративната лайсна лесно - > https://www.youtube.com/watch?v=Qviq0U6W7mI , но не знам самото гумено уплатнение под нея как се сменя, дали само се вади и слага без да се свалят другите лайсни по врата а само тази долната
?
Поздрави

Поздрави
Re: Вода в купето - седан
ben_g написа:Здравей,
Не знам как е при бензина, но при дизела гасне на 15 литра, когато помпата в резервоара спре да работи. Има доста писано във форума за този проблем..
Сега проверих - има я тази помпа и при теб:
Помпата е в една пластмасова кошничка - когато сменях моята, я смених с оригинална към 600 лв. струваше - това помпичката заедно с пластмасите и т.н., иначе за 240-50 лв. можеш да си намериш само помпичката от магазини за ОЕМ авто части и да се смени самата помпа, като се ползва старата цедка и т.н..
Поздрави!
Здравейте колеги,
Съжалявам че малко разводних темата, но последно искам да попитам във връзка с този проблем, възможно ли е виновника да е номер 7 от схемата с парт номер 16116752839 LEFT SUCKING JET PUMP а не самата бензинова помпа, защото ако беше сдала тя багажа си мисля че и над 15 литра щеше да не може да пали, дали да не купя тази част а после самата помпа? Моля и за съвет, как се сменя тази част и къде стои точно в резервоара?
Поздрави
Re: Вода в купето - седан
Здравейте,
Днес установих че отново се е събрала вода в купето не е локва, а по малко
. Взех една туба с 10 литра вода, поливах поливах не виждам да тече през вратата в купето. Свалих тази лайсна с уплатнението, изчистих я от всякаква гняс, напръсках я със силиконов спрей, сложих я пак, напасвах я 3 пъти. Вратата пак си лее като лейка отдолу. но вътре в купето вода не влза през нея. Направи ми впечатление че се е събрала водата в във вътрешния край, тоест около вътрешната закопчалка за задната стелка, направо мокета там се е надул. След като уж оправих това уплатнение между кората и вратата, проверих отточните канали на филтрите на купето, проверих дупките за оттичане на водата от врата, не съм пускал климатика за възможен конденз, в момента съм сложил и едно тиксо на уплатнението между прозореца и вратата и моля за мнения.
Поздрави
Днес установих че отново се е събрала вода в купето не е локва, а по малко

Поздрави
- Bullet_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: 530dA E39 M-pack
- Мечтае да кара: E30 S50 на широко
Re: Вода в купето - седан
колега и аз бях така легените на задните седалки мокри викам ще изгние джагарицата
свалих седалките вдигнах мокета включих бибото да изхвърли водата, свалих корите на задните врати.От там лек крос до най близката морга и ги помолих да си сваля болкит от вратите на една две баварки размачках си го на връщане имах време
и си залепих шумоизолиращите кори
после за по сигорно си залепих на съмите кори на вратите найлон, та дори да пропусне нещо шумоизолацията по найлона и вънка
Да отбележа, че като гледам колегите дето нямат плафони в корите на вратите нямат този проблем щото няма от къде да влезне водата.
Днес чистих моята суха на барут а не е спирало да вали


свалих седалките вдигнах мокета включих бибото да изхвърли водата, свалих корите на задните врати.От там лек крос до най близката морга и ги помолих да си сваля болкит от вратите на една две баварки размачках си го на връщане имах време



Да отбележа, че като гледам колегите дето нямат плафони в корите на вратите нямат този проблем щото няма от къде да влезне водата.
Днес чистих моята суха на барут а не е спирало да вали

Който се стиска после яко писка
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани