SUV срещу лимузина
Модератор: Общи модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: SUV срещу лимузина
Да дам и аз мойте 20 цента по темата... при челен удар просто спор няма.. за това на запад им казват.. killer SUV.. щото са като булдозери минават през всичко.. хората в колата нямат шанс.. Обаче реалния свят не е съставен от челни удара само.. А освен това има и тирове по пътя... Виждал съм ланд крузер в тир... джипа беше na кайма.. тира едва му се беше огънала бронята. От друга страна джиповете са ужасно по нестабилни от колите по завоите, всеки завой с по висока скорост си е риск... хич може да не го вземеш. Имам преки наблюдения над 3 джипа.. т.е. тези коли не стават за скорости, определено. Ужасно са нестабилни и при неопитен шофьор това би завършило с обръщане много по бързо от колкото с кола... И не на последно място... да не забравяме шибания разход... Иначе пази боже!

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: SUV срещу лимузина
MonsteR написа:Да дам и аз мойте 20 цента по темата... при челен удар просто спор няма.. за това на запад им казват.. killer SUV.. щото са като булдозери минават през всичко.. хората в колата нямат шанс.. Обаче реалния свят не е съставен от челни удара само.. А освен това има и тирове по пътя... Виждал съм ланд крузер в тир... джипа беше na кайма.. тира едва му се беше огънала бронята. От друга страна джиповете са ужасно по нестабилни от колите по завоите, всеки завой с по висока скорост си е риск... хич може да не го вземеш. Имам преки наблюдения над 3 джипа.. т.е. тези коли не стават за скорости, определено. Ужасно са нестабилни и при неопитен шофьор това би завършило с обръщане много по бързо от колкото с кола... И не на последно място... да не забравяме шибания разход... Иначе пази боже!
Кажи за кои точно джипове говориш, все пак... Сигурно не е за X5M


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: SUV срещу лимузина
Казвам ти веднага... значи Х5М.. нямам никакви наблюдения.. предполагам, че то е по малко джип и повече кола.. но аз говоря за Ланд Крузър предпоследен модел, Туарег предпоследен подел и Паджеро пак предпоследен модел.. значи тези никак си не можеш да ги сравниш по стабилност с кола.. Туарега по между другото е с най - висока стабилност, но пак, твърде висок център на тежеста.. Абе джипа си е джип, не е кола, той си има специфично предназначение.. а пък вече дали ще оцелееш в катастрофа, това само бог може да каже..

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: SUV срещу лимузина
Мда за Лендкрузъра и Паджерото - ОК, те са си джипове. Мислени са за друго. Туарега спорна работа
Той е по-бърз и е нормално да е и по-стабилният в случая.
Аз тотално си промених позицията за "някои" СУВ-ове след като видях какво прави X5M на Калояново на събора преди 2-3 години... Дотогава ми беше забавно и се чудех "тоя гардероб къде е тръгнал"
Ама налупка бая бегачки тогава, въпреки че тежи два пъти повече от тях. Просто седеше като закован на пистата, дейва и добичето 

Аз тотално си промених позицията за "някои" СУВ-ове след като видях какво прави X5M на Калояново на събора преди 2-3 години... Дотогава ми беше забавно и се чудех "тоя гардероб къде е тръгнал"


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- cerber_91
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: на 1.20 лв/л нафта :(
- Детайли за колата: италианка на реални 120 000 км.
Re: SUV срещу лимузина
Ето в този канал https://www.youtube.com/channel/UCeXeMXzjt21uv5tonZHtOrA
има достатъчно реални примери. Сами можете да видите коя кола колко държи в катастрофа.
И колко абсурдни шофери има...
има достатъчно реални примери. Сами можете да видите коя кола колко държи в катастрофа.
И колко абсурдни шофери има...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: SUV срещу лимузина
MonsteR написа:Казвам ти веднага... значи Х5М.. нямам никакви наблюдения.. предполагам, че то е по малко джип и повече кола.. но аз говоря за Ланд Крузър предпоследен модел, Туарег предпоследен подел и Паджеро пак предпоследен модел.. значи тези никак си не можеш да ги сравниш по стабилност с кола.. Туарега по между другото е с най - висока стабилност, но пак, твърде висок център на тежеста.. Абе джипа си е джип, не е кола, той си има специфично предназначение.. а пък вече дали ще оцелееш в катастрофа, това само бог може да каже..
Ленд Крузъра е офроудър. Това е возило за извън пътя. Ако искаш динамика на спортен автомобил, същевременно офроуд способности, има решение на пазара, разбира се като кихнеш повечко пари

- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: SUV срещу лимузина
Добре, де тази джипка.. ше ти даде ли сърце да я вкараш в тази кал...??
Х5-ца никога нито съм карал, нито съм се возил.. не знам как е признавам.. но за 3 те които споменах, в момента в който влезеш по бързо в завоя и не знаеш точно как ще излезеш.. а има някои наивници ги карат с 200 по магистралата и хич не осъзнават, че при една по рязка маневра и ще полетят като ту-134 през полето.. Иначе аз лично предпочитам джиповете поради високата гледна точка и високата им проходимост.
Най простото е мус теста..
Все готини джипки и всичко е леш с 50.. да приемем че го правиш това със 100... ще има fly fly ducky.. докато една проста 3чица ше го резне какво пожелаеш.. но всеки сам прави своя избор...
Х5-ца никога нито съм карал, нито съм се возил.. не знам как е признавам.. но за 3 те които споменах, в момента в който влезеш по бързо в завоя и не знаеш точно как ще излезеш.. а има някои наивници ги карат с 200 по магистралата и хич не осъзнават, че при една по рязка маневра и ще полетят като ту-134 през полето.. Иначе аз лично предпочитам джиповете поради високата гледна точка и високата им проходимост.
Най простото е мус теста..
Все готини джипки и всичко е леш с 50.. да приемем че го правиш това със 100... ще има fly fly ducky.. докато една проста 3чица ше го резне какво пожелаеш.. но всеки сам прави своя избор...


- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: SUV срещу лимузина
Е от тази гледна точка... естествено, че SUV-ата не са по-стабилните за шофиране. Аз само един път към карал нещо по-високо и беше от тея малките Хонда джипчета, с две врати, които все пак не са чак толкова големи и високи... Тея коли не са за извънградско
На единия завой просто усещах как с 15-20км/ч отгоре (както си минавам от там с кола спокойно
), нямаше да излезна от завоя
Сега с някой Х5 с големи и широки гуми... сигурно е друго. Тая Хонда обаче беше супер ташак 





- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: SUV срещу лимузина
Межу другото Grand Cherokee-то е всеизвестно признат в това отношение. Спокойно може да се пребиеш с него със 100.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: SUV срещу лимузина
GecataBMW-E46 написа:Естествено,че ще избера да съм в джипа на по-високо.Мисля че следния клип илюстрира ситуацията до голяма степен.
От примерът ти не бих си извадил еднозначно заключение,защото:
На хондата,макар и с помляна предница пътническата клетка и се запази в голяма степен,а това е определящо->мека предница и задница.т.е това,което абсорбира удара и много корава пътническа клетка!
Фордът е на отделна рама,т.е. при него деформационна зона почти липсва,представи си какво отр.ускорение действа на пътниците вътре или с пример:удари с юмрук тухлена стена,после направи същото,но сложи в/у стената парче фибран.
Големите пикапи или джипки на отделна рама са най-опасни както за другите,така и за себе си именно заради твърдата отделна рама.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: SUV срещу лимузина
Аз пък имам чувството, че никой не чете какво съм написал, или никой няма мнение, за да се изкаже.
Сравненията, които са дадени са на тежки джипове с малки коли. БМВ 7 серия тежи колкото X5. При почти еднаква маса, единствената разлика е във височината на джипа, като все още никой не е обяснил с какво точно те облагодетелства, което да е логическо обосновано.
Сравненията, които са дадени са на тежки джипове с малки коли. БМВ 7 серия тежи колкото X5. При почти еднаква маса, единствената разлика е във височината на джипа, като все още никой не е обяснил с какво точно те облагодетелства, което да е логическо обосновано.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: SUV срещу лимузина
Аз не ти ли дадох пример в началото за ниското Ферари и високия СУВ...?
Просто като си по-високо има повече шанс да минеш метър и това дето се мачка да се мачка под теб.
Та си мисля, че X5 vs. 7-ца ще е 1:0...
Разбира се, много зависи от конструкцията на двата автомобила и еднозначен отговор е изключено да се даде... Не виждам какво има да му мислим повече...
Просто като си по-високо има повече шанс да минеш метър и това дето се мачка да се мачка под теб.
Та си мисля, че X5 vs. 7-ца ще е 1:0...
Разбира се, много зависи от конструкцията на двата автомобила и еднозначен отговор е изключено да се даде... Не виждам какво има да му мислим повече...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: SUV срещу лимузина
aristocrat написа:Аз пък имам чувството, че никой не чете какво съм написал, или никой няма мнение, за да се изкаже.
Сравненията, които са дадени са на тежки джипове с малки коли. БМВ 7 серия тежи колкото X5. При почти еднаква маса, единствената разлика е във височината на джипа, като все още никой не е обяснил с какво точно те облагодетелства, което да е логическо обосновано.
Принципно няма значение. Джиповете заводски не излизат толкова високи, че да бъде проблем при евентуален сблъсък. А и новите леки коли се правят с по-големи и плоски предници, по тези причини. Ниски коли, с остра предница (като lamborghini countach) отдавна са абсолютно забранен дизайн. Проблема с височината е най-вече при ударите с влекачи отзад. Въобще, камион е последното нещо, в което искаш да се натресеш, особено по такъв начин.
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: SUV срещу лимузина
Според мен, тялото с по голяма маса винаги ще има преимущество при челен удар... и пак зависи ако е кола дали няма да се мушне от долу... което си е кофти..
Ето Х5 колко хубаво се блъска челно... обаче забележете че бега чупи стъклото при отварянето...
Ето Х5 колко хубаво се блъска челно... обаче забележете че бега чупи стъклото при отварянето...

Re: SUV срещу лимузина
При сблъсък между две коли, по-тежката ще има по-малко ускорение. Това от физика за 8ми или 9ти клас. Импулса е зависим от скоростта и масата. Съответно, по-леката кола ще развие по-висока скорост, за да се запази енергията.
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани