Зимна кола до към 5 бона.

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от MonsteR » 08 Юни 2014, 8:41

Абе климата съвсем е непредвидим вече.. да кажеш че ше има сняг 1-3 седмици си е направо наивно.. Айде помисли какво беше по предната зима...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.06.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW и др.

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от bullet83m » 08 Юни 2014, 12:31

[quote="Nickelback"]Паджеро редом до Нива и било наказание... Добре, добре... :mhihi:

Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджеро :lol: за теб малко,за мен много.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от Bavarcho » 08 Юни 2014, 13:34

bullet83m написа:Нива,витара,самурай и паджеро дизел по междуградски път си е наказание,и последното гори неоправдано много.


bullet83m написа:Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджеро :lol: за теб малко,за мен много.


Къде изобщо споменаваш това недоразумение на автомобилостроенето Нива. Даже и за руското такова си е пълен буклук. Висока лада с 4х4 което някои наричат джип.
Ти возил си си се някога на Нива и Паджеро? Това може да го използват като някакво наказание 100тина километра с нива по планински път с завой примерно :mhihi:
Паджеро 2 2.8 дизел със супер селект карано градско само на къси разстояние, сиреч докато загрее и го гасиш, сипва се само пълно празно с туба - 12/100, като ми намериш джиБ с подобни размери, задвижване и гуми да харчи по-малко ела ми се обади, че търся такова. 8/100 извънграско като половината от това извънградско сигурно е с прикачено ремарке натоварено с обща маса по 2т. И да пета година се кара като всекидневна, работна и каквато искаш кола. И бензиново съм карал, 3.5 къса база с ръчни скорости, много върви, ама много, ама няма да казам колко харчи. Другите бензинови са компромис, рядко са супер селект, с по-малки диференциал и скорости са спрямо 2.8 дизел и 3.5 бензин.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.06.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW и др.

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от bullet83m » 08 Юни 2014, 14:02

Bavarcho написа:
bullet83m написа:Нива,витара,самурай и паджеро дизел по междуградски път си е наказание,и последното гори неоправдано много.


bullet83m написа:Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджеро :lol: за теб малко,за мен много.


Къде изобщо споменаваш това недоразумение на автомобилостроенето Нива. Даже и за руското такова си е пълен буклук. Висока лада с 4х4 което някои наричат джип.
Ти возил си си се някога на Нива и Паджеро? Това може да го използват като някакво наказание 100тина километра с нива по планински път с завой примерно :mhihi:
Паджеро 2 2.8 дизел със супер селект карано градско само на къси разстояние, сиреч докато загрее и го гасиш, сипва се само пълно празно с туба - 12/100, като ми намериш джиБ с подобни размери, задвижване и гуми да харчи по-малко ела ми се обади, че търся такова. 8/100 извънграско като половината от това извънградско сигурно е с прикачено ремарке натоварено с обща маса по 2т. И да пета година се кара като всекидневна, работна и каквато искаш кола. И бензиново съм карал, 3.5 къса база с ръчни скорости, много върви, ама много, ама няма да казам колко харчи. Другите бензинови са компромис, рядко са супер селект, с по-малки диференциал и скорости са спрямо 2.8 дизел и 3.5 бензин.


Толкова много съм се возил на тея кошници че неща да ги видя.(ловец съм)Да не се обиждат собствениците и аз съм бивш такъв.Не познавам човек с дизелово паджеро който да не е отварял двигател,бензина във всеки вариянт е по добре от дизела става и с обкновена газова.
За ръждата и за разхода с 2т. платформа няма да повдигам темата.Намерил съм ти джип с тея габарити който върви повече и гори по малко монтерей или фронтера с исузу мотор.Ако не е за тежък офроуд аз ги предпочитам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от GecataBMW-E46 » 08 Юни 2014, 14:21

Между другото Лада Нива е много добър вариянт,ако си падаш по рибарството и ходенето по забутани места,ама печката малко трудно ще я поместим вътре :mhihi: :mhihi:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от Bavarcho » 08 Юни 2014, 16:16

bullet83m написа:Не познавам човек с дизелово паджеро който да не е отварял двигател,бензина във всеки вариянт е по добре от дизела става и с обкновена газова.
За ръждата и за разхода с 2т. платформа няма да повдигам темата.Намерил съм ти джип с тея габарити който върви повече и гори по малко монтерей или фронтера с исузу мотор.Ако не е за тежък офроуд аз ги предпочитам.


Ми кажи им на тия твойте познати че освен 2.5 дизел има и 2.8 дизел :winky: 2.5 има един генерален проблем - главата, изпсуснеш ли веднъж стрелката на температурата и се разцепва като майка роза. А и не върви, следователно и харчи безпричинно много. Единствения плюс дето си го хвалат собствениците на такъв е малкия данък спрямо 2.8 дизела.
Както ти казах малкия 3.0 бензин рядко се намира със супер селект скорости, фабрично са по-ниски от 2.8 дизел и 3.5 бензин, както и скоростите са други и диференциала е по-малък.
Фронтера не ща и да поглеждам благодаря. Най-малко не ми отговаря на най-важното изискване - да е фул тайм 4х4. Не виждам как ще си карам по заснежените зимни пътища с плаформата с кола само на задно. (да оточниме че джип на задно е много по-зле от към стабилност от всяка лека кола на задно) Второ исузу мотор абсолютно не. Излишно осложнени, трудно намиране на части. Правил съм от нулата два мотора на исузу - легендарния на трупър където през дюзите върви нафта и масло (пълен буклу, скъпи и трудно намираеми части) както и 3.0дци които се слага на опел сигнум, рено велстаис и сааб 9-5 маалко по-добре от този на трупа.
Аз за тежък офроуд не искам, няма как да е 2 в 1 за офроуд и комфортно каране по пътища, както и не става дрифтачка и евридей кар. А щом ще се кара навсякъде трябва да е фултайм. И да има опция за изключване на предното. По-добро от Супер Селект на Мицубиши не се сещам.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от Nickelback » 08 Юни 2014, 18:54

bullet83m написа:
Nickelback написа:Паджеро редом до Нива и било наказание... Добре, добре... :mhihi:


Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджеро :lol: за теб малко,за мен много.


Амиии не знам, говориш, че било наказание, ама не разбрах защо... Комфорта ли спрягаш или невървежа? При положение, че три пъти съм ходил до морето с моето още като нямаше магистрала "от-до" със сума ти разкарване по южното черноморие Сл. Браг - Ахтопол и наобратно съм абсолютно наясно, че комфорта е на съвсем прилично ниво като за джип. Нивата дето спомена ще ти изпили мозъка с виещите си дифове за първите 10км още. Вярно Паджеро Спорт е, не е Паджеро 2, ама правя сравнение с други нормални коли и се чувствам все така комфортно както и в Е36, да речем, че даже и по-добре. Заради седалки ли е, заради дългата база и повечето място ли, не знам... :roll:
А за невървежа съм съгласен - 2.5 е бая куц кон и изпреварването е премеждие :mhihi: Три дена път с камили е до морето... Разхода също не съм го свалял под 9/100 :mhihi: Даже и супер селект нямам и блокажи дори :ok: Фен съм на марката дотолкова, че харесвам само Лансър Ево :dunno: А вече и Паджеро след толкова години и километри с моята машина :)
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от Borymeckata » 08 Юни 2014, 19:57

doomy525 написа:Нека все пак автора на темата ако се спре на някое да се похвали :smoke:


Разбира се, обещавам да докладвам какво съм взел в крайна сметка. Дадохте ми интересни идеи, които все още обмислям. Благодаря, за което!

Последните 5 зими изкарах със служебните Пежа (307sw, 308sw и 807) и не съм има абсолютно никакви проблеми, дори по непочистени зимни пътища. Така че фул-тайм двойното предаване е по-скоро екстра, отколкото задължително изискване към колата. Също и системите за стабилност и против боксуване - желателни, но не задължителни. Виж, от ABS не бих се отказал.

Моите неблюдения също са, че въпреки сравнително дългата зима, снегът не се задържа много по настилката. Пътувал съм почти всеки уикенд, като в сняг - не повече от 2 или 3 пъти за цялата зима. Самият сняг не ми е проблем, а по-скоро - последиците от него. След всяка зима пътищата са като след бомбандировка... По професия съм строителен инженер, често се случва да гледам как изпъл;няват "ремонта" на настилката и направо побеснявам. Иде да сляза от колата, да взема една крива лопата и да я строша в главата на техническия ръководител, който (уж) организира цялата работа и следи за "качеството" на ремонта. Казвам ви - има съвсем проста и напълно ефективна технология за изпълнение на кръпките по асфалтовата настилка. И ако тази технология се спази - ремонтираният участък има не по-малка трайност от една чисто нова настилка, при цялостно асфалтиране. Обаче изпълнителите са мърлячи, а ония от инвеститорския контрол не искат да си вдигнат задниците от канцелариите с климатиците и да идат на обекта, където е жега, прашно и шумно... Затова и след всяка зима караме по все по-разбити пътища, независимо от ежегодните "ремонти"...
Excellent! Steven is my name!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.06.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW и др.

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от bullet83m » 08 Юни 2014, 20:33

Nickelback написа:
bullet83m написа:
Nickelback написа:Паджеро редом до Нива и било наказание... Добре, добре... :mhihi:


Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджеро :lol: за теб малко,за мен много.


Амиии не знам, говориш, че било наказание, ама не разбрах защо... Комфорта ли спрягаш или невървежа? При положение, че три пъти съм ходил до морето с моето още като нямаше магистрала "от-до" със сума ти разкарване по южното черноморие Сл. Браг - Ахтопол и наобратно съм абсолютно наясно, че комфорта е на съвсем прилично ниво като за джип. Нивата дето спомена ще ти изпили мозъка с виещите си дифове за първите 10км още. Вярно Паджеро Спорт е, не е Паджеро 2, ама правя сравнение с други нормални коли и се чувствам все така комфортно както и в Е36, да речем, че даже и по-добре. Заради седалки ли е, заради дългата база и повечето място ли, не знам... :roll:
А за невървежа съм съгласен - 2.5 е бая куц кон и изпреварването е премеждие :mhihi: Три дена път с камили е до морето... Разхода също не съм го свалял под 9/100 :mhihi: Даже и супер селект нямам и блокажи дори :ok: Фен съм на марката дотолкова, че харесвам само Лансър Ево :dunno: А вече и Паджеро след толкова години и километри с моята машина :)
Нивата и витарата ги споменах единствено понеже ги предложиха по напред в темата.Дългата база има по-вече комфорт от късата и още повече кила да мъкне с нея.
Не виждам защо му е на човек да си купува такова нещо да го кара по асфалта.По-подходящ за колегата ще е някой паркетник на непочистен път с хубави гуми всеки ще върви.
За мен предназначението на джипа е да се кара офроуд,или да дърпаш някви платформи каравани и тн.
По нормален път освен че гледаш от високо и не дай си боже стане някой по-сериозен инцидент с друг автомобил всичко друго е минус.
Това си е мое мнение,някой ако не е съгласен с него..... аз кво да напрая :lol:
А за разхода не се заяждам обаче на дизелите дали 2.5,2.8,3.2 и дали pajero 1.2.3. sport или L200 аз и още 10на човека дето са имали или имат такива под 12-13 никой не е постигал.
Не знам дали сме му полезни на колегата,по-вероятно не :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от k-hristov » 08 Юни 2014, 21:57

Аз не прочетох обаче един минус до сега, за предложеното от мен Гранд Чероки.А и не че нещо, но предложението до сега коли/джипове не могат да стъпят и на малкия пръст на Гранда.Защо дъвчете някакви Лади и Паджерота, при положение, че най-точни отговор на чуденката на автора вече съм го дал.Опровергайте ме.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от Nickelback » 08 Юни 2014, 22:03

bullet83m написа:
Nickelback написа:
bullet83m написа:
Nickelback написа:Паджеро редом до Нива и било наказание... Добре, добре... :mhihi:


Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджеро :lol: за теб малко,за мен много.


Амиии не знам, говориш, че било наказание, ама не разбрах защо... Комфорта ли спрягаш или невървежа? При положение, че три пъти съм ходил до морето с моето още като нямаше магистрала "от-до" със сума ти разкарване по южното черноморие Сл. Браг - Ахтопол и наобратно съм абсолютно наясно, че комфорта е на съвсем прилично ниво като за джип. Нивата дето спомена ще ти изпили мозъка с виещите си дифове за първите 10км още. Вярно Паджеро Спорт е, не е Паджеро 2, ама правя сравнение с други нормални коли и се чувствам все така комфортно както и в Е36, да речем, че даже и по-добре. Заради седалки ли е, заради дългата база и повечето място ли, не знам... :roll:
А за невървежа съм съгласен - 2.5 е бая куц кон и изпреварването е премеждие :mhihi: Три дена път с камили е до морето... Разхода също не съм го свалял под 9/100 :mhihi: Даже и супер селект нямам и блокажи дори :ok: Фен съм на марката дотолкова, че харесвам само Лансър Ево :dunno: А вече и Паджеро след толкова години и километри с моята машина :)
Нивата и витарата ги споменах единствено понеже ги предложиха по напред в темата.Дългата база има по-вече комфорт от късата и още повече кила да мъкне с нея.
Не виждам защо му е на човек да си купува такова нещо да го кара по асфалта.По-подходящ за колегата ще е някой паркетник на непочистен път с хубави гуми всеки ще върви.
За мен предназначението на джипа е да се кара офроуд,или да дърпаш някви платформи каравани и тн.
По нормален път освен че гледаш от високо и не дай си боже стане някой по-сериозен инцидент с друг автомобил всичко друго е минус.
Това си е мое мнение,някой ако не е съгласен с него..... аз кво да напрая :lol:
А за разхода не се заяждам обаче на дизелите дали 2.5,2.8,3.2 и дали pajero 1.2.3. sport или L200 аз и още 10на човека дето са имали или имат такива под 12-13 никой не е постигал.
Не знам дали сме му полезни на колегата,по-вероятно не :lol:


Че то останаха ли "нормални" пътища? :mhihi: Зависи каква работа вършиш, къде живееш, през какво минаваш, как караш, по колко и т.н. На някой хора им излиза по-изгодно да имат джип. Аз лично вече трудно бих предпочел кола за из града. Извода съм си го направил още преди 5-6 години и засега не мисля, че съм сбъркал. Това е. Всеки си преценява :)
Иначе за разхода не сте прави ти и твоите хора :roll: Верно и моя харчеше 15 и ме дразнеше, ама му беше избягала центровката. Сега си пада до 11 градско, извънградско - вече споменах. bavarcho също каза какъв е реалния разход, аз също си казвам с ръка на сърцето, за разход никога не съм лъгал ;) Даже си пазя касовите бележки с изминатите километри написани на тях, мога да покажа :ok: Та преувеличавате доста :)

k-hristov написа:Аз не прочетох обаче един минус до сега, за предложеното от мен Гранд Чероки.А и не че нещо, но предложението до сега коли/джипове не могат да стъпят и на малкия пръст на Гранда.Защо дъвчете някакви Лади и Паджерота, при положение, че най-точни отговор на чуденката на автора вече съм го дал.Опровергайте ме.


Ми сигурно е хубаво, ама никой от нас не е карал, та да знае :dunno: Аз казвам, че някой Рейндж сигурно пак ще е супер, ама само така си мисля :roll: Някой да ме опровергае :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от k-hristov » 08 Юни 2014, 22:35

Проблем с раздатките, веригите са станали почти двойно по-дълги на повечето.Въздушното окачване създава проблеми от типа спукани възглавници, изгорели компресори заради прегряване и постоянна работа, слаби мотори за тези купета (2.5 TDS), неоправдано скъпи части по окачването.А за динамиката не коментираме изобщо, защото тя НЕ съществува тук.Разхода на гориво също е екстра.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от bum_bum » 09 Юни 2014, 0:31

Жипа както и да го гледаш е тегав за извънградско. Или е муден или харчи много или е чуплив и скъп за поддръжка. Не говорим разбира се за по-новите СУВ-ове. Аз бих се оглеждал за Субару Аутбек. Хем комфортен и с разход на кола, хем по-висок и 4х4. Здрав. Кво повече? :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от k-hristov » 09 Юни 2014, 21:41

bum_bum написа:Жипа както и да го гледаш е тегав за извънградско. Или е муден или харчи много или е чуплив и скъп за поддръжка. Не говорим разбира се за по-новите СУВ-ове. Аз бих се оглеждал за Субару Аутбек. Хем комфортен и с разход на кола, хем по-висок и 4х4. Здрав. Кво повече? :dunno:

Гранда е сравнително стабилен, WJ е малко по-висок и се люля повече.Муден не е, 20/100 газ при цена 1.15 максимум, не мисля, че е много.Субаруто е няколко пъти по-скъпо за подръжка от Jeep-a, така че до тука аргументите ти отпадат.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Зимна кола до към 5 бона.

Мнение от Borymeckata » 09 Юни 2014, 22:15

Нищо против американските джипове, но все пак бих предпочел кола с метрични резби и ключове... А и просто не ми е необходим такъв камион, при условие, че планирам да пътувам сам с една - две чанти багаж. Пак казвам - двойното предаване не ми е задължително изискване.
Excellent! Steven is my name!

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook