Зимна кола до към 5 бона.
Модератор: Общи модератори
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Зимна кола до към 5 бона.
Абе климата съвсем е непредвидим вече.. да кажеш че ше има сняг 1-3 седмици си е направо наивно.. Айде помисли какво беше по предната зима...

Re: Зимна кола до към 5 бона.
[quote="Nickelback"]Паджеро редом до Нива и било наказание... Добре, добре... 
Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджеро
за теб малко,за мен много.

Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджеро

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Зимна кола до към 5 бона.
bullet83m написа:Нива,витара,самурай и паджеро дизел по междуградски път си е наказание,и последното гори неоправдано много.
bullet83m написа:Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджероза теб малко,за мен много.
Къде изобщо споменаваш това недоразумение на автомобилостроенето Нива. Даже и за руското такова си е пълен буклук. Висока лада с 4х4 което някои наричат джип.
Ти возил си си се някога на Нива и Паджеро? Това може да го използват като някакво наказание 100тина километра с нива по планински път с завой примерно

Паджеро 2 2.8 дизел със супер селект карано градско само на къси разстояние, сиреч докато загрее и го гасиш, сипва се само пълно празно с туба - 12/100, като ми намериш джиБ с подобни размери, задвижване и гуми да харчи по-малко ела ми се обади, че търся такова. 8/100 извънграско като половината от това извънградско сигурно е с прикачено ремарке натоварено с обща маса по 2т. И да пета година се кара като всекидневна, работна и каквато искаш кола. И бензиново съм карал, 3.5 къса база с ръчни скорости, много върви, ама много, ама няма да казам колко харчи. Другите бензинови са компромис, рядко са супер селект, с по-малки диференциал и скорости са спрямо 2.8 дизел и 3.5 бензин.

Re: Зимна кола до към 5 бона.
Bavarcho написа:bullet83m написа:Нива,витара,самурай и паджеро дизел по междуградски път си е наказание,и последното гори неоправдано много.bullet83m написа:Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджероза теб малко,за мен много.
Къде изобщо споменаваш това недоразумение на автомобилостроенето Нива. Даже и за руското такова си е пълен буклук. Висока лада с 4х4 което някои наричат джип.
Ти возил си си се някога на Нива и Паджеро? Това може да го използват като някакво наказание 100тина километра с нива по планински път с завой примерно![]()
Паджеро 2 2.8 дизел със супер селект карано градско само на къси разстояние, сиреч докато загрее и го гасиш, сипва се само пълно празно с туба - 12/100, като ми намериш джиБ с подобни размери, задвижване и гуми да харчи по-малко ела ми се обади, че търся такова. 8/100 извънграско като половината от това извънградско сигурно е с прикачено ремарке натоварено с обща маса по 2т. И да пета година се кара като всекидневна, работна и каквато искаш кола. И бензиново съм карал, 3.5 къса база с ръчни скорости, много върви, ама много, ама няма да казам колко харчи. Другите бензинови са компромис, рядко са супер селект, с по-малки диференциал и скорости са спрямо 2.8 дизел и 3.5 бензин.
Толкова много съм се возил на тея кошници че неща да ги видя.(ловец съм)Да не се обиждат собствениците и аз съм бивш такъв.Не познавам човек с дизелово паджеро който да не е отварял двигател,бензина във всеки вариянт е по добре от дизела става и с обкновена газова.
За ръждата и за разхода с 2т. платформа няма да повдигам темата.Намерил съм ти джип с тея габарити който върви повече и гори по малко монтерей или фронтера с исузу мотор.Ако не е за тежък офроуд аз ги предпочитам.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Зимна кола до към 5 бона.
Между другото Лада Нива е много добър вариянт,ако си падаш по рибарството и ходенето по забутани места,ама печката малко трудно ще я поместим вътре



- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Зимна кола до към 5 бона.
bullet83m написа:Не познавам човек с дизелово паджеро който да не е отварял двигател,бензина във всеки вариянт е по добре от дизела става и с обкновена газова.
За ръждата и за разхода с 2т. платформа няма да повдигам темата.Намерил съм ти джип с тея габарити който върви повече и гори по малко монтерей или фронтера с исузу мотор.Ако не е за тежък офроуд аз ги предпочитам.
Ми кажи им на тия твойте познати че освен 2.5 дизел има и 2.8 дизел

Както ти казах малкия 3.0 бензин рядко се намира със супер селект скорости, фабрично са по-ниски от 2.8 дизел и 3.5 бензин, както и скоростите са други и диференциала е по-малък.
Фронтера не ща и да поглеждам благодаря. Най-малко не ми отговаря на най-важното изискване - да е фул тайм 4х4. Не виждам как ще си карам по заснежените зимни пътища с плаформата с кола само на задно. (да оточниме че джип на задно е много по-зле от към стабилност от всяка лека кола на задно) Второ исузу мотор абсолютно не. Излишно осложнени, трудно намиране на части. Правил съм от нулата два мотора на исузу - легендарния на трупър където през дюзите върви нафта и масло (пълен буклу, скъпи и трудно намираеми части) както и 3.0дци които се слага на опел сигнум, рено велстаис и сааб 9-5 маалко по-добре от този на трупа.
Аз за тежък офроуд не искам, няма как да е 2 в 1 за офроуд и комфортно каране по пътища, както и не става дрифтачка и евридей кар. А щом ще се кара навсякъде трябва да е фултайм. И да има опция за изключване на предното. По-добро от Супер Селект на Мицубиши не се сещам.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Зимна кола до към 5 бона.
bullet83m написа:Nickelback написа:Паджеро редом до Нива и било наказание... Добре, добре...
Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджероза теб малко,за мен много.
Амиии не знам, говориш, че било наказание, ама не разбрах защо... Комфорта ли спрягаш или невървежа? При положение, че три пъти съм ходил до морето с моето още като нямаше магистрала "от-до" със сума ти разкарване по южното черноморие Сл. Браг - Ахтопол и наобратно съм абсолютно наясно, че комфорта е на съвсем прилично ниво като за джип. Нивата дето спомена ще ти изпили мозъка с виещите си дифове за първите 10км още. Вярно Паджеро Спорт е, не е Паджеро 2, ама правя сравнение с други нормални коли и се чувствам все така комфортно както и в Е36, да речем, че даже и по-добре. Заради седалки ли е, заради дългата база и повечето място ли, не знам...

А за невървежа съм съгласен - 2.5 е бая куц кон и изпреварването е премеждие





"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Зимна кола до към 5 бона.
doomy525 написа:Нека все пак автора на темата ако се спре на някое да се похвали
Разбира се, обещавам да докладвам какво съм взел в крайна сметка. Дадохте ми интересни идеи, които все още обмислям. Благодаря, за което!
Последните 5 зими изкарах със служебните Пежа (307sw, 308sw и 807) и не съм има абсолютно никакви проблеми, дори по непочистени зимни пътища. Така че фул-тайм двойното предаване е по-скоро екстра, отколкото задължително изискване към колата. Също и системите за стабилност и против боксуване - желателни, но не задължителни. Виж, от ABS не бих се отказал.
Моите неблюдения също са, че въпреки сравнително дългата зима, снегът не се задържа много по настилката. Пътувал съм почти всеки уикенд, като в сняг - не повече от 2 или 3 пъти за цялата зима. Самият сняг не ми е проблем, а по-скоро - последиците от него. След всяка зима пътищата са като след бомбандировка... По професия съм строителен инженер, често се случва да гледам как изпъл;няват "ремонта" на настилката и направо побеснявам. Иде да сляза от колата, да взема една крива лопата и да я строша в главата на техническия ръководител, който (уж) организира цялата работа и следи за "качеството" на ремонта. Казвам ви - има съвсем проста и напълно ефективна технология за изпълнение на кръпките по асфалтовата настилка. И ако тази технология се спази - ремонтираният участък има не по-малка трайност от една чисто нова настилка, при цялостно асфалтиране. Обаче изпълнителите са мърлячи, а ония от инвеститорския контрол не искат да си вдигнат задниците от канцелариите с климатиците и да идат на обекта, където е жега, прашно и шумно... Затова и след всяка зима караме по все по-разбити пътища, независимо от ежегодните "ремонти"...
Excellent! Steven is my name!
Re: Зимна кола до към 5 бона.
Нивата и витарата ги споменах единствено понеже ги предложиха по напред в темата.Дългата база има по-вече комфорт от късата и още повече кила да мъкне с нея.Nickelback написа:bullet83m написа:Nickelback написа:Паджеро редом до Нива и било наказание... Добре, добре...
Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджероза теб малко,за мен много.
Амиии не знам, говориш, че било наказание, ама не разбрах защо... Комфорта ли спрягаш или невървежа? При положение, че три пъти съм ходил до морето с моето още като нямаше магистрала "от-до" със сума ти разкарване по южното черноморие Сл. Браг - Ахтопол и наобратно съм абсолютно наясно, че комфорта е на съвсем прилично ниво като за джип. Нивата дето спомена ще ти изпили мозъка с виещите си дифове за първите 10км още. Вярно Паджеро Спорт е, не е Паджеро 2, ама правя сравнение с други нормални коли и се чувствам все така комфортно както и в Е36, да речем, че даже и по-добре. Заради седалки ли е, заради дългата база и повечето място ли, не знам...![]()
А за невървежа съм съгласен - 2.5 е бая куц кон и изпреварването е премеждиеТри дена път с камили е до морето... Разхода също не съм го свалял под 9/100
Даже и супер селект нямам и блокажи дори
Фен съм на марката дотолкова, че харесвам само Лансър Ево
А вече и Паджеро след толкова години и километри с моята машина
Не виждам защо му е на човек да си купува такова нещо да го кара по асфалта.По-подходящ за колегата ще е някой паркетник на непочистен път с хубави гуми всеки ще върви.
За мен предназначението на джипа е да се кара офроуд,или да дърпаш някви платформи каравани и тн.
По нормален път освен че гледаш от високо и не дай си боже стане някой по-сериозен инцидент с друг автомобил всичко друго е минус.
Това си е мое мнение,някой ако не е съгласен с него..... аз кво да напрая

А за разхода не се заяждам обаче на дизелите дали 2.5,2.8,3.2 и дали pajero 1.2.3. sport или L200 аз и още 10на човека дето са имали или имат такива под 12-13 никой не е постигал.
Не знам дали сме му полезни на колегата,по-вероятно не

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Зимна кола до към 5 бона.
Аз не прочетох обаче един минус до сега, за предложеното от мен Гранд Чероки.А и не че нещо, но предложението до сега коли/джипове не могат да стъпят и на малкия пръст на Гранда.Защо дъвчете някакви Лади и Паджерота, при положение, че най-точни отговор на чуденката на автора вече съм го дал.Опровергайте ме.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Зимна кола до към 5 бона.
bullet83m написа:Нивата и витарата ги споменах единствено понеже ги предложиха по напред в темата.Дългата база има по-вече комфорт от късата и още повече кила да мъкне с нея.Nickelback написа:bullet83m написа:Nickelback написа:Паджеро редом до Нива и било наказание... Добре, добре...
Паджерото е много повече джип от нивата,за това никога няма да споря.Мисълта ми е от практична гледна точка за офроуд,за сняг и къси растояния е ок.
Трябва да си голям фен на марката да си вземеш паджеро за всекидневна кола.За дизела говоря,v6-ка е съвсем друго нещо ама надхвърля доста бюджета.
Колегата с икономичното паджероза теб малко,за мен много.
Амиии не знам, говориш, че било наказание, ама не разбрах защо... Комфорта ли спрягаш или невървежа? При положение, че три пъти съм ходил до морето с моето още като нямаше магистрала "от-до" със сума ти разкарване по южното черноморие Сл. Браг - Ахтопол и наобратно съм абсолютно наясно, че комфорта е на съвсем прилично ниво като за джип. Нивата дето спомена ще ти изпили мозъка с виещите си дифове за първите 10км още. Вярно Паджеро Спорт е, не е Паджеро 2, ама правя сравнение с други нормални коли и се чувствам все така комфортно както и в Е36, да речем, че даже и по-добре. Заради седалки ли е, заради дългата база и повечето място ли, не знам...![]()
А за невървежа съм съгласен - 2.5 е бая куц кон и изпреварването е премеждиеТри дена път с камили е до морето... Разхода също не съм го свалял под 9/100
Даже и супер селект нямам и блокажи дори
Фен съм на марката дотолкова, че харесвам само Лансър Ево
А вече и Паджеро след толкова години и километри с моята машина
Не виждам защо му е на човек да си купува такова нещо да го кара по асфалта.По-подходящ за колегата ще е някой паркетник на непочистен път с хубави гуми всеки ще върви.
За мен предназначението на джипа е да се кара офроуд,или да дърпаш някви платформи каравани и тн.
По нормален път освен че гледаш от високо и не дай си боже стане някой по-сериозен инцидент с друг автомобил всичко друго е минус.
Това си е мое мнение,някой ако не е съгласен с него..... аз кво да напрая![]()
А за разхода не се заяждам обаче на дизелите дали 2.5,2.8,3.2 и дали pajero 1.2.3. sport или L200 аз и още 10на човека дето са имали или имат такива под 12-13 никой не е постигал.
Не знам дали сме му полезни на колегата,по-вероятно не
Че то останаха ли "нормални" пътища?


Иначе за разхода не сте прави ти и твоите хора




k-hristov написа:Аз не прочетох обаче един минус до сега, за предложеното от мен Гранд Чероки.А и не че нещо, но предложението до сега коли/джипове не могат да стъпят и на малкия пръст на Гранда.Защо дъвчете някакви Лади и Паджерота, при положение, че най-точни отговор на чуденката на автора вече съм го дал.Опровергайте ме.
Ми сигурно е хубаво, ама никой от нас не е карал, та да знае



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Зимна кола до към 5 бона.
Проблем с раздатките, веригите са станали почти двойно по-дълги на повечето.Въздушното окачване създава проблеми от типа спукани възглавници, изгорели компресори заради прегряване и постоянна работа, слаби мотори за тези купета (2.5 TDS), неоправдано скъпи части по окачването.А за динамиката не коментираме изобщо, защото тя НЕ съществува тук.Разхода на гориво също е екстра.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Зимна кола до към 5 бона.
Жипа както и да го гледаш е тегав за извънградско. Или е муден или харчи много или е чуплив и скъп за поддръжка. Не говорим разбира се за по-новите СУВ-ове. Аз бих се оглеждал за Субару Аутбек. Хем комфортен и с разход на кола, хем по-висок и 4х4. Здрав. Кво повече? 

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Зимна кола до към 5 бона.
bum_bum написа:Жипа както и да го гледаш е тегав за извънградско. Или е муден или харчи много или е чуплив и скъп за поддръжка. Не говорим разбира се за по-новите СУВ-ове. Аз бих се оглеждал за Субару Аутбек. Хем комфортен и с разход на кола, хем по-висок и 4х4. Здрав. Кво повече?
Гранда е сравнително стабилен, WJ е малко по-висок и се люля повече.Муден не е, 20/100 газ при цена 1.15 максимум, не мисля, че е много.Субаруто е няколко пъти по-скъпо за подръжка от Jeep-a, така че до тука аргументите ти отпадат.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Зимна кола до към 5 бона.
Нищо против американските джипове, но все пак бих предпочел кола с метрични резби и ключове... А и просто не ми е необходим такъв камион, при условие, че планирам да пътувам сам с една - две чанти багаж. Пак казвам - двойното предаване не ми е задължително изискване.
Excellent! Steven is my name!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани