Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТойота
Модератор: Общи модератори
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
Мисля че темата не е дали човека си е сложил колана през кръста през главата или около лявото ухо.
Въздушните възглавници са ОПАСНИ и това е многократно доказано от практиката .Цялата тая гадост се случва защото стандарта на който трябва да отговарят има минимални изисквания по отношение на причинени наранявания при задействане .
Дори и напълно изправни ,с правилно поставен колан бега може да ви претерепе до такава степен че да останете инвалид .Има хора с най различно телосложение ,килограми ,ръст и при задействане бега се задейства по един и същи начин .Тоест няма никакво адаптиране към човека и само не ми обяснявайте че човек със тегло 120 кг и такъв със 75кг заема едно и също положение като се намачка ламарината .
Ако удара е достатъчно силен с големи поражения никой няма да търси под вола теле и да пита защо освен счупени крака , бега му е счупил и главата .
Обаче като е лек удар и очевадно че здравето на човека е увредено от бега , кво правят производителите ? Почват да хъкат и да мъкат само да не си развалят имиджа и да не платят .
Въздушните възглавници са ОПАСНИ и това е многократно доказано от практиката .Цялата тая гадост се случва защото стандарта на който трябва да отговарят има минимални изисквания по отношение на причинени наранявания при задействане .
Дори и напълно изправни ,с правилно поставен колан бега може да ви претерепе до такава степен че да останете инвалид .Има хора с най различно телосложение ,килограми ,ръст и при задействане бега се задейства по един и същи начин .Тоест няма никакво адаптиране към човека и само не ми обяснявайте че човек със тегло 120 кг и такъв със 75кг заема едно и също положение като се намачка ламарината .
Ако удара е достатъчно силен с големи поражения никой няма да търси под вола теле и да пита защо освен счупени крака , бега му е счупил и главата .
Обаче като е лек удар и очевадно че здравето на човека е увредено от бега , кво правят производителите ? Почват да хъкат и да мъкат само да не си развалят имиджа и да не платят .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
Прав си, сега се сещам че миналата седмица се возих в едно Ауди ТТ (от тия облите, не знам първите ли са или вторите???) , та приятеля ми ми показваше колко много върви (някакво 225к.с.) и раздаваше ластици наляво надясно, а положението ми в колата беше такова че главата ми опираше в тавана и колената в жабката (толкова си може седалката). И постоянно му виках че това не е кола а някаква дамска сапунерка.
И сега се замислям ако недай си боже нещо беше станало, бега сигурно щеше да ме направи на мармалад.
P.S.
Сега ще кажете сигурно си голем и не трябва да се возиш в такава кола. Но аз съм 184см на 95кг и не се смятам за нещо "гоУемо". Пък и никъде по колата или където и да е в която и да е кола не съм срещал указания за максимални размери на хората които се возят/управляват.
И сега се замислям ако недай си боже нещо беше станало, бега сигурно щеше да ме направи на мармалад.
P.S.
Сега ще кажете сигурно си голем и не трябва да се возиш в такава кола. Но аз съм 184см на 95кг и не се смятам за нещо "гоУемо". Пък и никъде по колата или където и да е в която и да е кола не съм срещал указания за максимални размери на хората които се возят/управляват.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
Ами темата си е точно за колана ...
Както писа някой малко по напред, всеки може да се ограмоти за srs системите ..
И като в това ТТ колената са ти били до жабката, ако долната част на тялото ти не е прихваната с колан - къде ще се забиеш ми е интересно !
Съдейки по раната на крака - точно си е летял с краката напред и се е наместил в таблото ... Да, болтовете наистина стърчат към купето (говоря гледайки схеми от оригиналната програма на Тойота) и при евентуален удар в него се получава точно това ..
Не съм някакъв адвокат на Тойота или нещо такова, не целя и да изкарам човека виновен !
Просто гледайки снимката и съдейки по други неща, лично за мен си мога да определя че е седял върху долната част на колана !
И ако случайно се е изстрелял болта, защо на снимката си е още там ми е интересно !?
И ако е станало наистина така - каква е таз траектория на тоз болт, че да направи толкова дълбока и дълга рана ????
Просто от любопитна гледна точка не ми се връзват някой неща

Както писа някой малко по напред, всеки може да се ограмоти за srs системите ..
И като в това ТТ колената са ти били до жабката, ако долната част на тялото ти не е прихваната с колан - къде ще се забиеш ми е интересно !
Съдейки по раната на крака - точно си е летял с краката напред и се е наместил в таблото ... Да, болтовете наистина стърчат към купето (говоря гледайки схеми от оригиналната програма на Тойота) и при евентуален удар в него се получава точно това ..
Не съм някакъв адвокат на Тойота или нещо такова, не целя и да изкарам човека виновен !
Просто гледайки снимката и съдейки по други неща, лично за мен си мога да определя че е седял върху долната част на колана !
И ако случайно се е изстрелял болта, защо на снимката си е още там ми е интересно !?
И ако е станало наистина така - каква е таз траектория на тоз болт, че да направи толкова дълбока и дълга рана ????
Просто от любопитна гледна точка не ми се връзват някой неща


Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
http://www.vesti.bg/novini/tojota-otnov ... ga-6014448
Тойота отново изтегля коли заради проблем с еърбега
Ще бъдат изтеглени около 650 000 коли в Япония и 1,62 милиона в други страни по света.
Тойота отново изтегля коли заради проблем с еърбега
Ще бъдат изтеглени около 650 000 коли в Япония и 1,62 милиона в други страни по света.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
drago_pavlov написа:http://www.vesti.bg/novini/tojota-otnovo-izteglia-koli-zaradi-problem-s-eyrbega-6014448
Тойота отново изтегля коли заради проблем с еърбега
Ще бъдат изтеглени около 650 000 коли в Япония и 1,62 милиона в други страни по света.
Това е само 2 месеца след като направиха изтегляне на 6.5 милиона коли.
http://www.mediapool.bg/toiota-izteglya ... 18996.html
Така че дефекти се получават и цялата работа е напълно възможна.
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
Дали японското качество вече е мит. Ако е така какъв е смисъла да броиш пари колкото за расов немец, за кола която изглежда отвсякъде отегчително и всички мислят, че ти е служебна?
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
b00st написа:Така че дефекти се получават и цялата работа е напълно възможна.
Из статията : " ... Потенциалният проблем на около 3.5 млн. коли е окабеляването на модула за страничната въздушна възглавница на шофьорското място. "
Няма много общо, но все пак е възможно да има нещо ...
Отделно : "Освен това 20 хилади автомобила от шест различни модела се изтеглят заради проблем със стартера. Известно е, че в два случая тези проблеми са довели до "придърване" на автомобила. "
Това ако не са малоумните американци, аз си режа макарите ...

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
ивчо написа:b00st написа:Така че дефекти се получават и цялата работа е напълно възможна.
Из статията : " ... Потенциалният проблем на около 3.5 млн. коли е окабеляването на модула за страничната въздушна възглавница на шофьорското място. "
Няма много общо, но все пак е възможно да има нещо ...
Отделно : "Освен това 20 хилади автомобила от шест различни модела се изтеглят заради проблем със стартера. Известно е, че в два случая тези проблеми са довели до "придърване" на автомобила. "
Това ако не са малоумните американци, аз си режа макарите ...
Ккакъвто и да е проблем/дефект свързан с еърбеците или кабелите или модулите им, ми е абсолютно достатъчен за да почна да се притеснявам за тия неща и да предполагам, че нещо може да не стане както е мислено.
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
човеко, говорим за 3 автомобила от 6,5 милиона.
другото което ми прави кеф на джапанките, че го правят това изтегляне и ремонт, при най-малки съмняния.
преди време пак тойота ако не се лъжа върнаха милиони автомобили понеже стелката можела да се хлъзне, и да натисне накой от педалите.
да не забрявяме че тойота имат на 10 мил произведени за 2013, а и не направно БМВ точно с тях решиха да си разменят патенти
другото което ми прави кеф на джапанките, че го правят това изтегляне и ремонт, при най-малки съмняния.
преди време пак тойота ако не се лъжа върнаха милиони автомобили понеже стелката можела да се хлъзне, и да натисне накой от педалите.
да не забрявяме че тойота имат на 10 мил произведени за 2013, а и не направно БМВ точно с тях решиха да си разменят патенти

Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
Doberman_vas написа:човеко, говорим за 3 автомобила от 6,5 милиона.
другото което ми прави кеф на джапанките, че го правят това изтегляне и ремонт, при най-малки съмняния.
преди време пак тойота ако не се лъжа върнаха милиони автомобили понеже стелката можела да се хлъзне, и да натисне накой от педалите.
да не забрявяме че тойота имат на 10 мил произведени за 2013, а и не направно БМВ точно с тях решиха да си разменят патенти
Слагай очилата и чети - 3.5 милиона от предишната акция и 2.27 млн от днес, свързани само с беговете.
Това са коли по света. Ти знаеш ли къде се правени тойотите, където се продават в България? Давам ти жокер, не е от нашия континент, не е и от Америка. Последната история където знам е, че на един пич на королата му забравили да сложат предна стабилизираща щанга от завода

Кат си толкова Джапан фен, вземи си една королка made in Южна Африка и си джиткай

- La4u
- The last M40 driver
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: село София
- Кара: e31-1 и е31+1
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
(<OO \ (||||)(||||) / OO>)
А главния въпрос е : докога в редиците на ЗАКОНА ще се допускат хора , които нямат никакъв умствен багаж,които са взели изпита за полицай,който се състои в забиването на 20см пирон в букова дъска само с глава?
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
b00st написа:Doberman_vas написа:човеко, говорим за 3 автомобила от 6,5 милиона.
другото което ми прави кеф на джапанките, че го правят това изтегляне и ремонт, при най-малки съмняния.
преди време пак тойота ако не се лъжа върнаха милиони автомобили понеже стелката можела да се хлъзне, и да натисне накой от педалите.
да не забрявяме че тойота имат на 10 мил произведени за 2013, а и не направно БМВ точно с тях решиха да си разменят патенти
Слагай очилата и чети - 3.5 милиона от предишната акция и 2.27 млн от днес, свързани само с беговете.
Това са коли по света. Ти знаеш ли къде се правени тойотите, където се продават в България? Давам ти жокер, не е от нашия континент, не е и от Америка. Последната история където знам е, че на един пич на королата му забравили да сложат предна стабилизираща щанга от завода
Кат си толкова Джапан фен, вземи си една корока made in Южна Африка и си джиткай
Не си мисли че цялата ти кола и всичко по нея е правено от Ханс.
И да голям джапан фен съм, тия хора сега да спрат 100 години не можем да ги настигнем на технологии, още по-малко пък на МАНТАЛИТЕТ
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
Doberman_vas написа:b00st написа:Doberman_vas написа:човеко, говорим за 3 автомобила от 6,5 милиона.
другото което ми прави кеф на джапанките, че го правят това изтегляне и ремонт, при най-малки съмняния.
преди време пак тойота ако не се лъжа върнаха милиони автомобили понеже стелката можела да се хлъзне, и да натисне накой от педалите.
да не забрявяме че тойота имат на 10 мил произведени за 2013, а и не направно БМВ точно с тях решиха да си разменят патенти
Слагай очилата и чети - 3.5 милиона от предишната акция и 2.27 млн от днес, свързани само с беговете.
Това са коли по света. Ти знаеш ли къде се правени тойотите, където се продават в България? Давам ти жокер, не е от нашия континент, не е и от Америка. Последната история където знам е, че на един пич на королата му забравили да сложат предна стабилизираща щанга от завода
Кат си толкова Джапан фен, вземи си една корока made in Южна Африка и си джиткай
Не си мисли че цялата ти кола и всичко по нея е правено от Ханс.
И да голям джапан фен съм, тия хора сега да спрат 100 години не можем да ги настигнем на технологии, още по-малко пък на МАНТАЛИТЕТ
Аз най-малко си мисля такова нещо, понеже следя нещата и не е като да не съм си отварял капака. Ама освен свещи и компресор за климатик не се сещам за другите японски чарколяци от колата ми, които да са особено важни и без аналог. За технологиите си в голяма заблуда. Японските коли също не са това, което бяха, колкото и да ти се иска. В момента тойота са изключително технологично изостанал производител на фона на немските конкуренти. За манталитета и културата си колкото прав, толкова и не. Ако за тебе политиката на компанията винаги трябва да се определя от най-възрастния (реално погледнато дядо ти все едно) и тва е положението искаш или не искаш, ок

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
И да голям джапан фен съм, тия хора сега да спрат 100 години не можем да ги настигнем на технологии, още по-малко пък на МАНТАЛИТЕТ
И какъв им е манталитета ? Изобщо имаш ли преки впечатления от такива оризарници ?
За мен това не са хора .Държат се като роботи и работят като такива и то с ниска ефективност .Това за което говориш не е манталитет а стереотипи в обществото им .Бял човек изключително трудно би се вписал в такава среда а и не е нужно .Може да ти се струва смешно това което говоря , но сам ще си промениш мнението ако имаш възможност да работиш с оризарници .Нищо повече не са от нас .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Еърбегът на Аурис разпорва крака.Не признават дефектаТой
Doberman_vas написа:човеко, говорим за 3 автомобила от 6,5 милиона.
другото което ми прави кеф на джапанките, че го правят това изтегляне и ремонт, при най-малки съмняния.
преди време пак тойота ако не се лъжа върнаха милиони автомобили понеже стелката можела да се хлъзне, и да натисне накой от педалите.
да не забрявяме че тойота имат на 10 мил произведени за 2013, а и не направно БМВ точно с тях решиха да си разменят патенти
Какви джапанки - какви бермуди?! Тойота Аурис - Корола и новото Версо се произвеждат в Турция. Точно така произвеждат - а не само сглобяват като наще ловешките от Китай.
Само Ленд Круизър е 100% японски и Сергюн не го е пипал!
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: немо