Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57
Здравейте!!!
Искам да помоля някой сблъскал се с моя проблем или знаещ,да ме насочи как мога да го отстраня.Та перката на климатика не ми работи,вече/пробвахме на приятел неговата,но не съм сигурен,че е от там проблема,просто може лошо съвпадение/,три пиновата.Пуснах скенера и на мотора ми изкара glow plug device и electric fan.Та на буксата на перката отпред ми излизаха 3.5волта,вътре бушон 75 е здрав и на него излизат 3.5волта.Стигнах до бушон 105 отзад над акумулатора/100А/,беше изгорял.Смених бушона,грешките изчезнаха и запалих колата/не заработи добре,сякаш на 5 цилиндъра от време на време,докато изчисти,все едно релето не е сработило за подгрева/.Пускам климатика...перката пак не работи,бушона отзад изгорял.По WDS,взех да гледам какво става,доста хора твърдят,че въпросният бушон 105/100А/,е за перката на климатика само...да ама не.Според WDS-а и релето на свещите взема от него.И след като бушон 50А след 100А-овият не е изгорял,значи проблема не е бил в перката,ами по вероятно в релето на свещите или кабелите до него.И тук стигам до същността на въпроса,къде минава кабела на релето/то мисля,че беше около или над стартера на М57 мотора/до бушона отзад,за да го проследя и да съм сигурен,че в самото реле е проблема,а не в окабеляването.Кутията където е и ДДЕ-то,не мога да я отворя,болтовете явно превъртат заедно с гайките...тъпата пластмаса дето ги държи е подала явно.
Искам да помоля някой сблъскал се с моя проблем или знаещ,да ме насочи как мога да го отстраня.Та перката на климатика не ми работи,вече/пробвахме на приятел неговата,но не съм сигурен,че е от там проблема,просто може лошо съвпадение/,три пиновата.Пуснах скенера и на мотора ми изкара glow plug device и electric fan.Та на буксата на перката отпред ми излизаха 3.5волта,вътре бушон 75 е здрав и на него излизат 3.5волта.Стигнах до бушон 105 отзад над акумулатора/100А/,беше изгорял.Смених бушона,грешките изчезнаха и запалих колата/не заработи добре,сякаш на 5 цилиндъра от време на време,докато изчисти,все едно релето не е сработило за подгрева/.Пускам климатика...перката пак не работи,бушона отзад изгорял.По WDS,взех да гледам какво става,доста хора твърдят,че въпросният бушон 105/100А/,е за перката на климатика само...да ама не.Според WDS-а и релето на свещите взема от него.И след като бушон 50А след 100А-овият не е изгорял,значи проблема не е бил в перката,ами по вероятно в релето на свещите или кабелите до него.И тук стигам до същността на въпроса,къде минава кабела на релето/то мисля,че беше около или над стартера на М57 мотора/до бушона отзад,за да го проследя и да съм сигурен,че в самото реле е проблема,а не в окабеляването.Кутията където е и ДДЕ-то,не мога да я отворя,болтовете явно превъртат заедно с гайките...тъпата пластмаса дето ги държи е подала явно.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57
Предпазител 105(100А) е точно за модула на свещите !
Няма нужда да го проследяваш от къде минава кабела ,има по -лесен начин да провериш дали има физическва връзка - вземи един мултицет и с него прозвъни връзката от плюсовата конзола (или директно от плюса на акумулатора ) , до кръглата букса , която влиза в модула. Ако ти дава верига (в което не се съмнявам , този кабел е доста дебел и трудно нещо ще го прекъсне) , значи всичко е наред (преди това обаче подмени предпазителя със здрав , ако сегашния е изгорял , защото този предпазител е последователен на тази верига и ако той е изгорял , просто няма да ти даде верига ....)
Няма нужда да го проследяваш от къде минава кабела ,има по -лесен начин да провериш дали има физическва връзка - вземи един мултицет и с него прозвъни връзката от плюсовата конзола (или директно от плюса на акумулатора ) , до кръглата букса , която влиза в модула. Ако ти дава верига (в което не се съмнявам , този кабел е доста дебел и трудно нещо ще го прекъсне) , значи всичко е наред (преди това обаче подмени предпазителя със здрав , ако сегашния е изгорял , защото този предпазител е последователен на тази верига и ако той е изгорял , просто няма да ти даде верига ....)
Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57
kalingk написа:Здравейте!!!
Искам да помоля някой сблъскал се с моя проблем или знаещ,да ме насочи как мога да го отстраня.Та перката на климатика не ми работи,вече/пробвахме на приятел неговата,но не съм сигурен,че е от там проблема,просто може лошо съвпадение/,три пиновата.Пуснах скенера и на мотора ми изкара glow plug device и electric fan.Та на буксата на перката отпред ми излизаха 3.5волта,вътре бушон 75 е здрав и на него излизат 3.5волта.Стигнах до бушон 105 отзад над акумулатора/100А/,беше изгорял.Смених бушона,грешките изчезнаха и запалих колата/не заработи добре,сякаш на 5 цилиндъра от време на време,докато изчисти,все едно релето не е сработило за подгрева/.Пускам климатика...перката пак не работи,бушона отзад изгорял.По WDS,взех да гледам какво става,доста хора твърдят,че въпросният бушон 105/100А/,е за перката на климатика само...да ама не.Според WDS-а и релето на свещите взема от него.И след като бушон 50А след 100А-овият не е изгорял,значи проблема не е бил в перката,ами по вероятно в релето на свещите или кабелите до него.И тук стигам до същността на въпроса,къде минава кабела на релето/то мисля,че беше около или над стартера на М57 мотора/до бушона отзад,за да го проследя и да съм сигурен,че в самото реле е проблема,а не в окабеляването.Кутията където е и ДДЕ-то,не мога да я отворя,болтовете явно превъртат заедно с гайките...тъпата пластмаса дето ги държи е подала явно.
На релето нищо му няма,нито на кабелите.Имаш свещ,която е дала на късо и за това ти гори бушона.
Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57
Бушона може и да не го сменям..трудно се намират такива 100А,мога да меря след бушона за физическа връзка.Утре ще сваля колекторите и ще ги меря тези свещи,миналата година имах 2 изгорели/не ги смених всичките,че си е е..ло мамата,ако се скъса някоя и за това не ги смених всички/.Обаче,те всички свещи,които работят би трябвало да са на късо,за да функионират/до 0.9ома съпротивление/,ако не са здрави няма да са на късо.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57
kalingk написа:мога да меря след бушона за физическа връзка.
Физическа връзка имаш на 100% , то иначе няма от какво да гори предпазителя , ако няма товар - модула и свещите ....
Проблема ти е или в модула или в свещите .....
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57
kalingk написа:Здравейте!!!
Искам да помоля някой сблъскал се с моя проблем или знаещ,да ме насочи как мога да го отстраня.Та перката на климатика не ми работи,вече/пробвахме на приятел неговата,но не съм сигурен,че е от там проблема,просто може лошо съвпадение/,три пиновата.Пуснах скенера и на мотора ми изкара glow plug device и electric fan.Та на буксата на перката отпред ми излизаха 3.5волта,вътре бушон 75 е здрав и на него излизат 3.5волта.Стигнах до бушон 105 отзад над акумулатора/100А/,беше изгорял.Смених бушона,грешките изчезнаха и запалих колата/не заработи добре,сякаш на 5 цилиндъра от време на време,докато изчисти,все едно релето не е сработило за подгрева/.Пускам климатика...перката пак не работи,бушона отзад изгорял.По WDS,взех да гледам какво става,доста хора твърдят,че въпросният бушон 105/100А/,е за перката на климатика само...да ама не.Според WDS-а и релето на свещите взема от него.И след като бушон 50А след 100А-овият не е изгорял,значи проблема не е бил в перката,ами по вероятно в релето на свещите или кабелите до него.И тук стигам до същността на въпроса,къде минава кабела на релето/то мисля,че беше около или над стартера на М57 мотора/до бушона отзад,за да го проследя и да съм сигурен,че в самото реле е проблема,а не в окабеляването.Кутията където е и ДДЕ-то,не мога да я отворя,болтовете явно превъртат заедно с гайките...тъпата пластмаса дето ги държи е подала явно.
Колега, бушона за перката се намира на едно доста неприятно място- зад един отвор зад жабката. Ако знаеш къде точно се намира, може през отвора- доста е тесен, да го достигнеш и извадиш с два пръста. Ако не си го правил, трябва да поразглобиш и да го търсиш от долу и пак е неприятно за изваждане. Но най-напред провери дали има захранване на буксата на перката, след това може да се провери и управляващият сигнал от DDE. Ако всичко е наред, се предполага, че е перката, ако няма захранване, провери бушона.
Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57
sachs написа:kalingk написа:Здравейте!!!
Искам да помоля някой сблъскал се с моя проблем или знаещ,да ме насочи как мога да го отстраня.Та перката на климатика не ми работи,вече/пробвахме на приятел неговата,но не съм сигурен,че е от там проблема,просто може лошо съвпадение/,три пиновата.Пуснах скенера и на мотора ми изкара glow plug device и electric fan.Та на буксата на перката отпред ми излизаха 3.5волта,вътре бушон 75 е здрав и на него излизат 3.5волта.Стигнах до бушон 105 отзад над акумулатора/100А/,беше изгорял.Смених бушона,грешките изчезнаха и запалих колата/не заработи добре,сякаш на 5 цилиндъра от време на време,докато изчисти,все едно релето не е сработило за подгрева/.Пускам климатика...перката пак не работи,бушона отзад изгорял.По WDS,взех да гледам какво става,доста хора твърдят,че въпросният бушон 105/100А/,е за перката на климатика само...да ама не.Според WDS-а и релето на свещите взема от него.И след като бушон 50А след 100А-овият не е изгорял,значи проблема не е бил в перката,ами по вероятно в релето на свещите или кабелите до него.И тук стигам до същността на въпроса,къде минава кабела на релето/то мисля,че беше около или над стартера на М57 мотора/до бушона отзад,за да го проследя и да съм сигурен,че в самото реле е проблема,а не в окабеляването.Кутията където е и ДДЕ-то,не мога да я отворя,болтовете явно превъртат заедно с гайките...тъпата пластмаса дето ги държи е подала явно.
На релето нищо му няма,нито на кабелите.Имаш свещ,която е дала на късо и за това ти гори бушона.
Направо го закова проблема.На 6 ти цилиндър свеща си дава 3 ома около.обаче като я свалих е пробила.Като активирам с инпата релето и само с 6 ти цилиндър свеща включена....50 амперов бушон заминава..други ми не останаха,ама и 50 ампера да бутне бая е пробила.Отвих още една от старите,но две не можах или по точно беше ме страх да ги напъна повече с малкото гедоре,ще ги оставя така те и без това си работят.Ако ги бях отвил всички,щях да ги сменя.Та само да уточня за в бъдеще колеги.3.0д и три пинова перка като сте,освен перката и подгрева взема от бушон 105 от багажника.
Благодаря на всички отзовали се!!!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57
kalingk написа:Направо го закова проблема.На 6 ти цилиндър свеща си дава 3 ома около.обаче като я свалих е пробила.Като активирам с инпата релето и само с 6 ти цилиндър свеща включена....50 амперов бушон заминава..други ми не останаха,ама и 50 ампера да бутне бая е пробила.Отвих още една от старите,но две не можах или по точно беше ме страх да ги напъна повече с малкото гедоре,ще ги оставя така те и без това си работят.Ако ги бях отвил всички,щях да ги сменя.Та само да уточня за в бъдеще колеги.3.0д и три пинова перка като сте,освен перката и подгрева взема от бушон 105 от багажника.
Благодаря на всички отзовали се!!!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани