Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57

Мнение от kalingk » 12 Окт 2014, 20:45

Здравейте!!!
Искам да помоля някой сблъскал се с моя проблем или знаещ,да ме насочи как мога да го отстраня.Та перката на климатика не ми работи,вече/пробвахме на приятел неговата,но не съм сигурен,че е от там проблема,просто може лошо съвпадение/,три пиновата.Пуснах скенера и на мотора ми изкара glow plug device и electric fan.Та на буксата на перката отпред ми излизаха 3.5волта,вътре бушон 75 е здрав и на него излизат 3.5волта.Стигнах до бушон 105 отзад над акумулатора/100А/,беше изгорял.Смених бушона,грешките изчезнаха и запалих колата/не заработи добре,сякаш на 5 цилиндъра от време на време,докато изчисти,все едно релето не е сработило за подгрева/.Пускам климатика...перката пак не работи,бушона отзад изгорял.По WDS,взех да гледам какво става,доста хора твърдят,че въпросният бушон 105/100А/,е за перката на климатика само...да ама не.Според WDS-а и релето на свещите взема от него.И след като бушон 50А след 100А-овият не е изгорял,значи проблема не е бил в перката,ами по вероятно в релето на свещите или кабелите до него.И тук стигам до същността на въпроса,къде минава кабела на релето/то мисля,че беше около или над стартера на М57 мотора/до бушона отзад,за да го проследя и да съм сигурен,че в самото реле е проблема,а не в окабеляването.Кутията където е и ДДЕ-то,не мога да я отворя,болтовете явно превъртат заедно с гайките...тъпата пластмаса дето ги държи е подала явно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57

Мнение от metodi80 » 12 Окт 2014, 21:00

Предпазител 105(100А) е точно за модула на свещите !

Няма нужда да го проследяваш от къде минава кабела ,има по -лесен начин да провериш дали има физическва връзка - вземи един мултицет и с него прозвъни връзката от плюсовата конзола (или директно от плюса на акумулатора ) , до кръглата букса , която влиза в модула. Ако ти дава верига (в което не се съмнявам , този кабел е доста дебел и трудно нещо ще го прекъсне) , значи всичко е наред (преди това обаче подмени предпазителя със здрав , ако сегашния е изгорял , защото този предпазител е последователен на тази верига и ако той е изгорял , просто няма да ти даде верига ....)

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57

Мнение от sachs » 12 Окт 2014, 21:02

kalingk написа:Здравейте!!!
Искам да помоля някой сблъскал се с моя проблем или знаещ,да ме насочи как мога да го отстраня.Та перката на климатика не ми работи,вече/пробвахме на приятел неговата,но не съм сигурен,че е от там проблема,просто може лошо съвпадение/,три пиновата.Пуснах скенера и на мотора ми изкара glow plug device и electric fan.Та на буксата на перката отпред ми излизаха 3.5волта,вътре бушон 75 е здрав и на него излизат 3.5волта.Стигнах до бушон 105 отзад над акумулатора/100А/,беше изгорял.Смених бушона,грешките изчезнаха и запалих колата/не заработи добре,сякаш на 5 цилиндъра от време на време,докато изчисти,все едно релето не е сработило за подгрева/.Пускам климатика...перката пак не работи,бушона отзад изгорял.По WDS,взех да гледам какво става,доста хора твърдят,че въпросният бушон 105/100А/,е за перката на климатика само...да ама не.Според WDS-а и релето на свещите взема от него.И след като бушон 50А след 100А-овият не е изгорял,значи проблема не е бил в перката,ами по вероятно в релето на свещите или кабелите до него.И тук стигам до същността на въпроса,къде минава кабела на релето/то мисля,че беше около или над стартера на М57 мотора/до бушона отзад,за да го проследя и да съм сигурен,че в самото реле е проблема,а не в окабеляването.Кутията където е и ДДЕ-то,не мога да я отворя,болтовете явно превъртат заедно с гайките...тъпата пластмаса дето ги държи е подала явно.

На релето нищо му няма,нито на кабелите.Имаш свещ,която е дала на късо и за това ти гори бушона.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57

Мнение от kalingk » 12 Окт 2014, 21:08

Бушона може и да не го сменям..трудно се намират такива 100А,мога да меря след бушона за физическа връзка.Утре ще сваля колекторите и ще ги меря тези свещи,миналата година имах 2 изгорели/не ги смених всичките,че си е е..ло мамата,ако се скъса някоя и за това не ги смених всички/.Обаче,те всички свещи,които работят би трябвало да са на късо,за да функионират/до 0.9ома съпротивление/,ако не са здрави няма да са на късо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57

Мнение от metodi80 » 12 Окт 2014, 23:13

kalingk написа:мога да меря след бушона за физическа връзка.


Физическа връзка имаш на 100% , то иначе няма от какво да гори предпазителя , ако няма товар - модула и свещите ....
Проблема ти е или в модула или в свещите .....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57

Мнение от zvetiko » 13 Окт 2014, 9:36

kalingk написа:Здравейте!!!
Искам да помоля някой сблъскал се с моя проблем или знаещ,да ме насочи как мога да го отстраня.Та перката на климатика не ми работи,вече/пробвахме на приятел неговата,но не съм сигурен,че е от там проблема,просто може лошо съвпадение/,три пиновата.Пуснах скенера и на мотора ми изкара glow plug device и electric fan.Та на буксата на перката отпред ми излизаха 3.5волта,вътре бушон 75 е здрав и на него излизат 3.5волта.Стигнах до бушон 105 отзад над акумулатора/100А/,беше изгорял.Смених бушона,грешките изчезнаха и запалих колата/не заработи добре,сякаш на 5 цилиндъра от време на време,докато изчисти,все едно релето не е сработило за подгрева/.Пускам климатика...перката пак не работи,бушона отзад изгорял.По WDS,взех да гледам какво става,доста хора твърдят,че въпросният бушон 105/100А/,е за перката на климатика само...да ама не.Според WDS-а и релето на свещите взема от него.И след като бушон 50А след 100А-овият не е изгорял,значи проблема не е бил в перката,ами по вероятно в релето на свещите или кабелите до него.И тук стигам до същността на въпроса,къде минава кабела на релето/то мисля,че беше около или над стартера на М57 мотора/до бушона отзад,за да го проследя и да съм сигурен,че в самото реле е проблема,а не в окабеляването.Кутията където е и ДДЕ-то,не мога да я отворя,болтовете явно превъртат заедно с гайките...тъпата пластмаса дето ги държи е подала явно.


Колега, бушона за перката се намира на едно доста неприятно място- зад един отвор зад жабката. Ако знаеш къде точно се намира, може през отвора- доста е тесен, да го достигнеш и извадиш с два пръста. Ако не си го правил, трябва да поразглобиш и да го търсиш от долу и пак е неприятно за изваждане. Но най-напред провери дали има захранване на буксата на перката, след това може да се провери и управляващият сигнал от DDE. Ако всичко е наред, се предполага, че е перката, ако няма захранване, провери бушона.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57

Мнение от kalingk » 13 Окт 2014, 18:31

sachs написа:
kalingk написа:Здравейте!!!
Искам да помоля някой сблъскал се с моя проблем или знаещ,да ме насочи как мога да го отстраня.Та перката на климатика не ми работи,вече/пробвахме на приятел неговата,но не съм сигурен,че е от там проблема,просто може лошо съвпадение/,три пиновата.Пуснах скенера и на мотора ми изкара glow plug device и electric fan.Та на буксата на перката отпред ми излизаха 3.5волта,вътре бушон 75 е здрав и на него излизат 3.5волта.Стигнах до бушон 105 отзад над акумулатора/100А/,беше изгорял.Смених бушона,грешките изчезнаха и запалих колата/не заработи добре,сякаш на 5 цилиндъра от време на време,докато изчисти,все едно релето не е сработило за подгрева/.Пускам климатика...перката пак не работи,бушона отзад изгорял.По WDS,взех да гледам какво става,доста хора твърдят,че въпросният бушон 105/100А/,е за перката на климатика само...да ама не.Според WDS-а и релето на свещите взема от него.И след като бушон 50А след 100А-овият не е изгорял,значи проблема не е бил в перката,ами по вероятно в релето на свещите или кабелите до него.И тук стигам до същността на въпроса,къде минава кабела на релето/то мисля,че беше около или над стартера на М57 мотора/до бушона отзад,за да го проследя и да съм сигурен,че в самото реле е проблема,а не в окабеляването.Кутията където е и ДДЕ-то,не мога да я отворя,болтовете явно превъртат заедно с гайките...тъпата пластмаса дето ги държи е подала явно.

На релето нищо му няма,нито на кабелите.Имаш свещ,която е дала на късо и за това ти гори бушона.

Направо го закова проблема.На 6 ти цилиндър свеща си дава 3 ома около.обаче като я свалих е пробила.Като активирам с инпата релето и само с 6 ти цилиндър свеща включена....50 амперов бушон заминава..други ми не останаха,ама и 50 ампера да бутне бая е пробила.Отвих още една от старите,но две не можах или по точно беше ме страх да ги напъна повече с малкото гедоре,ще ги оставя така те и без това си работят.Ако ги бях отвил всички,щях да ги сменя.Та само да уточня за в бъдеще колеги.3.0д и три пинова перка като сте,освен перката и подгрева взема от бушон 105 от багажника.
Благодаря на всички отзовали се!!!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: Диаграма захранване реле подгревни свещи/К2283/ М57

Мнение от sachs » 13 Окт 2014, 18:41

kalingk написа:Направо го закова проблема.На 6 ти цилиндър свеща си дава 3 ома около.обаче като я свалих е пробила.Като активирам с инпата релето и само с 6 ти цилиндър свеща включена....50 амперов бушон заминава..други ми не останаха,ама и 50 ампера да бутне бая е пробила.Отвих още една от старите,но две не можах или по точно беше ме страх да ги напъна повече с малкото гедоре,ще ги оставя така те и без това си работят.Ако ги бях отвил всички,щях да ги сменя.Та само да уточня за в бъдеще колеги.3.0д и три пинова перка като сте,освен перката и подгрева взема от бушон 105 от багажника.
Благодаря на всички отзовали се!!!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

:yes:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook