Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Koliu » 06 Ное 2014, 19:46

Alek_SV написа:Много селска обява и пак "фул екестри" , но гола ... гола ...

То за кабрио,само свалящ таван искам кати екстра да има:mrgreen:
Идеята ми беше да получа отзиви за модела като цяло или поне двигател,трансмисия-кой е най-сполучлив, от кой да бягам и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 06 Ное 2014, 22:45

Koliu написа:
Alek_SV написа:Много селска обява и пак "фул екестри" , но гола ... гола ...

То за кабрио,само свалящ таван искам кати екстра да има:mrgreen:
Идеята ми беше да получа отзиви за модела като цяло или поне двигател,трансмисия-кой е най-сполучлив, от кой да бягам и т.н.


питай в е46 :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 26.05.2008
Местоположение: София

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Pycua » 07 Ное 2014, 23:01

Здравейте,

Някакво впечатление от тази:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415262775785041&slink=

Благодаря !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 10.05.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: s65b40

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Andrey_86 » 08 Ное 2014, 10:04

За тези пари + още малко направо отиди до Германия и си вземи една "чиста" 335. Най малкото ще е карана по немски пътища. Единственото гледай продавача да е Германец. Няма да cбъркаш. Успех!
Последна промяна Andrey_86 на 08 Ное 2014, 11:20, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 08 Ное 2014, 10:43

Pycua написа:Здравейте,

Някакво впечатление от тази:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415262775785041&slink=

Благодаря !


Ако автомобила има история и пробега е реален, мисля че е добър вариант.
Може да се провери при дилър с ключа и талона.
Цената е много добра ако по колата всичко е като за тези километри без сериозни удари.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 08 Ное 2014, 14:34

vvasilev1 написа:Ако автомобила има история и пробега е реален, мисля че е добър вариант.
Може да се провери при дилър с ключа и талона.
Цената е много добра ако по колата всичко е като за тези километри без сериозни удари.


Най-накрая някой да каже правилно синтезирано изречението съдържащо думата "удар" :yes: Много обичам, като покажат някоя 15 годишна е46-ца и се започне с коментарите "имала е удар", е НЕ?!?!

Pycua написа:Здравейте...


Колкото до кабриолета, на мен ми се струва скъп! За 30+ бона трябва да има пълен м-пакет :dunno: , тогава бих бил съгласен. Иначе на снимки е повече от страхотна :twisted:

Има няколко колеги от форума с 335i, можеш да ги поразпиташ конкретно за модела, но като цяло никакви проблеми :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 26.05.2008
Местоположение: София

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Pycua » 09 Ное 2014, 14:35

Здравейте,

Много благодаря за съветите.

Първо за Германия си трябва човек който да ти помогне. Едно отиване до Германия за поне двама човека с обикаляне и т.н идва минимум 1000 лв. Съгласен съм че там колите са може би по добри, но това е риск, който ако нямаш доверен човек да те заведе на място, да огледаш да видиш - не ми се струва разумен.

За тази бройка, се заглеждам в централната снимка отпред, самия капак нещо много надигнат ми се вижда, спрямо бъбреците. Това незнам нормално ли е, гледах подобни из нет-а, не съм много сигурен, кажете вие.

Колкото до детски проблеми и т.н, попрочетох някой неща, но ме притеснява евентуален проблем с турбото - 2 броя са все пак. Реалния разход също ми е интересен, ясно ми е че не е 6/100 :) но все пак.

Благодаря ви много още веднъж !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 09 Ное 2014, 16:04

На хорото " Дай до Германия да излезне по-тънко , ама отивам сам и за първи път и не знам къде отивам" не се хващай .
Цената от 32к за 335и в добро състояние е нормална.
Разход градско -15 до 20 на сто взависимост как я караш. На легендите с "11 на сто" не се вързвай.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mili4uk » 09 Ное 2014, 21:08

Pycua написа:Здравейте,

Много благодаря за съветите.

Първо за Германия си трябва човек който да ти помогне. Едно отиване до Германия за поне двама човека с обикаляне и т.н идва минимум 1000 лв. Съгласен съм че там колите са може би по добри, но това е риск, който ако нямаш доверен човек да те заведе на място, да огледаш да видиш - не ми се струва разумен.

За тази бройка, се заглеждам в централната снимка отпред, самия капак нещо много надигнат ми се вижда, спрямо бъбреците. Това незнам нормално ли е, гледах подобни из нет-а, не съм много сигурен, кажете вие.

Колкото до детски проблеми и т.н, попрочетох някой неща, но ме притеснява евентуален проблем с турбото - 2 броя са все пак. Реалния разход също ми е интересен, ясно ми е че не е 6/100 :) но все пак.

Благодаря ви много още веднъж !


Колега, тази кола по снимки не се гледа.... :)
Ще започна от разхода - много е относителен. Спокойно нормално каране 120-140 извънградско около 8.5-9 л което е супер за тази кола :)
В града много зависи... ако натискаш колата и се движиш в София - под 15-16 много трудно ще паднеш. Но лесно да стигнеш над 18-19 :) . Ако я караш спокойно и не се изкушаваш... можеш да си около 13л.
Аз лично съм достигнал под 12.... но си е адска мъка... не си заслужава. Средно моя е 13-14 градско като си я изцеждам и натискам умерено.

За Германия ще ти е по-трудно най-малкото защото или трябва да си имал такава и да знаеш какво да гледаш и как да и направиш сам диагностика, или вероятноста да уцелеш греда е голяма !
За турбините - и да са здрави... след няколко месеца ще мислиш да го преправяш :) Иначе можеш да намериш спокойно за 1200 лв две перфектни турбини. Проблема е със смяната им защото са на много куцо място. Иначе за преправянето имам предвид да ги направиш хибридни (около 2К) - с по-голяма студена част, един интеркулер(700-800 лв най-тънко), готина генерация(от 1500лв нагоре), ремап (500-600лв) и ти гарантирам че ще се изтреляш в космоса с едни 450-500 коня :) Важно е да и сложиш и един шпер за да е по-готино усещането (около 2500)

Проблемни са няколко неща в зависимост дали е EU или USA версията.
Помпа високо налягане и турбините са ти един от основните. Има и други по-дребни но те се решават с малко пари.
Поддръжкара на тази кола (като изключим гумите и каското) е почти колкото 330и/325и :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 6.09.2011
Местоположение: Божурище
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Nasko_ » 09 Ное 2014, 22:53

На моята, точно преди да я продам се прецака водната помпа, която е електрическа и също струва 1200лв. Иначе най-големия проблем, който имах с нея, беше с дюзите, от хубавото ни гориво :) За 335i говоря!
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mili4uk » 09 Ное 2014, 23:54

Nasko_ написа:На моята, точно преди да я продам се прецака водната помпа, която е електрическа и също струва 1200лв. Иначе най-големия проблем, който имах с нея, беше с дюзите, от хубавото ни гориво :) За 335i говоря!


Колега, аз моята водна помпа я взех от М-кар Пловдив с някакво намаления от приятел за 680 лв :(... проблема се явява че трябва да чакаш няколко дена защото рядко имат части за модела и са на поръчка !
Дюзите не съм имал проблем... но в Елиткар ми обявиха някаква цена от 180 лв мисля за дюза което е нищо в сравение с дизелите :)

Вчера точно я гледах за дюзите и бяха перфектни а карам с така мразеното от всички Shell гориво - Vpower racing... 100 ли колко октана незнам точно. Просто имам готино намаление там и затова ! (минал съм не повече от 15К киломтери само с това гориво)

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 26.05.2008
Местоположение: София

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Pycua » 10 Ное 2014, 1:05

mili4uk написа:Колега, тази кола по снимки не се гледа.... :)
Ще започна от разхода - много е относителен. Спокойно нормално каране 120-140 извънградско около 8.5-9 л което е супер за тази кола :)
В града много зависи... ако натискаш колата и се движиш в София - под 15-16 много трудно ще паднеш. Но лесно да стигнеш над 18-19 :) . Ако я караш спокойно и не се изкушаваш... можеш да си около 13л.
Аз лично съм достигнал под 12.... но си е адска мъка... не си заслужава. Средно моя е 13-14 градско като си я изцеждам и натискам умерено.

...

Проблемни са няколко неща в зависимост дали е EU или USA версията.
Помпа високо налягане и турбините са ти един от основните. Има и други по-дребни но те се решават с малко пари.
Поддръжкара на тази кола (като изключим гумите и каското) е почти колкото 330и/325и :)


Днес ходих да гледам колата. По ВИН е европейска.

Забележки:

1. Пластмасата под десния праг, която е по цялата дължина на колата, нещо не звучи добре, все едно щипка нещо е счупена, трябва да се погледне.

2. След запалване, нещо не работеше равномерно двигателя и изпушваше лошо при форсиране. Също при пускане на газта, се получава пукане в гърнето - незнам дали правилно се изразявам, ще ме прощавате. След като поработи малко, всичко се коригира.

3. Имам подозрение че колата е правена отпред, но немога да преценя, оглеждах, залягах... неможах да разбера.

4. Дисковете са със сериозен ръб, и 4-те :).

5. Вътре кожата е леко изтъркана на стандартните места по предните седалки, но като цяло салона е доста запазен. Пушено е в колата.

6. Незнам проблем ли е, или feature, но при форсиране, колата се разтриса леко :). Мен лично ме впечатли приятно, но вие кажете.

Май е това, гледах я към края на деня и беше почти тъмно. Коментари ?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 10 Ное 2014, 2:15

По темата,как стоят нещата с 335д ?Какви са им слабите места,в случая се оглеждам за 325/30i краен вариянт 335д ,не ми се кара повече дизел, 4години ми стигат,но пък карам съм 330д и ми допадна колко спокоен е мотора,все пак досега все 4цил ,надявам се скоро на 6 ..но ще е голямо гледане :) че имам и горчив опит с дизела


Sent from nokia 6310
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mili4uk » 10 Ное 2014, 10:07

Pycua написа:
mili4uk написа:
Днес ходих да гледам колата. По ВИН е европейска.

Забележки:

1. Пластмасата под десния праг, която е по цялата дължина на колата, нещо не звучи добре, все едно щипка нещо е счупена, трябва да се погледне.

2. След запалване, нещо не работеше равномерно двигателя и изпушваше лошо при форсиране. Също при пускане на газта, се получава пукане в гърнето - незнам дали правилно се изразявам, ще ме прощавате. След като поработи малко, всичко се коригира.

3. Имам подозрение че колата е правена отпред, но немога да преценя, оглеждах, залягах... неможах да разбера.

4. Дисковете са със сериозен ръб, и 4-те :).

5. Вътре кожата е леко изтъркана на стандартните места по предните седалки, но като цяло салона е доста запазен. Пушено е в колата.

6. Незнам проблем ли е, или feature, но при форсиране, колата се разтриса леко :). Мен лично ме впечатли приятно, но вие кажете.

Май е това, гледах я към края на деня и беше почти тъмно. Коментари ?!


Моето мнение е :
по т.1 - мисля че не е нова от магазина, така че не е ненормално да има такива забележки....
по т.2 - най-вероятно са махнати катализаторите илие правена някаква генерация. Така както го описваш, по-скоро е нормлно от колкото проблем но е хубаво да се види.
по т.3 - и да е правена, нали е направена хубаво и не можеш да разебреш....какъв е проблема тогава :)
..
по т.6 - не можах да те разбера

Принципно си приготви както за всяка кола втора ръка една 2К за обслужване, дребни ремонти, гуми данъци и т.н. и няма да сбъркаш :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 10 Ное 2014, 11:23

mili4uk написа:
Pycua написа:
mili4uk написа:
Днес ходих да гледам колата. По ВИН е европейска.

Забележки:

1. Пластмасата под десния праг, която е по цялата дължина на колата, нещо не звучи добре, все едно щипка нещо е счупена, трябва да се погледне.

2. След запалване, нещо не работеше равномерно двигателя и изпушваше лошо при форсиране. Също при пускане на газта, се получава пукане в гърнето - незнам дали правилно се изразявам, ще ме прощавате. След като поработи малко, всичко се коригира.

3. Имам подозрение че колата е правена отпред, но немога да преценя, оглеждах, залягах... неможах да разбера.

4. Дисковете са със сериозен ръб, и 4-те :).

5. Вътре кожата е леко изтъркана на стандартните места по предните седалки, но като цяло салона е доста запазен. Пушено е в колата.

6. Незнам проблем ли е, или feature, но при форсиране, колата се разтриса леко :). Мен лично ме впечатли приятно, но вие кажете.

Май е това, гледах я към края на деня и беше почти тъмно. Коментари ?!


Моето мнение е :
по т.1 - мисля че не е нова от магазина, така че не е ненормално да има такива забележки....
по т.2 - най-вероятно са махнати катализаторите илие правена някаква генерация. Така както го описваш, по-скоро е нормлно от колкото проблем но е хубаво да се види.
по т.3 - и да е правена, нали е направена хубаво и не можеш да разебреш....какъв е проблема тогава :)
..
по т.6 - не можах да те разбера

Принципно си приготви както за всяка кола втора ръка една 2К за обслужване, дребни ремонти, гуми данъци и т.н. и няма да сбъркаш :)


По-добре си приготви 3 000 , щом всички дискове са за смяна с накладките.... там само имаш 1000лв. Иначе при форсиране се клати мотора... нормално е.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook