Крайно спортно гърне 530d?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Перник.
Пол: Мъж
Кара: E61/530XD
Мечтае да кара: на по-евтино гориво.

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от MPOWERfan » 16 Окт 2012, 22:52

Ще видим какво ще правя,много ми беше любпитно някой колега с таъкв мотор да сподели впечатления ... :wave:
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от niagolov » 17 Окт 2012, 11:02

Мой познат е с такова гърне http://carshop.bg/Universalno-sportno-gyrne-011 на 325 тдс и звучи доста приятно :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 30.04.2013
Местоположение: София
Кара: e39 530d

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от Shevchenko » 11 Дек 2014, 16:32

MPOWERfan написа:Колеги на колко mm крайно гърне да си търся? Да не стане така да сложа нещо което ще спъне колата? И какво друго да взема под внимание като си търся? :?:

Колеги, здравейте,
Съжалявам за ъпването на стара тема, но не успявам да намеря никакво инфо относно мм на генерацията на 530d.
Някъде се споменава 63мм, но не е сигурна информацяита. Намерих гърне и искам да знам, дали е 63мм или трябва да търся гърне с по-голям вход.
Мерси!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от 320iPower » 12 Дек 2014, 1:28

оригинално мисля крайното входа му е 60-63
катo чета по чуждите форуми колегите слагат директно генерация на 70,но на 63 няма да ти спъне колата в никакъв случай
Последна промяна 320iPower на 12 Дек 2014, 1:52, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от dicho0o » 12 Дек 2014, 1:33

Колеги моите катализатори са само два и са горе веднага след турбото,обаче някой се е погрижил за тях и виждам че са отворени,изпразнени и затворени.Имам средно гърне,но то е оригинално обикновено(няма катализатор) и отзад съм в фабричното гърне.
Интересува ме ако махна средното и остана само с крайното дали ще започне да бръмчи малко повече и да се чува повече турбината и съскащия звук от ЕГР-а или ще трябва да съм с права тръба за да се чува желания звук?
Един познат с е46 320д 150кс не го знам дали въобще имаше гърнета,но бръмчеше малко по-силно(приятно) и турбината се чува адски силно и като върне газта се чува по-брутално и от blow off,дори и да не я цеди много,още на ниски е уникален звука.
Та дали може да се постигне този ефект и на е39ката...?
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от Тонката » 14 Дек 2014, 19:17

Колеги, привет,
Миналата седмица сложих на моята 530-ка права тръба с накрайник вместо крайно гърне.
Позитивите са, че звукът става много агресивен - в градски условия е приятно карането, но за съжаление извънградско представлява голям дискомфорт. Също така ми се струва, че с една идея въртящият момент се измести в по-високи обороти.
Искам да попитам, ако сложа резонатор пред накрайника, дали би трябвало да се намали шума в ниски обороти?
Лека вечер! :)
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от 320iPower » 14 Дек 2014, 21:22

значи мояата идея е ако е махна оригиналните гърнета някой ден в средата където сега са ми 2рите 2 катализатора там да сложа обикновенно проходно гърне,което да заглушава звука малко от малко и същевременно да не обезмисля правата тръба

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от dicho0o » 15 Дек 2014, 11:03

Колега пусни един клип да чуем как е,и също така чува ли се едно яко съскане като върнеш газта?
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от Тонката » 20 Дек 2014, 12:56

Попаднах на следното резонаторно гърне
Изображение
Бих искал да попитам, дали има смисъл да се сложи преди накрайника. Питам, защото ми се върти в главата, че някъде бях чел, че повечето спортни гърнета представлят резонаторно гърне с накрайник? :)
Или другият вариант е да не се занимавам с глупости и да върна оригиналното, като сложа само накрайника? :)
dicho0o написа:Колега пусни един клип да чуем как е,и също така чува ли се едно яко съскане като върнеш газта?

Ето го клипа:
https://www.youtube.com/watch?v=lQFVaNBuEXg
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от dicho0o » 20 Дек 2014, 20:56

Пфф ми че то много добре,като бензиново е,само не се чува яко съскане при връщане,ама ти като гледам си с автомат и може за това да не се чува.
Само да си взема М броня и си изкарвам двуцевката отзад с права тръба...

П.С При дълъг път как е,приятно ли е или е трудно за търпене?
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от Тонката » 20 Дек 2014, 21:10

dicho0o написа:Пфф ми че то много добре,като бензиново е,само не се чува яко съскане при връщане,ама ти като гледам си с автомат и може за това да не се чува.
Само да си взема М броня и си изкарвам двуцевката отзад с права тръба...

П.С При дълъг път как е,приятно ли е или е трудно за търпене?

При 2000-2500 оборота бучи дразнещо и поради тази причина съм готов да върна оригиналното гърне.
Затова питах по-горе, дали ще се отрази по някакъв начин поставяне на резонатор преди накрайника.
PS Градско каране и особено при ръчкане звучи уникално. Но по принцип автоматите звучат по-добре...
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 9.11.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 530DA
Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
Детайли за колата: Е39 530DA wagon

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от bumer530 » 21 Дек 2014, 1:12

Тонката написа:
dicho0o написа:Пфф ми че то много добре,като бензиново е,само не се чува яко съскане при връщане,ама ти като гледам си с автомат и може за това да не се чува.
Само да си взема М броня и си изкарвам двуцевката отзад с права тръба...

П.С При дълъг път как е,приятно ли е или е трудно за търпене?

При 2000-2500 оборота бучи дразнещо и поради тази причина съм готов да върна оригиналното гърне.
Затова питах по-горе, дали ще се отрази по някакъв начин поставяне на резонатор преди накрайника.
PS Градско каране и особено при ръчкане звучи уникално. Но по принцип автоматите звучат по-добре...

На мен звука ми харесва :yes: А средното ти гърне какво е ?Дай малко инфо как стоят нещата със средната част на генерацията
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от LUCIFER'S » 21 Дек 2014, 12:08

На тия лотри такъв звук хич не ходи особенно на дизелите... виж на V8 е друга работа. И това го казвам съсвем искрено. Точно преди два дена видях тука една 530д в Добрич и се случи да карам след нея и така я бяха измагарили с права тръба най-вериятно ами отврат... пърпори, кади, фучи ГРОЗНА КАРТИНКА.... Не малко "селска" история... :banghead:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от Тонката » 21 Дек 2014, 13:49

bumer530 написа:
Тонката написа:
dicho0o написа:Пфф ми че то много добре,като бензиново е,само не се чува яко съскане при връщане,ама ти като гледам си с автомат и може за това да не се чува.
Само да си взема М броня и си изкарвам двуцевката отзад с права тръба...

П.С При дълъг път как е,приятно ли е или е трудно за търпене?

При 2000-2500 оборота бучи дразнещо и поради тази причина съм готов да върна оригиналното гърне.
Затова питах по-горе, дали ще се отрази по някакъв начин поставяне на резонатор преди накрайника.
PS Градско каране и особено при ръчкане звучи уникално. Но по принцип автоматите звучат по-добре...

На мен звука ми харесва :yes: А средното ти гърне какво е ?Дай малко инфо как стоят нещата със средната част на генерацията

И на мен също, но проблемът е извънградско при каране с константна скоросто - тогава е проблемът. Иначе когато се кара в града, просто е много приятно, особено ако я ръчкам...
Всичко е сток, просто вместо задно гърне е накрайник с права тръба.
LUCIFER'S написа:На тия лотри такъв звук хич не ходи особенно на дизелите... виж на V8 е друга работа. И това го казвам съсвем искрено. Точно преди два дена видях тука една 530д в Добрич и се случи да карам след нея и така я бяха измагарили с права тръба най-вериятно ами отврат... пърпори, кади, фучи ГРОЗНА КАРТИНКА.... Не малко "селска" история... :banghead:

Колега, моята кола няма нищо общо с примера по-горе. Нито бучи, нито кади. Дори смея да твърдя, че при кикдаун не изпушва. На мен звука много мии харесва, но проблемът е, че искам малко да го заглуша в ниски обороти, ако е възможно. Затова пуснах мнение, а именно дали с резонаторно гърне ще се получи някакъв резултат
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Крайно спортно гърне 530d?

Мнение от LUCIFER'S » 21 Дек 2014, 15:08

Тонката написа:че искам малко да го заглуша в ниски обороти, ако е възможно. Затова пуснах мнение, а именно дали с резонаторно гърне ще се получи някакъв резултат

E там точно е проблема в ниските е отврат звука като на някой ЮМЗ с прегорял ауспух... Ами с резонатор не става то по самосебе си говори резонанси гаси, трябва ти обезшумител или така нареченото средно гърне.... при някой генерации задно гърне 8)
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook