Проблем с EWS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с EWS
Здравейте колеги, днес закачих е39 2000и 97г. с bmw scanner 1.4, исках да синхронизирам всичко но когато се опитах да синхронизирам ews 3, а на скенера пишеше ews 2, аз дадох отметка на ews 3 и колата спря да пали, и след това не ми дава да върна настройките модулът е ews 3 помагайте как мога да запаля колата.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с EWS
projchev написа:Здравейте колеги, днес закачих е39 2000и 97г. с bmw scanner 1.4, исках да синхронизирам всичко но когато се опитах да синхронизирам ews 3, а на скенера пишеше ews 2, аз дадох отметка на ews 3 и колата спря да пали, и след това не ми дава да върна настройките модулът е ews 3 помагайте как мога да запаля колата.
97 година най-вероятно е евс 2, намери евс-а и прочети какво пише на него, ако си от София мога да ти помогна сега вече ще ти трябва по специална техника за да го синхронизираш. Върти ли стартера

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с EWS
те така са го забили този ЕВС на Е39 че за д го намери трябва да направиш челна стойка..
ако не е сменян би следвало да е 2
а не трябва ли ако ЕВС не сработва изобщо да няма стартер? дали там се прекъсва точно черен с жълто кабела за стартер?
ако не е сменян би следвало да е 2
а не трябва ли ако ЕВС не сработва изобщо да няма стартер? дали там се прекъсва точно черен с жълто кабела за стартер?

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с EWS
oci написа:projchev написа:Здравейте колеги, днес закачих е39 2000и 97г. с bmw scanner 1.4, исках да синхронизирам всичко но когато се опитах да синхронизирам ews 3, а на скенера пишеше ews 2, аз дадох отметка на ews 3 и колата спря да пали, и след това не ми дава да върна настройките модулът е ews 3 помагайте как мога да запаля колата.
97 година най-вероятно е евс 2, намери евс-а и прочети какво пише на него, ако си от София мога да ти помогна сега вече ще ти трябва по специална техника за да го синхронизираш. Върти ли стартера
Може да е EWS3, но да е кодиран да работи като EWS2. Преди два дни се опулих като го видях това на едно Е39 2,5тдс. Понеже не повярвах на това, което пишеше на монитора, лично проверих модула и се оказа, че е EWS3. Не съм си правил труда да сравнявам двата модула хардуерно и каква е разликата в софтуера, но явно има заложена от производителя възможност EWS3 да се кодира и компа да го познава като EWS2.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с EWS
stony1 написа:oci написа:projchev написа:Здравейте колеги, днес закачих е39 2000и 97г. с bmw scanner 1.4, исках да синхронизирам всичко но когато се опитах да синхронизирам ews 3, а на скенера пишеше ews 2, аз дадох отметка на ews 3 и колата спря да пали, и след това не ми дава да върна настройките модулът е ews 3 помагайте как мога да запаля колата.
97 година най-вероятно е евс 2, намери евс-а и прочети какво пише на него, ако си от София мога да ти помогна сега вече ще ти трябва по специална техника за да го синхронизираш. Върти ли стартера
Може да е EWS3, но да е кодиран да работи като EWS2. Преди два дни се опулих като го видях това на едно Е39 2,5тдс. Понеже не повярвах на това, което пишеше на монитора, лично проверих модула и се оказа, че е EWS3. Не съм си правил труда да сравнявам двата модула хардуерно и каква е разликата в софтуера, но явно има заложена от производителя възможност EWS3 да се кодира и компа да го познава като EWS2.
евс3 може да се върже на мястото на евс 2, аз например съм слагал евс 4 на кола с евс3 и това става като се смени само ISN-a и да се синхронизират.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с EWS
Да де ама колегата е решил да му каже на неговия EWS, че не 2, а - 3. Сега остава да провери какъв точно му е хардуерът, защото съществува вариантът, който беше описан по-горе, EWSът да е 2. При това положение на колегата ще му се наложи да те посети.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Проблем с EWS
EWS4 е модула, работи с комуникация EWS2. Аз така си го обяснявам. Оставих колата на колега в Пковдив, да видим какво ще свърши, ако не за джуките и в София, стига колегата да ме приеме.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с EWS
За най лесно пробвай с нещо по истинско от скенера да ги запознаещ евс-а и ДМЕ-то примерно с Гт 1 и с тоя скенер си пускайте там лампички екстрички и до там !!!
Барай шишарката Минкеее ....
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с EWS
Самото име подсказва "Скенер" - прочита колата, изписва ти какви грешки са записани, ако ги има и собственика започва да пуска теми във форума. Вярно е, че има и някой интересни възможности и функции, но не е за всеки да пипа в софтуера на модулите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с EWS
stony1 написа:Да де ама колегата е решил да му каже на неговия EWS, че не 2, а - 3. Сега остава да провери какъв точно му е хардуерът, защото съществува вариантът, който беше описан по-горе, EWSът да е 2. При това положение на колегата ще му се наложи да те посети.
Колега, темата е от 03 Май 2014 и колата вече е препродадена 2 пъти.


имам същия проблем. При мен върти стратера.
Колега, щом върти стартера не би трябвало да е ЕWS- са. Вчера ме извикаха за една Х5- ца с М62, на която стартера върти, не иска да запали и някакви специалисти от Горубляне казали, че е избягала синхронизацията, но понеже им се повредил лаптопа, не успели да я направят. Най-напред при диагностиката нямаше никаква грешка свързана с EWS, после споделиха, че свещите били с много износени електроди, после ми казаха, че били сипали по-малко масло във всеки цилиндър за да не се надерял при въртенето, една от бобините не беше затегната... Поне според мен потърси проблема някъде другаде.
По отношение на синхронизацията- ако е избягала между модула на EWS и DME/DDE може да се направи с GT1, ако е избягала между ключа и модула на EWS се прави по друг начин.
Re: Проблем с EWS
Проблема е решен. Колата работи благодарение на колега от Коматево.
Проблема е комуникацията между ews и компа на двигателя. Момчето се справи добре и съм доволен от резултата. Това да ми е за урок да внимавам какво пипам.
Проблема е комуникацията между ews и компа на двигателя. Момчето се справи добре и съм доволен от резултата. Това да ми е за урок да внимавам какво пипам.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с EWS
zvetiko написа:stony1 написа:Да де ама колегата е решил да му каже на неговия EWS, че не 2, а - 3. Сега остава да провери какъв точно му е хардуерът, защото съществува вариантът, който беше описан по-горе, EWSът да е 2. При това положение на колегата ще му се наложи да те посети.
Колега, темата е от 03 Май 2014 и колата вече е препродадена 2 пъти.Колата беше англичанка, бяха я завъртели и всичко беше в кабели. DME от двигател 2000м3 беше сложено, след някакви софтуерни преработки, на двигател от 2300м3- при ECU- то имаше бележка с телефона на човека, който го е правил и пишеше при проблем, да се свържеш с него.
Отделно изпълнението с EWS- са. При опит за синхронизиране не се получаваше и излизаше като грешка, че модулите на EWS и DME са несъвместими. Доколкото зная човека изпрати ECU-то на някакъв специалист от Велико Търново, който изключи софтуерно ЕWS- са и бил казал, че нямало никакви шансове за синхронизация.
имам същия проблем. При мен върти стратера.
Колега, щом върти стартера не би трябвало да е ЕWS- са. Вчера ме извикаха за една Х5- ца с М62, на която стартера върти, не иска да запали и някакви специалисти от Горубляне казали, че е избягала синхронизацията, но понеже им се повредил лаптопа, не успели да я направят. Най-напред при диагностиката нямаше никаква грешка свързана с EWS, после споделиха, че свещите били с много износени електроди, после ми казаха, че били сипали по-малко масло във всеки цилиндър за да не се надерял при въртенето, една от бобините не беше затегната... Поне според мен потърси проблема някъде другаде.
По отношение на синхронизацията- ако е избягала между модула на EWS и DME/DDE може да се направи с GT1, ако е избягала между ключа и модула на EWS се прави по друг начин.
е точно ако проблема е в евс-а няма да върти пробвай да му махнеш буксата и виж дали ще ти завърти стартер.
Относно ключа да прав си ако избягал скачащия код тогава се прави като нов ключ и си го намира ама там трябва вече програматор.
Относно синхронизация между евс-а и моторната там дали има две неща ISN който е фиксирам между двата модула, а синхронизационния се прави с Диагностика без значение със БМВ СКЕНЕР, ГТ1 или ИНПА, повярвайте ми правил съм го с програма която ми е най-подръка и проблеми не съм имал никога щом инпата рества и синхронизира САS модула остава на не го направи с евс-а.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с EWS
За ГТ1 и Инпа съм съгласен че нямат проблем със синхронизацията ама със скенер съм пробвал преди доста време и не се получи ... а пък евс2 може и с друго ДМЕ да се синхронизира не е задължително да са от една кола
Барай шишарката Минкеее ....
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с EWS
Ако не върти стартера - ЕВС-а не разпознава ключ или има проблем с окабеляването ЕВС - патронник
Ако върти стартера - ЕВС няма връзка с двигателя или не е синхронизиран.
Колегата дето е почнал темата за най-бързо е трябвало да си вземе ЕВС и чип за ключа от друга кола, да синхронизира ЕВС-а със ДМЕ-то и да си бръмка.
Ако върти стартера - ЕВС няма връзка с двигателя или не е синхронизиран.
Колегата дето е почнал темата за най-бързо е трябвало да си вземе ЕВС и чип за ключа от друга кола, да синхронизира ЕВС-а със ДМЕ-то и да си бръмка.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани