изгорял ксенон

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: изгорял ксенон

Мнение от ares2 » 01 Фев 2015, 20:33

аз точно това направих като си сложи фабричния ксенон..
сложил ламп модул версия 3 и ги активирах на 30% дългите с цел да не си хабя ксенона..
много съм доволен
едната ми крушка обаче започна да отслабва и я смених . пак сложих осрам и до ден днешен нямам проблеми..
тези крушки живеят по над 7-8 години ..
наистина не е кои знае каква инвестиция за толкова голям период от време..
преди като карах с обикновения фар хела съм сменял 3 пъти късите заради тъпия закон за фарове през деня... то си е същото
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

Re: изгорял ксенон

Мнение от aristocrat » 09 Мар 2015, 6:56

Нека и аз да питам за мнение. И двата ми фара на Е38-цата светят супер слабо. Първо не бяха регулирани и викам ще се оправят нещата, но след регулирането светят по-напред, ама все едно не светят... :mhihi:
Въпросът ми е дали има нещо общо с Филипс тая обява освен щампите според вас
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Germany-for-Philips-D2S-4300K-6000K-Car-Light-Source-Auto-Lamps-Genuine-HID-Kit/32267734296.html
Или да си купя китайски за 12 кинта двете. Не са ми спешни, скоро не ми се очертава да карам, така че не ми е проблем да си изчакам... :mrgreen:

Още една подобна обява:

http://www.aliexpress.com/item/Germany-for-Philips-D2S-85122-4300K-Original-Car-Light-Source-Auto-Lamps-Genuine-HID-Kit-Xenon/1892958501.html - тук в коментарите един е писал, че не е оригинална, но качеството е добро, което ме кара да се замисля за едно такова комплектче...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: изгорял ксенон

Мнение от ares2 » 09 Мар 2015, 10:07

от скоро съм с филипс 4300 к и не светят особено добре.. толкова си светеха и осрам 4300к малко по светло е от нормална крушка
Изображение


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Re: изгорял ксенон

Мнение от snaiperist0 » 09 Мар 2015, 12:26

И накрая пак е опира до парите :mhihi:

има китайски за 23лв к-т ксенон и за 100лв . Всеки сам решава :yes:
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: изгорял ксенон

Мнение от ares2 » 09 Мар 2015, 13:22

един приятел си взе китайски и колата му свети много по добре от моята :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

Re: изгорял ксенон

Мнение от aristocrat » 09 Мар 2015, 15:39

Естествено е, че сам си решава. Въпросът е да се изкаже някой с преки наблюдения върху двата варианта, за да не се дават грешни пари. На е46 бях с китайски лупи, китайски баласти и китайски крушки на 55 вата и по-новите коли светеха по-слабо... Над 2 г и половина си карах без да имам проблеми и така и си я продадох колата..а отпред правеше ден... Дано да се окаже, че проблемът е в крушките, а не да трябва да се рециклират фаровете... Ако евтиният вариант свети добре, не виждам защо да се купуват оригинални. Доста хора биха го сторили, но аз такива комплекси нямам...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: изгорял ксенон

Мнение от ares2 » 09 Мар 2015, 16:50

то при модела с лупа няма кои знае какво да се рециклира. стъклото пред лупата трябва да е чисто и да не е пожълтяло само
иначе самата лупа е качествена .. ако се регулират правилно всичко би трябвало да е наред
остава кушката
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

Re: изгорял ксенон

Мнение от aristocrat » 09 Мар 2015, 18:31

Аз заложих на китайчета. Намерих от един комшия 2 за 20 кинта и ги тествах, че са работещи и ги взех. На една от сегашните беше ѝ посивяло стъкълцето, така че явно ще да е от тях. Другата друг ден ще я сменя, че май ще трябва да свалям кутията за въздушния филтър, понеже мястото е много малко и май няма да стане...
Четох в един друг форум, че оригиналните крушки минават различни стандарти, а китайчетата - не и затова някои светят повече от оригиналните. Има логика по принцип, но зависи какви точно стандарти трябва да покриват оригиналните. В крайна сметка и колегата по-горе писа, че китайчетата светят повече от неговите...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: изгорял ксенон

Мнение от Denmark » 09 Мар 2015, 21:39

малко :OT:

ксеноновите фаровете преди фейслифта трябва ли да се саморегулират нагоре/надолу като запалиш колата, както като на фейсовите?

мойте не мърдат и се замислих дали сензорите са заминали или си е нормално.

иначе съм много доволен от осветеността.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: изгорял ксенон

Мнение от omegaart » 09 Мар 2015, 22:52

Denmark написа:малко :OT:

ксеноновите фаровете преди фейслифта трябва ли да се саморегулират нагоре/надолу като запалиш колата, както като на фейсовите?

мойте не мърдат и се замислих дали сензорите са заминали или си е нормално.

иначе съм много доволен от осветеността.


Всеки заводски поставен ксенон трябва да има МИЕНЕ + Авто. Регулиране.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: изгорял ксенон

Мнение от Denmark » 10 Мар 2015, 0:25

това за миенето не е така - мойта си е заводски с ксенона, но няма пръскалки на фаровете, а съм виждал и други такива случаи.

дали обаче и това с регулирането е така??
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: изгорял ксенон

Мнение от gentata » 10 Мар 2015, 0:47

Denmark написа:това за миенето не е така - мойта си е заводски с ксенона, но няма пръскалки на фаровете, а съм виждал и други такива случаи.
дали обаче и това с регулирането е така??


Измиването на фаровете върви в комплект с фабричния ксенон поради спецификата на тази светлина. Така също с фабричния ксненон върви и автоматичното регулуране на височината на фаровете с датчици на предния и задния мост, в дясно се намират датчиците. Ако ги няма пръскалките нещо по колата не е така както е излязла от завода или са слагани фаровете допълнително или им е сменяна бронята. Чека за височината на светене се стартира с включването на фаровете винаги.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: изгорял ксенон

Мнение от dr.peshev » 10 Мар 2015, 0:54

:yes: Фабричен ксенон без миене и саморегулиране , НЯМА излязъл от завода,защото е забранено в DE!!!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: изгорял ксенон

Мнение от omegaart » 10 Мар 2015, 1:06

dr.peshev написа::yes: Фабричен ксенон без миене и саморегулиране , НЯМА излязъл от завода,защото е забранено в DE!!!


Не само в DE ами за цяла европа от онова време още :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: изгорял ксенон

Мнение от Denmark » 10 Мар 2015, 22:07

gentata написа:
Denmark написа:това за миенето не е така - мойта си е заводски с ксенона, но няма пръскалки на фаровете, а съм виждал и други такива случаи.
дали обаче и това с регулирането е така??


Измиването на фаровете върви в комплект с фабричния ксенон поради спецификата на тази светлина. Така също с фабричния ксненон върви и автоматичното регулуране на височината на фаровете с датчици на предния и задния мост, в дясно се намират датчиците. Ако ги няма пръскалките нещо по колата не е така както е излязла от завода или са слагани фаровете допълнително или им е сменяна бронята. Чека за височината на светене се стартира с включването на фаровете винаги.


тоест, ако не мърдат фаровете значи датчиците са заминали?

иначе освен да ми е сменявана бронята с такава без пръскалки. ксенона си излиза по VIN.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook