изгорял ксенон
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: изгорял ксенон
аз точно това направих като си сложи фабричния ксенон..
сложил ламп модул версия 3 и ги активирах на 30% дългите с цел да не си хабя ксенона..
много съм доволен
едната ми крушка обаче започна да отслабва и я смених . пак сложих осрам и до ден днешен нямам проблеми..
тези крушки живеят по над 7-8 години ..
наистина не е кои знае каква инвестиция за толкова голям период от време..
преди като карах с обикновения фар хела съм сменял 3 пъти късите заради тъпия закон за фарове през деня... то си е същото
сложил ламп модул версия 3 и ги активирах на 30% дългите с цел да не си хабя ксенона..
много съм доволен
едната ми крушка обаче започна да отслабва и я смених . пак сложих осрам и до ден днешен нямам проблеми..
тези крушки живеят по над 7-8 години ..
наистина не е кои знае каква инвестиция за толкова голям период от време..
преди като карах с обикновения фар хела съм сменял 3 пъти късите заради тъпия закон за фарове през деня... то си е същото
- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: изгорял ксенон
Нека и аз да питам за мнение. И двата ми фара на Е38-цата светят супер слабо. Първо не бяха регулирани и викам ще се оправят нещата, но след регулирането светят по-напред, ама все едно не светят...
Въпросът ми е дали има нещо общо с Филипс тая обява освен щампите според вас
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Germany-for-Philips-D2S-4300K-6000K-Car-Light-Source-Auto-Lamps-Genuine-HID-Kit/32267734296.html
Или да си купя китайски за 12 кинта двете. Не са ми спешни, скоро не ми се очертава да карам, така че не ми е проблем да си изчакам...
Още една подобна обява:
http://www.aliexpress.com/item/Germany-for-Philips-D2S-85122-4300K-Original-Car-Light-Source-Auto-Lamps-Genuine-HID-Kit-Xenon/1892958501.html - тук в коментарите един е писал, че не е оригинална, но качеството е добро, което ме кара да се замисля за едно такова комплектче...

Въпросът ми е дали има нещо общо с Филипс тая обява освен щампите според вас
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Germany-for-Philips-D2S-4300K-6000K-Car-Light-Source-Auto-Lamps-Genuine-HID-Kit/32267734296.html
Или да си купя китайски за 12 кинта двете. Не са ми спешни, скоро не ми се очертава да карам, така че не ми е проблем да си изчакам...

Още една подобна обява:
http://www.aliexpress.com/item/Germany-for-Philips-D2S-85122-4300K-Original-Car-Light-Source-Auto-Lamps-Genuine-HID-Kit-Xenon/1892958501.html - тук в коментарите един е писал, че не е оригинална, но качеството е добро, което ме кара да се замисля за едно такова комплектче...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: изгорял ксенон
от скоро съм с филипс 4300 к и не светят особено добре.. толкова си светеха и осрам 4300к малко по светло е от нормална крушка
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: изгорял ксенон
И накрая пак е опира до парите
има китайски за 23лв к-т ксенон и за 100лв . Всеки сам решава

има китайски за 23лв к-т ксенон и за 100лв . Всеки сам решава

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: изгорял ксенон
Естествено е, че сам си решава. Въпросът е да се изкаже някой с преки наблюдения върху двата варианта, за да не се дават грешни пари. На е46 бях с китайски лупи, китайски баласти и китайски крушки на 55 вата и по-новите коли светеха по-слабо... Над 2 г и половина си карах без да имам проблеми и така и си я продадох колата..а отпред правеше ден... Дано да се окаже, че проблемът е в крушките, а не да трябва да се рециклират фаровете... Ако евтиният вариант свети добре, не виждам защо да се купуват оригинални. Доста хора биха го сторили, но аз такива комплекси нямам...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: изгорял ксенон
то при модела с лупа няма кои знае какво да се рециклира. стъклото пред лупата трябва да е чисто и да не е пожълтяло само
иначе самата лупа е качествена .. ако се регулират правилно всичко би трябвало да е наред
остава кушката
иначе самата лупа е качествена .. ако се регулират правилно всичко би трябвало да е наред
остава кушката
- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: изгорял ксенон
Аз заложих на китайчета. Намерих от един комшия 2 за 20 кинта и ги тествах, че са работещи и ги взех. На една от сегашните беше ѝ посивяло стъкълцето, така че явно ще да е от тях. Другата друг ден ще я сменя, че май ще трябва да свалям кутията за въздушния филтър, понеже мястото е много малко и май няма да стане...
Четох в един друг форум, че оригиналните крушки минават различни стандарти, а китайчетата - не и затова някои светят повече от оригиналните. Има логика по принцип, но зависи какви точно стандарти трябва да покриват оригиналните. В крайна сметка и колегата по-горе писа, че китайчетата светят повече от неговите...
Четох в един друг форум, че оригиналните крушки минават различни стандарти, а китайчетата - не и затова някои светят повече от оригиналните. Има логика по принцип, но зависи какви точно стандарти трябва да покриват оригиналните. В крайна сметка и колегата по-горе писа, че китайчетата светят повече от неговите...
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: изгорял ксенон
малко
ксеноновите фаровете преди фейслифта трябва ли да се саморегулират нагоре/надолу като запалиш колата, както като на фейсовите?
мойте не мърдат и се замислих дали сензорите са заминали или си е нормално.
иначе съм много доволен от осветеността.

ксеноновите фаровете преди фейслифта трябва ли да се саморегулират нагоре/надолу като запалиш колата, както като на фейсовите?
мойте не мърдат и се замислих дали сензорите са заминали или си е нормално.
иначе съм много доволен от осветеността.

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: изгорял ксенон
Denmark написа:малко![]()
ксеноновите фаровете преди фейслифта трябва ли да се саморегулират нагоре/надолу като запалиш колата, както като на фейсовите?
мойте не мърдат и се замислих дали сензорите са заминали или си е нормално.
иначе съм много доволен от осветеността.
Всеки заводски поставен ксенон трябва да има МИЕНЕ + Авто. Регулиране.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: изгорял ксенон
това за миенето не е така - мойта си е заводски с ксенона, но няма пръскалки на фаровете, а съм виждал и други такива случаи.
дали обаче и това с регулирането е така??
дали обаче и това с регулирането е така??

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: изгорял ксенон
Denmark написа:това за миенето не е така - мойта си е заводски с ксенона, но няма пръскалки на фаровете, а съм виждал и други такива случаи.
дали обаче и това с регулирането е така??
Измиването на фаровете върви в комплект с фабричния ксенон поради спецификата на тази светлина. Така също с фабричния ксненон върви и автоматичното регулуране на височината на фаровете с датчици на предния и задния мост, в дясно се намират датчиците. Ако ги няма пръскалките нещо по колата не е така както е излязла от завода или са слагани фаровете допълнително или им е сменяна бронята. Чека за височината на светене се стартира с включването на фаровете винаги.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: изгорял ксенон

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: изгорял ксенон
dr.peshev написа::yes: Фабричен ксенон без миене и саморегулиране , НЯМА излязъл от завода,защото е забранено в DE!!!
Не само в DE ами за цяла европа от онова време още

- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: изгорял ксенон
gentata написа:Denmark написа:това за миенето не е така - мойта си е заводски с ксенона, но няма пръскалки на фаровете, а съм виждал и други такива случаи.
дали обаче и това с регулирането е така??
Измиването на фаровете върви в комплект с фабричния ксенон поради спецификата на тази светлина. Така също с фабричния ксненон върви и автоматичното регулуране на височината на фаровете с датчици на предния и задния мост, в дясно се намират датчиците. Ако ги няма пръскалките нещо по колата не е така както е излязла от завода или са слагани фаровете допълнително или им е сменяна бронята. Чека за височината на светене се стартира с включването на фаровете винаги.
тоест, ако не мърдат фаровете значи датчиците са заминали?
иначе освен да ми е сменявана бронята с такава без пръскалки. ксенона си излиза по VIN.

61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани