Е39 520! 170к.с. Придърпване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Е39 520! 170к.с. Придърпване
Колата придърпва при тръгване и от 1-ва към 2-ра пак!!!Към 3-та,4-та,5-та няма проблем.Сменил съм НОВ горивен филтър,една бубина(деде грешка)Вече грешки няма,на придъпването остана???Моля за помощ
Благодаря предваритрлно
PS:От Стара Загора съм

Благодаря предваритрлно

PS:От Стара Загора съм
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Е39 520! 170к.с. Придърпване
stenlipk написа:Свещи?
Колата я взех преди 2 месеца.Нов нос от приятел в автокъща.Перди да направя покупката(нищо,че ми е приятел)Сменихме пъво свещите(оригиналните бяха!!!)Сега са БОШ!После даде грешка на една бубина...сменх и нея.След товя вече я обслужих...и горивен филтър...разбира се.Вече не дава грешки!Слежих Газова ЛОВАТО чисто нова до КАТ!!!Но,колата на бензин си придърпва при тръгване и повече към 2-ра.НЕ Е АВТОМАТИК!!!
ps:Проверява я Стоян...севиза в птицекомбината.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Е39 520! 170к.с. Придърпване
Много е вероятно проблема да е по запалителната уредба. При бензин искрата прескача при по-малко напрежение (например 15 киловолта) , а при газ при по-голямо (например 20 киловолта). Така ако някоя бубина, кабел, свещ е тръгнала да пробива на някъде, при бензин ще си работи нормално, но при газ ще прави пробив преди да достигне напрежението за искра и няма да пали съответният цилиндър. Остави я да поработи на газ, както си прекъсва и после я изгаси и прегледай свещите, някоя (или няколко) трябва да е по-различна. Това е в сферата на предположенията естествено, най-добре намери някой със диагностика и я закачете да погледнете работата на отделните цилиндри. Трябва да е със някакъв софтуер на БМВ, на други не съм виждал да дава "engine roughness"


- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Е39 520! 170к.с. Придърпване
tihomirrr написа:Колата придърпва при тръгване и от 1-ва към 2-ра пак!!!Към 3-та,4-та,5-та няма проблем.Сменил съм НОВ горивен филтър,една бубина(деде грешка)Вече грешки няма,на придъпването остана???Моля за помощ![]()
Благодаря предваритрлно![]()
PS:От Стара Загора съм
Колега, аз съм с абсолютно същият проблем - при превключване от 1-ва към 2-ра, колата придърпва леко (забива муцуната).
Ходих по диагностики и нищо не показва. Няма грешки, няма повреди, както при тебе всичко е сменено - свещи, изгоряли бобини, филтри и т.н.
Проблема се появи малко след като купих колата, бях навъртял около 4000 км.
Вече почти 1 година не мога да го открия. Карам я около 20 000 км. и все чакам нещо най-накрая да се счупи, че да видя от къде е проблема.
Много майстори ми казват, че това е харакрено за е39-ките, но при положение, че като я купих нямаше подобни симптоми, не мога да се съглася.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Е39 520! 170к.с. Придърпване
Това забиване на моцуната при мене се появява когато си поиска. Така е от както съм я взел колата това са над 70 000 вече и не му обръщам внимание, свикнал съм........ Появява се и на газ и на бензин и така и не можах и аз да разбера от какво е, всичко си и е наред на старата кошара..... Като модерен москвич- превключвам и пръц забива леко и започва да набира после.............



Re: Е39 520! 170к.с. Придърпване
spacepl написа:Много е вероятно проблема да е по запалителната уредба. При бензин искрата прескача при по-малко напрежение (например 15 киловолта) , а при газ при по-голямо (например 20 киловолта). Така ако някоя бубина, кабел, свещ е тръгнала да пробива на някъде, при бензин ще си работи нормално, но при газ ще прави пробив преди да достигне напрежението за искра и няма да пали съответният цилиндър. Остави я да поработи на газ, както си прекъсва и после я изгаси и прегледай свещите, някоя (или няколко) трябва да е по-различна. Това е в сферата на предположенията естествено, най-добре намери някой със диагностика и я закачете да погледнете работата на отделните цилиндри. Трябва да е със някакъв софтуер на БМВ, на други не съм виждал да дава "engine roughness"
Свещите са чисто нови!!!Бубуна една смених.Вече не два грешки.Всико е в норма.Остави нз газ...На бенин го прави.До колкото знам едният компютър"обуачава"другия.Ако спре да го прави на бензин и на газ ще спре.
Re: Е39 520! 170к.с. Придърпване
svetliol написа:tihomirrr написа:Колата придърпва при тръгване и от 1-ва към 2-ра пак!!!Към 3-та,4-та,5-та няма проблем.Сменил съм НОВ горивен филтър,една бубина(деде грешка)Вече грешки няма,на придъпването остана???Моля за помощ![]()
Благодаря предваритрлно![]()
PS:От Стара Загора съм
Колега, аз съм с абсолютно същият проблем - при превключване от 1-ва към 2-ра, колата придърпва леко (забива муцуната).
Ходих по диагностики и нищо не показва. Няма грешки, няма повреди, както при тебе всичко е сменено - свещи, изгоряли бобини, филтри и т.н.
Проблема се появи малко след като купих колата, бях навъртял около 4000 км.
Вече почти 1 година не мога да го открия. Карам я около 20 000 км. и все чакам нещо най-накрая да се счупи, че да видя от къде е проблема.
Много майстори ми казват, че това е харакрено за е39-ките, но при положение, че като я купих нямаше подобни симптоми, не мога да се съглася.
Дадоха ми идея за "уж","може би","дали не е"...дибитомер...ама нищо на сто процента???Може да си правя сега експирименти за 250-300 лв.???
Re: Е39 520! 170к.с. Придърпване
svetliol написа:tihomirrr написа:Колата придърпва при тръгване и от 1-ва към 2-ра пак!!!Към 3-та,4-та,5-та няма проблем.Сменил съм НОВ горивен филтър,една бубина(деде грешка)Вече грешки няма,на придъпването остана???Моля за помощ![]()
Благодаря предваритрлно![]()
PS:От Стара Загора съм
Колега, аз съм с абсолютно същият проблем - при превключване от 1-ва към 2-ра, колата придърпва леко (забива муцуната).
Ходих по диагностики и нищо не показва. Няма грешки, няма повреди, както при тебе всичко е сменено - свещи, изгоряли бобини, филтри и т.н.
Проблема се появи малко след като купих колата, бях навъртял около 4000 км.
Вече почти 1 година не мога да го открия. Карам я около 20 000 км. и все чакам нещо най-накрая да се счупи, че да видя от къде е проблема.
Много майстори ми казват, че това е харакрено за е39-ките, но при положение, че като я купих нямаше подобни симптоми, не мога да се съглася.
Когато НЯКОЙ"майстор" ти каже...да прекъсва в характерно,за която я кола или какъвто и да е дуг проблем,за който и модел да е :"Те са така"...занрави го този''майстор" до края на живота си!!!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Е39 520! 170к.с. Придърпване
Ако "нищо не се чупи", както колегата по-горе се изрази, това придърпване е характерно, когато колата смуче паразитен въздух - гарнитури на колектор, капак на клапаните и т.н. Скоро правих един Сеат с подобен проблем и на бензин, и на газ - беше му прокъсан тампона между всмукателния колектор и моно-то...
Re: Е39 520! 170к.с. Придърпване
Z3Ro* написа:Ако "нищо не се чупи", както колегата по-горе се изрази, това придърпване е характерно, когато колата смуче паразитен въздух - гарнитури на колектор, капак на клапаните и т.н. Скоро правих един Сеат с подобен проблем и на бензин, и на газ - беше му прокъсан тампона между всмукателния колектор и моно-то...
Би ли ми обяснил как ще го прави САМО от първа към втора?
- scorpion77
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 25.05.2015
Re: Е39 520! 170к.с. Придърпване
Здравейте,от месец и аз бях със същия проблем,колата трудно пали,прекъсва на газ.на бензин нямаше мощност.
Имах избила свещ.смених и бубината....колата сега е пушка.остава да сменя датчика на коляновия вал за да оправя запалването.на газ още прекъсва на малки обороти,но от сервиза казаха че е от датчика.
Имах избила свещ.смених и бубината....колата сега е пушка.остава да сменя датчика на коляновия вал за да оправя запалването.на газ още прекъсва на малки обороти,но от сервиза казаха че е от датчика.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Е39 520! 170к.с. Придърпване
tihomirrr написа:Z3Ro* написа:Ако "нищо не се чупи", както колегата по-горе се изрази, това придърпване е характерно, когато колата смуче паразитен въздух - гарнитури на колектор, капак на клапаните и т.н. Скоро правих един Сеат с подобен проблем и на бензин, и на газ - беше му прокъсан тампона между всмукателния колектор и моно-то...
Би ли ми обяснил как ще го прави САМО от първа към втора?
Направи следното - карай с постоянна газ на 4 предавка с около 45-50 км/ч. - рязко натисни педала на газта докрай и после кажи, дали има придърпване. Ако го има, обмисли какво ти писах по-нагоре...
- scorpion77
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 25.05.2015
Re: Е39 520! 170к.с. Придърпване
възможно ли е трудното палене и прекъсването да е от мокри свещи,днес проверих свещите,на 5 и 6 цилиндър бяха мокри,на 6 цилиндър направо си капеше вода от свеща
не съм много запознат,но мисля 4е ще се наложи да отварям главата

не съм много запознат,но мисля 4е ще се наложи да отварям главата

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани