Перката на климата не върти
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Перката на климата не върти
stony1 написа:Bavarcho написа:stony1 написа:Нямам идея какво се опитват да ремонтират колегите, но тези перки имат две товарни съпротивление, които рано или късно изгарят. Сменят се съпротивленията и всичко е наред. Като си вземе човек перка втора употреба след време пак се стига до въпросните съпротивления.
Ето я темата viewtopic.php?f=35&t=393113 ако наистина си просветлен по въпроса и имаш желание може да се включиш.
Знам я темата, но нарочно не пиша в нея. Аз лично се белосвах с една такав перка и подмених почти всичко по платката, за да я накарам да работи нормално. След едноиседмична борба, реших да използвам свободното си време за други занимания. Колкото и да обичам електрониката и да се забавлявам с проектирането и ремонта на различни модули, тази перка не ми е в сферата на интереси.
Ако има с какво да допълниш темата, даже да повториш нещо вече написано все ще е от ползва.

- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Перката на климата не върти
Хубаво де свързани са последователно и няма да работи...въпроса е защо изобщо не идва ток до самата перка за първа и втора.според мен ако съпротивленията са издухали пак ще си идва ток до тях но перката няма да тръгне
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Перката на климата не върти
Поредната тема за вече подробно разискван проблем с посочени решения
Малко търсене и четене и проблема да е решен до сега. Тази не е единствената има поне 5-6 ако не и повече но в тази поне може да се разбере къде и кога се включват степените.

Малко търсене и четене и проблема да е решен до сега. Тази не е единствената има поне 5-6 ако не и повече но в тази поне може да се разбере къде и кога се включват степените.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Перката на климата не върти
stenlipk написа:Хубаво де свързани са последователно и няма да работи...въпроса е защо изобщо не идва ток до самата перка за първа и втора.според мен ако съпротивленията са издухали пак ще си идва ток до тях но перката няма да тръгне
Вероятен проблем с някое реле или липса на управляващ сигна към него. Може и някой предпазител да е сдал багажа.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Перката на климата не върти
както по-горе писах предпазител 75(ако е този) е здрав.Незнам какво да правя вече....Климатика и без това не го ползвам много проблем ли ще е ако оставя да работи само 3-та?
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Перката на климата не върти
Ако вместо резисторите 0.2 и 0.5 ома се свържат директно така и на трите степени ще върти на макс. Това до какви проблеми би довело. Ще издържи ли инсталацията на 1 и 2 степен?
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Перката на климата не върти
Най-малкото предпазителите за 1 и 2-ра степен са по малки от този на 3-та, на която би работил вентилатора ако ги няма съпротивленията и съответно ще изгорят. Инсталацията също е предвидена да работи с по-малките предпазители (по-скоро обратното но ефекта ще е един и същ).
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Перката на климата не върти
Благодаря колега за отговора и аз така си мислех. Сега мерих вентилатора с мултицета и на кафявия кабел(масата предполагам) няма връзка с нито един от другите 3 кабела(степени) а помежду тях си има-значи резисторите са добре. Въпроса ми е на 100% кафявия кабел ли е масата и подлежи ли на ремонт ел. мотора, четох доста по въпроса но не разбрах дали е капсулован?
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Перката на климата не върти
Кафявия е маса, в двигателя влизат кафяв и черен (май?) кабели т.е. два. За двигателя, така да го кажа капсулован е но не точно
тук пише за разглобяването му.

- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Перката на климата не върти
C INPA мога само първа степен да пусна принудително, а за втора и трета какво бихте ме посъветвали за да излъжем компютър-а че е над 20 бара фреона и над 104 градуса антифриз-а. Предполагам трябва да се манипулира по буксите на датчиците, този за температурата с някакво съпротивление ще да е ами този за фреона как?
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Перката на климата не върти
Третата степен не минава през резистори,а си е на 12 в.пробвай я с мост
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Перката на климата не върти
Аз искам да пробвам дали идва ток до вентилатора. На първа степен идва - пробвах го, сега е ред на втора и трета, но не знам как.
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Перката на климата не върти
И аз имам същия проблем..ток до перката идва само на 3-та степен.На 1-ва и 2-ра не...
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Перката на климата не върти
Колеги искам да задействам релетата на втора и трета степен принудително за да видя идва ли ток до вентилатора. За целта мисля двигателя да работи или да е само на контакт и да подам 12волта на релето по начина на снимките (вие искам да кажете правилен ли е начина) и с мултицет да меря на захранващата букса идва ли напрежение за вентилатора. Как мислите това ли е начина или бъркам?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Перката на климата не върти
На посоченото от теб място подава маса, нали релето взема +12V от предпазителя.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани